Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#661
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
nem a Masterpiece-re gondoltunk, az elit csak 16 körül van...másrészt ha én veszek akkor csak is 27,2-est max átalalakítót veszek hozzá...és máris nem ráz....meg én nem forgolóddok 50g miatt álmatlanul éjszaka :) meg nem vagyok épp 60 kilo bereggelizve :P

de ez a titán Use mondjuk elég csini ;)

#662
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás
tam: jó elképzelés, de ha 30e felett költök nyeregcsõre, akkor inkább EZ.


viszont valsz csak egyszer kell megvenni


...és életed végéig lesz egy nehéz, drága és kényelmetlen nyeregcsöved.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#663
Richie

Richie

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 914 hozzászólás

Hali!
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Esetleg más könnyû relativ olcsó nyeregcsõ ebben a méretben?

Syncros Microadjust...
Nekem volt a régi bringámban és ilyen van most az újban is. Szerintem jó és könnyû is. Alig több 200g-nál
"õk nevetnek rajtam mert én más vagyok.én pedig azon vigyorgok mert tudom,hogy õk mind egyformák!"

#664
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
thomson masterpiece akkor. 27.2-ben 160gramm koruli

nekem bevalt :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#665
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
viszont valsz csak egyszer kell megvenni

#666
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

Az iparág egyik etalonjának számító Thomson Elite SP-E113 (27,2x410mm) 292gr.


ezzel nálam ki is esett, pedig nagyon nézegettem.

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#667
Big30

Big30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 522 hozzászólás
[quote name='KandÚr']Hali!
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?



Nekem a 27,2mm es van.
Ha nem vagy nehéz biker/mivel súlykorlátos/ nem lesz vele gond.
A 2db M6 os csavar kellõ merevséget nyújt!


Felhasználás: kizárólag XC (85 kg alatt) és országút (120 kg alatt), minimum 100 mm a vázban

#668
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
A Ti Pro Litenál jobb ár-tömeg arányú csõ nem nagyon van, sõt kijelentem nincs. :)

Visszatérve az xx szett horrordrága fõleg a sor, olcsóbban jövök ki, ha magam fusizom össze a meghajtást ráadásul könyebb is lesz mint az XX. Pár dolgot ebayról vagy a piactérrõl vennék használtan.

#669
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Sunrace hajtómû: Engem már lebeszéltek róla. Téged is le fognak. :) Megint csak Tamaska-t idézhetném, ugyanúgy, mint a Meghajtás topikban MJaninak. Keress rá!

Nemsokára néhány országúti/CX alkatrész tömegadatával jövök!;)(fél órán belül a "Ki milyen bringával nyomul?"-ból megtudhatjátok, mire számíthattok...;))

#670
KandÚr

KandÚr

    vendég

  • fórumtag
  • 161 hozzászólás
Hali!
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Esetleg más könnyû relativ olcsó nyeregcsõ ebben a méretben?

Más: Nézegettem SunRace hajtókarokat és ez http://www.bringapon...eszek&Itemid=71 elég j súlyban van...
Errõl tudtok vmit?
köszi

#671
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

ez a fun works szerintem ugyanaz mint az Aerozine.

jah, sejthetõ, hogy matricáznak õk is.
a fogaskoszorújukat is megtaláltam egy tajvani boltban...
végigfutottam a hajtókar-palettát, gyanúsan ugyanazok :)

az aerozine hajtókarok minõségérõl tudsz valamit?
/kéttányéros jó lenne majd/

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#672
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
ez a fun works szerintem ugyanaz mint az Aerozine.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#673
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
kipage

fogsor:
http://www.actionspo...38g::23342.html
http://www.actionspo...75g::24113.html

hajtókar:
http://www.rotorbike...MTB_cranks.html
fun works - nem tudom, h mennyire igaz a tömege...
http://www.actionspo...10g::24523.html
http://www.actionspo...20g::24128.html
kcnc hajtókarom van nekem is, de bõven nehezebb, mint amit írnak (KType XC1) - 868 gramm mindenestül (627+241 a középcsapi).
http://cgi.ebay.de/K...0#ht_3444wt_773

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#674
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
XX szett nem nyero?
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#675
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Én a következõkre gondoltam:
Elõrebocsátom, hogy még nem vettem semmit, egyenlõre csak terv minden.

1.
egy Sram Red hátsóváltó, csavartuninggal (140g) egy elsõváltó plusz az aramidbilincs (75g) egy 9es országúti sor (KCNC 12-27es) meg egy KCNC XC1 (700g) majdnem 200got fognék az xtrhez képest, a kulcs hogy megy e a Red 3tányért, de attól félek nem.

2.
XTR váltó (180g) átdobó dura ace 7900 (2es ~80g) 9es KCNC MTB kazetta (12-32) Tune Big Foot hajtókar 44/28as fogak. Tune Sixpack Ti középrész (~650g) Itt a könnyû karon van a hangsúly, a montiváltó a 2tányéros rendszer miatt kell, hogy hátra fel tudjam tenni a 32es sort. A könnyû karral tudnám ellensúlyozni a nehezebb váltást.

Az is fontos lenne, hogy tudjam valamennyire használni a cuccot, nehogy az legyen, hogy nem tudok majd felkapaszkodni vele valami "dombocskán" szóval áttételeket is szeretnék.

Ja, meg az összes között a legfontosabb, hogy nem szeretném, hogy úgy nézzen ki a bicaj mint egy karácsonyfa, így próbálok homogén márkákat színeket választani. Az a baj, hogy túl drágák ahhoz ezek az alkatrészek, hogy nekiálljak próbálgatni, rögtön élesben kell mindent :(

#676
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)

ha mozog annyit, akkor mi miatt nem mûködhet mégis a rendszer?

kipage
esetleg 3 tányérhoz való elsõ váltó?
mondjuk én inkább leszedném a kistányérat és vennék középre egy 30-as extralite-ot.

campagnolóval megoldották a 3 tányéros verziót
http://weightweenies..._limited_03.jpg
http://weightweenies...icles.php?ID=94

meg duraace-szel is
http://weightweenies...icles.php?ID=62

bár gondolom itt van egy kis rafinéria is a háttérben :)

a megoldásod mindenképp érdekel majd :)

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#677
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)


Rémlik, hogy láttam valahol egy képet, talán a Bikemag-ben, egy erõsen megreszelt országúti váltórol, hogy jó legyen mtb-re.

#678
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
erõsödj és elég lesz 2 tányér is....

#679
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás

Lenne egy tuningtervem, de a technikai háttérben nem vagyok biztos, hogy kivitelezhetõ-e. A lényeg, 3tányéros MTB hajtókarhoz be tudok-e építeni egy konzolos 2sebességes elsõváltót? El fogja-e vinni az átdobó a 3 tányért? Szerintem azzal nem lesz gond, hogy a fogszám emelkedés nagy lesz, azt még elbírja, inkább a megtett útban nem vagyok biztos. Szerintetek? vagy rögtön szereljem le a legkisebb tányért és csak 2 tányérom legyen elöl? Attól tartok ez utóbbihoz nem vagyok elég erõs. :(

Kigrammozva:
XTR elsõváltó ~125g
Sram Red elsõváltó: ~67g plusz 6g egy aramidszálas karbonbilincs. Máris leugrana a bringáról kb 55-60g. A többi ötletem egyenlõre titok, de vagy 300got akarok lefaragni a meghajtásból. :D

sramot nem ismerem, de a shimano dupla országúti váltó nem visz hármat, a kanál kialakítása miatt. ez fix. (még ha mozog is eleget mondjuk)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#680
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Nekem nem volt türelmem végigolvasni, hátha benne van a válasz:

http://weightweenies...117197641c68253

Találtam még egyet:

http://www.stanford..../tripleize.html