Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1601
Írta 2008. május 15. - 22:30
#1602
Írta 2008. május 12. - 14:59
Polar kormányadapter: 28gr
Polar sebesség szenzor: 18gr
Polar S720i: 61gr
SID WC + lockout (vágva): 1387gr
4db karbon távtartó: 5gr
elsõ kerekem (Crossmax SL, RR UST (2.1), 160as tárcsa, FRM gyorszár): 1598gr
#1603
Írta 2008. május 12. - 14:48
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1604
Írta 2008. május 12. - 00:32
#1605
Írta 2008. május 11. - 23:23
szóval csak a lidl szerszámra vonatkozott a megjegyzés;)
#1606
Írta 2008. május 11. - 23:18
Rbalint: Csak egy kérdés, próbáltad a gépet hosszútávon? Én elég rendesen adom neki az ívet minden téren... Polírozás, köszörülés, vágás, csiszolás, gravírozás, minden féle dolog. És semmi baja.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1607
Írta 2008. május 11. - 23:12
csinálj kiógrammánia topikot, ezek az atomnehéz szutykok odavalók...'07 UMF Hardy1 TEAM váz + aa fejcsõben benne van az fejcsapágy alsó és felsõ csészéje, szóval elhanyagolható, így: ---> 2305g
'06 Marzocchi Bomber Drop Off (4) QR20 teló olajjal átütõcsõvel ---> 2998g!! (na ezen meglepõdtem)
Truvativ Boxguide ISCG 38fogig, iparis---> 353g
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1608
Írta 2008. május 11. - 22:40
'07 UMF Hardy1 TEAM váz + aa fejcsõben benne van az fejcsapágy alsó és felsõ csészéje, szóval elhanyagolható, így: ---> 2305g
'06 Marzocchi Bomber Drop Off (4) QR20 teló olajjal átütõcsõvel ---> 2998g!! (na ezen meglepõdtem)
Truvativ Boxguide ISCG 38fogig, iparis---> 353g
Bocs, de ez hogy jön ide? Itt a könnyû bringákról és alkatrészekrõl van szó...
A sebesség mindent megold.
#1609
Írta 2008. május 11. - 22:31
'06 Marzocchi Bomber Drop Off (4) QR20 teló olajjal átütõcsõvel ---> 2998g!! (na ezen meglepõdtem)
Truvativ Boxguide ISCG 38fogig, iparis---> 353g
#1610
Írta 2008. május 11. - 21:29
#1611
Írta 2008. május 11. - 21:23
1000-ért láttam már Lidl-ben.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1612
Írta 2008. május 11. - 12:35
en biztos veszek egyet iden
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1613
Írta 2008. május 11. - 11:36
kinnt a Dremeles szétvágás, marás, csiszolás a menõ, nemtom itthon mennyiért lehet kapni ilyen szerszámot, régen néztem egy katalógust, de abban nem voltak magyar árak:(tudna vki vmi leírást adni?
#1614
Írta 2008. május 10. - 23:18
az ilyen egyedi kis karbon kütyüket mint pl ez a karbon h.váltó kanál hogy csinálják?
http://www.light-bik...lack-ultralight
gondolkoztam már h 1-2 apróságot jó lenne csinálni itthon, ha más nem csak próbaképpen vagy dísznek, de hogyan kezdjek neki?
tudna vki vmi leírást adni?
#1615
Írta 2008. május 05. - 22:57
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1616
Írta 2008. május 05. - 20:49
Látsz valahol nyeregcsõbilincset rajta? A csõ egyben van, a tartópálca furata meg sokmindent meghatároz. Vagyis majdnem fix az egész, a lyuk miatt csak sokat lehet vágni belõle. Nagyjából öt centit, hogy a korábbi lyuk ne gyengítse a csõ végét. De az sem biztos, hogy lehet-e egyáltalán vágni.
így már ok. csak nem értettem miért pont 5 centi...
jó ez így. egyszer belövöd, oszt' kész. nem kell azt bolygatni többet.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1617
Írta 2008. május 05. - 20:47
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1618
Írta 2008. május 05. - 20:24
#1619
Írta 2008. május 05. - 20:04
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1620
Írta 2008. május 05. - 19:55
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]