hogy méritek a bringátokat igy gramm pontosságra?
alkatrészenként összeadogatjátok, vagy tényleg le tudjátok mérni ilyen pontosan egyben?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5901
Írta 2004. március 27. - 16:52
#5902
Írta 2004. március 27. - 01:06
Bruce!
Ezekre én is csak ácsingózom - egyelõre. Semmi közöm hozzá.
Jól fizetõ:
- kokainterjesztés
- emberkereskedelem
- szervkereskedelem
- fegyverkereskedelem
- olajkitermelõ országok elfoglalása csak úgy
- etc.
Ezekre én is csak ácsingózom - egyelõre. Semmi közöm hozzá.
Jól fizetõ:
- kokainterjesztés
- emberkereskedelem
- szervkereskedelem
- fegyverkereskedelem
- olajkitermelõ országok elfoglalása csak úgy
- etc.
#5903
Írta 2004. március 27. - 01:02
#5904
Írta 2004. március 27. - 00:56
Némi témábavágó infó:
Már kapható: Nokon bowdenek, Egg Beater Ti Upgrade Kit
Hamarosan Magyarországon is: Tune alkatrészek
Már kapható: Nokon bowdenek, Egg Beater Ti Upgrade Kit
Hamarosan Magyarországon is: Tune alkatrészek
#5905
Írta 2004. március 26. - 17:23
#5906
Írta 2004. március 26. - 17:07
Ha én is akarom akkor én is 9 kiló alá megyek. Ha mindenki akarja akkor mindenki 9 kiló alá megy.
#5907
Írta 2004. március 19. - 15:06
Hi!
Segítség kellene.
Szingós belsõt akarok venni 100 gr. alatt, cserélhetõ szelepeset minél olcsóbban. (vagy ilyen nem létezik ;D ??? ;D)
És Lor: 1. kék-fehér 2. sárga-fekete
#5908
Írta 2004. március 19. - 09:19
#5909
Írta 2004. március 18. - 16:54
Ha szabadna kérnem egy alkatrészlistát akkor az pozitívan értékelném. Nekem is hasonlóak az elképzeléseim.
#5910
Írta 2004. március 18. - 16:48
#5911
Írta 2004. március 17. - 23:52
#5912
Írta 2004. március 17. - 20:46
#5913
vendég_Charon_*
Írta 2004. március 17. - 17:05
#5914
Írta 2004. március 17. - 16:49
#5915
Írta 2004. március 17. - 16:09
Hi!
Segítség kellene.
Szingós belsõt akarok venni 100 gr. alatt, cserélhetõ szelepeset minél olcsóbban. (vagy ilyen nem létezik ;D ??? ;D)
Segítség kellene.
Szingós belsõt akarok venni 100 gr. alatt, cserélhetõ szelepeset minél olcsóbban. (vagy ilyen nem létezik ;D ??? ;D)
#5916
Írta 2004. február 19. - 14:28
Selle San Marco Concor Light
2003-mas gyári adat szerint 245 gr, saját mérés szerint 270 gr, igaz régebbi évjárat.
2003-mas gyári adat szerint 245 gr, saját mérés szerint 270 gr, igaz régebbi évjárat.
#5917
Írta 2004. február 19. - 10:43
#5918
Írta 2004. február 18. - 17:41
Nekem A-Class ALX 300-om van simán a 2 kerék gumi nélkül 1770 gr gyári adat szerint. Baromi jól megy, könnyû, elég erõs (én 64 kg vagyok). Volt már úgy hogy 70-nel belementem egy gödörbe, kavicsra mentem rá, azthittem szétesik az egész vagy minimum defektet kapok, de nem volt semmi. Nemtom, hogy lehet hozzájutni én még egy Velotrédes boltba szereztem. Mondtam az ottani ismerõs fõnöknek, hogy kellene egy pár olcsó, könnyû frankó kerék és ezt hozta. Mielött megmutatta volna ki volt rakva és csomóan érdeklõdtek felõle, hogy eladó e... 65.000-ért megkaptam. Megnézheted az albumomba, van kép róla.
Most jut eszembe Armstrong idei bringáján Bonrtager Race X Lite Kerék lesz. A 2003 decemberi Bringa magazinból idézve: "Race X Lite-ról talán annyit is elég volna mondani, hogy a legkönnyebb alumínium kerék, mellyel Armstrong valaha is versenyzett." Szóval ebbõl azt akartam kihozni, hogy az én kerekem totál úgy néz ki, mint a Bontrager csak más a matrica rajta...
Most jut eszembe Armstrong idei bringáján Bonrtager Race X Lite Kerék lesz. A 2003 decemberi Bringa magazinból idézve: "Race X Lite-ról talán annyit is elég volna mondani, hogy a legkönnyebb alumínium kerék, mellyel Armstrong valaha is versenyzett." Szóval ebbõl azt akartam kihozni, hogy az én kerekem totál úgy néz ki, mint a Bontrager csak más a matrica rajta...
#5919
Írta 2004. február 18. - 17:25
Lemértem a kerekeimet, és elszomorított a tény:
Formula XCR3 gyári kerekek, hátsó Sora sorral
elsõ- 1000gr
hátsó- 1570gr
Ez tényleg kicsit "vastagnak" tûnik országúti gépen.
Elsõsorban a kerekeket céloznám meg a könnyítésben. A 75 kilogrammos testsúlyod ugyan hangyányival a "biztonsági határ" felett van, tehát mindenképpen kipróbált, nívósabb cuccokra érdemes figyelni. (Itt TECHNIKAI nívóról beszélek!)
Az American Classic agyak alapvetõen nem rosszak, ár/súly arányukat tekintve itthon tényleg top.
Felninek szerintem nyugodtan választható a SUN Ufo, én két eltérõ helyen két eltérõ darabot mértem: 362 és 364 grammnak (ezüst, 32 lyukas). Töredékéért nagyon jó választás lehet a SUN CR-17A, jómagam ilyet nyúzok több, mint egy éve - igaz tárcsafékkel. (Ez egyrészt kíméli a fékezõfelületét, másrészt sokkal komolyabb terhelést jut a küllõanyákra, -furatokra.)
Ilyen használat mellett árban verhetetlen a Sram 5.0 fogsor a maga 265 grammjával.
Érdemes körülnézni a Tufo "tömlõnélküli" gumijai között; súlyban és teljesítményben is igen jók.
Összességében én mindenképpen építenék kereket, a kész ("gyári") kerekek valahol kompromisszumos megoldások, vagy ha nem, akkor rohadt drágák.
Amennyiben "pénz nem számít", akkor vannak egyéb tippjeim is.
Végül, csak hogy ne csüggedj az én két montis kerekem ("race-ready" és merevvillához):
elsõ (összesen 1.395 gramm):
Shimano HB-M965/32 agy (150 gramm)
Shimano féktárcsa 160mm (130 gramm)
Féktárcsa zárógyûrû (8 gramm)
DT Competition 1.8/1.6 küllõk (155 gramm/32 db)
DT Standard Alu 12mm küllõanyák (10 gramm/32 db, alu)
Sun CR-17A felni (416 gramm, 32 lyukas)
Schwalbe küllõvédõ (18 gramm)
SCHWALBE SV14A XXLight belsõ (104 gramm)
Continental Twister Supersonic külsõ (354 gramm)
Shimano patentszár (50 gramm)
hátsó (összesen 1.561 gramm):
Shimano FH-M965/32 agy (310 gramm)
Shimano féktárcsa 160mm (130 gramm)
Féktárcsa zárógyûrû (8 gramm)
DT Competition 1.8/1.6 küllõk (155 gramm/32 db)
DT Standard Alu 12mm küllõanyák (10 gramm/32 db, alu)
Sun CR-17A felni (416 gramm, 32 lyukas)
Schwalbe küllõvédõ (18 gramm)
SCHWALBE SV14A XXLight belsõ (104 gramm)
Continental Twister Supersonic külsõ (354 gramm)
Shimano patentszár (56 gramm)
Ez összességében majdnem egyharmadát teszi ki a jelenleg 9.3 kilogrammos montimnak...
#5920
Írta 2004. február 18. - 10:41
Hi!
Az American Classic agy (hátra) szerintem is jó ötlet (nekem is az van ). Az7 american Classic elvileg amerikai cég, de az agyakat a Chin Haur (remélem jól írom ) gyártja. Idén Ritchely is ilyen agyakat használ az urszágúti kerékszettjeiben a Bikmakk szerint.
AC:
http://www.amclassic.com
És az országúti agyak:
http://www.amclassic.../Road_Hubs.html
De behozza még a Zoogie (tavaj még volt), és a WTB is idén (igaz ennek csak a tárcsafékes verzióját láttam a katalógusban).
A sram sor pedig országútra (mert ugye országutizol ?):
http://www.sram.com/...ettes/index.asp
Felniben nem tudok mit tanácsolni, mert CC-zek.
De ha véletlen mégsem lennél ou-is, hanem cc-s, akkor könnyû és olcsó felni a Sun-CR17-es. 416 gramm, és kb 2500 Ft volt utóljára mikor láttam.
Az American Classic agy (hátra) szerintem is jó ötlet (nekem is az van ). Az7 american Classic elvileg amerikai cég, de az agyakat a Chin Haur (remélem jól írom ) gyártja. Idén Ritchely is ilyen agyakat használ az urszágúti kerékszettjeiben a Bikmakk szerint.
AC:
http://www.amclassic.com
És az országúti agyak:
http://www.amclassic.../Road_Hubs.html
De behozza még a Zoogie (tavaj még volt), és a WTB is idén (igaz ennek csak a tárcsafékes verzióját láttam a katalógusban).
A sram sor pedig országútra (mert ugye országutizol ?):
http://www.sram.com/...ettes/index.asp
Felniben nem tudok mit tanácsolni, mert CC-zek.
De ha véletlen mégsem lennél ou-is, hanem cc-s, akkor könnyû és olcsó felni a Sun-CR17-es. 416 gramm, és kb 2500 Ft volt utóljára mikor láttam.