Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#6301
Írta 2003. május 12. - 17:54
Nomost ez nem úgy megy sztem, hogy mi a nagy kunszt. Ha nekem van 1millió HUF diszkrecionális jövedelmem, akkor én okos vagyok, ha tudok venni egy Scott Strike-ot? Az nagy kunszt? Mert az 9 kiló, és tárcsafék is van rajta, meg fulltelós is. Nem azzal van a baj, hogy az emberek nem tudják, hogy mit kellene venni, hanem az, hogy hogyan teremtsék elõ a rávalót. imho. :-X
a csúcs eggbeater amúgy 186g, és www.bestparts.hu
a csúcs eggbeater amúgy 186g, és www.bestparts.hu
#6302
Írta 2003. május 12. - 17:39
Ok, akkor másképp teszem fel a kérdést: van valaki, aki könnyû kerékpárt épített legalább elsõ teleszkóppal? Mert azért valljuk be õszintén, merevfarúval és merevvillával nem egy nagy kunszt 10 kiló alá menni...
Hol kapható a titán Egg Beater és pontosan mennyit nyom?
Hol kapható a titán Egg Beater és pontosan mennyit nyom?
#6303
Írta 2003. május 12. - 16:07
Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?
A masszív fórumtagok között hirtelen cirka fél tucat embernek van (már akiket eddig ismerek!) 9.7-8.5 kilogramm közötti merevfarú montija.
A saját gépem nem a gramm-mánia jegyében született;
inkább az anyagnak (mármint: titán), és a gyár elhivatottságának voltam/lettem betege.
Az már csak "melléktermék", hogy a kész kerékpár tömege elég jó lett,
amellett, hogy nagyon strapabíró.
Ami a galériámban van, az egy régi fotó, van némi változás, és a végleges konfiguráció csak nyár végére áll össze.
Pillanatnyilag így néz ki a gép:
váz: MORATI HC Ti 1.3 16"
villa: MORATI HC Ti
kormánycsapágy: RITCHEY WCS (CHRIS KING)
kormányszár: RITCHEY WCS (MORATI HC Ti)
kormány: MORATI Classic
markolat: RITCHEY
fékkar: XTR 2003
váltókar: XTR 2003
elsõ fék: XTR 2003 disc
hátsó fék: XTR 2003 disc
féktárcsa: XTR 2003
középcsapágy: FSA Ultimax Ti ISIS
hajtókar: TRUVATIV Stylo SL 2003 tesztpéldány (RACE FACE Next LP)
lánckerekek: TRUVATIV (RACE FACE)
pedál: EGG BEATER SS (EGG BEATER Triple Ti)
elsõ váltó: XTR 2003
hátsó váltó: XTR 2003
lánc: SHIMANO HG73
kazetta: SHIMANO XT
elsõ agy: XTR 2003
hátsó agy: XTR 2003
felni: SUN CR17A
küllõ: DT
küllõvédõ szalag: SCHWALBE
küllõanya : DT alu
belsõ: SCHWALBE SV14A XXLight
külsõ gumi: CONTINENTAL Twister Supersonic
patentszár: SHIMANO XTR 2003
nyeregszár: MORATI HC Ti
nyeregszár bilincs: MORATI
nyereg: AVOCET Titan (FRM Aspide)
bowdenház: SHIMANO XTR 2003
bowden: SHIMANO XTR 2003
láncvilla védõ: SPEED STUFF
kulacstartó: BBB
(ZÁRÓJELBEN a véglegesnek szánt darabok.)
Ez így pillanatnyilag 9.2 kilogramm (nem grammoztam végig az alkatrészeket, talán a téli full-szerviz során...).
Atom HC 1.4 vázra épített, V-fékes gépe "legkönnyebb" verzióban 8.5 kilót nyomott - csak õ is folyamatosan átszerel/tesztel.
#6304
Írta 2003. május 12. - 12:17
Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?
Hi!
Nekem már épül. Ha minden jól megy 9,7 kg. alatt lesz (Eggbeater, és SLR nélkül, amik csak késõbb kerülnek beszerzésre). Kb. egy hónapont belül megérkeznek a hiányzó alkatrészek (hajtómû (nincs az országban), nyegercsõ, nyereg stb.). Ha kész lesz felrakom a részletes leírást, és mellé egy kis kommentárt is. Tudom, hogy az igazán könnyû kerók 9,5 kg-nál kezdõdnek, de ha meglessz az Eggbeater, az SLR, és ha sikerül beszereznem egy normális merevvillát simán le fogok menni 9 kg. alá 8). Bár egyesek szerint már a 10 kg.-os határ is jónak számít.
#6305
Írta 2003. május 11. - 18:29
üdv a sokadik HWSWsnek
zOrg gépe mondhatni elég könnyû.. pontos adatot nem tudok de a médiatárban asszem már vannak képek...
az alkatrészekbõl szemezgetve:
morati váz, villa nyeregcsõ stucni kormány
supersonic külsõk
eggbeater
de majd a májszter a jövõ héten otthon lesz és pontosítja az infókat
zOrg gépe mondhatni elég könnyû.. pontos adatot nem tudok de a médiatárban asszem már vannak képek...
az alkatrészekbõl szemezgetve:
morati váz, villa nyeregcsõ stucni kormány
supersonic külsõk
eggbeater
de majd a májszter a jövõ héten otthon lesz és pontosítja az infókat
#6306
Írta 2003. május 11. - 18:14
Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?
#6307
Írta 2003. május 10. - 05:57
Misi!
Én ugyan nem zOrg vagyok, de már jó sokáig néztem és úgy látom, hogy a "pedál" két kiemelkedõ kúpja közé ugrik be a stopli közepén levõ kis kiugrás.
Remélem érthetõen írtam le.
Én ugyan nem zOrg vagyok, de már jó sokáig néztem és úgy látom, hogy a "pedál" két kiemelkedõ kúpja közé ugrik be a stopli közepén levõ kis kiugrás.
Remélem érthetõen írtam le.
#6308
Írta 2003. május 07. - 16:41
Jó, legyen DT Cerit. Mindenesetre jobb, mint az American Classic, én még jót nem hallottam a hátsóról, elég érdekes a racsnitest csapágyazása/kalapácsamechanizmus.
Vagy B+-nak is van 17-18 körül tárcsás hátsóagya nagyonkönnyû.
Vagy B+-nak is van 17-18 körül tárcsás hátsóagya nagyonkönnyû.
#6309
Írta 2003. május 07. - 15:55
Ne réz, hanem alu küllõanyát használj. Az könnyebb. Súlyban kb. a harmada (asszem). És ez a kerék külsõ kerületén van. A Pótkerékben vehetsz is. Kb. 400 forint 32 db. Ja és a színe fekete.
zOrg!
Az az ORB pedál hogy mûködik? Mert nem bírtam rájönni.
zOrg!
Az az ORB pedál hogy mûködik? Mert nem bírtam rájönni.
#6310
Írta 2003. május 07. - 09:19
tudna nekem valaki infót mondani a DT Competittion küllõrõl??
(2-1.8-as)
Megéri a 90 Ft/db árat?? (állítólag benne van az árban a réz küllõanya is, errõl mit tudtok?)
És a topik címéhez kapcsolódva: egy garnitúra "csak" 380 gramm (64db). Ez nem rossz...
(2-1.8-as)
Megéri a 90 Ft/db árat?? (állítólag benne van az árban a réz küllõanya is, errõl mit tudtok?)
És a topik címéhez kapcsolódva: egy garnitúra "csak" 380 gramm (64db). Ez nem rossz...
#6311
Írta 2003. május 06. - 22:33
#6312
Írta 2003. május 06. - 21:58
Az American Classicot ugyhiszem, hogy a Biketrade forgalmazza.
Az elsõ ultrakönnjyû agyuk(72g) olyan 7 ezer körül mozog, a hátsó pedig olyan 20 ezer.
Az elsõ ultrakönnjyû agyuk(72g) olyan 7 ezer körül mozog, a hátsó pedig olyan 20 ezer.
#6313
Írta 2003. május 06. - 20:53
hadd kötözködjek:link=board=5;threadid=2262;start=225#msg105963 date=1052242493]
Mindenesetre az én ajánlatom megegyezik a fentebbiekkel: CR 18, DT Revo, American Claasic elsõ, Hügi Cerit hátsó.
hügi cerit nem létezik, csak dt hügi és dt cerit
...legalábbis szerintem így van
az Am.Class. cuccokat ki forgalmazza itthon? Kb mennyibe kerülnek a nem tárcsás agyak?
Valaki-valahol azt mondta, hogy a Zoggie bizonyos agyaik ugyanolyanok, mint az Am.Class.-ok. Erre jól emlékszem? Tényleg így van?
Valaki kompetens véleményére lennék kíváncsi
#6314
Írta 2003. május 06. - 20:36
Hi
Hogyé adják mostanság a Hügi cerit hátsót?
Felninek én a Syncros XLR-t ajánlom
(V. Xcr ??? nem emlékszem)
nekem ilyen van 415 gramm és nagyon erõs a háromkamrás konstrukció miatt. Néhol elvétve még lehet kapni, legutóbb az X factorban láttam és alig 4000ft.
by
Hogyé adják mostanság a Hügi cerit hátsót?
Felninek én a Syncros XLR-t ajánlom
(V. Xcr ??? nem emlékszem)
nekem ilyen van 415 gramm és nagyon erõs a háromkamrás konstrukció miatt. Néhol elvétve még lehet kapni, legutóbb az X factorban láttam és alig 4000ft.
by
#6315
Írta 2003. május 06. - 19:34
Tárcsafékhez Rigida Taurus DB most 4200/db áron tudok, szerintem nem sok. Lehet, hogy ilyenekbõl lesz a második pár kerekem?
Mindenesetre az én ajánlatom megegyezik a fentebbiekkel: CR 18, DT Revo, American Claasic elsõ, Hügi Cerit hátsó.
Mindenesetre az én ajánlatom megegyezik a fentebbiekkel: CR 18, DT Revo, American Claasic elsõ, Hügi Cerit hátsó.
#6316
Írta 2003. május 06. - 17:45
#6317
Írta 2003. május 06. - 17:40
#6318
Írta 2003. május 06. - 17:15
#6319
Írta 2003. május 06. - 17:02
Sun azért 70 kiló környékére már nem igazán nyerõ :
Neked volt CR18ad? Vagy melyik SUNod volt, ami nem volt jó 70 kiló környékére? (csakhogy ne olyat válasszak...)