Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1541
vendég_Charon_*
Írta 2008. június 16. - 14:25
nekem ez elég könnyû
Meki majd kereslek chaten
#1542
Írta 2008. június 16. - 14:16
http://www.wtb.com/p...racing/shadowv/
WTB Shadow Cromo, ilyen van a meridán és egész napos tekerésen is kényelmes marad. 226g, 8rongy körül lehet hozzájutni.
#1543
Írta 2008. június 16. - 14:15
Ha jól értem akkor amig nem leszek ilyen 70kg körül,és méltó erõnlétben,hogy ténylegesen minden gr fontos legyen,addig,vagy még akkor sem,inkább ne kockáztasam meg a 7.5-8kg?(persze ezzel a vázal,villával,fék,meghajtás)
De akkor kiegészítõk terén,azért gondolom elég a k.szár+kormány 25.4 és 27.2ny.szár+adapter,vagy válaszam inkább a 31.8,és 31.6nycsõ?
Melyik márka?Syntace?más?
Nyereg tekintetében is inkább maradjak meg a SLR TT verziónál a biztonság kedvért?
Kábelek?Powercordz?Apróságok terén lehet gond ha a feljebb írt legkönnyebbeket választom?vagy akkor minek?
Kerekek
A jelenlegi,amit használtam,M XC717-WTB LaserDiscLight-Rev,nem éreztem hogy gond volt vele,de az agyakat mindenképpen cserélném(tárcsás)...
A fék erõ szempontjából érdemes a kerámiásat választani?
akkor csak Mavic XC717 v DT 4.2C ?Notubes,American Classic,FRM,stb inkább ne,így értem...
Tune agyakon gondolkozom most is,a "legnehezebb" az most a mag180,mig70,alu tengelyek,test,normal csapagy...lehet gond?tapasztalat?és árban,kerékszettben veri a Mavic CrossMax ST is...
Lassan minden tisztázodik,köszönöm!
#1544
vendég_Charon_*
Írta 2008. június 16. - 14:10
#1545
Írta 2008. június 16. - 13:49
#1546
vendég_Charon_*
Írta 2008. június 16. - 13:40
#1547
Írta 2008. június 16. - 12:37
könnyû, olcsó, erõs
Sztem Acor/Altrix/Bike+ lapnyereg.
A WTB-k nem rosszak, miért váltasz?
#1548
vendég_Charon_*
Írta 2008. június 16. - 12:05
Ezúttal az ár is szempont, de jöhet az etalon is.
Eddig ilyesmit használtam btw: http://photos5.flick...3027b7325_m.jpg
#1549
Írta 2008. június 16. - 10:43
egyébként meg: megér neked ennyit rákölteni csak hogy a fékszett könnyebb legyen? :chin:
políroztasd fel a mostani féket meg vegyél bele kcnc betétet és kész
#1550
Írta 2008. június 16. - 06:43
Rákérdezzek Marcinál a gyorszárra?Enté, lenne hozzád 1-2 kérdésem.
Tudsz valakirõl, aki az új kcnc gyorszárat használja?
illetve ismerek olyat, aki kcnc vfékszett vásárlását tervezi.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1551
Írta 2008. június 16. - 00:16
Az Dávid bemutató bringáján volt, megfogta a kb. 90 kilóját, de végül nem negyedik lett.
Egyáltalán nem merev, viszont nem is kell annak lennie, az erõsség a lényeg.
Igaz, a mostani sem merev, szemmel láthatóan hajlik és mégis bõven elég 1 ujjal húzva is, éppen ezért gondolkozom könnyebben. Azért annyira ne legyen rugalmas, hogy könnyedén kormányig lehessen húzni a kart, bár ha már elõtte fog akkor nem gond.
A sebesség mindent megold.
#1552
Írta 2008. június 15. - 23:59
Egyáltalán nem merev, viszont nem is kell annak lennie, az erõsség a lényeg.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1553
Írta 2008. június 15. - 23:33
Ja, a tüske a készletben benne van, de a féktestben nincs benne. Nem emlékszem kire írtam, hogy használja.
Zemplém maraton rövidtáv 4.hely.
Azért kérdeztem, mert szívesen meghúzogatnám a fékkart élõben megnézni, hogy mennyire merev. Lehet jövõ szezonra beszerzek egy
szettet.
A sebesség mindent megold.
#1554
Írta 2008. június 15. - 23:21
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1555
Írta 2008. június 15. - 23:19
http://www.ftwbikes....o=termek&id=348 Itt a képen benne van és a leírásban is szerepel, de közben találtam olyan képet, ahol nincs benne, szóval szerintem a fékhez jár a tüske csak nincs bele integrálva.
Közben visszakerestem, a fékkarra mondtad, hogy használják itthon.
A sebesség mindent megold.
#1556
Írta 2008. június 15. - 22:39
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1557
Írta 2008. június 15. - 22:32
Tudsz valakirõl, aki az új kcnc gyorszárat használja? Használhatónak tûnik, de nem tudom elhinni, hogy ilyen könnyû, pedig lemértem.
Mondtad, hogy valaki (egy versenyzõ) kcnc v-fékeket használ. Hogy bírja a tartós használatot, még egyben van? Jól látom (a kép alapján), hogy a féktüskék bele vannak építve a fékbe, a fék részét képezik?
Apropó ... meylik az a kerék amit mondtál ma?
Még nem jutott eszembe a neve, de holnapra megkeresem.
A sebesség mindent megold.
#1558
Írta 2008. június 15. - 22:20
A 717 is bírja a 90kg-t.
tudom. nem is ezért írtam a 819-et, hanem az UST miatt. de a 717 is egy nagyon jó felni.
#1559
Írta 2008. június 15. - 22:05
Balu X-man . . . . . A legjobb amit eddig ettem: Gélbõl X
#1560
Írta 2008. június 15. - 21:46
9 kiló alá nem érdemes menned, mert az alatt már csak igen drágán tudsz hosszabb távon is megbízható alkatrészeket venni. Felejts el az AX Lightness és Schmolke szintû kiegészítõket, szerintem nem akarod minden pénzed ebbe ölni. Gondolom nem 1-2 hónap alatt fogod leadni a +20 kilót, és az erõdet sem ennyi idõ alatt szerzed vissza. Tehát jobban jársz, ha távol tartod magad az extrém könnyû cuccoktól és olyan bringát raksz össze mint pl. a Cube csúcs gépe. A fék pl. jó választás, de ugyanolyan jó az FRM is, nem is éreznéd köztük a különbséget. Volt könnyû bringám, de elég bizonytalan volt az irányítása, az újat pedig már a tartósságra építettem.A bringa alapvetõen terep felhasználásra lesz hivatott,lehetõleg napi gyakoriságal,ezért a használhatóság igen fontos szempont,és a "lehetõ" legmegbizhatobb,legtartosabb,legjobb teljesítményt nyujtó szerkezet szükséges,igyekszem ezt a könnyítgetés elé helyezni...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]