Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1341
Írta 2008. október 29. - 23:31
ezekkel a konnyu felnikkel az a baj, mint altalaban az ultrakonnyu cuccokkal, hogy igazabol azoknak valo, akik ala teszik. ha zsebbol akarod szponzoralni a szezononkenti 3-4 kerekszett cseret, akkor milliomosnak kell lenned. es ugye itt egyikunk sem az
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1342
Írta 2008. október 29. - 23:18
A scandium felniben sem bíznék. Akkor már a ZTR Olympic, azt páran használják a "nagyok" közül.
#1343
Írta 2008. október 29. - 19:30
ha a 350 grammos sun eq felnire gondolsz, azt én elég messzire elkerülném...(illetve én mindenképp, de a spegettihuszároknak is ezt tanácsolnám)és a scandium sun felnik? vagy a karbon DT felni?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1344
Írta 2008. október 29. - 19:02
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1345
Írta 2008. október 29. - 12:26
A 320 grammos Mach1 felnim szétrepedt, a Ritchey is 358 gramm, de nagyon könnyen megy bele 8-as, a ZTR Olympic lehet még érdekes a maga 347 grammjával, de itthon nem kapni, meg a maga 28ezer ft-os árával nem is próbálkoznék nagyon.
Szerintem 400 gramm alá nagyon nem lehet lemenni büntetlenül...
#1346
Írta 2008. október 29. - 11:08
kíváncsi lennék, mit bír ez a 300 grammos felni...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1347
Írta 2008. október 29. - 09:43
ja... egyébként vettem ezt az AC kerékszettet... tudtam, hogy nem 1355g lesz, mert találtam a honlapjukon egy olyan dokumentumot, hogy csak a Sapim küllõkkel változat annyi... persze mindenütt azt írták, hogy a sima AC küllõk vannak benne, hozzá meg az 1355g-os adatot... na mindegy, legalább ez az adat pontos volt, mert a honlapon azt írták rá, hogy 1475g, az enyém meg 1479g/pár lett... szóval lehet, hogy lesz majd beruházás Sapim küllõkre;)
ja, tényleg... érdemes megnézni az új AC katalógust... dizájn változás van benne, de egyébként nem sok, meg ahogy így átfutottam rajta láttam, hogy van 29-es kerekük is...
#1348
Írta 2008. október 29. - 09:12
http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem
A komplett kerék 1349 grammjával azért elég jó ár-érték arányban van.
http://cgi.ebay.com/...1742.m153.l1262
#1349
Írta 2008. október 29. - 00:12
a cross country-ra van magyar szavunk? vagy a downhill-re? ees annyira szukseges hogy legyen? szerintem nem.
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1350
Írta 2008. október 28. - 22:57
Terepkerékpárcyclo-cross(miért nincs magyar neve?!)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1351
Írta 2008. október 28. - 09:52
Ritchey WCS kerekszett felnije: 358 gramm!!!
#1352
Írta 2008. október 28. - 03:57
Viszont a nem oly rég alkalmazott bevizsgáztatás,ami minden versenyzésre használt felszerelést érint,már egy jobb törekvés,de érdekes, hogy pont a MTB szakág a kivétel ez esetben...
forrás
Természetesen érthetõ hogy milyen megfontolások alapján alakultak ki ezek a szábályozások,de véleményem szerint ezt lehetne átgondoltabban is kezelni...
#1353
Írta 2008. október 28. - 00:35
A kerékpársport súlymegkötése ugyanúgy nem szolgálja a fejlõdést mint a forma1 lassítása és a fejlesztésre szánt összegek megkötése.ez van/volt F1-ben... de szerencsére a kerékpársport még nem tart itt... vagy tévedek?:wtf:
Vissza a turbót meg cseréljenek annyi gumit amennyit akarnak.
Ez a leggyorsabb versenysport. Mindenki büszke arra, hogy az F1bõl vettük át, építettük át utcaiba. Lassan visszafelé lesz igaz.....
Ha meg valaki 3 kilós keróval tud nyerni akkor csinálja Ennyi.
(persze ez felvet ezernyi morális ésatöbbi kérdést.. )
#1354
Írta 2008. október 27. - 23:36
#1355
Írta 2008. október 27. - 23:15
Colin Chapmant, a Lotus alapítóját ugyanis kizárólag a versenyzés érdekelte, a vevõket kötelezõ nyûgnek tekintette, akik arra kellettek, hogy finanszírozhassa a mániáját. Ebben nagyon hasonlított Enzo Ferrarihoz. Ferrarival szemben viszont Chapman úgy vélte, hogy egy sportkocsi akkor a legjobb, ha a verseny megnyerése utáni másodpercben atomjaira hullik. Ha nem így történik, túl sok volt a tartalék a gépészetben, ergo túlsúlyt hurcolt, tehát biztosan nem volt annyira versenyképes, amennyire lehetett volna. A korai Lotusok emiatt könnyebbek voltak egy zacskó tamponnál, sérülékenyebbek a Kinder-tojásnál, múlékonyabbak egy szelet frissen grillezett marhahúsnál. Viszont mentek mint barom.Asszem Enzo Ferrari mondta is, hogy ha egy f1-es motor nem esik darabjaira miután leintették a futamot, akkor az a motor feleslegesen túl van építve.
Caterham Roadsport SV teszt a Totalcar.hu-n
(persze igazán pontos idézetnek ez nem vmi jó)
#1356
Írta 2008. október 27. - 22:51
Én arra próbáltam célozni, hogy ha nincs ez a szabály lehet, hogy elmennek abba az irányba, hogy ultrakönnyû a bicaj, és egy szakasz alatt lerongyolják, aztán csere. Mint forma1-ben a futamonként, 2 futamonkénti komplett motorcsere.
Asszem Enzo Ferrari mondta is, hogy ha egy f1-es motor nem esik darabjaira miután leintették a futamot, akkor az a motor feleslegesen túl van építve.
#1357
Írta 2008. október 27. - 12:58
Meg 1 sprinter alatt h. hajlongana 1 olyan gép.És azért ilyen könnyítések +versenyhasználat akár törés is lehet belõle szóval olyan dolgokat így se meg úgy se raknak fel versenyre.
Én arra próbáltam célozni, hogy ha nincs ez a szabály lehet, hogy elmennek abba az irányba, hogy ultrakönnyû a bicaj, és egy szakasz alatt lerongyolják, aztán csere. Mint forma1-ben a futamonként, 2 futamonkénti komplett motorcsere.
#1358
Írta 2008. október 27. - 11:36
#1359
Írta 2008. október 27. - 10:55
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1360
Írta 2008. október 27. - 10:47
Durva lenne ha mindenki 3-4 kilós gépen menne, majd minden szakasz után kukáznák a gépét, ala forma-1.