Köszönöm!Lehet jövõre benevezek egy ilyen párosra, úgyis rég volt már Contim.A kombóról tapasztalatom nincs de valami német magazinban azt írták hogy tökéletes párosítás.
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#4321
Posted 2011. September 13. - 23:35

#4322
Posted 2011. September 13. - 22:21

#4323
Posted 2011. September 13. - 22:16

fogadd meg a tapasztaltak tanácsát és kiló hintõporral rakd össze.
életben nem raktam még a gumiba foltozásnál használtam max. Rakni kell 1 kis adagot gondolom a külsõbe és körbeforgatom?
#4324
Posted 2011. September 13. - 20:05

#4325
Posted 2011. September 13. - 17:46

#4326
Posted 2011. September 13. - 17:36

Elég combos ára van.
Pár hete felhívott egy haverom, hogy ott van a soroksári Decathlonban és le van akciózva a latex belsõ 3000Ft-ról 1200Ft-ra. Csak auto szelepes volt, de mivel nekem az kell, gyorsan vetettem vele kettõt tartalékba. Tehát, ha jársz Decathlon felé, nézz be, akció nélkül is 3K szokott lenni az ára.
Decathlon - biciklik - kerékpárok alkatrészek légkamra MICHELIN - 26X 1.5 - 2.2 LATEX gumibelső MICHELIN - MTB kerékpározáshoz, a defekt kialakulásának csökkentésére. Könnyű súly, optimális teljesítmény és ütéscsillapítás.
Köszi a tippet, ma eljutottam a soroksári Deca-ba és tényleg 1200 forint akcióban. Vettem is 3db-t és ahogy néztem 10-15 van még nekik, ha esetleg vki még szeretne venni.
#4327
Posted 2011. September 13. - 15:55

Elõl X-King hátul Race-King kombóról mi a véleményetek?Eddig NN-RaRa-t használtam de gondoltam kipróbálom a Contit is.Az X-King miben lehet más az NN-tõl?
A kombóról tapasztalatom nincs de valami német magazinban azt írták hogy tökéletes párosítás.

#4328
Posted 2011. September 13. - 13:43


"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#4329
Posted 2011. September 13. - 13:23

#4330
Posted 2011. September 12. - 21:47

gondolkodtam a 2.4esen is, de ha el is ferne, nagyon szukosen. igy is iszonyat retket kap az elso valto, annyira kozel forog a kerek a geo miatt.
A problémádra a megoldás, hogy nem kell elsõváltó!

A 2,4es RacingRalph-ot elsõkerékre szánom a fullrigid gépemre, hátra van még 2db 2,25ös belõle. Durvulni/edzeni meg ott a pár 2,4es Ardentem.
#4331
Posted 2011. September 12. - 21:39


#4332
Posted 2011. September 12. - 21:36

Rocket Ron nem gurul jól? Na ez nekem új. Tapasztalataim sem ezt mutatják és a német Bike-ban is olvastam valami tesztet (szokásos mûszeres alaposságút:-) ami igen jó gördülési adatot mutatott.
Arn: Szerintem az X king jó lesz neked. És a Maxxis Ardent is egy nagyon jó mindenes gumi. 2.2-esben 1.8 baron megyek vele és imádom. (menetkészen 85 kg vagyok:)
#4333
Posted 2011. September 12. - 10:34

#4334
Posted 2011. September 12. - 09:46

#4335
Posted 2011. September 12. - 09:05

singlespeed.nl-rõl, miért érdekes?
mert egesz nemetorszagban nem talalok 2.25oset. vagy ez 2.4es (sulyabol)? de ugy nezem itt meg draga, mint a rosseb...
ez kb jol mutatja a helyzetet

http://www.bike-comp...dell-2011-.html
#4336
Posted 2011. September 12. - 08:12

#4337
Posted 2011. September 12. - 07:33

Na megvolt a Balaton-kör szombaton. BigApple egy álom volt. 3 Bar-ra fújtam. Kellemesen gördült, és közben kényelmesen csillapított is.Balaton körön hány bárra fújnátok egy Scwalbe BigApple 26 x 2.15"-ös gummát?
Aszfaltra ezek után nyugodt szívvel tudom ajánlani olyanoknak, akiknek szúrja a szemét a hurka gumi. Az infókat meg köszi vele kapcsolatban.
Egyébként ez a Balaton-kör nem egy nagy cucc. Inkább csak hosszú. Még izomlázam sem volt, csak a púzóm fájt. Északi parton egy vicc ahogy megoldották az utat, le fel tekereg ahelyett hogy elõre haladna. És valóban vannak seggrepesztõ gyökér kitüremkedések az aszfalton, ami teló nélkül érdekes lehet. Országutival halálos lenne. De nagy almával és telóval nem volt gond ez sem.

"Olcsón, könnyűt, erõset. De csakis kettőt választhatsz!" - Keith Bontrager
#4338
Posted 2011. September 12. - 07:32

#4339
Posted 2011. September 11. - 22:44

#4340
Posted 2011. September 11. - 18:38
