Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#681
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

ez a fun works szerintem ugyanaz mint az Aerozine.

jah, sejthetõ, hogy matricáznak õk is.
a fogaskoszorújukat is megtaláltam egy tajvani boltban...
végigfutottam a hajtókar-palettát, gyanúsan ugyanazok :)

az aerozine hajtókarok minõségérõl tudsz valamit?
/kéttányéros jó lenne majd/

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#682
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ez a fun works szerintem ugyanaz mint az Aerozine.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#683
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
kipage

fogsor:
http://www.actionspo...38g::23342.html
http://www.actionspo...75g::24113.html

hajtókar:
http://www.rotorbike...MTB_cranks.html
fun works - nem tudom, h mennyire igaz a tömege...
http://www.actionspo...10g::24523.html
http://www.actionspo...20g::24128.html
kcnc hajtókarom van nekem is, de bõven nehezebb, mint amit írnak (KType XC1) - 868 gramm mindenestül (627+241 a középcsapi).
http://cgi.ebay.de/K...0#ht_3444wt_773

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#684
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
XX szett nem nyero?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#685
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Én a következõkre gondoltam:
Elõrebocsátom, hogy még nem vettem semmit, egyenlõre csak terv minden.

1.
egy Sram Red hátsóváltó, csavartuninggal (140g) egy elsõváltó plusz az aramidbilincs (75g) egy 9es országúti sor (KCNC 12-27es) meg egy KCNC XC1 (700g) majdnem 200got fognék az xtrhez képest, a kulcs hogy megy e a Red 3tányért, de attól félek nem.

2.
XTR váltó (180g) átdobó dura ace 7900 (2es ~80g) 9es KCNC MTB kazetta (12-32) Tune Big Foot hajtókar 44/28as fogak. Tune Sixpack Ti középrész (~650g) Itt a könnyû karon van a hangsúly, a montiváltó a 2tányéros rendszer miatt kell, hogy hátra fel tudjam tenni a 32es sort. A könnyû karral tudnám ellensúlyozni a nehezebb váltást.

Az is fontos lenne, hogy tudjam valamennyire használni a cuccot, nehogy az legyen, hogy nem tudok majd felkapaszkodni vele valami "dombocskán" szóval áttételeket is szeretnék.

Ja, meg az összes között a legfontosabb, hogy nem szeretném, hogy úgy nézzen ki a bicaj mint egy karácsonyfa, így próbálok homogén márkákat színeket választani. Az a baj, hogy túl drágák ahhoz ezek az alkatrészek, hogy nekiálljak próbálgatni, rögtön élesben kell mindent :(

#686
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)

ha mozog annyit, akkor mi miatt nem mûködhet mégis a rendszer?

kipage
esetleg 3 tányérhoz való elsõ váltó?
mondjuk én inkább leszedném a kistányérat és vennék középre egy 30-as extralite-ot.

campagnolóval megoldották a 3 tányéros verziót
http://weightweenies..._limited_03.jpg
http://weightweenies...icles.php?ID=94

meg duraace-szel is
http://weightweenies...icles.php?ID=62

bár gondolom itt van egy kis rafinéria is a háttérben :)

a megoldásod mindenképp érdekel majd :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#687
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)


Rémlik, hogy láttam valahol egy képet, talán a Bikemag-ben, egy erõsen megreszelt országúti váltórol, hogy jó legyen mtb-re.

#688
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
erõsödj és elég lesz 2 tányér is....

#689
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Lenne egy tuningtervem, de a technikai háttérben nem vagyok biztos, hogy kivitelezhetõ-e. A lényeg, 3tányéros MTB hajtókarhoz be tudok-e építeni egy konzolos 2sebességes elsõváltót? El fogja-e vinni az átdobó a 3 tányért? Szerintem azzal nem lesz gond, hogy a fogszám emelkedés nagy lesz, azt még elbírja, inkább a megtett útban nem vagyok biztos. Szerintetek? vagy rögtön szereljem le a legkisebb tányért és csak 2 tányérom legyen elöl? Attól tartok ez utóbbihoz nem vagyok elég erõs. :(

Kigrammozva:
XTR elsõváltó ~125g
Sram Red elsõváltó: ~67g plusz 6g egy aramidszálas karbonbilincs. Máris leugrana a bringáról kb 55-60g. A többi ötletem egyenlõre titok, de vagy 300got akarok lefaragni a meghajtásból. :D

sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#690
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Nekem nem volt türelmem végigolvasni, hátha benne van a válasz:

http://weightweenies...117197641c68253

Találtam még egyet:

http://www.stanford..../tripleize.html

#691
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás

Lenne egy tuningtervem, de a technikai háttérben nem vagyok biztos, hogy kivitelezhetõ-e. A lényeg, 3tányéros MTB hajtókarhoz be tudok-e építeni egy konzolos 2sebességes elsõváltót? El fogja-e vinni az átdobó a 3 tányért? Szerintem azzal nem lesz gond, hogy a fogszám emelkedés nagy lesz, azt még elbírja, inkább a megtett útban nem vagyok biztos. Szerintetek? vagy rögtön szereljem le a legkisebb tányért és csak 2 tányérom legyen elöl? Attól tartok ez utóbbihoz nem vagyok elég erõs. :(

Kigrammozva:
XTR elsõváltó ~125g
Sram Red elsõváltó: ~67g plusz 6g egy aramidszálas karbonbilincs. Máris leugrana a bringáról kb 55-60g. A többi ötletem egyenlõre titok, de vagy 300got akarok lefaragni a meghajtásból. :D



Szerintem építs/vegyél kéttányéros hajtómûvet és okosan válassz tányért.



#692
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Lenne egy tuningtervem, de a technikai háttérben nem vagyok biztos, hogy kivitelezhetõ-e. A lényeg, 3tányéros MTB hajtókarhoz be tudok-e építeni egy konzolos 2sebességes elsõváltót? El fogja-e vinni az átdobó a 3 tányért? Szerintem azzal nem lesz gond, hogy a fogszám emelkedés nagy lesz, azt még elbírja, inkább a megtett útban nem vagyok biztos. Szerintetek? vagy rögtön szereljem le a legkisebb tányért és csak 2 tányérom legyen elöl? Attól tartok ez utóbbihoz nem vagyok elég erõs. :(

Kigrammozva:
XTR elsõváltó ~125g
Sram Red elsõváltó: ~67g plusz 6g egy aramidszálas karbonbilincs. Máris leugrana a bringáról kb 55-60g. A többi ötletem egyenlõre titok, de vagy 300got akarok lefaragni a meghajtásból. :D

#693
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Race? És lockoutos? Azt hittem, hogy SID-nél az csak a Team-tõl kezdõdik.

öö, ez a villa nem egyszerû.
vettem egy külsõ és egy becsúszó szárat (Rock Shox SID Team), de a belseje üres volt teljesen.
aztán vettem egy SID Race Ti villát is, aminek a becsúszó szára belül meg volt karcolva, így engedte a levegõt.
aztán a kettõbõl lett összerakva egy.
/mondtak olyat is, hogy ennek a Race villának is cserélték a belét és WC a belsõje. de erre nem emlékszem már/

azt a kék Race villát jó lenne életre kelteni rugós belsõvel, mert nagyon szép színe van :)

Feltöltött kép

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#694
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Race? És lockoutos? Azt hittem, hogy SID-nél az csak a Team-tõl kezdõdik.

#695
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
bts xc comp OS kormány (580mm, 7°): 176 gr
bts xc pro OS kormányszár (100mm): 129 gr
RS Sid Race (régi villa, kormányról lockolós, nokon bowdenkülsõvel, kormánycsapágy csillaggal): 1406 gr
Specialized S-Works M5 HT 17" (2007) - FSA Orbit XL II kormánycsapággyal, ahead dugó nélkül: 1690 gr

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#696
H.Zoli

H.Zoli

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.857 hozzászólás
Mégsem, bocs.
Most látom Andris ímélben kérte az adatokat.
Ment az ímél.

#697
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Shimano FC-5600 hajtómû, 172,5 mm, 52-39: 761g
Shimano CS-6500 9s 11-23: 191g
Time RXE pedál (2008), 1 pár: 232g
Egyelõre ennyim van, képeim nincsenek, de ha a többség ragaszkodik a képekhez, akkor ezentúl csinálok.

#698
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

viszont, ha erõsebb, akkor esetleg meggondolandó, ezt nem tudod véletlenül?

Nem az.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#699
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás

viszont, ha erõsebb, akkor esetleg meggondolandó, ezt nem tudod véletlenül?


Ezt szerintem inkább a Keréképítés topikba írd be!

http://picasaweb.goo...a/AlkatrSzek02#
Itt vannak az enyéim... vannak itt kesztyûk, külsõk, belsõk, lámpák, és nem utolsó sorban alkatrészek.
A szövegeket olvassátok! :D
A többihez nincs kép, de amit bírok, ráteszem a mérlegre, lefényképezem, és elküldöm, a többit meg fénykép nélkül.

#700
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
nekem ezek vannak a gepen

syntace F99, CS-M760 11-34, FD-M971, DA kupak 11T, XT kupak 12T, Selle Italila Flite TT, PD-M970, RD-M971, Uno nyeregcsobilincs 31.8, KMC X9 SL gold, Yeti ODI lite grip, A2Z titan gyorszar specialized karral.

http://img214.images...g=dsc00871b.jpg
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F