Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6549 hozzászólás a témában

#1341
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
alu peremes felnikkel tényleg nem szabad 400 gr. alá menni, vagyis ritkán ha tudnak olyan 380 gr. körülit csinálni, ami viszonylag tartós (vagyis csak kéthetente kell centrírozni meg kibírja 1 évig:-)). Még a felniszélességben is lehet variálni, csak akkor nehezen megy fel a gumi, nekem ilyen van (frm) 405 gr. az elsõ felni, de nagyon kell figyelni amikor gumit teszek fel, be ne csípõdjön. Régen az AmClassic ambicionálta súlyrekordot, de a meghirdetett 350 gr. sosem volt annyi (356-375 között mozgott), és végül az jött ki hogy nem is fog menni. Most a magnéziumossal próbálkoznak, azt nem ismerem. Az olaszok szingósban csináltak kereskedelmi forgalomba 300 gr. körüli alufelnit (ki volt furkálva!) --hogy mennyit bírt nem lehet tudni, versenyre meg 240 gr. körülit (egy hegyi etapra szólt).
EGyedül karbonból lehet megbizható könnyû felnit csinálni: itt olyan 250-260 gr. a határ alacsonyprofilúnál, de már 200 gr. alatt vannak, a gond ezzel csak annyi, hogy laterális merevsége nem létezik!!

#1342
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
de azt se tudod, hogy milyen gyakran cserelik nekik.

ezekkel a konnyu felnikkel az a baj, mint altalaban az ultrakonnyu cuccokkal, hogy igazabol azoknak valo, akik ala teszik. ha zsebbol akarod szponzoralni a szezononkenti 3-4 kerekszett cseret, akkor milliomosnak kell lenned. es ugye itt egyikunk sem az :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1343
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Hm, egyikkel sincs tapasztalatom. A karbon DT még érdekes lehet, mert abból tudnak olyanokat csinálni, amiket fémbõl nem.

A scandium felniben sem bíznék. Akkor már a ZTR Olympic, azt páran használják a "nagyok" közül.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1344
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.272 hozzászólás

és a scandium sun felnik? vagy a karbon DT felni?

ha a 350 grammos sun eq felnire gondolsz, azt én elég messzire elkerülném...(illetve én mindenképp, :) de a spegettihuszároknak is ezt tanácsolnám)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1345
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
és a scandium sun felnik? vagy a karbon DT felni?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1346
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Sokat nem az tuti. A versenyzést nem.
A 320 grammos Mach1 felnim szétrepedt, a Ritchey is 358 gramm, de nagyon könnyen megy bele 8-as, a ZTR Olympic lehet még érdekes a maga 347 grammjával, de itthon nem kapni, meg a maga 28ezer ft-os árával nem is próbálkoznék nagyon.

Szerintem 400 gramm alá nagyon nem lehet lemenni büntetlenül...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1347
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
200 dollár a két felnire vonatkozik.
kíváncsi lennék, mit bír ez a 300 grammos felni...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1348
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
hát ja... ha úgy számoljuk, akkor két felnit tudnál venni 400-ért, a két kereket meg adja 445-ért, akkor 45dollárért adja gyakorlatilag a küllõket, az agyakat, a felniszalagot, meg a küllõanyákat(gyorszárakat nem láttam)...(persze itt nem vettem figyelembe az alapszabályt: komplett kerék olcsóbb, mintha ugyanazt összeraknád alkatrészenként)

ja... egyébként vettem ezt az AC kerékszettet... tudtam, hogy nem 1355g lesz, mert találtam a honlapjukon egy olyan dokumentumot, hogy csak a Sapim küllõkkel változat annyi... persze mindenütt azt írták, hogy a sima AC küllõk vannak benne, hozzá meg az 1355g-os adatot... na mindegy, legalább ez az adat pontos volt, mert a honlapon azt írták rá, hogy 1475g, az enyém meg 1479g/pár lett... szóval lehet, hogy lesz majd beruházás Sapim küllõkre;)

ja, tényleg... érdemes megnézni az új AC katalógust... dizájn változás van benne, de egyébként nem sok, meg ahogy így átfutottam rajta láttam, hogy van 29-es kerekük is...

#1349
troger

troger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 296 hozzászólás
felni 300 gramm?

http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

A komplett kerék 1349 grammjával azért elég jó ár-érték arányban van.


http://cgi.ebay.com/...1742.m153.l1262

#1350
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ciklokrossz esetleg?

a cross country-ra van magyar szavunk? vagy a downhill-re? ees annyira szukseges hogy legyen? szerintem nem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1351
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

cyclo-cross(miért nincs magyar neve?!)

Terepkerékpár

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1352
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Akkor megsem tevedtem eloszor...

Ritchey WCS kerekszett felnije: 358 gramm!!!
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1353
end.re:

end.re:

    vendég

  • fórumtag
  • 207 hozzászólás
  • LocationBP
A 6.8 limit csak országúti,pálya valamint cyclo-cross(miért nincs magyar neve?!) szakágakra vonatkozik,de véleményem szerint is,ez nem egy megfelelõ tiltás,és már 2000 bevezetéskor sem volt indokolt,mint az e szakágak kerékpár méreteire vonatkozó korábbi rendelkezések sem...
Viszont a nem oly rég alkalmazott bevizsgáztatás,ami minden versenyzésre használt felszerelést érint,már egy jobb törekvés,de érdekes, hogy pont a MTB szakág a kivétel ez esetben...
forrás
Természetesen érthetõ hogy milyen megfontolások alapján alakultak ki ezek a szábályozások,de véleményem szerint ezt lehetne átgondoltabban is kezelni...

#1354
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás

ez van/volt F1-ben... de szerencsére a kerékpársport még nem tart itt... vagy tévedek?:wtf:

A kerékpársport súlymegkötése ugyanúgy nem szolgálja a fejlõdést mint a forma1 lassítása és a fejlesztésre szánt összegek megkötése.
Vissza a turbót meg cseréljenek annyi gumit amennyit akarnak.
Ez a leggyorsabb versenysport. Mindenki büszke arra, hogy az F1bõl vettük át, építettük át utcaiba. Lassan visszafelé lesz igaz.....
Ha meg valaki 3 kilós keróval tud nyerni akkor csinálja Ennyi.
(persze ez felvet ezernyi morális ésatöbbi kérdést.. :) )
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#1355
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
ez van/volt F1-ben... de szerencsére a kerékpársport még nem tart itt... vagy tévedek?:wtf:

#1356
vicsorka

vicsorka

    vendég

  • fórumtag
  • 92 hozzászólás

Asszem Enzo Ferrari mondta is, hogy ha egy f1-es motor nem esik darabjaira miután leintették a futamot, akkor az a motor feleslegesen túl van építve.

Colin Chapmant, a Lotus alapítóját ugyanis kizárólag a versenyzés érdekelte, a vevõket kötelezõ nyûgnek tekintette, akik arra kellettek, hogy finanszírozhassa a mániáját. Ebben nagyon hasonlított Enzo Ferrarihoz. Ferrarival szemben viszont Chapman úgy vélte, hogy egy sportkocsi akkor a legjobb, ha a verseny megnyerése utáni másodpercben atomjaira hullik. Ha nem így történik, túl sok volt a tartalék a gépészetben, ergo túlsúlyt hurcolt, tehát biztosan nem volt annyira versenyképes, amennyire lehetett volna. A korai Lotusok emiatt könnyebbek voltak egy zacskó tamponnál, sérülékenyebbek a Kinder-tojásnál, múlékonyabbak egy szelet frissen grillezett marhahúsnál. Viszont mentek mint barom.

Caterham Roadsport SV teszt a Totalcar.hu-n

(persze igazán pontos idézetnek ez nem vmi jó)

#1357
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Én arra próbáltam célozni, hogy ha nincs ez a szabály lehet, hogy elmennek abba az irányba, hogy ultrakönnyû a bicaj, és egy szakasz alatt lerongyolják, aztán csere. Mint forma1-ben a futamonként, 2 futamonkénti komplett motorcsere.


Asszem Enzo Ferrari mondta is, hogy ha egy f1-es motor nem esik darabjaira miután leintették a futamot, akkor az a motor feleslegesen túl van építve.

#1358
apr

apr

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 567 hozzászólás

Meg 1 sprinter alatt h. hajlongana 1 olyan gép.És azért ilyen könnyítések +versenyhasználat akár törés is lehet belõle szóval olyan dolgokat így se meg úgy se raknak fel versenyre.


Én arra próbáltam célozni, hogy ha nincs ez a szabály lehet, hogy elmennek abba az irányba, hogy ultrakönnyû a bicaj, és egy szakasz alatt lerongyolják, aztán csere. Mint forma1-ben a futamonként, 2 futamonkénti komplett motorcsere.

#1359
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Meg 1 sprinter alatt h. hajlongana 1 olyan gép.És azért ilyen könnyítések +versenyhasználat akár törés is lehet belõle szóval olyan dolgokat így se meg úgy se raknak fel versenyre.
www.sintesibikes.com

#1360
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
azért kétségeim vannak egy 3-4 kilós országúti bringa használhatóságával szemben... nem biztos, hogy a hegyi hajrák és a zúzós lefelék jót tennének neki...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu