Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#1341
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
de azt se tudod, hogy milyen gyakran cserelik nekik.

ezekkel a konnyu felnikkel az a baj, mint altalaban az ultrakonnyu cuccokkal, hogy igazabol azoknak valo, akik ala teszik. ha zsebbol akarod szponzoralni a szezononkenti 3-4 kerekszett cseret, akkor milliomosnak kell lenned. es ugye itt egyikunk sem az :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1342
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Hm, egyikkel sincs tapasztalatom. A karbon DT még érdekes lehet, mert abból tudnak olyanokat csinálni, amiket fémbõl nem.

A scandium felniben sem bíznék. Akkor már a ZTR Olympic, azt páran használják a "nagyok" közül.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1343
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.271 hozzászólás

és a scandium sun felnik? vagy a karbon DT felni?

ha a 350 grammos sun eq felnire gondolsz, azt én elég messzire elkerülném...(illetve én mindenképp, :) de a spegettihuszároknak is ezt tanácsolnám)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1344
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
és a scandium sun felnik? vagy a karbon DT felni?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1345
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Sokat nem az tuti. A versenyzést nem.
A 320 grammos Mach1 felnim szétrepedt, a Ritchey is 358 gramm, de nagyon könnyen megy bele 8-as, a ZTR Olympic lehet még érdekes a maga 347 grammjával, de itthon nem kapni, meg a maga 28ezer ft-os árával nem is próbálkoznék nagyon.

Szerintem 400 gramm alá nagyon nem lehet lemenni büntetlenül...
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1346
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
200 dollár a két felnire vonatkozik.
kíváncsi lennék, mit bír ez a 300 grammos felni...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1347
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
hát ja... ha úgy számoljuk, akkor két felnit tudnál venni 400-ért, a két kereket meg adja 445-ért, akkor 45dollárért adja gyakorlatilag a küllõket, az agyakat, a felniszalagot, meg a küllõanyákat(gyorszárakat nem láttam)...(persze itt nem vettem figyelembe az alapszabályt: komplett kerék olcsóbb, mintha ugyanazt összeraknád alkatrészenként)

ja... egyébként vettem ezt az AC kerékszettet... tudtam, hogy nem 1355g lesz, mert találtam a honlapjukon egy olyan dokumentumot, hogy csak a Sapim küllõkkel változat annyi... persze mindenütt azt írták, hogy a sima AC küllõk vannak benne, hozzá meg az 1355g-os adatot... na mindegy, legalább ez az adat pontos volt, mert a honlapon azt írták rá, hogy 1475g, az enyém meg 1479g/pár lett... szóval lehet, hogy lesz majd beruházás Sapim küllõkre;)

ja, tényleg... érdemes megnézni az új AC katalógust... dizájn változás van benne, de egyébként nem sok, meg ahogy így átfutottam rajta láttam, hogy van 29-es kerekük is...

#1348
troger

troger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 296 hozzászólás
felni 300 gramm?

http://cgi.ebay.com/...1QQcmdZViewItem

A komplett kerék 1349 grammjával azért elég jó ár-érték arányban van.


http://cgi.ebay.com/...1742.m153.l1262

#1349
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ciklokrossz esetleg?

a cross country-ra van magyar szavunk? vagy a downhill-re? ees annyira szukseges hogy legyen? szerintem nem.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1350
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

cyclo-cross(miért nincs magyar neve?!)

Terepkerékpár

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1351
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Akkor megsem tevedtem eloszor...

Ritchey WCS kerekszett felnije: 358 gramm!!!
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1352
end.re:

end.re:

    vendég

  • fórumtag
  • 206 hozzászólás
  • LocationBP
A 6.8 limit csak országúti,pálya valamint cyclo-cross(miért nincs magyar neve?!) szakágakra vonatkozik,de véleményem szerint is,ez nem egy megfelelõ tiltás,és már 2000 bevezetéskor sem volt indokolt,mint az e szakágak kerékpár méreteire vonatkozó korábbi rendelkezések sem...
Viszont a nem oly rég alkalmazott bevizsgáztatás,ami minden versenyzésre használt felszerelést érint,már egy jobb törekvés,de érdekes, hogy pont a MTB szakág a kivétel ez esetben...
forrás
Természetesen érthetõ hogy milyen megfontolások alapján alakultak ki ezek a szábályozások,de véleményem szerint ezt lehetne átgondoltabban is kezelni...

#1353
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás

ez van/volt F1-ben... de szerencsére a kerékpársport még nem tart itt... vagy tévedek?:wtf:

A kerékpársport súlymegkötése ugyanúgy nem szolgálja a fejlõdést mint a forma1 lassítása és a fejlesztésre szánt összegek megkötése.
Vissza a turbót meg cseréljenek annyi gumit amennyit akarnak.
Ez a leggyorsabb versenysport. Mindenki büszke arra, hogy az F1bõl vettük át, építettük át utcaiba. Lassan visszafelé lesz igaz.....
Ha meg valaki 3 kilós keróval tud nyerni akkor csinálja Ennyi.
(persze ez felvet ezernyi morális ésatöbbi kérdést.. :) )
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#1354
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
ez van/volt F1-ben... de szerencsére a kerékpársport még nem tart itt... vagy tévedek?:wtf:

#1355
vicsorka

vicsorka

    vendég

  • fórumtag
  • 92 hozzászólás

Asszem Enzo Ferrari mondta is, hogy ha egy f1-es motor nem esik darabjaira miután leintették a futamot, akkor az a motor feleslegesen túl van építve.

Colin Chapmant, a Lotus alapítóját ugyanis kizárólag a versenyzés érdekelte, a vevõket kötelezõ nyûgnek tekintette, akik arra kellettek, hogy finanszírozhassa a mániáját. Ebben nagyon hasonlított Enzo Ferrarihoz. Ferrarival szemben viszont Chapman úgy vélte, hogy egy sportkocsi akkor a legjobb, ha a verseny megnyerése utáni másodpercben atomjaira hullik. Ha nem így történik, túl sok volt a tartalék a gépészetben, ergo túlsúlyt hurcolt, tehát biztosan nem volt annyira versenyképes, amennyire lehetett volna. A korai Lotusok emiatt könnyebbek voltak egy zacskó tamponnál, sérülékenyebbek a Kinder-tojásnál, múlékonyabbak egy szelet frissen grillezett marhahúsnál. Viszont mentek mint barom.

Caterham Roadsport SV teszt a Totalcar.hu-n

(persze igazán pontos idézetnek ez nem vmi jó)

#1356
stellaz

stellaz

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.932 hozzászólás

Én arra próbáltam célozni, hogy ha nincs ez a szabály lehet, hogy elmennek abba az irányba, hogy ultrakönnyû a bicaj, és egy szakasz alatt lerongyolják, aztán csere. Mint forma1-ben a futamonként, 2 futamonkénti komplett motorcsere.


Asszem Enzo Ferrari mondta is, hogy ha egy f1-es motor nem esik darabjaira miután leintették a futamot, akkor az a motor feleslegesen túl van építve.

#1357
apr

apr

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 567 hozzászólás

Meg 1 sprinter alatt h. hajlongana 1 olyan gép.És azért ilyen könnyítések +versenyhasználat akár törés is lehet belõle szóval olyan dolgokat így se meg úgy se raknak fel versenyre.


Én arra próbáltam célozni, hogy ha nincs ez a szabály lehet, hogy elmennek abba az irányba, hogy ultrakönnyû a bicaj, és egy szakasz alatt lerongyolják, aztán csere. Mint forma1-ben a futamonként, 2 futamonkénti komplett motorcsere.

#1358
SINTESI´93

SINTESI´93

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 349 hozzászólás
Meg 1 sprinter alatt h. hajlongana 1 olyan gép.És azért ilyen könnyítések +versenyhasználat akár törés is lehet belõle szóval olyan dolgokat így se meg úgy se raknak fel versenyre.
www.sintesibikes.com

#1359
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
azért kétségeim vannak egy 3-4 kilós országúti bringa használhatóságával szemben... nem biztos, hogy a hegyi hajrák és a zúzós lefelék jót tennének neki...

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1360
apr

apr

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 567 hozzászólás
Jó hogy van egy ilyen szabály, így nem a technikán múlik, és a költségeket is limitálja.
Durva lenne ha mindenki 3-4 kilós gépen menne, majd minden szakasz után kukáznák a gépét, ala forma-1.