Mivel te is arról beszéltél, arra válaszoltam, nyilván oútiról van szó. Én is sokallom de kb. ennyi az ár, és még nem is lehet kapni! Gyárilag fûzött MAvic-ot, Gipiemmet, Bontragert, Campagnolo (nehezen) kaphatsz, de csak egy-egy kósza példányt. AmClassicot már csak szerelõ által összeállítva. A leginkább az utóbbi éri meg, mert összerakják 50-60e között és a szett kb. 1500gr. (esetleg 1450gr).
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5801
Írta 2004. április 19. - 12:52
#5802
Írta 2004. április 19. - 12:25
Most országútiról beszélsz, vagy montiról? Én egyébként kerék alatt nem gyári kereket értettem. Nagyon sokallom az árakat amit írtál.
#5803
Írta 2004. április 19. - 10:00
De ez még nem oldja meg a defektveszélyt, sõt. A könnyû keréken könnyû külsõ, ami jobban kap defektet, aztán pont versenyen kapni, még rosszabb. Ha latexal megy +költség, nem is beszélve a versenykerékszett költségével, ami horribilis (olyan ami igazán jó súlyban 180e körül kezdõdik!!). Ennek ellenére szokás, csak annyi eltéréssel, hogy nem ezeket az igazi versenykerekeket használják, hanem olyanokat, amik általában 1700 gr. (+ 80-120e) körül vannak (egy-két embernél max. 1600), és alig könnyebbek egy edzõkeréktõl (1900-2000gr.).
#5804
Írta 2004. április 19. - 09:52
Akinek drága, az csinálja ugy mint az országútisok. Külön edzõkerék, ami olcsó és bírja, + könnyû versenykerék.
#5805
Írta 2004. április 18. - 12:32
Hiába nyerek 30g-ot, és 1500ft ot belsõnként, ha utánna 10percig defektet javítok:(
#5806
Írta 2004. április 18. - 12:27
ja hát Thommey-val is errõl beszéltünk, de õ azt mondta, hogy neki megéri azért, mert a latex anyag egy plusz védelmet nyújt a felütés ellen, ami sok esetben nagyon fontos lehet
#5807
Írta 2004. április 18. - 12:17
#5808
Írta 2004. április 18. - 12:13
#5809
Írta 2004. április 18. - 11:41
namégegyszer,
Miiii, hooool? A Maxxis Ultralite? Ha igen, megjegyzem, hogy 1200-ért veszem...de ez itt ugye nem a reklám helye...
A súlya 126g.kb 2890ft körül van az ára a boltokban
Miiii, hooool? A Maxxis Ultralite? Ha igen, megjegyzem, hogy 1200-ért veszem...de ez itt ugye nem a reklám helye...
#5810
Írta 2004. április 18. - 00:09
Ez így is van.Meg kell nézni, hogy meddig éri meg a ft/g arány.de nekem a felütés elleni védelem miatt megéri.
#5811
Írta 2004. április 18. - 00:06
szerintem általában van egy határ, amíg értelmes ára van a könnyítésnek, és az alatt pedig hirtelen megugrik, és irreális lesz...
pl a 230g-os belsõim helyett veszek két 130g-os ricsit, az együtt 1400 Ft
viszont két maxxis pl a maga 96g-val már összesen 2E Ft-al több lenne...
na ez az, ami már luxus
kerekenként:
minusz 100g árkülönbség nélkül
még minusz 34g pedig már egy ezresért
na szerintem ilyenkor kell mérlegelni, és józan ésszel vásárolni
persze itt nem a versenyszerû felhasználásról beszélek, mert ott nincsenek ilyen kompromisszumok, oda kellenek a titán csavarok
pl a 230g-os belsõim helyett veszek két 130g-os ricsit, az együtt 1400 Ft
viszont két maxxis pl a maga 96g-val már összesen 2E Ft-al több lenne...
na ez az, ami már luxus
kerekenként:
minusz 100g árkülönbség nélkül
még minusz 34g pedig már egy ezresért
na szerintem ilyenkor kell mérlegelni, és józan ésszel vásárolni
persze itt nem a versenyszerû felhasználásról beszélek, mert ott nincsenek ilyen kompromisszumok, oda kellenek a titán csavarok
#5812
Írta 2004. április 17. - 23:18
Ez a súlycsökkentés legnagyobb hátránya, hogy sokat kell áldozni rá, és nem rendelkezünk a nagy uniós átlagfizetéssel, de mint ma a metrómoziban megtudtam, lehet örülni, mert 1,4%-al emelkedett az átlagkereset a múlt évhez viszonyítva.
#5813
Írta 2004. április 17. - 23:06
#5814
Írta 2004. április 17. - 23:02
#5815
Írta 2004. április 17. - 22:56
#5816
Írta 2004. április 17. - 18:51
A probike teambõl már több embernek robbant szét, mert a V-féktõl felforrósodott a felni, és ezáltal a gumi is. A súlya 126g.kb 2890ft körül van az ára a boltokban.Nekem 2.1-es Mythos XC-vel 3.5baron volt, és megakirály.
#5817
Írta 2004. április 17. - 18:00
sidi rider;
[hetente kell fújni, és asszem csak 130 gramm/quote]
hû hát ez nem egy nyerõ reklám! én maxxis SL belsõt használok szerény 125 grammjával (elvileg 110-et írnak rá, de lemértem), s a büdös életben nem kell utánfújni, legfeljebb félévente egyszer! (és fel sem ütötem) szóval asszem ennyit a latexrõl!
és defektet is ritkán kapok vele - vagyis a 2 centis akáctüskét a 200 grammos sem ússza meg :-\
#5818
Írta 2004. április 17. - 15:03
#5819
Írta 2004. április 17. - 14:55
gondolom errõl van szó:
http://cycleus.webmi...tubeaircomp.htm
itt 120g-nak írják
csak szingós szeleppel van, vagy van autószelepes is?
http://cycleus.webmi...tubeaircomp.htm
itt 120g-nak írják
csak szingós szeleppel van, vagy van autószelepes is?