Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1481
Írta 2008. július 29. - 17:52
#1482
Írta 2008. július 29. - 08:57
tegnap 50 km et mentem vele, de multhétvége szombaton 88 at és az benne a furcsa hogy ráülve a régi wtb-m kényelmesebb volt, viszont az kb 20 km után már kegyetlen volt.
az slr el meg tényleg 60-70 km után is az a kb középkomfortos érzése van az embernek
a másik bicon meg a BBB comp design (222g): jó ideig az is jó (utána nincs olyan jó mint az slr), de erröl nem tudok ill nem mernék teljes körü véleményt nyilvánítani mert ezzel kb 95 % ban csak aszfalton járok.
#1483
Írta 2008. július 29. - 08:49
Nekem a 135 grammos slr volt szép piros színben :-) és az úgy 60-70 km. környékén kezdett kibírhatatlan lenni számomra.
Pedig mentem épp eleget :-)
Most egy titánpálcás fizik nisene van, ami tökéletesen jó, de sajna nem oly könnyû.
Jóval 200 gramm fölött van inkább közelebb a 300-hoz,úgyhogy gondolkozom a cseréjén.
Talán fizik gobi lesz.
http://www.fizik.it/...bi_XM_wing_flex
Talán csak nézni kell még olcsón.
#1484
Írta 2008. július 28. - 20:14
öö?Így van.
én csak az általam felállított két kategória alapján soroltam be...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1485
Írta 2008. július 28. - 20:08
Így van, az SLR nekem is kényelmes (volt), hosszútávon is.ez a nyereg második kategóriás.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1486
Írta 2008. július 28. - 20:01
az a tapasztalatom, hogy vannak olyan nyergek, amik rövid távon kényelmesek mint állat, de 20-30km táján már a pokolra kivánom õket.Nem hiszem el, hogy 100 km környékén már nem törné a feneked akár egy baráti túrán is a pilisi hegyekben.
Viszont könnyû, az niztos :-)
meg vannak azok, amikre már eleve ugy ülök fel, hogy egy picit nyom, de ez a 20km után sem változik jelentõsen (azaz a 20. km környékén már jóval kényelmesebbnek találom, mint a példámban elsõként szereplõt)
ez a nyereg második kategóriás.
próbáltam betétes nadrág nélkül is (sima rövidnadrágban) és meglepõen "ülhetõ" a formája, nyilván nem véletlen olyan amilyen.
ha lesz egy hosszabb távú tapasztalatom is, mindenképpen irok róla. most hétvégén csak 15-20km-t mentem vele, azt is darabokban.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1487
Írta 2008. július 28. - 13:57
#1488
Írta 2008. július 28. - 13:37
Nem hiszem el, hogy 100 km környékén már nem törné a feneked akár egy baráti túrán is a pilisi hegyekben.
Viszont könnyû, az niztos :-)
van aki az SLR-re esküszik...van akinek kényelmes ez, hidd el!
#1489
Írta 2008. július 28. - 13:29
és kényelmes. kajakra meglepõdtem!
Nem hiszem el, hogy 100 km környékén már nem törné a feneked akár egy baráti túrán is a pilisi hegyekben.
Viszont könnyû, az niztos :-)
#1490
Írta 2008. július 26. - 21:44
A csavartörésen kívül fordult már elõ más típusú törés is a kcnc nyeregcsöveknél (mondjuk maga a csõ tört ketté)?
Nem tudok róla, de szerintem ez abban az esetben fordulna elõ ha nem tartják be a súlykorlátozást!
#1491
Írta 2008. július 26. - 16:47
és kényelmes. kajakra meglepõdtem!
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1492
Írta 2008. július 26. - 11:36
A sebesség mindent megold.
#1493
Írta 2008. július 25. - 20:25
Fájt? (a hideg ráz a nycsõ és kormánytörés gondolatától)
Csodával határos módon nem tanyáltam el, erõsen szorítottam a kormányt!
Ettõl függetlenül a csavar pótlása után is ezt a csövet fogom használni!-ha a késõbbiekben lesz rá mód hogy M6 os csavarra váltsak akkor megteszem!
#1494
Írta 2008. július 24. - 11:14
3 millió forintos könnyû karbonbringa, szériagyártmány nem egyedi.
http://www.storck-bi...jekt=Road Bikes
http://www.light-bik...ascenario-07-is
Mondjuk megrendelésre készül a váz, mert csak az 7000 Euro. A youtube-on van egy video ahol szétbontva látszik egy ilyen LEW kerékszett a küllõrögzítés végett. Azt hiszem 850gramm a pár kerék ez a PRO Vt1 es csúcsmodell gondolom. Ha sram redet raktak volna rá, egybõl leugrana a bringáról vagy 250gramm.
(nekem is hasonló carbonpálcás fizik nyergem vár itthon az elsõ bevetésére, kiváncsi vagyok milyen lesz rajta ücsörögni)
#1495
Írta 2008. július 24. - 10:41
Vagy Schmolke karbon szár (68 gramm) és CX zero nyereg (81 gramm)=149 gramm! Fele
Vagy a már idézett Becker nyereggel (60 gramm), így már csak 128 gramm :D:D
Mondjuk csak a nyeregcsõ 100ezer felett van, a nyereg meg 80 körül
Na ez már grammánia
Vagy az egész helyett lehetne a Tune Skyline nyereg-nyeregcsõ kombo-t használni használni. 31,6mmes csõvel 300mm hosszban 120gramm. és "csak" 130ezer körül van cakk pakk.
#1496
Írta 2008. július 24. - 08:23
Nem elrettentés képpen, de kcnc ti pro nyeregcsõvel rendelkezem és
ezt sikerült összehoznom!/65kg vagyok!!/
http://img3.tar.hu/b.../35382316.jpg#3
Fájt? (a hideg ráz a nycsõ és kormánytörés gondolatától)
#1497
Írta 2008. július 23. - 17:18
#1498
Írta 2008. július 23. - 16:50
majd kipróbálom mit bír alattamCsak a régebbi, valószínûleg szériahibás (külsõ beszállítótól érkezõ) M5-ös csavarral voltak gondok, az újakhoz már M6-os jár.
csak még nincs $...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1499
Írta 2008. július 23. - 09:03
A nyeregcsõ 800km et futott alattam!
Normál xc körülmények között használtam!
Ez szériahiba ha jól tudom ,csavarcsere az orvosság...
(de ezt te is jól tudod... minek is írtam? )
Nem tudtam hogy a csavar szériahibás!- kösz hogy felvilágosítottál.
#1500
Írta 2008. július 23. - 02:04
hát igen,azért az extra strapát nem nagyon bírhatják.minden eltört darabra mondhatják,hogy széria hibás.
ha mindegyik ugyanott törik el akkor valszeg van benne valami...