Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#641
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás

igen pl. saválló acél még lehet, csak azt bicajon még az életbe nem láttam! (savállót nem fogja a mágnes)



Nekem majd' minden csavar saválló a bringán (váltókar, kulacstartók stb.)



#642
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás
érdekes. az enyém öt éves (még a kétcsavaros változat), soha nem volt gond vele. nem lehet hogy vmi user error okozta a gondokat?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#643
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

mi volt vele a gond?

nem tart sok mindent az a kis csavar.
mindig elmozdult a nyereg

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#644
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

U.S.E. cyclops nyeregcsovet ne! egy 2mm-s csavar tartja ossze az egeszet. nekem van itthon egy karbonos, orszagutiban hasznaltam, de meg abban se volt megbizhato. montiba soha nem tennek.


mi volt vele a gond?

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#645
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás

Ez az a nyeregcsõ, ami a Cseke Rt. szerint 190g?

igen :(

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#646
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
Skacok...rozsdamentes küllõ=saválló. Saválló csavar is lehet rengeteg egy bringán. Sram 9.0 V-fék pillangó rögzítõ csavarok, Shaimano lánctányér-rögzítõ csavarok kb. Alivio-tól felfelé...

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#647
tittyman

tittyman

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.950 hozzászólás

Örülök neki. :)

A pazzaz nyeregcsövemben gyárilag ilyen anyagból vannak az acél csavarok plusz a sapim küllõket sem fogja a mágnes. Meg a régi xt elsõ váltómban is olyan anyagból van a csavar ami acélnak néz ki (biztos, hogy nem titán és nem alu), de a mágnes szerint nem az.

Egyébként mibõl látod, hogy saválló?

Sárgás színe van az anyagnak..
Nem mind, de vannak olyan rozsdamentes anyagok amik nem mágnesezhetõek, valamint van olyan ami edzés után válik mágnesezhetõvé.

A 951es hajtókarom középsõ lánckereke mágnesezhetõ volt....
:) Tittyman kongashow!! :bananadan:cheers:

#648
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Pontosan ez az. Mondjuk csak egy számmal írták el.:D

#649
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás

bts xc elite hátsóagy: 280 gr
bts hátsó gyorsszár: 57 gr
bts xc elite nyeregcsõ (27,2 x 350): 291 gr ?!?!?! :o
bts nyeregcsõbilincs 34,9: 33 gr
nyeregcsõ szûkítõ (valami fekete) 30,6 -> 27,2: 39 gr

folyt. köv.


Ez az a nyeregcsõ, ami a Cseke Rt. szerint 190g?

#650
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

... nem tudom azt használnak-e ilyen helyre.


nagyon nem illene! (de persze nincs kizárva h 1-2 elvetemült használ)


Jani: kérdésedre válasz megy privebe

#651
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Elbeszélgettem a váltásrendszer technikai oldaláról, egy hozzáértõbb barátommal, a Sram országúti elsõváltókkal nem fogom tudni megoldani a 2 tányéros váltást, mert nagyon keskeny a kosara és az áttételezésnél probléma lehet, beleérne a lánc a kosárba. Mûködne, de lehet, hogy már a használhatóság rovására menne. Súly szempontból:

A tömegnyereség egy része elveszik a nagyobb méretû hátsó sorral a másik része elveszik a hátsóváltóval (~180g váltó + 208g sor, 67g átdobó, kb 660g a hajtókar) 1115g kompletten nagyjából

A 3 tányéros rendszer esetében (155g váltó 140g sor 160g az átdobó 680g a hajtókar) kb 1130g

minimális a különbség de a rizikó több. (xtr ugyanezen adatai 1340g) kb 210got lehet lefaragni, kicsit még többet is egy csavartuninggal megspékelve, de ezt nem számoltam bele, mert az xtren ugyanúgy végrehajtható.

#652
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

szinte tudtam hogy Jani kapcsiból reagálni fog :D

Örülök neki. :)

igen pl. saválló acél még lehet, csak azt bicajon még az életbe nem láttam!
meg ha saválló lenne azt egyébként is látni lehetne!
tehát ha bizton tudod hogy nem alu és mágnessel megnézed akkor nagy valószínûséggel kijelenthetõ egy csavarról hogy titán.

A pazzaz nyeregcsövemben gyárilag ilyen anyagból vannak az acél csavarok plusz a sapim küllõket sem fogja a mágnes. Meg a régi xt elsõ váltómban is olyan anyagból van a csavar ami acélnak néz ki (biztos, hogy nem titán és nem alu), de a mágnes szerint nem az.

Egyébként mibõl látod, hogy saválló?


A sebesség mindent megold.

 


#653
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.086 hozzászólás

mágnessel könnyen megbizonyosodhatsz róla :)

Mégse titán. :)
Meg persze alu is lehetne :mybad:, nem tudom azt használnak-e ilyen helyre.

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#654
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
szinte tudtam hogy Jani kapcsiból reagálni fog :D

igen pl. saválló acél még lehet, csak azt bicajon még az életbe nem láttam! (savállót nem fogja a mágnes)
meg ha saválló lenne azt egyébként is látni lehetne!
tehát ha bizton tudod hogy nem alu és mágnessel megnézed akkor nagy valószínûséggel kijelenthetõ egy csavarról hogy titán (mert ugyebár a titánt se fogja a mágnes)

#655
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

mágnessel könnyen megbizonyosodhatsz róla :)

A mágnes csak abban segít, hogy biztos legyél benne, hogy acél. Ha nem fogja a mágnes attól még lehet acél.
De te vagy a mérnök. :)


A sebesség mindent megold.

 


#656
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás

Az a csavar szerintem titán


mágnessel könnyen megbizonyosodhatsz róla :)

#657
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.086 hozzászólás
Én ilyet használok már jó pár éve, semmi gond nincs vele. Egy sínrendszer tartja egyben, nem a csavar kapja a terhelést. Túlélt két randa bukást is. Az a csavar szerintem titán, nem láttam rozsdafoltot rajta, épp nemrég tettem fel új nyerget. Hozzáteszem én 65kg alatt vagyok.

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#658
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
U.S.E. cyclops nyeregcsovet ne! egy 2mm-s csavar tartja ossze az egeszet. nekem van itthon egy karbonos, orszagutiban hasznaltam, de meg abban se volt megbizhato. montiba soha nem tennek.
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#659
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
és tényleg felment az áruk....basszus pedig én is tervezek uj nyeregcsövet :(

#660
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás
hol kerül 16-ba az elit? szerintem inkább 20 az. ;)

amíg nem próbáltad, el sem tudod képzelni, mekkora különbség van egy 280gr-os és a mostani 220gr-os csõvem kényelme között ugyanazon 27,2*400 méretben. :)


de hogy ON is legyen:
Conti MK 2.4 supersonic: 545gr
Schwalbe NN 2.25: 580 gr
Syncros FL nyereg: 245gr
Rocket V Team nyereg: 225gr (és kényelmes)

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"