Mekkora nyomáson használjátok a latexeket?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5821
Írta 2004. április 17. - 13:36
#5822
Írta 2004. április 17. - 13:32
Én 2 éve használok Misi latex belsõt, V-fékkel, és semmi baja, elsõ-hátsó 1szer van ragasztva, hetente kell fújni, és asszem csak 130 gramm! Felültéses defektem nekem sem volt vele a 2 év során. Csak pozitív élmények fûznek hozzá!
#5823
Írta 2004. április 17. - 12:34
#5824
Írta 2004. április 17. - 11:01
Ja állítólag a michelin-t csak tárcsával érdemes használni.
ezt pls fejtsd már ki részletesebben!
ja és mennyibe kerül ez a misi latex, és hány g?
#5825
Írta 2004. április 16. - 19:49
Én nagyon régóta latex Michelin-t használok, de csak jótz mondhatok róla.Felütöttem többször a felnit, de sosem kaptam defektet. Szúrásosom volt, de azzal is lassan eresztett. És még a Tip-top készlettel ragasztani is tudtam. A többit nem tudom lehet e ragasztani. Nekem hetente egyszer kellett fújni.
Ja állítólag a michelin-t csak tárcsával érdemes használni.
Ja állítólag a michelin-t csak tárcsával érdemes használni.
#5826
Írta 2004. április 16. - 16:13
#5827
Írta 2004. április 16. - 16:06
ggx:
Nekem megfelnek bár volt már náhány rossz tapasztalat is. Azért nem kell a legrosszabra számítani. Minden azon múlik hogy mennyire agresszívan mész. Az elsõ mátra maratonon egy defektem se volt. Azóta volt néhány durva felütéses, és egy-két szúrásos, de szerintem azokbál a belsõ vastagsága nem számított volna. Egyszer felnin jöttem be és a belsõnek semmi baja nem lett. Ragasztani meg annyiszor ragasztod amíg lesz hely rajta.
eric:
A noname belsõk súlya általában 250 g. Súlykorlát nincs mert a belsõt a kölsõ nem engedi szétrobbanni. A külsõknél is csak nyomáskorlát van.
Nekem megfelnek bár volt már náhány rossz tapasztalat is. Azért nem kell a legrosszabra számítani. Minden azon múlik hogy mennyire agresszívan mész. Az elsõ mátra maratonon egy defektem se volt. Azóta volt néhány durva felütéses, és egy-két szúrásos, de szerintem azokbál a belsõ vastagsága nem számított volna. Egyszer felnin jöttem be és a belsõnek semmi baja nem lett. Ragasztani meg annyiszor ragasztod amíg lesz hely rajta.
eric:
A noname belsõk súlya általában 250 g. Súlykorlát nincs mert a belsõt a kölsõ nem engedi szétrobbanni. A külsõknél is csak nyomáskorlát van.
#5828
Írta 2004. április 16. - 16:01
Huh, ha neked a Conti belsõ 230g akkor nekem vajon mennyi lehet a noname?!
És egy könnyû belsõnél meg van szabva hogy x kg-tól nem ajánlott? Mondjuk az én ~85 kilómmal beszerezhetek ilyen belsõt?
És egy könnyû belsõnél meg van szabva hogy x kg-tól nem ajánlott? Mondjuk az én ~85 kilómmal beszerezhetek ilyen belsõt?
#5829
Írta 2004. április 16. - 15:43
#5830
Írta 2004. április 16. - 15:35
kiscsango:
Használtban sikerült kerítenem egy párat reális áron.
http://www.bikemag.h...umName=album272
ggx:
A Conti belsõben a Supersonic a legkönnyebb, bár 1.0-tól (Race 26 Supersonic 45 g - ilyet szeretnék egyszer!) 1.95-ig (95 g) van sokféle, és ez a legdrágább mind közül. Általában mindegyik 95-100 g között van. Bár én már láttam olyan belsõ amire eredetileg 1.5-1.75 méretezés volt belesütve, és 1.95-2.1-ként árulták. Ez volt a Ritchey. A Maxxist az Avex hozza.
pcycle:
A latex belsõk legkönnyebjei 130 g körül mozognak és tényleg jobb a defektállóságuk, de a levegõt is gyorsan engedik, és úgy tudom ragasztani sem leget. Ez már totál versenykellék. A szúrásos behatásnak jobban ellenáll, de a felütést az sem bírja nagyon.
Használtban sikerült kerítenem egy párat reális áron.
http://www.bikemag.h...umName=album272
ggx:
A Conti belsõben a Supersonic a legkönnyebb, bár 1.0-tól (Race 26 Supersonic 45 g - ilyet szeretnék egyszer!) 1.95-ig (95 g) van sokféle, és ez a legdrágább mind közül. Általában mindegyik 95-100 g között van. Bár én már láttam olyan belsõ amire eredetileg 1.5-1.75 méretezés volt belesütve, és 1.95-2.1-ként árulták. Ez volt a Ritchey. A Maxxist az Avex hozza.
pcycle:
A latex belsõk legkönnyebjei 130 g körül mozognak és tényleg jobb a defektállóságuk, de a levegõt is gyorsan engedik, és úgy tudom ragasztani sem leget. Ez már totál versenykellék. A szúrásos behatásnak jobban ellenáll, de a felütést az sem bírja nagyon.
#5831
Írta 2004. április 16. - 15:31
maxxis-nak ki a magyar forgalmazója?
na közben beszéltem faktorral, 96g-os maxxis fly weight belsõ 1900pénz
na közben beszéltem faktorral, 96g-os maxxis fly weight belsõ 1900pénz
#5832
Írta 2004. április 16. - 14:54
Állítólag a latexes belsõk olyan elasztikusak, hogy nem kapnak defektet. Nagyon könnyûek, de gyakran kell fújni õket. Olyan anyaguk van mint régen a cumiknak CSak nehogy újból megkapja a kerós, ha mégis szétmegy az úton valahol istenhátamögött...
#5833
Írta 2004. április 16. - 14:32
Pl:http://www.conti-onl...mtb/mtb_de.html
De értelemszerûen maxxis.com és schwalbe.de, stb.
Van 65grammos belsõ is, de én 100 alá nem mennék. Árban 1500-2000 körül vannak az ilyen extrakönnyûk.
De értelemszerûen maxxis.com és schwalbe.de, stb.
Van 65grammos belsõ is, de én 100 alá nem mennék. Árban 1500-2000 körül vannak az ilyen extrakönnyûk.
#5834
Írta 2004. április 16. - 13:27
a contiból több féle monti 26-os belsõ is van?? ugyanis az én conti belsõm elég súlyos darab...
csakmert írtátok, hogy könnyû
mondjuk grammot most nem tudok rá mondani, majd lemérem
edit:
na lemértem, konyhai mérlegen 230g
na ezt kb szeretném megfelezni...
maxxis?
kb mennyi?
thx
csakmert írtátok, hogy könnyû
mondjuk grammot most nem tudok rá mondani, majd lemérem
edit:
na lemértem, konyhai mérlegen 230g
na ezt kb szeretném megfelezni...
maxxis?
kb mennyi?
thx
#5835
Írta 2004. április 16. - 10:46
Ha lenne 28 küllõs UFO itthon, talán én is nekiállnék újat építeni.
Tune honnan, mennyiért? Vagy ezt már írtad?
Tune honnan, mennyiért? Vagy ezt már írtad?
#5836
Írta 2004. április 15. - 17:18
Sun UFO (365g/375g)
DT Revo 280g
alu anya 20g
agy MIG 75/215
Sajna a gyorszárat nem szoktam beleszámolni. De a tipp nyerõ volt!
Könnyû belsõk: Schwalbe, Maxxis, Conti, WTB. Elõbbi kettõ biztosan van, utóbbi megrendelésre illetve valószínûleg hozzák.
DT Revo 280g
alu anya 20g
agy MIG 75/215
Sajna a gyorszárat nem szoktam beleszámolni. De a tipp nyerõ volt!
Könnyû belsõk: Schwalbe, Maxxis, Conti, WTB. Elõbbi kettõ biztosan van, utóbbi megrendelésre illetve valószínûleg hozzák.
#5837
Írta 2004. április 15. - 09:31
Sun UFO 390g/db
DT Revolution 283g/64db
alu anya 20g/64db
agy AMcl. párban 288g
Tune 247g
Ez a Tune-nal kijön, de csak papíron 1340-re. Ja, és akkor még a gyorszár min. 50g
Papíron én is könnyû vagyok.
100 gramm alatti belsõt nem vennék semmiképp, de a piacon kapható Schwalbe vagy Maxxis. Azt válaszd, ami van a boltban .
DT Revolution 283g/64db
alu anya 20g/64db
agy AMcl. párban 288g
Tune 247g
Ez a Tune-nal kijön, de csak papíron 1340-re. Ja, és akkor még a gyorszár min. 50g
Papíron én is könnyû vagyok.
100 gramm alatti belsõt nem vennék semmiképp, de a piacon kapható Schwalbe vagy Maxxis. Azt válaszd, ami van a boltban .
#5838
Írta 2004. április 14. - 19:14
#5839
Írta 2004. április 14. - 16:21
A headset összehúzó minimum 20 gr (karbon-alucsavar), de az átlag ált 25-30 gr környékén (alu kupak acél csavar).grammánia. ugye a headset összehúzót is le lehet szerelni miután a stucnit rárögzetted. mínusz 5 gram rulez ;D jah és a szelepsapkát se felejtsd fenn!
Ha egyszer normálisan beállítod utánna tényleg felesleges. Mondom ezt úgy, hogy én ennek ellenére használom. ;D Azért mégiscsak jó, hogy ott van.
A festék tényleg felesleges. Leszedni az egészet, és eloxáltatni. Könnyebb, és szebb (ha normális színt választassz). Csak hát az utánnajárás, meg a költségek.