Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#2461
Posted 2013. September 14. - 23:05

hátra rocket ron, elõre nobby nic . csak evo vagy tubeless verziók.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2462
Posted 2013. September 14. - 18:25

De a túrázgatáshoz szerintem majdnem mindegy, csak ne tapadjon nagyon, mert akkor nem halad. Eseteleg race king elõre hátra, vagy elõre Xking. De tubelessel!
Valaki?
#2463
Posted 2013. September 14. - 16:55

Valaki?
3. Más: Maxxis Ardent 26x2.25 elöl, Maxxis Advantage 26x2.1 hátul (hajtogathatós vagy UST) a bevált kombóm. Belsõ nélkül. Kaptam kölcsön Nobby Nic-et (asszem 2.3-as volt), hátulra tettem. Aszfalton mintha tépõzáron mennék, terepen nehéz tekerni. Lefele egyértelmûen jobban fog. Pár kör után levettem, de nem volt annyira rossz egyébként. A többirõl nem tudok nyilatkozni.
Ha már így szóba került, használ valaki Ardentet. Hátulra nem gáz?
#2464
Posted 2013. September 14. - 16:32

Valaki?Melyiket kombinációt ajánlanátok inkább? 120-as fully, erdõ-mezõ (80%), aszfalt (20%), túrázgatósra?
1. Elöl RocketRon - Hátul Racing Ralph
2. Elöl NobbyNic - Hátul Racing Ralph
3. Más?

#2465
Posted 2013. September 14. - 16:22

#2466
Posted 2013. September 14. - 15:55

Itt vannak az árak.
Arra próbáltam rávilágítani, hogy nehezen tudom elképzelni, hogy a gumik között ekkora különbségek lennének, mint ami az árában megmutatkozik. A monti eleve ráz és néha a pedál is leér még akkor is ha a gumi profilja magasabb. Félreértés ne essék, tökéletesen értem min folyik a vita, érdekelnek a Te tapasztalataid is, csak fennakadt a szemem néhány "apróságon".
25 euro bikecomponentsen az evo suprme :-)
#2467
Posted 2013. September 14. - 15:54

mondjuk az is aranyos, hogy az 1,5"-os gumi szarfos, mert leér a pedál, de a pontosan 6,35mm-rel (sõt, talán csak 3-4-gyel) magasabb 1,75"-os már simán jó...
ha jól értem a kérdezõ túrázni akar lakotton kívül, ahol az itthoni átlagos aszfaltra simán jó a vékony gumi, nem kell oda nagy ballonos darab.
aki meg alsó hajtókarállásban megy bele egy szûk kanyarba, az ne a gumit hibáztassa.
A hajókar lejjebb kerülése egy dolog a sok közül, de nem kell hozzá szûk kanyar, hogy az spd pedalt is lerakd, jah... kanyarban sosem tekerunk, persze
Amúgy mekkora gumimeretre tervezik a montikat?
#2468
Posted 2013. September 14. - 15:17

Itt vannak az árak.
Az árak párban értendõek. Az 1,6-os Supreme-nek most baromi jó ára van. Itthon ennyiért egy darab Evo-t kapsz (ennyit nem is adnék érte).
#2469
Posted 2013. September 14. - 14:58

ha jól értem a kérdezõ túrázni akar lakotton kívül, ahol az itthoni átlagos aszfaltra simán jó a vékony gumi, nem kell oda nagy ballonos darab.
aki meg alsó hajtókarállásban megy bele egy szûk kanyarba, az ne a gumit hibáztassa.
#2470
Posted 2013. September 14. - 14:42

Magyarán azt mondod, hogy azért kéne valakinek szopatnia magát egy nem oda való gumival aszfalton, mert te rázatod magad terepen, meg leér a hajtókarod, meg az amúgy totál vékonyka, nagykerekû országuti is keskeny gumival van szerelve, és amúgy is a kocsidra 60 euróért van jó gumi, bár a kocsid nem kerékpár és nem is 60 eurós gumikról beszélünk?
SCHWALBE Marathon Racer HD Evo 1,5" folding 390g (64 EUR)
SCHWALBE Marathon Supreme RoadStar 1,6" Reflex folding 440g (50 EUR)
SCHWALBE Marathon Supreme RoadStar 2,0" Reflex folding 565g (52 EUR)
Itt vannak az árak.


#2471
Posted 2013. September 14. - 13:48

#2472
Posted 2013. September 14. - 13:45

Olvasom miket írtok. Szerintem túlbonyolizáljátok. "Leért a pedál" - mi a gond azzal ha néha leér? Terepen nekem még a hajtókar is leér, a vége tele van ütésnyommal. "Ráz" - a terep nem ráz?
Az outira miért jó a hurka vékony gumi és ide miért nem? 50-60 EUR enyhén szólva irreális, ennyiért az autómra kapok minõségi 195/65/R15-ös gumit (közel sem a legolcsóbb méret).
Magyarán azt mondod, hogy azért kéne valakinek szopatnia magát egy nem oda való gumival aszfalton, mert te rázatod magad terepen, meg leér a hajtókarod, meg az amúgy totál vékonyka, nagykerekû országuti is keskeny gumival van szerelve, és amúgy is a kocsidra 60 euróért van jó gumi, bár a kocsid nem kerékpár és nem is 60 eurós gumikról beszélünk?
#2473
Posted 2013. September 14. - 13:24

1. Elöl RocketRon - Hátul Racing Ralph
2. Elöl NobbyNic - Hátul Racing Ralph
3. Más?
#2474
Posted 2013. September 14. - 13:21


#2475
Posted 2013. September 14. - 12:27

pedig a mintája nagyon jó és 2.0 méretben elég jól használhatónak tûnik kár hogy nincsen hajtogatós kivitele, de a súlya így is rendben vanA Big Apple állítólag veszett kényelmes és meglepõen jól gördül. Mondjuk nekem az már nem kéne.
#2476
Posted 2013. September 14. - 11:56


#2477
Posted 2013. September 14. - 11:52

1,75-ös Racer még volt 2013-ban, de már sajnos nincs, csak Performance verzió, a Supreme 2,0 Evo súlyában (bike-discount.de-n is már csak 1,5-ös Racer Evo kapható).
Német tesztek szerint nagyon alacsony s gordulesi ellenállása és nagyon jó a defektvedelme
Ugyanezt olvastam én is, kb mindenhol. Kár, hogy Supreme-bõl 1,6 után 2,0-ás jön. Talán a kis súlyom miatt nem lenne olyan gáz az 1,6-os, mint egy 80-90 kilós ember esetén (az a +250g igen sok a 2,0-ért). Szerk: brutálisan jól tapad, szokták még kiemelgetni (kanyarban és esõben is).
Ezzel a Supreme 2,0-val 16000 km-t mentek. YouTube
én nem félnék a 2.0-tõl sem, én most 2.1-es contit használok és az nehezebb, mint a supreme, de nincs vele para, amit vesztek a súlyon, az visszajön ott, hogy kevésbéfáradok rajta, és nem kell lassítani szar úton sem
én 14 ezret mentem egy 1.5-ös contival, de soha többet, a szart is kirázta belõlem, leért a pedál, stb, 1.6-ossal mentem egy hetet, az már nem vészes, de nem is gyorsabb az 1.75-nél, 1.75-bõl elhasználtam 2 szett contit, meg a téli gumim is ilyen méret, az egy jó optimum, illetve van most egy 2.1-es contim, amit én szintén szeretek, de legközelebb 1.9 vagy 2.0 gumit fogok venni, szerintem vagy a top contactot, vagy a supremet, esetleg big aple-t
és mindezek természetesen 26-os kerékre vonatkoztatva
#2478
Posted 2013. September 14. - 11:34

Aszfalton ugyanúgy szamit a minõségi gumi. 1.6 hatareset, 1.5 az nagyon gáz, 1.75 szerintem egy optimális méret. Supremet én is nézegettem következõ guminak 2.0 ban. Német tesztek szerint nagyon alacsony s gordulesi ellenállása és nagyon jó a defektvedelme. Ha évi 5000 km-t mész, akkor csak minõségi, tartós gumit vegyél, végül olcsóbb lesz, mint olcsojanoskodni. Legalábbis én elvárom, hogy egy aszfalt gumi min. 10.000 km-t elmenjen, vagy többet, lehetõleg defekt nélkül, vagy kevés defekttel.
1,75-ös Racer még volt 2013-ban, de már sajnos nincs, csak Performance verzió, a Supreme 2,0 Evo súlyában (bike-discount.de-n is már csak 1,5-ös Racer Evo kapható).
Német tesztek szerint nagyon alacsony s gordulesi ellenállása és nagyon jó a defektvedelme
Ugyanezt olvastam én is, kb mindenhol. Kár, hogy Supreme-bõl 1,6 után 2,0-ás jön. Talán a kis súlyom miatt nem lenne olyan gáz az 1,6-os, mint egy 80-90 kilós ember esetén (az a +250g igen sok a 2,0-ért). Szerk: brutálisan jól tapad, szokták még kiemelgetni (kanyarban és esõben is).
Ezzel a Supreme 2,0-val 16000 km-t mentek. YouTube
#2479
Posted 2013. September 14. - 07:46

#2480
Posted 2013. September 14. - 07:09
