Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#681
Írta 2009. november 24. - 20:54

KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Esetleg más könnyû relativ olcsó nyeregcsõ ebben a méretben?
Más: Nézegettem SunRace hajtókarokat és ez http://www.bringapon...eszek&Itemid=71 elég j súlyban van...
Errõl tudtok vmit?
köszi
#682
Írta 2009. november 24. - 20:07

jah, sejthetõ, hogy matricáznak õk is.ez a fun works szerintem ugyanaz mint az Aerozine.
a fogaskoszorújukat is megtaláltam egy tajvani boltban...
végigfutottam a hajtókar-palettát, gyanúsan ugyanazok

az aerozine hajtókarok minõségérõl tudsz valamit?
/kéttányéros jó lenne majd/
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#683
Írta 2009. november 24. - 20:02

RAUH-Welt
B E G R I F F
#684
Írta 2009. november 24. - 19:50

fogsor:
http://www.actionspo...38g::23342.html
http://www.actionspo...75g::24113.html
hajtókar:
http://www.rotorbike...MTB_cranks.html
fun works - nem tudom, h mennyire igaz a tömege...
http://www.actionspo...10g::24523.html
http://www.actionspo...20g::24128.html
kcnc hajtókarom van nekem is, de bõven nehezebb, mint amit írnak (KType XC1) - 868 gramm mindenestül (627+241 a középcsapi).
http://cgi.ebay.de/K...0#ht_3444wt_773
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#685
Írta 2009. november 24. - 19:47

RAUH-Welt
B E G R I F F
#686
Írta 2009. november 24. - 19:21

Elõrebocsátom, hogy még nem vettem semmit, egyenlõre csak terv minden.
1.
egy Sram Red hátsóváltó, csavartuninggal (140g) egy elsõváltó plusz az aramidbilincs (75g) egy 9es országúti sor (KCNC 12-27es) meg egy KCNC XC1 (700g) majdnem 200got fognék az xtrhez képest, a kulcs hogy megy e a Red 3tányért, de attól félek nem.
2.
XTR váltó (180g) átdobó dura ace 7900 (2es ~80g) 9es KCNC MTB kazetta (12-32) Tune Big Foot hajtókar 44/28as fogak. Tune Sixpack Ti középrész (~650g) Itt a könnyû karon van a hangsúly, a montiváltó a 2tányéros rendszer miatt kell, hogy hátra fel tudjam tenni a 32es sort. A könnyû karral tudnám ellensúlyozni a nehezebb váltást.
Az is fontos lenne, hogy tudjam valamennyire használni a cuccot, nehogy az legyen, hogy nem tudok majd felkapaszkodni vele valami "dombocskán" szóval áttételeket is szeretnék.
Ja, meg az összes között a legfontosabb, hogy nem szeretném, hogy úgy nézzen ki a bicaj mint egy karácsonyfa, így próbálok homogén márkákat színeket választani. Az a baj, hogy túl drágák ahhoz ezek az alkatrészek, hogy nekiálljak próbálgatni, rögtön élesben kell mindent

#687
Írta 2009. november 24. - 18:52

ha mozog annyit, akkor mi miatt nem mûködhet mégis a rendszer?sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)
kipage
esetleg 3 tányérhoz való elsõ váltó?
mondjuk én inkább leszedném a kistányérat és vennék középre egy 30-as extralite-ot.
campagnolóval megoldották a 3 tányéros verziót
http://weightweenies..._limited_03.jpg
http://weightweenies...icles.php?ID=94
meg duraace-szel is
http://weightweenies...icles.php?ID=62
bár gondolom itt van egy kis rafinéria is a háttérben

a megoldásod mindenképp érdekel majd

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#688
Írta 2009. november 24. - 18:36

sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)
Rémlik, hogy láttam valahol egy képet, talán a Bikemag-ben, egy erõsen megreszelt országúti váltórol, hogy jó legyen mtb-re.
#689
Írta 2009. november 24. - 18:29

#690
Írta 2009. november 24. - 13:26

sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)Lenne egy tuningtervem, de a technikai háttérben nem vagyok biztos, hogy kivitelezhetõ-e. A lényeg, 3tányéros MTB hajtókarhoz be tudok-e építeni egy konzolos 2sebességes elsõváltót? El fogja-e vinni az átdobó a 3 tányért? Szerintem azzal nem lesz gond, hogy a fogszám emelkedés nagy lesz, azt még elbírja, inkább a megtett útban nem vagyok biztos. Szerintetek? vagy rögtön szereljem le a legkisebb tányért és csak 2 tányérom legyen elöl? Attól tartok ez utóbbihoz nem vagyok elég erõs.
Kigrammozva:
XTR elsõváltó ~125g
Sram Red elsõváltó: ~67g plusz 6g egy aramidszálas karbonbilincs. Máris leugrana a bringáról kb 55-60g. A többi ötletem egyenlõre titok, de vagy 300got akarok lefaragni a meghajtásból.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#691
Írta 2009. november 24. - 12:25

http://weightweenies...117197641c68253
Találtam még egyet:
http://www.stanford..../tripleize.html
#692
Írta 2009. november 24. - 12:22

Lenne egy tuningtervem, de a technikai háttérben nem vagyok biztos, hogy kivitelezhetõ-e. A lényeg, 3tányéros MTB hajtókarhoz be tudok-e építeni egy konzolos 2sebességes elsõváltót? El fogja-e vinni az átdobó a 3 tányért? Szerintem azzal nem lesz gond, hogy a fogszám emelkedés nagy lesz, azt még elbírja, inkább a megtett útban nem vagyok biztos. Szerintetek? vagy rögtön szereljem le a legkisebb tányért és csak 2 tányérom legyen elöl? Attól tartok ez utóbbihoz nem vagyok elég erõs.
Kigrammozva:
XTR elsõváltó ~125g
Sram Red elsõváltó: ~67g plusz 6g egy aramidszálas karbonbilincs. Máris leugrana a bringáról kb 55-60g. A többi ötletem egyenlõre titok, de vagy 300got akarok lefaragni a meghajtásból.
Szerintem építs/vegyél kéttányéros hajtómûvet és okosan válassz tányért.
#693
Írta 2009. november 24. - 11:13


Kigrammozva:
XTR elsõváltó ~125g
Sram Red elsõváltó: ~67g plusz 6g egy aramidszálas karbonbilincs. Máris leugrana a bringáról kb 55-60g. A többi ötletem egyenlõre titok, de vagy 300got akarok lefaragni a meghajtásból.

#694
Írta 2009. november 09. - 15:57

öö, ez a villa nem egyszerû.Race? És lockoutos? Azt hittem, hogy SID-nél az csak a Team-tõl kezdõdik.
vettem egy külsõ és egy becsúszó szárat (Rock Shox SID Team), de a belseje üres volt teljesen.
aztán vettem egy SID Race Ti villát is, aminek a becsúszó szára belül meg volt karcolva, így engedte a levegõt.
aztán a kettõbõl lett összerakva egy.
/mondtak olyat is, hogy ennek a Race villának is cserélték a belét és WC a belsõje. de erre nem emlékszem már/
azt a kék Race villát jó lenne életre kelteni rugós belsõvel, mert nagyon szép színe van


Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#695
Írta 2009. november 09. - 15:37

#696
Írta 2009. november 09. - 15:07

bts xc pro OS kormányszár (100mm): 129 gr
RS Sid Race (régi villa, kormányról lockolós, nokon bowdenkülsõvel, kormánycsapágy csillaggal): 1406 gr
Specialized S-Works M5 HT 17" (2007) - FSA Orbit XL II kormánycsapággyal, ahead dugó nélkül: 1690 gr
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#697
Írta 2009. november 06. - 21:10

Most látom Andris ímélben kérte az adatokat.
Ment az ímél.
#698
Írta 2009. november 06. - 20:57

Shimano CS-6500 9s 11-23: 191g
Time RXE pedál (2008), 1 pár: 232g
Egyelõre ennyim van, képeim nincsenek, de ha a többség ragaszkodik a képekhez, akkor ezentúl csinálok.
#699
Írta 2009. november 06. - 19:09

Nem az.viszont, ha erõsebb, akkor esetleg meggondolandó, ezt nem tudod véletlenül?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#700
Írta 2009. november 06. - 18:59

viszont, ha erõsebb, akkor esetleg meggondolandó, ezt nem tudod véletlenül?
Ezt szerintem inkább a Keréképítés topikba írd be!
http://picasaweb.goo...a/AlkatrSzek02#
Itt vannak az enyéim... vannak itt kesztyûk, külsõk, belsõk, lámpák, és nem utolsó sorban alkatrészek.
A szövegeket olvassátok!

A többihez nincs kép, de amit bírok, ráteszem a mérlegre, lefényképezem, és elküldöm, a többit meg fénykép nélkül.