Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#4301
Írta 2011. szeptember 11. - 18:25
Bementem egy helyi bringaboltba, ott ezt ajánlották: Dr. Sludge defektmentes belso - Bolt - A kerkprbolt
Használt már ilyet vki? Megéri venni vagy bóvli?
#4302
Írta 2011. szeptember 10. - 18:44
#4303
Írta 2011. szeptember 10. - 16:46
Ugye nem hiszed, hogy a latex ettõl megvédett volna ? Az is kilyukad ugyan úgy, inkább csak az apróbb tüskéktõl véd meg. De 1200 pénz tényleg jó ár érte.Ma délelõtt folyamán sikerült defektet kapnom mind2 keréken /fogalmam sincs merre, de sikerült összeszednem guminként 6-8 királydinnyét/. A topicot olvasva sokan ajánlották a latex belsõket, ezért ennek beszerzését tervezem: Michelin Aircomp Latex 26x1,9-2,2" (Kerék | Belsõ | 26 coll) | RideBike / Kerékpárüzlet és szervíz
Viszont itt 1.85-tõl írja 2.25ig a méretet, nekem viszont 2.4-es Fat Albert van fent. Van esetleg ebbõl nagyobb kiszerelés vagy ez is tökéletesen megfelel?
#4304
Írta 2011. szeptember 10. - 16:02
#4305
Írta 2011. szeptember 10. - 15:52
Elég combos ára van.
Pár hete felhívott egy haverom, hogy ott van a soroksári Decathlonban és le van akciózva a latex belsõ 3000Ft-ról 1200Ft-ra. Csak auto szelepes volt, de mivel nekem az kell, gyorsan vetettem vele kettõt tartalékba. Tehát, ha jársz Decathlon felé, nézz be, akció nélkül is 3K szokott lenni az ára.
Decathlon - biciklik - kerékpárok alkatrészek légkamra MICHELIN - 26X 1.5 - 2.2 LATEX gumibelső MICHELIN - MTB kerékpározáshoz, a defekt kialakulásának csökkentésére. Könnyű súly, optimális teljesítmény és ütéscsillapítás.
Decathlonos vásárlás esetén érdemes belekukkantani a dobozba, mert meglepetések érhetik az embert.
#4306
Írta 2011. szeptember 10. - 15:40
Elég combos ára van.Ma délelõtt folyamán sikerült defektet kapnom mind2 keréken /fogalmam sincs merre, de sikerült összeszednem guminként 6-8 királydinnyét/. A topicot olvasva sokan ajánlották a latex belsõket, ezért ennek beszerzését tervezem: Michelin Aircomp Latex 26x1,9-2,2" (Kerék | Belsõ | 26 coll) | RideBike / Kerékpárüzlet és szervíz
Viszont itt 1.85-tõl írja 2.25ig a méretet, nekem viszont 2.4-es Fat Albert van fent. Van esetleg ebbõl nagyobb kiszerelés vagy ez is tökéletesen megfelel?
Pár hete felhívott egy haverom, hogy ott van a soroksári Decathlonban és le van akciózva a latex belsõ 3000Ft-ról 1200Ft-ra. Csak auto szelepes volt, de mivel nekem az kell, gyorsan vetettem vele kettõt tartalékba. Tehát, ha jársz Decathlon felé, nézz be, akció nélkül is 3K szokott lenni az ára.
http://www.decathlon...belso-12793641/
#4307
Írta 2011. szeptember 10. - 14:59
Ma délelõtt folyamán sikerült defektet kapnom mind2 keréken /fogalmam sincs merre, de sikerült összeszednem guminként 6-8 királydinnyét/. A topicot olvasva sokan ajánlották a latex belsõket, ezért ennek beszerzését tervezem: Michelin Aircomp Latex 26x1,9-2,2" (Kerék | Belsõ | 26 coll) | RideBike / Kerékpárüzlet és szervíz
Viszont itt 1.85-tõl írja 2.25ig a méretet, nekem viszont 2.4-es Fat Albert van fent. Van esetleg ebbõl nagyobb kiszerelés vagy ez is tökéletesen megfelel?
Ez is jó bele.
A sebesség mindent megold.
#4308
Írta 2011. szeptember 10. - 14:38
#4309
Írta 2011. szeptember 10. - 14:01
Viszont itt 1.85-tõl írja 2.25ig a méretet, nekem viszont 2.4-es Fat Albert van fent. Van esetleg ebbõl nagyobb kiszerelés vagy ez is tökéletesen megfelel?
#4310
Írta 2011. szeptember 09. - 23:56
#4311
Írta 2011. szeptember 08. - 18:31
#4312
Írta 2011. szeptember 08. - 17:36
azt nem tudja vki, hogy miert nem lehet egesz nemetorszagban 29x2.25os racing ralphot venni? modellvaltas?
ugy nez ki tenyleg a 2011es modell kopott ki - okt vegen varjak a 12est (rakerdeztem a webshopoknal). telre mar nem hiszem, hogy lecserelem akkor, viszont oszre meg kell vmi. vmi tuti tipp? olyat kombot keresek, aminek relativ kicsi a gordulesi ellenallasa, de nagyobb porban, enyhe sarban sem hagy cserben.
rocket ron - elolhatul nem gurul tul jol, es gyorsan is kopik.
mar nem is emlekszem: schwalbenal, ha hatul az elso kereknek megfeleloen teszem fel, akkor jobban gurul, es jobban fekezheto?
#4313
Írta 2011. szeptember 08. - 17:33
Fura, de amikor elkezdtem használni a conti RK-t (alap verzió egy B és egy A kat.-ást) akkor kb 100km-re jutott 2 defektem legalább. Aztán valahogy 300km körül abbahagyta pedig vagy 5ször 6szor foltoztam már addigra, és azóta egy se. Nem tudom mi történt, mert tejet nem raktam bele.
megerositetted a sok folttal
#4314
Írta 2011. szeptember 08. - 17:05
pedig annak a guminak nem is rossz a defektallosaga szerintem el kellene gondolkodnod a latexen, vagy latextejen.
Fura, de amikor elkezdtem használni a conti RK-t (alap verzió egy B és egy A kat.-ást) akkor kb 100km-re jutott 2 defektem legalább. Aztán valahogy 300km körül abbahagyta pedig vagy 5ször 6szor foltoztam már addigra, és azóta egy se. Nem tudom mi történt, mert tejet nem raktam bele.
http://www.sports-tr...gmetjdai9sa4li9
#4315
Írta 2011. szeptember 07. - 18:55
pedig annak a guminak nem is rossz a defektallosaga szerintem el kellene gondolkodnod a latexen, vagy latextejen.
Nem is a külsõt hibáztatom. SÕÕÕÕõõõõõõõõÕÕÕÕÕõõõt! Ezt kalandos szombati tekerést ami csak aszfalt volt, szóval tüske noku, megelõzte az azon a héten összeszedett 250 km terep a Berva-Aztsemtudomholcsakazerdõben-Tárkány háromszögû terepezés. Némely szakaszon a madár(tej) se járt, mert televolt akácossal. Szóval amit akkor ott összegyûjtött a külsõ, az szombatra hatolt át és adta meg magát.
Szóval a Fecske jól vizsgázott, de ami sok, az sok(k) volt neki is.
Tanulság: a Bervánál a "piros negatívra" ne menjen senki csak aki sz*pni akar.
Ps:
Ja, azt nem mondtam el, hogy most javítottam ki a lassú defektet. Hát a böszme nagy traktor folt alól szökött a levegõ, de olyan alattomosan osont ki, hogy csak víz alatt igazolódott be a sejtésem.
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#4316
Írta 2011. szeptember 07. - 18:41
#4317
Írta 2011. szeptember 07. - 16:55
Az már kuka.
Viszont, nem azért nyiffant ki a szelep, mert az nem menetes. A külsõd mozdult el és ezt nem bírta a szelep. Lehet, hogy megnyúlt a külsõd és akkor könnyedén el tud mozdulni a felnin. Olcsó Conti külsõk csináltak ilyet vagy nagyon régi a gumid
Elsõ kerék volt ?
Schwalbe Smart Sam hátsó és most van benne kb. 1000 km. Most tavasszal vettem.
Amúgy elmondom a teljes story-t ha valakit érdekel.
Bringa kocsiba be, Mérán ki, irány Szepsi ~53 Km csak oda.
Elsõ 10 Km-nél (Fancsal) defekt.
Hátsó belsõ kiszed, megfoltoz, külsõbõl tüske kiszed. Pumpálás.
Még mindig defekt.
A szelep ekkor adta meg magát.
Sûrû fejvakargatás és káromkodás.
Havernál van pót belsõ, egy böszme nagy traktor folttal.
Megkönnyebbülés.
Hátsó kerék leszed, régi belsõ ki, "új" be.
No problem until utolsó 10 km (ami tulajdonképpen már a 98-dik), hazafelé újra defekt.
2 db tüske kiszed, helye befoltoz.
Haza érés kimerülten, de inkább a pumpálástól mint a tekeréstõl.
Otthon másnap reggel a hátsó megint lapos. Azóta csak lassú defekt van. Nincs kedvem pepecselni vele. Naponta benzinkutnál fújkálás amig meg nem unom. Meguntam. Most is csak azért írtam mindezt le, mert unnom magam...
A keréknél, csak a kerékpár nagyobb találmány
#4318
Írta 2011. szeptember 07. - 16:38
a sorja sose jo... az a "legjobb", amikor levalik, aztan porog a kerekben. kicsit olyan mint az oroszrulett, hogy mikor kerul olyan helyre, hogy kiboki, szakitja a belsot.
Eddig minden gyári kerekemben akadt a felniszalag mögött. Élmény kivadászni.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#4319
Írta 2011. szeptember 07. - 16:36
#4320
Írta 2011. szeptember 07. - 16:32
Viszont, nem azért nyiffant ki a szelep, mert az nem menetes. A külsõd mozdult el és ezt nem bírta a szelep. Lehet, hogy megnyúlt a külsõd és akkor könnyedén el tud mozdulni a felnin. Olcsó Conti külsõk csináltak ilyet vagy nagyon régi a gumid
Elsõ kerék volt ?