Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#1601
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Vagy nekem van 5000-ért Kinzo, és ugyanazt meg tudom vele csinálni. Meg volt hozzá még egy fejkészlet 3000, csak az drága volt...
1000-ért láttam már Lidl-ben.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1602
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
olyan 20000HUF korul lehet egy kisebb fajta dremel

en biztos veszek egyet iden
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1603
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás

tudna vki vmi leírást adni?

kinnt a Dremeles szétvágás, marás, csiszolás a menõ, nemtom itthon mennyiért lehet kapni ilyen szerszámot, régen néztem egy katalógust, de abban nem voltak magyar árak:(

#1604
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
és az ilyen hiperkönnyü gyorszárra már kis rugó se kell? vagy "minekazcsakfölössúlyvazze"

az ilyen egyedi kis karbon kütyüket mint pl ez a karbon h.váltó kanál hogy csinálják?
http://www.light-bik...lack-ultralight

gondolkoztam már h 1-2 apróságot jó lenne csinálni itthon, ha más nem csak próbaképpen vagy dísznek, de hogyan kezdjek neki?
tudna vki vmi leírást adni?

#1605
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
36,5 grammos Carbon-Ti gyorszár
http://fairwheelbike...opic.php?t=5149

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1606
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Látsz valahol nyeregcsõbilincset rajta? A csõ egyben van, a tartópálca furata meg sokmindent meghatároz. Vagyis majdnem fix az egész, a lyuk miatt csak sokat lehet vágni belõle. Nagyjából öt centit, hogy a korábbi lyuk ne gyengítse a csõ végét. De az sem biztos, hogy lehet-e egyáltalán vágni.


így már ok. csak nem értettem miért pont 5 centi...
jó ez így. egyszer belövöd, oszt' kész. nem kell azt bolygatni többet.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1607
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Akkor legyen itt valami egyedi is, persze titánból.
http://weightweenies...ad.php?id=25508

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1608
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
igen.

#1609
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
jol latom, hogy az osszes szeria/boltban kaphato alkatresz? persze a csavarok jobbara aluk vagy titanok
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1610
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Látsz valahol nyeregcsõbilincset rajta? A csõ egyben van, a tartópálca furata meg sokmindent meghatároz. Vagyis majdnem fix az egész, a lyuk miatt csak sokat lehet vágni belõle. Nagyjából öt centit, hogy a korábbi lyuk ne gyengítse a csõ végét. De az sem biztos, hogy lehet-e egyáltalán vágni.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1611
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Öt centis lépésekben állítható, egy magasság csak egyszer. Szerencsére a nyereg nem integrált.

ezzel mire is gondolsz pontosan?
kicsit nagy a lépték, akármire is gondolok, hogy gondolsz

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1612
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
a Merida "csak" 2.

#1613
Delma01

Delma01

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.247 hozzászólás
nem ezt a scott bringát nyomta le az új merida súlyban?

#1614
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

micsoda szép nyeregcsõ kialakítás!

Öt centis lépésekben állítható, egy magasság csak egyszer. Szerencsére a nyereg nem integrált.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1615
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
micsoda szép nyeregcsõ kialakítás!

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1616
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
http://www.light-bik...-ltd-7774-gramm


#1617
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Üdv.
Nem tudjátok, hogy a 2008-as xt (sima, nem párhuzamosító) v-fék milyen súlyban van, mért adat kéne, mert a neten sehol nem találok, sem a weighweeniesen sem a lightbike-on
Üdv.


1,5 hónapja a speed-wayben mértem. 112g a pillangók, 51g a pofák súlya, a csavarok és a pipa súlyát nem tudom (kiindulási alapnak: az avid csavarok 9g-ot, a pipa 4g-ot nyom). Egy kis kimarástól (3g) és a könnyített csavaroktól eltekintve ugyanaz, mint az lx.


A sebesség mindent megold.

 


#1618
mopsz

mopsz

    vendég

  • fórumtag
  • 34 hozzászólás
Üdv.
Nem tudjátok, hogy a 2008-as xt (sima, nem párhuzamosító) v-fék milyen súlyban van, mért adat kéne, mert a neten sehol nem találok, sem a weighweeniesen sem a lightbike-on
Üdv.

#1619
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
ma megyek az Aligator betétekért a fékembe....meglássuk

#1620
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Aligator tárcsák,jós úlyban lehet.
http://www.neuzer.hu...letes.php?id=36
www.sintesibikes.com