Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#1321
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Ha nekem lesz másik vázam, akkor 31,6-os nyeregcsövû lesz, az biztos. Mostani elhajlott.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1322
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Edzésre meg minek vegyen sokkalkönnyebb nyeregcsövet sokkaltöbb pénzért?:D

#1323
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Szerintem nem érdemes cserélgetni. Ha törik akkor inkább edzésen törjön, meg úgyis kicserélik ha gond van vele. Amikor megveszed majd nézd meg, hogy jó irányban van-e benne az ovalizálás a fejhez képest.


A sebesség mindent megold.

 


#1324
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
lesz mellé könnyû nyerged is? vagy azt cserélgeted majd folyton?

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1325
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Köszönöm a gyors válaszokat! Akkor tényleg 27.2-es lesz(kb.60kg vagyok)... Valami ilyesmi átalakítóval. Még én is idén tervezem a vételt, de csak versenyekre akarom betenni.

#1326
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Szerintetek melyik a jobb tömeg/merevség arányban? KCNC Ti Pro Lite nyeregcsõrõl van szó: 27.2 350mm(142g) átalakítva 31.6-á, vagy 31.6 350mm(165g) nyeregcsõ? Egy ilyen 27.2-rõl 31.6-ra átalakító kb. hány gramm(nem Schmolke, meg Tune, ilyen alap Acor, vagy ilyen 300,-Ft- os cucc)? Szóval ez az átalakításos opció kb. hány grammból jönne ki(nyeregcsõ(142g)+átalakító)?


Egyértelmûen a 31,6os jobb tömeg/merevség arányban, ami azt jelenti hogy az a kényelmetlenebb. 40g egy szûkítõ. A 31,6os szerintem picivel több, mint 165g, szóval kb egy súlyban vannak. Én 31,6ost fogok venni (még idén), mert félek, hogy eltörném a 27,2est (80-85kg a versenysúlyom). A helyedben 27,2est vennék és ilyen szûkítõvel használnám (kb -20g) : http://www.chainreac...spx?ModelID=820


A sebesség mindent megold.

 


#1327
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.108 hozzászólás
Jobban jársz a 27.2-es nyeregcsõvel még ha nehezebb is pár grammal, a nyeregcsõnél pont jó ha rugalmas. Legalábbis kényelmesebb, hajtáshatékonyság szempontjából meg tökmindegy.

Átalakító súlyát nemtom :-/
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1328
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Szerintetek melyik a jobb tömeg/merevség arányban? KCNC Ti Pro Lite nyeregcsõrõl van szó: 27.2 350mm(142g) átalakítva 31.6-á, vagy 31.6 350mm(165g) nyeregcsõ? Egy ilyen 27.2-rõl 31.6-ra átalakító kb. hány gramm(nem Schmolke, meg Tune, ilyen alap Acor, vagy ilyen 300,-Ft- os cucc)? Szóval ez az átalakításos opció kb. hány grammból jönne ki(nyeregcsõ(142g)+átalakító)?

#1329
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
ezt magyarázd meg annak a jóképûnek

#1330
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás

OFF
Pl? Melyik kõnehéz felnit nem lehet megnyomogatni? (MTX még rugózik)
ON


De ahhoz h ezt megnyomogasd, nem kell különösebb erõ, csak picit érzéssel megpöcögteted és hajlik mint a kolbász:D emlékszem mikor még be volt fûzve agyakkal (régi menetes Dura Ace agyak) akkor sem volt valami merev, de semmi baja nem volt, nem ment bele olyan könnyen nyolcas!

szerk.: összehasonlításnak ottvolt mellette egy Mavic open pro, és egy 600g-os 2ezer ft-os koliken felni. A Mavic és a koliken fényévekkel merevebb volt, sokkal nagyobb erõ kellett a megnyomogatásához. Persze ez kurv@'ra nem mérvadó h küllõ minden nélkül mennyire lehet megnyomogatni:D majd ha megint be lesz fûzve, nyilatkozom róla.
szerk2.: megnyomogatás nem egyenlõ azzal hogy a befûzetlen felnire ráülök!:D csak simán kézzel.

#1331
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Alattam a DM24 már nem hajlott.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1332
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Na jó, nem ugyanolyan súlyban vagyunk. Double Wide-ot is meghatod? :D


Azt még nem próbáltam, de valamikor megnézem.


A sebesség mindent megold.

 


#1333
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Na jó, nem ugyanolyan súlyban vagyunk. Double Wide-ot is meghatod? :D

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1334
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ez nem igaz.


OFF
Pl? Melyik kõnehéz felnit nem lehet megnyomogatni? (MTX még rugózik)
ON


A sebesség mindent megold.

 


#1335
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Ez nem igaz.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1336
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

a Nisi csinált olyan országúti felnit, ami ki van fúrva, ennek van olyan változata ami csak meg van furkálva. Kettõ darab ilyen van nekem otthon, darabja 325g ha jól emlékszem....viszont lerakom és kézzel meg lehet nyomogatni:D


Szerintem az összes befûzetlen felnit meg lehet nyomogatni.


A sebesség mindent megold.

 


#1337
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
Perszehogy szingós:D Amúgy nem használom õket, csak fel vannak akasztva a kamrában...Majd szebb napokon veszek hozzá agyakat (28lyukasak...) és lesz belõle egy kurvakönnyû kerékszett:D

#1338
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
És szingós? Jó móka ragasztani...

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1339
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.925 hozzászólás
a Nisi csinált olyan országúti felnit, ami ki van fúrva, ennek van olyan változata ami csak meg van furkálva. Kettõ darab ilyen van nekem otthon, darabja 325g ha jól emlékszem....viszont lerakom és kézzel meg lehet nyomogatni:D

#1340
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
alu peremes felnikkel tényleg nem szabad 400 gr. alá menni, vagyis ritkán ha tudnak olyan 380 gr. körülit csinálni, ami viszonylag tartós (vagyis csak kéthetente kell centrírozni meg kibírja 1 évig:-)). Még a felniszélességben is lehet variálni, csak akkor nehezen megy fel a gumi, nekem ilyen van (frm) 405 gr. az elsõ felni, de nagyon kell figyelni amikor gumit teszek fel, be ne csípõdjön. Régen az AmClassic ambicionálta súlyrekordot, de a meghirdetett 350 gr. sosem volt annyi (356-375 között mozgott), és végül az jött ki hogy nem is fog menni. Most a magnéziumossal próbálkoznak, azt nem ismerem. Az olaszok szingósban csináltak kereskedelmi forgalomba 300 gr. körüli alufelnit (ki volt furkálva!) --hogy mennyit bírt nem lehet tudni, versenyre meg 240 gr. körülit (egy hegyi etapra szólt).
EGyedül karbonból lehet megbizható könnyû felnit csinálni: itt olyan 250-260 gr. a határ alacsonyprofilúnál, de már 200 gr. alatt vannak, a gond ezzel csak annyi, hogy laterális merevsége nem létezik!!