Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#5941
kiscsango

kiscsango

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 715 hozzászólás
Magyarországon hol kapni szingós felnit+ gumit? Amiket én eddig láttam, az a Mavic felni, +Malinál Vittoria szingo (én eddig mindig találtam küllõt méretben, még Revolutiont is, aerot nemtom), de az nem tetszett.
ui.: Biondoba nem megyek!

#5942
nervex

nervex

    vendég

  • fórumtag
  • 199 hozzászólás
Én a témához kerekek terén szólnék hozzá. Az utóbbi idõben több régi szingós versenykerékhez jutottam hozzá és mivel én a szingónak nem vagyok nagy barátja, ezért szétbontottam õket és külön archiváltam az agyakat, meg a felniket. A bontás sok tanulsággal szolgált. Az volt szembetûnõ, hogy még a kevésbé jó minõségû felni-agy párosításokat is mindig kétméretû küllõkkel fûzték. Ez alatt a gyakorlatban 2,0-1,8-2,0 vagy 1,8-1,5-1,8 átmérõjû küllõket értek, melyeket szinte kivétel nélkül négy keresztre fûztek. Az elõbbi mondatból két tanulság bontható ki. Egyrészt, hogy érdemes utánaméricskélni az egyes küllõfajták közti súlydifferenciának, másrészt hogy a bizonyítottan erõsebb négy keresztre fûzés manapság méltatlanul háttérbe szorult, úgy is mondhatnám, hogy kiment a divatból.
Sokszor elhatároztam, hogy igényes kerekeket építek, de ez mindig azon bukott meg, hogy nem volt a boltban megfelelõ kétméretû küllõ, meg 300mm felett nem nagyon tartanak küllõt. A végén mindig 2,0 állandó átmérõjû küllõkkel fûztem három keresztre. Most azonban sikerült kedvezõ áron a sógoroktól beszereznem két pár kerékre való régi Berg küllõt az egyik garnitúra 2,0-1,8-2,0, a másik 1,8-1,4(!)-1,8 átmérõjû. Megméricskéltem õket és közel azonos hossz esetében a következõ értékek jöttek ki: 2,0 - 7,5 g/db; 2,0-1,8-2,0 - 6 g/db, 1,8-1,4-1,8 - 4,4 g/db. Ebbõl könnyen kiszámítható, hogy egy harminckét küllõs kerék esetében ez 240; 190 illetve 140 grammot jelent. Ezen már érdemes elgondolkozni. A DT normál 2,0 küllõ darabja 45 Ft (ennél a minõségnél lejjebb menni nem ajánlatos) a második típusnak megfelelõ DT Competition 90 Ft míg az 1,8-1,5-1,8 -as Revolution 150 Ft-ot kóstál. Ez 32 küllõ esetében 1440, 2880 illetve 4800 forintot jelent, azaz 100 g súlynyereség mindössze 3360 Ft -ba kerül, ráadásul mindez azon a helyen, ahol ez a nyereség hatványozottan számít. (Talán sokan emlékeznek még a néhai MTBAction "gördülõ tömeg temploma" álnéven futtatott gondolatmeneteire.) Egyszóval nekem úgy tûnik, hogy érdemes itt grammhuszárkodni.
A másik érdekes kérdés a szingó kontra drótperemes témakör súlyoldalról. Izlés dolga, de én nem szeretem a szingót. Az viszont tény, hogyha mindkét mûfajból beválogatjuk a legkönnyebbet, akkor a szingó testhosszal gyõz. Vegyünk egy példát! Az általam ismert egyik legkönnyebb drótos szériafelni a SUN M14A a maga 395 g-jával. Erre felteszek egy kék szalagot (Lenyúlom Bujtor Csöpitõl - 25 g) választok egy Latex belsõt (60 g) és mindezt megfejelem mondjuk egy Continental Ultra3000-es (175 g) külsõvel. Ez ugye összesen 655 g. Ezzel szemben veszek egy Clement szingót (200 g) egy békebeli Nisi felnit (290 g) és egy garnitúra vékony acélalátétet (32db kb. 16 g) a küllõanyák alá, ha nem akarom a felnit idõ elõtt kinyírni. Ez összesen 506g, meg némi ragasztó, azaz tizenöt dekával veri a drótos csúcsfelállást. No comment…
Végül egy javaslat Kerékpárboltosok sírba kergetésére. Rendelj egy elsõ kereket ahol egy 28 lyukas DuraAce agyat (örülnek, ha harminckettest találnak a nagykerben) kardküllõkkel (szerintem ilyet sehol sem tartanak, bár a Maliék hírdetnek ilyet DT-bõl) fûzzenek (minden egyes küllõfuratot két irányba be kell fürészelni, különben nem tudják átdugni a küllõt - nincs ember, aki megcsinálja, esetleg te magad otthon) radiálisan egy Mavic Open Pro 28 likas felnibe. (Nem tudom feltûnt-e, de ma Magyarországon Mavic felnit szerezni lehetetlen, egyszerûen azért, mert az a cég aki forgalmazónak adja ki magát az lusta behozni az országba. Ez tekintve, hogy a világ talán legjobb felniirõl van szó egyszerûen röhej. Szerintem testületileg küldjük oda Boszit, majd õ személyes vonzerejével ezt is elintézi, miután átharapta lor torkát.) Az elõzõekben felsorolt paraméterekkel jellemzett kerékre való igény szerintem teljesen reális, de a gyakorlatban, ha nem háromkeresztre fûzött 2,0 DT-t kérsz akkor megáll a tudomány. Szóval tessék próbálkozni! És ha mégegyszer meghallom, hogy egy kerékpárboltos azt mondja, hogy nem tart országúti alkatrészt, esküszöm, megverem. Rég elmúltak már a kilencvenes évek elsõ felének MTB lázas idõszakai, tehát ez a duma egész egyszerûen az egészséges üzleti szellem hiányára utal. Na, de ez már messzire vezet, keresek inkább egy kerékpárboltokat minõsítgetõ topikot, ahol majd minõsíthetetlen módon fogok viselkedni és csúnya szitkokat szórok, meg kígyót, békát kiáltok…(Vigyázat, ez már gyûlöletbeszéd-gyanús!)


#5943
Dagobert_bacsi

Dagobert_bacsi

    vendég

  • fórumtag
  • 84 hozzászólás
Sziasztok.....
csavarokrol it egy kis info....+mas titen+carbon cucrol is ... lehet kicsit hossssssssszzzu........(jap en sem ismerem a ceget jobban...csak kaptam ez infokat....)
XACD Components (Author: Third Party)
This is an e-mail that I received at the start of April giving details on a Chinese company that manufactures titanium bike parts (amoungst other things). There have been a few requests of recent on the mtbr message board regarding the company, so here is all the information they sent me. That format isn't the best, but anyway:
NB: I do not have any affiliation or association with the Xacd, so don't ask me any questions about them!
XI¡¯AN CHANGDA TITANIUM PRODUCTS CO.,LTD

5th Floor, Block B, 33 # Gao Xin Road Xi¡¯an Shaanxi China
Tel:0086-29-8314299 0086-2-8321296
E-mail:cnti@xacd.com.cn
Fax:0086-29-8319219
Post Code:710075

Dear Sirs:

We are the manufacturer of titanium bicycle's components and parts and other titanium products. We had made some new products. Please you tell us if you are interest in them.They are following:

1).titanium brake studs (FOB XI'AN USD2.20/pcs)

2).titanium spring (high=105mm)(FOB XI'AN USD25.00/pcs) <used for
suspension mountain bikes>

3).titanium brake stiffener: FOB XI'AN USD13.00/pcs

4).titanium autocar wheel bolts:FOB XI'AN USD4.90/pcs(used for Honda and
Toyota and Fords and Nissan,Audi,Benz,Peugeot,etc.)

5).titanium mufflers outer casing and core of racing motor:FOB XI'AN
27.00/pcs(used for Honda and Yamaha)
titanium mufflers core of racing motor:FOB XI'AN 46.00/pcs(used for
Honda and Yamaha)

6).titanium autocar brand:FOB XI'AN USD13.00/pcs (Honda,Toyota,Fords,Nissan,Audi,Benz, Peugeot,etc)

7).titanium pedal axle: Shimano 2000'style FOB XI'AN USD17.20/pair

8).Carbon fiber handlebar:FOB XI'AN USD16.50/pcs

9).Carbon fiber seat post:FOB XI'AN USD21.80/pcs

10).Carbon fiber road frame:FOB XI'AN USD165.00/set

11).Carbon fiber MTB frame:FOB XI'AN USD159.00/set


Please you visit our webite,our company information is following:

XI'AN CHANGDA TITANIUM PRODUCTS CO.,LTD.

Address:5th Floor,Block B,33# GaoXin Road,Xi'an Shaanxi China

Our http://www.xacd.com.cn

E-mail:cnti@xacd.com.cn

david@xacd.com.cn

Tel:0086-29-8314299

0086-29-8318545

Fax:0086-29-8319219


Our products include:titanium frame(MTB frame,Road frame,Cylcross frame,triathlon frame,BMX frame),titanium stem,titanium seat post,titanium handlebar,titanium bar ends,titanium bottom bracket axle,titanium bottom bracket set,titanium disk brake,titanium pedal axle,titanium frame parts(B.B.Shell,rear dropout set,brake boss,cable stops,cable stop double,cable stop triple,)titanium tubing,titanium bars,titanium bolts,titanium spring,titanium saddle rail,titanium
plate,titanium wire,etc.The material is Ti3Al2.5V. Our products quality is very good.You will think so if you see our products.If our products have any quality problem,we will compensate you
150% payment and provide new goods to you.Please you peace of mind.Our trust is very good!

About titanium disk brake,we mainly manufacture it by titanium material.
Disk Brake (FOB XI'AN price)
Size: &brvbar;&micro;140(USD18.90/PCS).
&brvbar;&micro;151(USD19.50/PCS). &brvbar;&micro;160(USD19.90/PCS).
&brvbar;&micro;165(USD20.50/PCS). &brvbar;&micro;171(USD21.00/PCS). &brvbar;&micro;185(USD23.70/PCS).
&brvbar;&micro;203(USD27.80/PCS). &brvbar;&micro;220(USD37.80/PCS)
Thickness:1.8mm or 1.85mm or 2.0mm or 2.2mm

Of course,we can provide a price list to you.These is following:
A.Titanium frame(MTB frame,Road frame,Cylcross frame,Triathlon frame)

1.MTB Frame: FOB XI'AN USD365.00/set
Size:15.5",16",17.5",18",18.5",19",19.5",20",21"

2.Road Frame: FOB XI'AN USD370.00/set
Size:48cm,50cm,53cm,54cm,56cm,58cm,59cm,63cm

3.Cylcross frame: FOB XI'AN USD365.00/set
Size:48cm,50cm,53cm,54cm,56cm,58cm,59cm

4.Triathlon frame: FOB XI'AN USD370.00/set
Size:50cm,54cm,56cm,58cm,60cm,62cm,64cm

5.BMX frame:FOB XI'AN USD370.00/set

B.Titanium stem:FOB XI'AN USD31.20/pcs
Raise:0&iexcl;&atilde;,5&iexcl;&atilde;,10&iexcl;&atilde;,15&iexcl;&atilde;,20&iexcl;&atilde;,-17&iexcl;&atilde;
Length:80mm,90mm,100mm,105mm,110mm,120mm,130mm,135m,150mm

C.Titanium handlebars:FOB XI'AN USD13.30/pcs
1)P.G.H/BAR (3 degree or 5 degree)
Size: &brvbar;&micro;22.2x0.9x555mm
&brvbar;&micro;22.2x0.9x560mm
&brvbar;&micro;22.2x0.9x580mm

2)Double Butted Handlebar:FOB XI&iexcl;&macr;AN USD38.90/pcs(3 degree or 5 degree)
22.2(Dia)X0.9-0.8(thickness)X555MM
22.2(Dia)X0.9-0.8(thickness)X560MM
22.2(Dia)X0.9-0.8(thickness)X580MM

3)D.H.H/BAR(1.5" <38mm> rise with 9 degree back sweep by 5 degree up
sweep)
&brvbar;&micro;22.2x1.6x675mm FOB XI'AN USD29.20/pcs (MTB Downhill Bar)

D.Titanium bar ends:FOB XI'AN USD15.00/pair
1.Welding mode
2.Bend mode

3.Triathlon bar end

E.Titanium seat post:FOB XI'AN USD35.00/pcs
Size:&brvbar;&micro;26.8,&brvbar;&micro;27.0,&brvbar;&micro;27.2,&brvbar;&micro;28.6,&brvbar;&micro;30,&brvbar;&micro;31.6

F.Titanium bottom braket axle:FOB XI'AN USD12.80/pcs
Length:108mm,111mm,122mm,112mm,123mm

G.Titanium pedal axle for Shimano FOB XI'AN USD17.20/pair

H.Bottom bracket set FOB XI&iexcl;&macr;AN USD29.60/set


I.The parts of titanium frame:rear dropout set, bottom bracket shell,
bottom bracket set,

pedal axle, brake boss, cable stops, cable stop double, cable stop
triple, etc.
rear dropout set(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD17.50/pair).
bottom bracket shell(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD13.00/pcs).
brake boss(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD4.90/pair).
cable stops(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD1.02/pcs).
cable stop double(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD2.30/pcs).
cable stop triple(FOB XI&iexcl;&macr;AN USD3.50/pcs).

J.Another,we are selling raw titanium material and titanium bolts at
now.The price is very cheaply! Because we just turn down the prices.

1.The titanium bolts are following:
cantilever bolts M6x18 USD1.04/pcs
shifter body to brake lever M5x13.7 USD0.93/pcs
brake lever to H/Bar bolts M6x20 USD1.03/pcs
inner chain ring bolts(kit) M8x21.5 USD1.21/pcs
front derailleur to seat tube M5x19.5 USD1.01/pcs
pulley wheel bolts M5x14.8 USD0.97/pcs
cantilever eye bolts M6x30 USD1.34/pcs
crank bolts M8x24 USD1.09/pcs
outer chain ring bolts(kit) M8x4.5 USD0.82/pcs
rear derailleur cable clamp bolt M5x12 USD0.95/pcs
front derailleur cable clamp M5x13.5 USD0.81/pcs
rear derailleur pivot bolts M10x34 USD2.02/pcs
rear derailleur cable clamp nut M5x9.5 USD0.73/pcs
outer chain ring kit M8x10 USD0.71/pcs
These titanium bolts fit Shimano XTR and XT system.
Of course,we also can manufacture all kinds of titanium bolts according
to your drawing and request.

2.The raw meterial are following:
Raw material:
A.Titanium bar(Surface:polish):

a.unalloyed titanium bar(ASTM Grade 2) diameter:2mm to 200mm length:300mm to 3000mm
unit price:FOB XI'AN USD19.00/KG

b.Titanium alloy bar: designation:ASTM Grade5(Ti6AL-4V),ASTM Grade9(Ti3Al-2.5V). diameter:2mm to 200mm length:300mm to 3000mm unit price:FOB XI'AN USD36.50/KG

B.Titanium tubing(100% seamless):

a.unalloyed titanium tubing(ASTM Grade 2):

diameter:3mm to 110mm length:500mm to 6000mm

wall thickness:0.75mm to 4.5mm

unit price:XI'AN USD39.00/KG

b.Titanium alloy tubing(ASTM Grade 9:Ti3Al-2.5V)

diameter:3mm to 110mm length:500mm to 6000mm

wall thickness:0.75mm to 4.5mm

unit price:XI'AN USD62.00/kg

C.Titanium strip(unalloyed titanium ASTM grade 2):

Thickness:0.03mm to 0.80mm width:50mm to 400mm

length:500mm to 1000mm

unit price:FOB XI'AN USD34.70/KG

D.Titanium wire:

a.unalloyed titanium wire(Grade 2):

diameter:0.1mm to 6.0mm unit price:FOB XI'AN USD42.50/KG

b.Titanium alloy wire(Grade 9:Ti3Al-2.5V,Grade5:Ti6Al-4V)

diameter:0.1mm to 6.0mm unit price:FOB XI'AN USD68.90/KG

E.Titanium plate:

a. unalloyed titanium plate(ASTM Grade 2):

thickness:0.3mm to 30mm

width:400mm to 1000mm length:1000mm to 3000mm

unit price:FOB XI'AN USD24.40/KG

b.Titanium alloy plate(ASTM Grade5:Ti6Al-4V):

thickness:0.3mm to 30mm

width:400mm to 1000mm length:1000mm to 3000mm

unit price:FOB XI'AN USD27.90/KG


L.Titanium suitcases:

Material:unalloyed titanium

length:43cm width:36cm high:11.50cm

unit price:FOB XI'AN USD189.00(inside liner:cloth)

unit price:FOB XI'AN USD210.00(inside liner:mimic dermis)

unit price:FOB XI'AN USD229.00(inside liner:dermis)

Another,we also can manufacture orther titanium products:Poles, suitcases, foils, Ti-ingots, bars, tubing, sheets, plates, strips, castings, wire , micro-porous titanium filter, titanium die,etc.

If you need them,please you free feel contact us.


Best Regards!

XI'AN CHANGDA TITANIUM PRODUCTS CO.,LTD.
Porter

naaa ez lenne....nem is dragak, ugye.....

endre

#5944
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
mennyibe kerul egy par titan csavar?
nyeregbilincshez meg fekhez pl????

#5945
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Pedálok (köztük siklócsapágyazás témaköre) csak mert kapcsolódik:

http://www.bikemag.h...=3669;start=135



#5946
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
1973-ból:
http://www.classicre...untour_rder.htm

#5947
Dagobert_bacsi

Dagobert_bacsi

    vendég

  • fórumtag
  • 84 hozzászólás
Sziasztok ismet...

Eloszoris koszonom eddigi hozza(m) szolasaitokat !!!

ja az Eggbeater....
amit irtam nem veszes sot eszre se veheto... de megse ertem mer van majd megkerdem az Bestparts-ot vagy Crankeket kesobb.
De az pedal elonyei vitathatatlanok,foleg sarban...
EMBER-nek te tudod(?) ...

Kulamal kapcsolatban +valtoztatasokal ,

Igen igaz hogy biztos hogy tobb pinz az atalakitas.... de az merevebb(?)Fox+kerekek+tarcsak lennenek ....

Ha Igy marad , marmint ha SID+Spinergy kerekecskek akkor meg A Kulacska(de en is) fogy egy kicsit mer van 1par elfekvo alkatreszem itthon...(nem vicc... sot talan eladok is)

Szoval meg mindig gondolkodom melyik atalakitas az Tarcsas valoszinuleg tobb merevsegel biro rendszer... HARCBAN(Lor utan szabadon ;D) A V-fekes+SID+konnyu cucok....

JAj majd elfelejtem a Vazacskatol nem valnak meg tudom hogy ott min.300grammot megsporolhatnak pl egy Scandium vazal...(de az nem Easton ::)+nem valami elismert ceg melyre pinz is lenne...) csak
a Kulat szeretjuk !

hat nem vagyok egy problemas faj(zat) ??!!

De azert irhatok...(jap az bringam mar az uj galeriaba ... KOSZONET A GALERIAERT az illetekeseknek !!! (nekem tetszik ;D) )
(igen tudom az a Flite nyereg nem egy ultrakonnyu darab+mas se... :-X .... de semmi se tokeletes{meg ;D}!!!)


endre



#5948
vendég__*

vendég__*
  • vendég
hát ja én is azt mondom, hogy inkább hagyd nost a téféket,ilyen faja kis kerekekkel nem érdemes csrélni. szvsz súlyban az xtr rá tud verni egy két v fékre, de nem az összesre. lehet, hogy hülyén hangzik, meg nem is tartanád jó kinézésünek, de mondjuk csak hátra rakni tárcsát, mert akkor nem kéne villát cserélned, susnyásan is lenne egy jó féked, és biztos, hogy egyedi brinyó lenne! ;)

#5949
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
szerintem kemeny penz lenne atterni tarcsafekre, es
az is fontos, hogy irtad, hogy a mostani geped klappol...
akkor minek bontanad meg azt az oly nehezen elrheto egyseges felepitest...
szerintem rengeteg penzt, energiat fektetnel bele, raadasul temerdek idegeskedessel is jarna, mert egy bicikli atepitese mindig tartogat buktatokat, amik kozben derulnek ki...
;)



#5950
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás
Én is bekapcsolódnék a "javasoljunk Endrének" körbe. ;D

Sztem se kéne hozzányúlni, mert mint írtad telót+kereket is kéne cserélned. Namost az alkatrészeid (SID carbon + Spinergy kerekek) elég ritka versenyalkatrészek, amiken csak nagy veszteségek árán tudnál túladni. (bocs ha túl anyagiasnak tûnök, de közgazdász vagyok... ;) ). Ha összeszámolod mennyit "buknál" a bolton, nem is biztos hogy megéri a sok belefektett pénzt a tárcsafék.

Másik oldal: nem írtad, hogy baj lenne a v-fékkel. (azon kívül hogy eszi a pofákat). Akkor miért cseréled le? ??? Engem is vonz a tárcsa, de egy jól belõtt v-fék megközelíti az érzést sztem....

Harmadik oldal: hamár sikerült a (számomra) bûvös 10 kg alá menni ne rontsd mér el... ;D ;D Olyan jól hangzik az a 9800 gramm....

Ha ezzel megkönnyítettem volna a döntésed akkor meglepõdnék, de azt mondtad mindennemû véleményre kíváncsi vagy. ;)

és gratula a bicódhoz, nagyon fain kis gép lehet

#5951
marton

marton

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.674 hozzászólás
ENDRE -hez:
Hagyd igy a keród ! Új kerekek, fékek, új teló, sok-sok pénzért, csak hogy tárcsaféked legyen.
A géped mindenképp nehezebb lenne, és még költöttél is 1 vagon pénzt. Olyan szörnyû tárcsafék nélkül menni?? Szerintem nem. Sok haveromnak van, de az öszintébb megmondja, hogy igazán csak télen érzi nagy elõnyét.
De SEMMIKÉPPEN nem akarlak lebeszélni, csak mérlegelj egy kicsit ! (mindkét értelemben ;) )
Szóval nem kell rám hallgatni ! Hallgas meg másokat is !
MARCI

#5952
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
szerintem valaki itt egyre nevetségesebbé válik... ::)

Ez egy FÓRUM. Ahol BÁRKI, BÁRMIRÕL, BÁRMIKOR leirhatja a véleményét. Megfelelõ keretek között. De ugye itt nem voltak gyerekpornó-oldalakra mutató linkek, politika, vagy személyiségi jogok megsértése. Amugy légyszives a következõ ilyen személyed elleni támadásra való reagálást privátban elintézni, mert kicsit unom már azt, hogy minden topikot szétoffolsz az oldalas "miért fikáztok engem?" jellegû hozzászólásaiddal. Ha erre is ide irsz, azt törlöm. Ha nem én, majd más. Privátba jöhet amennyi jólesik.

Szabi: mtbr-en az EC70-rõl elég jókat irtak, sokan használták szarv-val is, bár egy srácnak problémája volt a szarv installálással. De a hangsúly eléggé ott van a megfelelõ erõsségû csavar meghúzáson, és a kontrollon. Meg ne akard 5évig használni. Mondjuk én alapból félek a karbon cuccoktól, de ez sztem látszik az alu Modolo kormányom 3mm-es falvastagságán is.... 8)




jelentem a privi-dolog müködik. Ne kezdjük el ezt ujra. Fõleg ne a TECH-ben

#5953
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Erre ha még akarnék se tudnék válaszolni, ugyanis nem volt fenn a km órám. Illetve néha fennt volt, de mivel elbaszódott az érintkezõje (vagy hogy a francba hívják) az idõn kívül semmit nem mutatott.
Mi van? Te is fikázni akarsz? És te menyit mentél? Mivel egy kerékpáros újságnál dolgozol biztos többet mint én. ÉS?? Ez kit érdekel?
Egyáltalán mi a franc köze van a megtett kilóméterek számának a topic témájához? És minek kell rászállni az emberre, ha van (na most figyeljetek :o) véleménye valamirõl?!
Vagy az elõzõ témához már ne... (itt inkább magamba fojtom, mert szeretnék még tag lenni, és nem biztos, hogy mindenki úgy fogja fel a nézeteltéréseket mint én...) Csak mert valaki elszólta magát, hogy Misike nem megy napi rendszerességgel 60 kilcsit.
Ja ha már itt tartunk akkor ezúton szeretném közölni mindenkivel, hogy annyit kerózok azzal a kerómmal amennyit és ahol nekem jól esik (van valami határozó, amit kihagytam ???). És ha ezt valaki véletlenül kevesli az nem érdekel.
Ha már itt tartunk akkor nam sok emberkével találkoztam Bodaszõllõ, Bocskaikert, Bánk, Sámson stb fele. Vagy csak az számít megtett kilóméternek, amit más is igazolt? :o

#5954
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás

_KICSIT_OFF_
(...) Véletlenül sem fikázásképp, de évvége lévén hadd kérdezzem: mennyi volt az idei összkilométered? (Kifogások nélkül! ;))


Hümm?

#5955
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Várjunk csak te mennyi is vagy?
-Azt hiszem bizonyos temakban talan erettebben viselkedek, de ennek a kitargyalasa mar tenyleg nem tartozik a topicba.

"Valamint ha már itt tartunk, akkor neked milyen keród van? És milyet akarsz?"

Majdnem olyan lesz mint neked.

-Akkor talan ne o predikaljon nekem...

"...elég gáz, amikor a fiatalkori lendülethez tapintatlanság és nagy pofa társul. Tanulj egy kis tiszteletet, toleranciát, elfogadást és türelmet."

Ezt már láttam nálad is!
-Tomikam nem ismersz elegge.

"Mindenkinek meg van a saját élete, és nem mindig veszi jó néven a másiktól ha belepofáznak. Egyébként tudom, hogy nem fogom kihasználni 100%-ig az alkatrészeimet, de ez inkább had legyen az én problémám."

Most már nyugodj meg, szerintem semmi rosszat nem akart, mert lehet, hogy amikor ilyeneket ír azt nem szekázásból teszi... ... az internet nem a való világ!

-Nem is voltam ideges. Es tudom, hogy nem akart rosszat, de valakinek ra kene szolni ha mar otthon nem tanult illemet.

A Fõnix csarnokban foglaltam nektek idõpontot a jövõ évi K1 kupára, mint betétmeccs!

-Mondom, hogy nem ismersz elegge... Az eroszak igencsak tavol all tolem.

Es hogy ne legyek ennyire offtopic

De nem tom masnak is van e ilyene :
-fugoleges tengelyen kotyog az pedal ,nem eszes csak megis ?

valamint

haversracnak fel ev utan kotyog a habveroje.

Na ezert nem veszek! Egyebkent nincs vele semmi bajom. Csak ha mar kiadok valamire penzt, akkor ne kelljen cserelgetni, meg javitgatni, meg aggodni hogy mikor fog kotyogni. Mert azert valjuk be aleg idegesito, amikor elkez kotyogni. Es ha tortenetesen nem az S valtozatot veszitek, hanem a triple Ti verziot, ami ugyebar 400 dolcsi kornyeken van (nagyjabol 85`000Ft :o), es ugyanugy kikotyogosodik akkor mi van? Mert ugyanaz a felepitese, csak anyagaban cserelgetik a reszegysegeket titanra

what are the differences between our three new titanium versions? we now offer three titanium versions of the egg beater pedal, the triple ti, twin ti, and ti. as the names suggest, the differences are in the number of parts made of 6al/4v titanium (the finest quality titanium available for cycling components). the triple ti has a titanium body, wing and spindle. it weighs just 185 grams per pair and retails for $400. the triple ti comes in a beautiful extruded 6061 aluminum case, complete with a set of standard and road cleats. for the triple ti, we recommend a rider weight limit of 185 pounds. the twin ti has a titanium body and wing, but a stainless steel spindle which ads a little weight, but it's extremely strong. it weighs 218g per pair and retails for $300. we recommend this pedal for aggressive riders who want a super-light, high-performance pedal. the ti egg beater has a titanium body, a stainless steel wing and spindle. at 230g per pair and a $250 retail price, it shaves weight at a lower price.



#5956
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
endre: hagyd igy!
a lovet meg szivd el! ;-)

haversracnak fel ev utan kotyog a habveroje.

aztan mondtam mar, hogy harc!
:-)
hehe...

#5957
Dagobert_bacsi

Dagobert_bacsi

    vendég

  • fórumtag
  • 84 hozzászólás
en is vedjem ? az eggbeatert ...
nekem is az van tokeletesen mukodik majd fel eve eloszor ezt is bekelet koptatni ... ja nekem az S 2003 model van .
De nem tom masnak is van e ilyene :
-fugoleges tengelyen kotyog az pedal ,nem eszes csak megis ?
-es a jobb oldali pedal testol fugetlen karom ,mely a belso tengelyen van es elmozdul kotyog minden iranyba egy 2-3mm kiserore is
egyik sem nagyon erezheto...
velemenyek ?
ja irhatok az bringamhoz tipeket is ...

koszi,
endre

#5958
zOrg

zOrg

    exgépész

  • fórumtag
  • 5.740 hozzászólás
_KICSIT_OFF_

Egg Beater:
Nyugodtan leírhatom, hisz már nem vagyok "érdekelt": amit itthon vettek EB pedált a Lõrincz Olivér 2002-es(!!!) modellje kapta a legtöbbet. Így 10.000 (tízezer) terepkilométer után kezdett kotyogni AZ "IPARIS" RÉSZE!!! Az is azért. mert odacsapta egy sziklához.

Kedves Misi! NE higgy feltétlenül a "technikai újdonságoknak"! Nekem sok pedálom volt már és pontosan a lehetõ legjobb mûködést és funkciót kerestem! Véletlenül sem fikázásképp, de évvége lévén hadd kérdezzem: mennyi volt az idei összkilométered? (Kifogások nélkül! ;))

#5959
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

Köszi szépen mindenkinek a segitséget!
Köszi Cruxos és köszi Tamaska! Megkaptam a cuccot postán!

Azt hiszem döntöttem... EC70!
Ez a kormány igaz a tesztben nem szerepelt, de máshol csak jót olvastam róla!
Elfogadható ár(relativ), elfogadható súly!
És a plussz, amennyivel többe került volna az EC90, veszek rá Tune szarvakat! :)


Az EA 70 szerepelt és "super" értékelést kapott!!! Megüti a VB-szintet! És ha az eredeti cikk megvan akkor van egy keretes írás karbon pro-kontra címmel!

#5960
vendég__*

vendég__*
  • vendég
Ember: ugy érzem a te szemszögedbõl én is fikáztalak, hát nekem sem esne jól, de most ez van. az internetnek vannk elõnyei és hátrányai. na mostmár ismersz mindegyikböl eggyel többet. szvsz is fölösleges kb 20 grammot spóolni a jobb mûködésért, de ha neked az eggbeater sem jó akkor bocs... téma befejezve részemrõl .... :-\
UI.: ez nem ujabb fikázás volt, de ez már bonyolult lenne kifejteni...