Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#6021
Írta 2003. december 01. - 17:36
FSA tányér nem drága. De az önlehúzó csavar sztem nem ér annyit, amennyiért adják. meg az miért könnyítés? annál van simában könnyebb is, a lehúzó szerszámot meeg ugyse cipeled magaddal.
Szabi: a Bike nem rakja fel a web-re a cikkeit, sztem nem találod meg.
Szabi: a Bike nem rakja fel a web-re a cikkeit, sztem nem találod meg.
#6022
Írta 2003. december 01. - 16:25
Hi!
Tuningolni akarom a hajtómûvemet. A jelenlegi felállás: Truvativ Stylo SL Cro-mo kistányérral, és önlehúzóval (ezt a két dolgot akarom lecserélni). Ki mit ajánl, ami jó, és nem halál drága? (Race-face kizárva!).
Tuningolni akarom a hajtómûvemet. A jelenlegi felállás: Truvativ Stylo SL Cro-mo kistányérral, és önlehúzóval (ezt a két dolgot akarom lecserélni). Ki mit ajánl, ami jó, és nem halál drága? (Race-face kizárva!).
#6023
Írta 2003. december 01. - 16:13
#6024
Írta 2003. december 01. - 13:03
#6025
Írta 2003. november 30. - 21:08
Srácok!
Nekem az a ciklikus kormánykifáradásos teszt kellene!
Hol lelhetõ az fel???
Elõre is thx!
Nekem az a ciklikus kormánykifáradásos teszt kellene!
Hol lelhetõ az fel???
Elõre is thx!
#6026
Írta 2003. november 12. - 15:30
#6027
Írta 2003. november 12. - 13:33
#6028
Írta 2003. november 12. - 12:06
lehet hogy mar volt bocsi, de valaki segítsen please kéne egy olyan oldal címe, ahol össze vannak gyûjtve a bringás alkatrészek súlyai.
#6029
Írta 2003. október 28. - 19:24
#6030
Írta 2003. október 27. - 18:19
Ez talán magnézium, de a turpisság a tartócsillagban lehet, ha olyan egyáltalán.
endre! ez így eddig mennyi 7-800 ezer? Ha lenne annyim, a Kula helyett összeraknék egy Cannondale-t Lefty-vel.
#6031
Írta 2003. október 24. - 19:11
uristen! igazan gratula.. nekem fele ennyi alkatresszel 2szer ekkora sulyt sikerult osszehoznom egy merevgepben....
de ez legalabb tekerheto ;D
de ez legalabb tekerheto ;D
#6032
Írta 2003. október 24. - 19:00
Sziasztok !!!
Nagyából kezd formát ölteni az én lovacskám is (talán végleges ??)
Nála se a minimál súly a föszempont(azért számit) hanem a tartoság és azért a kényelem is ...
ITT az alkatrészek leírása is :
Kona Kula
Vázszerkezet
Váz: Kona Kula 2002 Easton Ultralight Alu csövek , 18” méret, kék-fehér. : 1641g
+Vázvédök:Pace Carbon Armor, 2db fejcsöhoz+2db láncvillára. : 6g
Felfügesztés
Villa:Rock Shox SID Race Carbon Black Box 2002, 63-80mm út, kék. : 1303g
Irányitás
Kormánycsapágy:Richey Scuzzy Logic Pro 2003 fekete : 119g
Kormányszáralátét:Pace 2db 20mm+10mm karbon : 4g
Kormányszár:Richey Pro 2003 100mm hossz, +/- 5 fok ,fekete. : 152g
Kormány:Richey Pro 2003580mm , 3fok emelés, fekete. : 144g
Kormányszarv:Richey WCS 2003, 100mm , fekete. : 97g
Kormánymarkolat:NONAME !!! kék-fekete,jó puha , tapad, kopik DE NAGYON !!!csak 140ft és 23 gramm, 120mm hosszban !!!
Váltókarok:Shimano XT 2003 , 9X3 , ezüst. : 122g(3)
: 124g(9)
Fékkar:Shimano XT 2003 , V-fékhez , ezüzt. : 160g
Kényelem
Nyeregzár: Kona imbuszcsavaros rögzítés , fekete. : 22g
Nyeregszár:Shimano XTR 350mm hossz,26.8mm &, polír(régebben fekete volt) : 259g
Nyereg:Selle Italia Flite Titan Gel 2003 , fehér. : 289g
Meghajtás
Hajtómû: Shimano XT 2003 , 175mm hossz,22-32-44 fogszám ezüst.+csavarok : 624g
Hajtómûcsapágy: Shimano XT 2003 , octalink , 68X113. : 254g
Pedál:Crank Brothers Eggbeater S 2003,rozsdamentes. : 271g
Lánc:Shimano XTR, 106láncszem:262g
Elsõváltó:Shimano XT 2003, top swing , 31.8mm &,ezüst. :126g
Hátsóvátó:Shimano XT 2003,long cage , ezüst. : 246g
Fogaskeréksor:Shimano XT 2003, 11-32+záróanya. :298g
Váltókábel:Shimano XTR,elsõ+hátsó kábel+ház+kupak+gumigyürük. :53g
Lassítószerkentyük
Fékek: Avid SD-7 V-fékek 2003, ezüst. :356g
Fékkábelek:Funn kábelek+házak. :67g
Fútómûvek
Kerekek: Spinergy Spox 2002 , iparis agyak karbonból+aluból,karbonküllök egyenesek,duplafelni(mavic beütés szerintem) elöl28küllö,hátúl32,elöl radiális,hátúl radiális+3keresztes, fekete+karbon+ezüst. : Elsökerék:661g
Hátsókerék:935g
Belsövédöszalagok: Velox szövetbõl, 2db 64g
Belsök: Schwalbe XXLight , Tüszelepesek , 1.90-2.10. : 196g
Külsök: Schwalbe Light Skinny Jimmy Folding 1.9 . :856g
Gyorszárak: Spinergy Titán imbuszcsavaros pár, fekete+titán. :48g
Öszsúly : 9782gramm
és itt 1 link ahol pár képet is találsz : http://f1.pg.photos.yahoo.com/bringasgyerek a képek még a 0.80 verziót tükrözik ... ez már az 1.00
ez lenne nem a legkönnyebb de mondotam nem cakk ez számitott nekem , talán ha 1szer rám jön átépítem .... ;D
azért 10kg alat van , neeeeeeem ?
endre
Nagyából kezd formát ölteni az én lovacskám is (talán végleges ??)
Nála se a minimál súly a föszempont(azért számit) hanem a tartoság és azért a kényelem is ...
ITT az alkatrészek leírása is :
Kona Kula
Vázszerkezet
Váz: Kona Kula 2002 Easton Ultralight Alu csövek , 18” méret, kék-fehér. : 1641g
+Vázvédök:Pace Carbon Armor, 2db fejcsöhoz+2db láncvillára. : 6g
Felfügesztés
Villa:Rock Shox SID Race Carbon Black Box 2002, 63-80mm út, kék. : 1303g
Irányitás
Kormánycsapágy:Richey Scuzzy Logic Pro 2003 fekete : 119g
Kormányszáralátét:Pace 2db 20mm+10mm karbon : 4g
Kormányszár:Richey Pro 2003 100mm hossz, +/- 5 fok ,fekete. : 152g
Kormány:Richey Pro 2003580mm , 3fok emelés, fekete. : 144g
Kormányszarv:Richey WCS 2003, 100mm , fekete. : 97g
Kormánymarkolat:NONAME !!! kék-fekete,jó puha , tapad, kopik DE NAGYON !!!csak 140ft és 23 gramm, 120mm hosszban !!!
Váltókarok:Shimano XT 2003 , 9X3 , ezüst. : 122g(3)
: 124g(9)
Fékkar:Shimano XT 2003 , V-fékhez , ezüzt. : 160g
Kényelem
Nyeregzár: Kona imbuszcsavaros rögzítés , fekete. : 22g
Nyeregszár:Shimano XTR 350mm hossz,26.8mm &, polír(régebben fekete volt) : 259g
Nyereg:Selle Italia Flite Titan Gel 2003 , fehér. : 289g
Meghajtás
Hajtómû: Shimano XT 2003 , 175mm hossz,22-32-44 fogszám ezüst.+csavarok : 624g
Hajtómûcsapágy: Shimano XT 2003 , octalink , 68X113. : 254g
Pedál:Crank Brothers Eggbeater S 2003,rozsdamentes. : 271g
Lánc:Shimano XTR, 106láncszem:262g
Elsõváltó:Shimano XT 2003, top swing , 31.8mm &,ezüst. :126g
Hátsóvátó:Shimano XT 2003,long cage , ezüst. : 246g
Fogaskeréksor:Shimano XT 2003, 11-32+záróanya. :298g
Váltókábel:Shimano XTR,elsõ+hátsó kábel+ház+kupak+gumigyürük. :53g
Lassítószerkentyük
Fékek: Avid SD-7 V-fékek 2003, ezüst. :356g
Fékkábelek:Funn kábelek+házak. :67g
Fútómûvek
Kerekek: Spinergy Spox 2002 , iparis agyak karbonból+aluból,karbonküllök egyenesek,duplafelni(mavic beütés szerintem) elöl28küllö,hátúl32,elöl radiális,hátúl radiális+3keresztes, fekete+karbon+ezüst. : Elsökerék:661g
Hátsókerék:935g
Belsövédöszalagok: Velox szövetbõl, 2db 64g
Belsök: Schwalbe XXLight , Tüszelepesek , 1.90-2.10. : 196g
Külsök: Schwalbe Light Skinny Jimmy Folding 1.9 . :856g
Gyorszárak: Spinergy Titán imbuszcsavaros pár, fekete+titán. :48g
Öszsúly : 9782gramm
és itt 1 link ahol pár képet is találsz : http://f1.pg.photos.yahoo.com/bringasgyerek a képek még a 0.80 verziót tükrözik ... ez már az 1.00
ez lenne nem a legkönnyebb de mondotam nem cakk ez számitott nekem , talán ha 1szer rám jön átépítem .... ;D
azért 10kg alat van , neeeeeeem ?
endre
#6033
Írta 2003. október 22. - 20:52
#6034
Írta 2003. október 22. - 19:38
idõ hiányában én csak hébe-hóba olvastam végig a topicot.... bocs úgy hogy lécci írjatok má le mindent+még többet az slr nyeregrõl(nem akarok csak keresztapa lenni),conti twistwr supersonic(mászás, kanyar föleg kavicsos és földes emelkedõkön - kiállva) ja meg a többi lájt külsõvel kapcsban (fast fred, flyweight stb) mer könnyíteni szeretnék de ésszel meg nem túl sok pénzzel elõre is kösz
#6035
Írta 2003. október 22. - 16:46
Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?
Neked mi a véleményed az XTR tárcsafékekrõl?????
Megírnád nekem?
Kösz!
A masszív fórumtagok között hirtelen cirka fél tucat embernek van (már akiket eddig ismerek!) 9.7-8.5 kilogramm közötti merevfarú montija.
A saját gépem nem a gramm-mánia jegyében született;
inkább az anyagnak (mármint: titán), és a gyár elhivatottságának voltam/lettem betege.
Az már csak "melléktermék", hogy a kész kerékpár tömege elég jó lett,
amellett, hogy nagyon strapabíró.
Ami a galériámban van, az egy régi fotó, van némi változás, és a végleges konfiguráció csak nyár végére áll össze.
Pillanatnyilag így néz ki a gép:
váz: MORATI HC Ti 1.3 16"
villa: MORATI HC Ti
kormánycsapágy: RITCHEY WCS (CHRIS KING)
kormányszár: RITCHEY WCS (MORATI HC Ti)
kormány: MORATI Classic
markolat: RITCHEY
fékkar: XTR 2003
váltókar: XTR 2003
elsõ fék: XTR 2003 disc
hátsó fék: XTR 2003 disc
féktárcsa: XTR 2003
középcsapágy: FSA Ultimax Ti ISIS
hajtókar: TRUVATIV Stylo SL 2003 tesztpéldány (RACE FACE Next LP)
lánckerekek: TRUVATIV (RACE FACE)
pedál: EGG BEATER SS (EGG BEATER Triple Ti)
elsõ váltó: XTR 2003
hátsó váltó: XTR 2003
lánc: SHIMANO HG73
kazetta: SHIMANO XT
elsõ agy: XTR 2003
hátsó agy: XTR 2003
felni: SUN CR17A
küllõ: DT
küllõvédõ szalag: SCHWALBE
küllõanya : DT alu
belsõ: SCHWALBE SV14A XXLight
külsõ gumi: CONTINENTAL Twister Supersonic
patentszár: SHIMANO XTR 2003
nyeregszár: MORATI HC Ti
nyeregszár bilincs: MORATI
nyereg: AVOCET Titan (FRM Aspide)
bowdenház: SHIMANO XTR 2003
bowden: SHIMANO XTR 2003
láncvilla védõ: SPEED STUFF
kulacstartó: BBB
(ZÁRÓJELBEN a véglegesnek szánt darabok.)
Ez így pillanatnyilag 9.2 kilogramm (nem grammoztam végig az alkatrészeket, talán a téli full-szerviz során...).
Atom HC 1.4 vázra épített, V-fékes gépe "legkönnyebb" verzióban 8.5 kilót nyomott - csak õ is folyamatosan átszerel/tesztel.
#6036
Írta 2003. október 21. - 15:55
Ezzel a hozzászólással sem volt semmilyen különösebb célom...
http://www.ax-lightn..._brake4web2.jpg
Könnyû kerekek:
http://www.tc-homes....heels/cover.htm
http://userportal.ih...e_f99_120mm.JPG
http://www.ax-lightn..._brake4web2.jpg
Könnyû kerekek:
http://www.tc-homes....heels/cover.htm
http://userportal.ih...e_f99_120mm.JPG
#6037
Írta 2003. október 15. - 19:40
#6038
Írta 2003. október 06. - 16:53
Henger: Én nem leszek ambivalens, hogy lebeszélek és biztatlak is. Szerintem hülyeség belevágni, csinálsz egy nehéz és (nem?) biztonságos vázat majdnem annyiért, mintha vennél egy könnyebb és 90%-ban biztonságosat (Schwinn). Könnyût nem fogsz tudni, mert az technológia kérdése, ha az országban vállakozói szinten nincs karbonváz, elképzelhetõ, hogy te majd építesz egyet, amire rá is mersz ülni és még olcsóbb is mint amit lehet kapni? :-\
Itt az elv a lényeg, hogy ha nem találsz olyat, amilyet akarsz, akkor megépíted. Különben is, nagy kihívásnak érzem ezt a bringadolgot. És valahol el kell kezdeni! Nincs többszázezrem, Dura Ace-t, XTR-t, meg karbon cuccokat venni, abból csinálok használhatót, ami van. Pl. egy 5ezer forintos, lomis bringát nem fogok sajnálni szétvágni, és hegesztgetni. És nem is versenyezni lesz majd, és ha jól emlékszem, karbonvázat tudnék méretezni- mást is.
Szal ha emberi áron k lehet hozni, természetesen belevágok. De nem akarok gányolni, mert az tuti életveszély.
Na, jó kis offtopik volt!
#6039
Írta 2003. október 06. - 14:48
#6040
Írta 2003. október 03. - 10:34
Henger: Én nem leszek ambivalens, hogy lebeszélek és biztatlak is. Szerintem hülyeség belevágni, csinálsz egy nehéz és (nem?) biztonságos vázat majdnem annyiért, mintha vennél egy könnyebb és 90%-ban biztonságosat (Schwinn). Könnyût nem fogsz tudni, mert az technológia kérdése, ha az országban vállakozói szinten nincs karbonváz, elképzelhetõ, hogy te majd építesz egyet, amire rá is mersz ülni és még olcsóbb is mint amit lehet kapni? :-\