Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#1561
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Az Dávid bemutató bringáján volt, megfogta a kb. 90 kilóját, de végül nem negyedik lett.
Egyáltalán nem merev, viszont nem is kell annak lennie, az erõsség a lényeg.


Igaz, a mostani sem merev, szemmel láthatóan hajlik és mégis bõven elég 1 ujjal húzva is, éppen ezért gondolkozom könnyebben. Azért annyira ne legyen rugalmas, hogy könnyedén kormányig lehessen húzni a kart, bár ha már elõtte fog akkor nem gond.


A sebesség mindent megold.

 


#1562
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Az Dávid bemutató bringáján volt, megfogta a kb. 90 kilóját, de végül nem negyedik lett.
Egyáltalán nem merev, viszont nem is kell annak lennie, az erõsség a lényeg.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1563
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ja, a tüske a készletben benne van, de a féktestben nincs benne. Nem emlékszem kire írtam, hogy használja.


:) Zemplém maraton rövidtáv 4.hely.
Azért kérdeztem, mert szívesen meghúzogatnám a fékkart élõben megnézni, hogy mennyire merev. Lehet jövõ szezonra beszerzek egy
szettet.


A sebesség mindent megold.

 


#1564
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Ja, a tüske a készletben benne van, de a féktestben nincs benne. Nem emlékszem kire írtam, hogy használja.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1565
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Köszi az infot.
http://www.ftwbikes....o=termek&id=348 Itt a képen benne van és a leírásban is szerepel, de közben találtam olyan képet, ahol nincs benne, szóval szerintem a fékhez jár a tüske csak nincs bele integrálva.
Közben visszakerestem, a fékkarra mondtad, hogy használják itthon.


A sebesség mindent megold.

 


#1566
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás
Blazsónak vagy egy Ti Pro Lite nyeregcsöve, azt hiszem vett gyorszárat is. A gyorszár erõs, ott nincs benne anyag ahol nem kell, bírja a használatot, a Carbon-Ti új alutengelyes gyorszára viszont már szinte elétveszélyes. Nem tudom ki használhat itthon KCNC féket, külföldön biztos mennek vele, de nem élversenyzõk. A féktüske szerintem nincs benne, mert valahogy bele is kell tenni.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1567
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Enté, lenne hozzád 1-2 kérdésem.
Tudsz valakirõl, aki az új kcnc gyorszárat használja? Használhatónak tûnik, de nem tudom elhinni, hogy ilyen könnyû, pedig lemértem.
Mondtad, hogy valaki (egy versenyzõ) kcnc v-fékeket használ. Hogy bírja a tartós használatot, még egyben van? Jól látom (a kép alapján), hogy a féktüskék bele vannak építve a fékbe, a fék részét képezik?

Apropó ... meylik az a kerék amit mondtál ma?


Még nem jutott eszembe a neve, de holnapra megkeresem.


A sebesség mindent megold.

 


#1568
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás

A 717 is bírja a 90kg-t.


tudom.:) nem is ezért írtam a 819-et, hanem az UST miatt. de a 717 is egy nagyon jó felni.

#1569
balu75

balu75

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.854 hozzászólás
úgy lesz ..
... a mai napon rájöttem miért szeretem valójában is a Lókolbászt ... mert így kevesebb sz@rja össze az erdõt ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X

#1570
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

A bringa alapvetõen terep felhasználásra lesz hivatott,lehetõleg napi gyakoriságal,ezért a használhatóság igen fontos szempont,és a "lehetõ" legmegbizhatobb,legtartosabb,legjobb teljesítményt nyujtó szerkezet szükséges,igyekszem ezt a könnyítgetés elé helyezni...

9 kiló alá nem érdemes menned, mert az alatt már csak igen drágán tudsz hosszabb távon is megbízható alkatrészeket venni. Felejts el az AX Lightness és Schmolke szintû kiegészítõket, szerintem nem akarod minden pénzed ebbe ölni. Gondolom nem 1-2 hónap alatt fogod leadni a +20 kilót, és az erõdet sem ennyi idõ alatt szerzed vissza. Tehát jobban jársz, ha távol tartod magad az extrém könnyû cuccoktól és olyan bringát raksz össze mint pl. a Cube csúcs gépe. A fék pl. jó választás, de ugyanolyan jó az FRM is, nem is éreznéd köztük a különbséget. Volt könnyû bringám, de elég bizonytalan volt az irányítása, az újat pedig már a tartósságra építettem.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1571
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ha 15percen belul jut eszedbe ketto dolog, akkor inkabb hasznald a Feltöltött kép gombot legyszives.

koszonet

YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1572
balu75

balu75

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.854 hozzászólás

Sztem. CrossMaxx lehet h. nehezebb de legalább erõs,szinte az összes profi versenyzõ azt használ.


És DT-t meg Fulcrum-t és egyéb okosságot+amt kap, neki tökmindegy mivel megy ... amit ad a szponzor ... az egész csak reklám

A 717 is bírja a 90kg-t.



Nehéz. A profik azzal mennek, amit alájuk tesznek...


Apropó ... meylik az a kerék amit mondtál ma?
... a mai napon rájöttem miért szeretem valójában is a Lókolbászt ... mert így kevesebb sz@rja össze az erdõt ...
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X

#1573
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Nehéz. A profik azzal mennek, amit alájuk tesznek...

a csapatban 3an is vettek saját pénzen slr-t ;)

de amúgy igazad van :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1574
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

vagy xm819, UST gumival - és akkor nem gond, hogy a 90 kilóval esetleg felütöd. igaz, kicsit nehezebb lesz így...


A 717 is bírja a 90kg-t.

Sztem. CrossMaxx lehet h. nehezebb de legalább erõs,szinte az összes profi versenyzõ azt használ.


Nehéz. A profik azzal mennek, amit alájuk tesznek...


A sebesség mindent megold.

 


#1575
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Sztem. CrossMaxx lehet h. nehezebb de legalább erõs,szinte az összes profi versenyzõ azt használ.
www.sintesibikes.com

#1576
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
vagy xm819, UST gumival - és akkor nem gond, hogy a 90 kilóval esetleg felütöd. igaz, kicsit nehezebb lesz így...

#1577
TripleB

TripleB

    bentlakó

  • fórumtag
  • 9.190 hozzászólás
Ecsém... a kezdõknek ajánlott részt senki sem olvassa el?
Mi köze van a grammániához ennek?


Én személy szerint 400 gr körüli felniben gondolkodnék,pl xc 717

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy


#1578
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Igen. El kell dönteni, hogy vitrin full grammos gépet készítesz, vagy a tartósság, teljesítmény, megbízhatóság tényleg fontos, ahogy írod.
Mert akkor keress egy erõsebb felnit, egy külsõt, aminek van mintája, és nem ütöd fel percenként, stb. Én a <80 kilómmal se merném ezeket bevállalni.

#1579
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
na mondjuk 90 kiiló körül a Sun UFO is bátor dolog, meg a MaxLight

#1580
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Mivel írod, hogy közelebb vagy a 9X kilóhoz, így már egész más megvilágításból látom/juk a dolgot. Az ultrakönnyû tuningalkatrészeket általában limitálni szokták, hogy max 70kg ig ajánlott ez vagy az.. ez az egyik ami miatt nem célszerû pillekönnyû pl Schmolke karboncuccok beszerzése a te esetedben, mert pikkpakk megadnák magukat pláne terep felhasználás mellett. A megtakarított g-ok nem fognak annyit hozni a konyhára, mint amennyi kockázatot vállalsz velük. (erdõ közepén elnyekken valami)
A súlyfaragásból menetkényelembõl inkább a kerekekkel variálj. Egy jó futásteljesítményû ksi súrlódású kerékszettbe ruháznék be, de azt viszont igyekeznék az anyagi és biztonsági határokon belül a legkönyebbre építeni. Pl Chris King agyak (vagy Tune) Sun UFO felni, meg valami küllõk. Alu küllõanyákkal. Egy pár Maxxis Maxlight külsõ és kész is.
A mig 70 mag 180 nagyon könnyû, de kevéssé tartós, 90kg ot nem tudom meddig bírnának.
Nyeregcsõbõl én mernék Tune-t venni, azt hiszem ott nincs súlylimit és még piszok könnyû is.