Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#6301
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
Nomost ez nem úgy megy sztem, hogy mi a nagy kunszt. Ha nekem van 1millió HUF diszkrecionális jövedelmem, akkor én okos vagyok, ha tudok venni egy Scott Strike-ot? Az nagy kunszt? Mert az 9 kiló, és tárcsafék is van rajta, meg fulltelós is. Nem azzal van a baj, hogy az emberek nem tudják, hogy mit kellene venni, hanem az, hogy hogyan teremtsék elõ a rávalót. imho. :-X

a csúcs eggbeater amúgy 186g, és www.bestparts.hu

#6302
Ytse

Ytse

    vendég

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás
Ok, akkor másképp teszem fel a kérdést: van valaki, aki könnyû kerékpárt épített legalább elsõ teleszkóppal? :D Mert azért valljuk be õszintén, merevfarúval és merevvillával nem egy nagy kunszt 10 kiló alá menni...

Hol kapható a titán Egg Beater és pontosan mennyit nyom?

#6303
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?


A masszív fórumtagok között hirtelen cirka fél tucat embernek van (már akiket eddig ismerek!) 9.7-8.5 kilogramm közötti merevfarú montija.

A saját gépem nem a gramm-mánia jegyében született;
inkább az anyagnak (mármint: titán), és a gyár elhivatottságának voltam/lettem betege.
Az már csak "melléktermék", hogy a kész kerékpár tömege elég jó lett,
amellett, hogy nagyon strapabíró.

Ami a galériámban van, az egy régi fotó, van némi változás, és a végleges konfiguráció csak nyár végére áll össze.
Pillanatnyilag így néz ki a gép:


váz: MORATI HC Ti 1.3 16"
villa: MORATI HC Ti
kormánycsapágy: RITCHEY WCS (CHRIS KING)
kormányszár: RITCHEY WCS (MORATI HC Ti)
kormány: MORATI Classic
markolat: RITCHEY
fékkar: XTR 2003
váltókar: XTR 2003
elsõ fék: XTR 2003 disc
hátsó fék: XTR 2003 disc
féktárcsa: XTR 2003
középcsapágy: FSA Ultimax Ti ISIS
hajtókar: TRUVATIV Stylo SL 2003 tesztpéldány (RACE FACE Next LP)
lánckerekek: TRUVATIV (RACE FACE)
pedál: EGG BEATER SS (EGG BEATER Triple Ti)
elsõ váltó: XTR 2003
hátsó váltó: XTR 2003
lánc: SHIMANO HG73
kazetta: SHIMANO XT
elsõ agy: XTR 2003
hátsó agy: XTR 2003
felni: SUN CR17A
küllõ: DT
küllõvédõ szalag: SCHWALBE
küllõanya   : DT alu
belsõ: SCHWALBE SV14A XXLight
külsõ gumi: CONTINENTAL Twister Supersonic
patentszár: SHIMANO XTR 2003
nyeregszár: MORATI HC Ti
nyeregszár bilincs: MORATI
nyereg: AVOCET Titan (FRM Aspide)
bowdenház: SHIMANO XTR 2003
bowden: SHIMANO XTR 2003
láncvilla védõ: SPEED STUFF
kulacstartó: BBB

(ZÁRÓJELBEN a véglegesnek szánt darabok.)

Ez így pillanatnyilag 9.2 kilogramm (nem grammoztam végig az alkatrészeket, talán a téli full-szerviz során...).
Atom HC 1.4 vázra épített, V-fékes gépe "legkönnyebb" verzióban 8.5 kilót nyomott - csak õ is folyamatosan átszerel/tesztel.

#6304
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás

Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?


Hi!

Nekem már épül. Ha minden jól megy 9,7 kg. alatt lesz (Eggbeater, és SLR nélkül, amik csak késõbb kerülnek beszerzésre). Kb. egy hónapont belül megérkeznek a hiányzó alkatrészek (hajtómû (nincs az országban), nyegercsõ, nyereg stb.). Ha kész lesz felrakom a részletes leírást, és mellé egy kis kommentárt is. Tudom, hogy az igazán könnyû kerók 9,5 kg-nál kezdõdnek, de ha meglessz az Eggbeater, az SLR, és ha sikerül beszereznem egy normális merevvillát simán le fogok menni 9 kg. alá 8). Bár egyesek szerint már a 10 kg.-os határ is jónak számít.

#6305
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.021 hozzászólás
üdv a sokadik HWSWsnek ;)

zOrg gépe mondhatni elég könnyû.. pontos adatot nem tudok de a médiatárban asszem már vannak képek...

az alkatrészekbõl szemezgetve:
morati váz, villa nyeregcsõ stucni kormány
supersonic külsõk
eggbeater

;)
de majd a májszter a jövõ héten otthon lesz és pontosítja az infókat ;)

#6306
Ytse

Ytse

    vendég

  • fórumtag
  • 59 hozzászólás
Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?

#6307
Rave_Ace

Rave_Ace

    Dömdödöm

  • globális moderátor
  • 3.201 hozzászólás
Misi!
Én ugyan nem zOrg vagyok, de már jó sokáig néztem és úgy látom, hogy a "pedál" két kiemelkedõ kúpja közé ugrik be a stopli közepén levõ kis kiugrás.
Remélem érthetõen írtam le.
Feltöltött kép


#6308
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
Jó, legyen DT Cerit. Mindenesetre jobb, mint az American Classic, én még jót nem hallottam a hátsóról, elég érdekes a racsnitest csapágyazása/kalapácsamechanizmus.
Vagy B+-nak is van 17-18 körül tárcsás hátsóagya nagyonkönnyû.

#6309
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Ne réz, hanem alu küllõanyát használj. Az könnyebb. Súlyban kb. a harmada (asszem). És ez a kerék külsõ kerületén van. A Pótkerékben vehetsz is. Kb. 400 forint 32 db. Ja és a színe fekete.


zOrg!

Az az ORB pedál hogy mûködik? Mert nem bírtam rájönni.

#6310
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
tudna nekem valaki infót mondani a DT Competittion küllõrõl??
(2-1.8-as)

Megéri a 90 Ft/db árat?? (állítólag benne van az árban a réz küllõanya is, errõl mit tudtok?)

És a topik címéhez kapcsolódva: egy garnitúra "csak" 380 gramm (64db). Ez nem rossz...

#6311
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
a hatso ~16 es nincs nagy arkul a tarcsas es sima kozott.
ha jol eml.

#6312
gorgo

gorgo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 649 hozzászólás
Az American Classicot ugyhiszem, hogy a Biketrade forgalmazza.
Az elsõ ultrakönnjyû agyuk(72g) olyan 7 ezer körül mozog, a hátsó pedig olyan 20 ezer.

#6313
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás

link=board=5;threadid=2262;start=225#msg105963 date=1052242493]
Mindenesetre az én ajánlatom megegyezik a fentebbiekkel: CR 18, DT Revo, American Claasic elsõ, Hügi Cerit hátsó.

hadd kötözködjek:
hügi cerit nem létezik, csak dt hügi és dt cerit ;)
...legalábbis szerintem így van

az Am.Class. cuccokat ki forgalmazza itthon? Kb mennyibe kerülnek a nem tárcsás agyak?

Valaki-valahol azt mondta, hogy a Zoggie bizonyos agyaik ugyanolyanok, mint az Am.Class.-ok. Erre jól emlékszem? Tényleg így van?

Valaki kompetens véleményére lennék kíváncsi :P

#6314
potty

potty

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 378 hozzászólás
Hi
Hogyé adják mostanság a Hügi cerit hátsót?
Felninek én a Syncros XLR-t ajánlom
(V. Xcr ??? nem emlékszem)
nekem ilyen van 415 gramm és nagyon erõs a háromkamrás konstrukció miatt. Néhol elvétve még lehet kapni, legutóbb az X factorban láttam és alig 4000ft.
by


#6315
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
Tárcsafékhez Rigida Taurus DB most 4200/db áron tudok, szerintem nem sok. Lehet, hogy ilyenekbõl lesz a második pár kerekem? :)

Mindenesetre az én ajánlatom megegyezik a fentebbiekkel: CR 18, DT Revo, American Claasic elsõ, Hügi Cerit hátsó.

#6316
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.021 hozzászólás
igaz tegyük hozzá hogy merevvilla... ::)

#6317
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
havre cr18-at hasznal tarcsaval es 75+-os

#6318
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.021 hozzászólás
cr18: akartam de zOrg lebeszélt róla...

#6319
burce

burce

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.694 hozzászólás

Sun azért 70 kiló környékére már nem igazán nyerõ ::)


Neked volt CR18ad? Vagy melyik SUNod volt, ami nem volt jó 70 kiló környékére? (csakhogy ne olyat válasszak...)

#6320
Ras

Ras

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.021 hozzászólás
hát igen..
a mavic max 5 perc ;)