A villanyak 35 mm falvastagságához ráadásul legalább 70 mm-es fejcsôátmérô tartozik... Hol volt akkor még az 1.5-ös gyermeteg próbálkozás? : Szembôl úgy nézhet ki a fejcsô, mint egy sóletkonzerv. ;D
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#6341
Írta 2003. április 29. - 09:57
#6342
Írta 2003. április 29. - 09:08
#6343
Írta 2003. április 29. - 08:42
.... És ma már olyan árban van amibõl egy kona kulát is megvehetx fox telóval::: ;D ;D ;D
#6344
Írta 2003. április 28. - 21:06
DH teló!
AMP F-2DH 1994 1228 gr has 2 dampers, w/ bosses
A weightweenies-rõl ;D ;D ;D Vajon mennyit mozoghat?
Ami tuti:
Az én AMP F3 XC Carbon villám 185 mm hosszú, 35 mm falvastagságú(!!!) nyakkal és dióval együtt 1151 gramm.
63 mm-t tisztán kimozog és rendszereébõl adódóan olyan könnyû megindítani, amelyet egyetlen mai teló sem tud talán. Mindz 1994 elejérõl.
#6345
Írta 2003. április 28. - 20:13
érdekes dilemma - ezek szerint amit a súlyból nyersz (teljesítményt), azt el is veszíted azzal, hogy szétrázatod magad - személy szerint még egy jó teló mellé sem túl jó 3 bar fölötti elsõ kerék, ez nagyon sokat csillapít, nagyon is érezni , szóval én inkább használok 3 baron kereket 500 g-s külsõvel, azzal még marad a csuklómból valami, mire hazaérek
persze országúton vagy sima terepen én is felfújom 5 bar-ra, de az már más eset
persze országúton vagy sima terepen én is felfújom 5 bar-ra, de az már más eset
#6346
Írta 2003. április 28. - 17:34
általában az ajánlott nyomástartomány: 3,5-4,5bar...
mondjuk ha van telód és strapabíró a kerék akkor terepre is nyugodtan lehet fújni 4,2-4-5 köré
mondjuk ha van telód és strapabíró a kerék akkor terepre is nyugodtan lehet fújni 4,2-4-5 köré
#6347
Írta 2003. április 28. - 16:43
Ha megfelelõ nyomáson használod tuti nem ütöd fel. ezekbe a gumikba min 4-4.5 bar kell. De semmi képpen sem szabad 3.5 alá menni.
#6348
Írta 2003. április 28. - 13:46
Vettem egy pár Schwalbe Fast Fred light 2.0"-t, és egy kilót lefaragtam a gépem súlyából. Na jó, nem egy kilót, csak 940 grammot. A Kendák 840 g/db, ezek meg 370 g/db. Hova olcsóbb könnyitést? És nem hittem el, de borzasztóan más tekerni vele.... Csak félek, hogy felütöm, úgyhogy megfogadtam, nem használom csak maratonokon.
#6349
Írta 2003. április 28. - 13:44
#6350
Írta 2003. április 28. - 13:43
Ember!
A topic címe: Grammmánia - az ésszerûség keretein belül
Felhívnám a figyelmedet a végére
A topic címe: Grammmánia - az ésszerûség keretein belül
Felhívnám a figyelmedet a végére
#6351
Írta 2003. április 28. - 13:31
DH teló!
AMP F-2DH 1994 1228 gr has 2 dampers, w/ bosses
A weightweenies-rõl ;D ;D ;D Vajon mennyit mozoghat?
AMP F-2DH 1994 1228 gr has 2 dampers, w/ bosses
A weightweenies-rõl ;D ;D ;D Vajon mennyit mozoghat?
#6352
Írta 2003. április 23. - 15:57
#6353
Írta 2003. április 22. - 19:38
#6354
Írta 2003. április 22. - 18:39
Nem utállak. Drága. Nehezebb szerelni. A tûgörgõs szerintem jobb, olcsóbb, és súlyban lényegesen nem nehezebb. Azonkívül a terhelés szerintem nagyobb felületen oszlik el.
A WCS-rõl pedig azt hallottam egy szerelõtõl, hogy túl rideg, és reped. De a tied remélem bírni fogja.
A WCS-rõl pedig azt hallottam egy szerelõtõl, hogy túl rideg, és reped. De a tied remélem bírni fogja.
#6355
Írta 2003. április 11. - 21:28
EMBER: ma vettem egy Ritchey WCS kormánycsapágyat... fekete. szép. imádom... ;D 11300 FT-ot kellett otthagyni érte. Utálsz? ;D
#6356
Írta 2003. április 11. - 20:44
#6357
Írta 2003. április 11. - 15:26
#6358
Írta 2003. április 11. - 10:18
Az újabb vázakon lehet látni, hogy a hátsó 3D-s villasarukat egyre szélesebbre alakitják ki. Pl.: Az új pyxis vázon láttam. Milyen elõnyökkel jár ez azzal szemben, hogy szerintem nehezebb mint a régi megoldás?
#6359
Írta 2003. április 10. - 15:02
Üdv a grammosoknak!
Én is cserélgettem még tavaly a csavarokat, de csak a váltókarnál, kulacstartónál és a stucninál (a többi titán :-) és eddig semmi panaszom nincs. A stucni is simán bírta a Mátra Maratont (121 gr, a befogásnál a kormány mögött át lehet látni!!!), pedig ay jó tesztterep. (És a HH-68 agy is vette.) A meghúzási nyomaték is fontos de én még egyet sem törtem el.
EMBER: Nem érdemes a WCS kormánycsapágyat hajszolni. Ay FSA sem sokkal nehezebb és fele annyi sincs!
Én is cserélgettem még tavaly a csavarokat, de csak a váltókarnál, kulacstartónál és a stucninál (a többi titán :-) és eddig semmi panaszom nincs. A stucni is simán bírta a Mátra Maratont (121 gr, a befogásnál a kormány mögött át lehet látni!!!), pedig ay jó tesztterep. (És a HH-68 agy is vette.) A meghúzási nyomaték is fontos de én még egyet sem törtem el.
EMBER: Nem érdemes a WCS kormánycsapágyat hajszolni. Ay FSA sem sokkal nehezebb és fele annyi sincs!
#6360
Írta 2003. április 10. - 11:38
amit zorg leirt az okes!
amennyiben a kormanyszar a stucnit jelenti akkor onnan el a kezekkel!!!
a tobbi ok!
a forgo teher sokkal jobban lassitja a bringat, mint a 50g-vel nehezebb acel csavar ami nem forog, csak 'egyenes vonalban' halad!
akkor lenne egy olyan kerdesem: milyen nehez a ruhad?
a cipod? a bukod? ja es rajtad mennyi zsir van?
amennyiben a kormanyszar a stucnit jelenti akkor onnan el a kezekkel!!!
a tobbi ok!
a forgo teher sokkal jobban lassitja a bringat, mint a 50g-vel nehezebb acel csavar ami nem forog, csak 'egyenes vonalban' halad!
akkor lenne egy olyan kerdesem: milyen nehez a ruhad?
a cipod? a bukod? ja es rajtad mennyi zsir van?