Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#661
Írta 2009. november 25. - 18:55
A tömegnyereség egy része elveszik a nagyobb méretû hátsó sorral a másik része elveszik a hátsóváltóval (~180g váltó + 208g sor, 67g átdobó, kb 660g a hajtókar) 1115g kompletten nagyjából
A 3 tányéros rendszer esetében (155g váltó 140g sor 160g az átdobó 680g a hajtókar) kb 1130g
minimális a különbség de a rizikó több. (xtr ugyanezen adatai 1340g) kb 210got lehet lefaragni, kicsit még többet is egy csavartuninggal megspékelve, de ezt nem számoltam bele, mert az xtren ugyanúgy végrehajtható.
#662
Írta 2009. november 25. - 18:26
Örülök neki.szinte tudtam hogy Jani kapcsiból reagálni fog
A pazzaz nyeregcsövemben gyárilag ilyen anyagból vannak az acél csavarok plusz a sapim küllõket sem fogja a mágnes. Meg a régi xt elsõ váltómban is olyan anyagból van a csavar ami acélnak néz ki (biztos, hogy nem titán és nem alu), de a mágnes szerint nem az.igen pl. saválló acél még lehet, csak azt bicajon még az életbe nem láttam!
meg ha saválló lenne azt egyébként is látni lehetne!
tehát ha bizton tudod hogy nem alu és mágnessel megnézed akkor nagy valószínûséggel kijelenthetõ egy csavarról hogy titán.
Egyébként mibõl látod, hogy saválló?
A sebesség mindent megold.
#663
Írta 2009. november 25. - 18:21
Mégse titán.mágnessel könnyen megbizonyosodhatsz róla
Meg persze alu is lehetne :mybad:, nem tudom azt használnak-e ilyen helyre.
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#664
Írta 2009. november 25. - 18:15
igen pl. saválló acél még lehet, csak azt bicajon még az életbe nem láttam! (savállót nem fogja a mágnes)
meg ha saválló lenne azt egyébként is látni lehetne!
tehát ha bizton tudod hogy nem alu és mágnessel megnézed akkor nagy valószínûséggel kijelenthetõ egy csavarról hogy titán (mert ugyebár a titánt se fogja a mágnes)
#665
Írta 2009. november 25. - 18:13
A mágnes csak abban segít, hogy biztos legyél benne, hogy acél. Ha nem fogja a mágnes attól még lehet acél.mágnessel könnyen megbizonyosodhatsz róla
De te vagy a mérnök.
A sebesség mindent megold.
#666
Írta 2009. november 25. - 18:10
#667
Írta 2009. november 25. - 18:03
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
#668
Írta 2009. november 25. - 13:26
RAUH-Welt
B E G R I F F
#669
Írta 2009. november 25. - 09:22
#670
Írta 2009. november 25. - 09:02
amíg nem próbáltad, el sem tudod képzelni, mekkora különbség van egy 280gr-os és a mostani 220gr-os csõvem kényelme között ugyanazon 27,2*400 méretben.
de hogy ON is legyen:
Conti MK 2.4 supersonic: 545gr
Schwalbe NN 2.25: 580 gr
Syncros FL nyereg: 245gr
Rocket V Team nyereg: 225gr (és kényelmes)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#671
Írta 2009. november 25. - 08:50
de ez a titán Use mondjuk elég csini
#672
Írta 2009. november 25. - 08:32
#673
Írta 2009. november 25. - 07:43
Syncros Microadjust...Hali!
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Esetleg más könnyû relativ olcsó nyeregcsõ ebben a méretben?
Nekem volt a régi bringámban és ilyen van most az újban is. Szerintem jó és könnyû is. Alig több 200g-nál
#674
Írta 2009. november 24. - 23:37
nekem bevalt
RAUH-Welt
B E G R I F F
#675
Írta 2009. november 24. - 23:14
#677
Írta 2009. november 24. - 22:36
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Nekem a 27,2mm es van.
Ha nem vagy nehéz biker/mivel súlykorlátos/ nem lesz vele gond.
A 2db M6 os csavar kellõ merevséget nyújt!
Felhasználás: kizárólag XC (85 kg alatt) és országút (120 kg alatt), minimum 100 mm a vázban
#678
Írta 2009. november 24. - 21:14
Visszatérve az xx szett horrordrága fõleg a sor, olcsóbban jövök ki, ha magam fusizom össze a meghajtást ráadásul könyebb is lesz mint az XX. Pár dolgot ebayról vagy a piactérrõl vennék használtan.
#679
Írta 2009. november 24. - 21:13
Nemsokára néhány országúti/CX alkatrész tömegadatával jövök!(fél órán belül a "Ki milyen bringával nyomul?"-ból megtudhatjátok, mire számíthattok...)
#680
Írta 2009. november 24. - 20:54
KCNC Ti Pro Lite 400*31,6-os nyeregcsõvel van vkinek tapasztalata?Súlyra nagyon jó csak nem tudom mennyire tartós(jobban megérné a Thomson Elite)?
Esetleg más könnyû relativ olcsó nyeregcsõ ebben a méretben?
Más: Nézegettem SunRace hajtókarokat és ez http://www.bringapon...eszek&Itemid=71 elég j súlyban van...
Errõl tudtok vmit?
köszi