Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1501
Írta 2008. július 22. - 14:46
305 gramm, és ~ 130k huf.
a nyeregcsõ 30.9-es specialized carbon, a nyereg meg egy selle italia slr c64
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1502
Írta 2008. július 20. - 21:01
#1503
Írta 2008. július 20. - 17:33
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1504
Írta 2008. július 20. - 10:40
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1505
Írta 2008. július 19. - 22:50
ugye?
hát azért szerintem a 3 millás Storck bringánál már nem lehet klasszikus értelemben vett szériagyártásról beszélni
Extralite-éktól rendeltem egy fékkart a webshopban, ezután visszaírtak, hogy rendben elkezdjük gyártani (CNC,...), kb két hét és kész...
#1506
Írta 2008. július 19. - 16:36
#1507
Írta 2008. július 19. - 12:04
3 millió forintos könnyû karbonbringa, szériagyártmány nem egyedi.
http://www.storck-bi...jekt=Road Bikes
http://www.light-bik...ascenario-07-is
hát azért még maradt rajta 1-2 gramm lefaragni való
#1508
Írta 2008. július 19. - 11:54
nyilván mert az f119 az 31.8-as bilincses, az f99 meg nem...degáz hogy Syntace f119...akkormár miért nem f99?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1509
Írta 2008. július 19. - 11:51
3 millió forintos könnyû karbonbringa, szériagyártmány nem egyedi.
http://www.storck-bi...jekt=Road Bikes
http://www.light-bik...ascenario-07-is
ennek az elõdje már jó rég óta a poshbiks-on figyel.
#1510
Írta 2008. július 19. - 11:47
#1511
Írta 2008. július 18. - 23:33
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1512
Írta 2008. július 18. - 22:51
egyébként nekem tetszik ez az uti gép.
1ül talán a kerék tünik "félelmetesen" könnyünek. kiváncsi lennék h az agyba a küllö berögzitése mennyire lehet tartós/erös?
ja és sztem a fék az ocsmány.
milyen szelepe van a guminak?? :chin: nem láttam még ilyen szelepet sose...
#1513
Írta 2008. július 18. - 22:22
http://www.storck-bi...jekt=Road Bikes
http://www.light-bik...ascenario-07-is
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1514
Írta 2008. július 14. - 12:07
A kerekeken könnyítve szerintem gyorsan észrevehetõ.Szisztok!Kb Mennyi az a súlycsökkenés,amit meg lehet érezni menet közben?Tehát mennyi könnyítés után lehet megérezni a menettulajdonságokon?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#1515
Írta 2008. július 14. - 11:45
#1516
Írta 2008. július 14. - 11:35
#1517
Írta 2008. július 11. - 14:19
Az acélnak kevesebb mint a harmada.Mennyivel könnyebb a KCNC lánctányér csavar a sima acélnál?ugye a kcnc 2gramm/db! köszi
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1518
Írta 2008. július 11. - 13:27
köszi
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#1519
Írta 2008. július 10. - 22:29
#1520
Írta 2008. július 10. - 22:26
Semennyire, teljesen csendes. Nem lesz kráteres mint a mûanyag, így nem ragad bele a láncot koptató por.
köszi,ja és a kerámiás és a sima acélcsapágyas között csak súlyban van különbség v. a kermámia jobban is forog?