Bár én is könnyítgetek azért néhány dologban maradtam a nehezebb cuccoknál. Mert jó és szép. Az új kerekem párja 1340 gr. Lehet találgatni.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5841
Írta 2004. április 14. - 16:02
#5842
Írta 2004. április 14. - 15:38
de akkor mar a festek se maradjon!
van vagy jo 40g.
nem is ertem, hogy turitek ezt?!
van vagy jo 40g.
nem is ertem, hogy turitek ezt?!
#5843
Írta 2004. április 14. - 15:32
grammánia. ugye a headset összehúzót is le lehet szerelni miután a stucnit rárögzetted. mínusz 5 gram rulez ;D jah és a szelepsapkát se felejtsd fenn!
#5844
Írta 2004. április 11. - 12:27
#5845
Írta 2004. április 10. - 14:52
dehogy nem jó kis ABUS ;D
és csak az XT és az új kerék közti "ZÁR"VISZONYRA vagyok kiváncsi
és csak az XT és az új kerék közti "ZÁR"VISZONYRA vagyok kiváncsi
#5846
Írta 2004. április 10. - 00:10
#5847
Írta 2004. április 09. - 22:13
#5848
Írta 2004. április 09. - 22:07
#5849
Írta 2004. április 09. - 21:44
Akkor a jelenlegi felállás
XT e.agy:300g
XT h.agy:496g
Mavic X223 Disc felni: 868g
küllõk: DT: 425g
összesen:2089g
Ami lesz?
FRM FL-M Comp e.agy:205g
FRM FL-M Comp h.agy:337g
Sun DS1 XC felni:816g
DT küllõ: 425g
Összesen:1783g
vagy
FRM FL-M Pro e.agy:179g
FRM FL-M Pro h.agy:272g
Sun DS1 XC felni:816g
DT küllõ: 425g
Összesen:1692g
Na ez itt a kérdés
XT e.agy:300g
XT h.agy:496g
Mavic X223 Disc felni: 868g
küllõk: DT: 425g
összesen:2089g
Ami lesz?
FRM FL-M Comp e.agy:205g
FRM FL-M Comp h.agy:337g
Sun DS1 XC felni:816g
DT küllõ: 425g
Összesen:1783g
vagy
FRM FL-M Pro e.agy:179g
FRM FL-M Pro h.agy:272g
Sun DS1 XC felni:816g
DT küllõ: 425g
Összesen:1692g
Na ez itt a kérdés
#5850
Írta 2004. április 09. - 20:22
az ottan a csapagy merete.
15 belso 26 kulso es 7 szeles
szabvanyos pl skf/fag
15/24/5
17/26/5
valszeg vmi kinai vagy japan szabvany.
ha onnan is van kapcsolat akkor tudnak hozni talan/elvileg.
15 belso 26 kulso es 7 szeles
szabvanyos pl skf/fag
15/24/5
17/26/5
valszeg vmi kinai vagy japan szabvany.
ha onnan is van kapcsolat akkor tudnak hozni talan/elvileg.
#5851
Írta 2004. április 09. - 18:36
természetesen nem alu küllõkre gondoltam, hanem arra, hogy a küllõk "natúr" szinüek. Csak hirtelen nem tudtam rendesen +fogalmazni, ezért lehetett félreérteni... ;D
A kérdésem ettõl függetlenül még mindíg áll.
Gyk. voltam, akit kiigazítottak ;D
A kérdésem ettõl függetlenül még mindíg áll.
Gyk. voltam, akit kiigazítottak ;D
#5852
Írta 2004. április 09. - 17:30
AMCLASS:
Non-Disc Front Hub Technical Specs
Drillings - 28 , 32 and 36H
Weight - 120 grams
Flange diameter - 57mm x 4mm thick
Flange Width - 72mm apart
Flange Spoke Circle - 47mm diameter
Bearings - 15267 Sealed
Fork Contact - 20mm diameter
Ultra-Light Non-Disc Cassette Hub Tech Specs
Drillings - 28, 32 and 36H
Weight - 225 grams
Axle Width - 135mm
Flange Diameter - 76.2mm x 4mm thick
Spoke Circle Diameter - 66.2mm
Center to Left Flange - 29mm
Center to Right Flange - 19mm
Flange Width - 47.5mm apart
Bearings - 4 x 15267 Sealed
A számok a csapágyaknál nem a típust jelölik?
Non-Disc Front Hub Technical Specs
Drillings - 28 , 32 and 36H
Weight - 120 grams
Flange diameter - 57mm x 4mm thick
Flange Width - 72mm apart
Flange Spoke Circle - 47mm diameter
Bearings - 15267 Sealed
Fork Contact - 20mm diameter
Ultra-Light Non-Disc Cassette Hub Tech Specs
Drillings - 28, 32 and 36H
Weight - 225 grams
Axle Width - 135mm
Flange Diameter - 76.2mm x 4mm thick
Spoke Circle Diameter - 66.2mm
Center to Left Flange - 29mm
Center to Right Flange - 19mm
Flange Width - 47.5mm apart
Bearings - 4 x 15267 Sealed
A számok a csapágyaknál nem a típust jelölik?
#5853
Írta 2004. április 09. - 16:26
Az American Classic csapánya szerintem nem egyedi, biztos lehet kapni. Százezer féle csapányad gyártanak, Nekem a 68 g-os elsõ agyab végigbírta a Mátra Maraton. A hátso racsmimechaniznus tényleg jó, a Tune is ilyet használ. Gondolom a Tune elõbb kezdte!
#5854
Írta 2004. április 09. - 13:32
Csapágyat nem cserélek benne, olcsóbb újat venni, elsõ agyat legalábbis. Egyébként a FAG vag az SKF, valamelyik bolt azt mondta, megoldható a beszerzés. Tapasztalatom szerint a többi iparis agyból is kiesik a csapágy, és azok se széria modellek.
Ez miatt nem futtatok le végeselemet, nekem elég hogy bírja ezzel a tengelycsonkkal is.
A triálék szeretnek elsõ keréken ugrálni, ami sugárirányban jelent terhelést, fõleg ha közben a tárcsaféket markolásszák.
Ellátogattam az FRM oldalára. A robbantott ábrán nem volt semmi érdekes, tehát gondolom az anyagválasztással könnyítenek. Az viszont nem tetszett, hogy könnyebbnek hozták ki magukat mint az Amclassicot. Amclassicnak nálam nem ennyi volt a súlya.
FRM-re tud valaki árat mondani?
Tavalyelõtt egyébként, amikor én a kerekeimet építettem, közel távol nem volt semmi normális agy az amclassicon kivül.
Ez miatt nem futtatok le végeselemet, nekem elég hogy bírja ezzel a tengelycsonkkal is.
A triálék szeretnek elsõ keréken ugrálni, ami sugárirányban jelent terhelést, fõleg ha közben a tárcsaféket markolásszák.
Ellátogattam az FRM oldalára. A robbantott ábrán nem volt semmi érdekes, tehát gondolom az anyagválasztással könnyítenek. Az viszont nem tetszett, hogy könnyebbnek hozták ki magukat mint az Amclassicot. Amclassicnak nálam nem ennyi volt a súlya.
FRM-re tud valaki árat mondani?
Tavalyelõtt egyébként, amikor én a kerekeimet építettem, közel távol nem volt semmi normális agy az amclassicon kivül.
#5855
Írta 2004. április 09. - 13:13
az am addig jo amig csapagyat nem kell benne cserelni.
mert akkor rajossz, hogy ennel kocsogebb modon elkeszitett aggyal meg nem talalkoztal.
csapagy kiesik az agytestbol.
arrol nem is beszelve, hogy nem szabvanyos.
a tengely azert szeret terhet viselni!
trialek alig terhelik az elso kereket.
nem hiaba fuzik sugarba ropi aggyal vekony gumival...
mert akkor rajossz, hogy ennel kocsogebb modon elkeszitett aggyal meg nem talalkoztal.
csapagy kiesik az agytestbol.
arrol nem is beszelve, hogy nem szabvanyos.
a tengely azert szeret terhet viselni!
trialek alig terhelik az elso kereket.
nem hiaba fuzik sugarba ropi aggyal vekony gumival...
#5856
Írta 2004. április 09. - 13:08
Tény, hogy érdekes a felépítése, de talán pont ez az elõnye. A racsnikialakítás szerintem pl. tartósabb mint a hagyományos. A tárcsás elsõagy pedig elég jól bírja a triált, holott nincs tengelye. A tengely egyébként megérzésem szerint nem teherviselõ elem.
A DT Revolution anyaga: X5 CrNi 18/10, tehát acél ötvözet.
A DT Revolution anyaga: X5 CrNi 18/10, tehát acél ötvözet.
#5857
Írta 2004. április 09. - 11:04
#5858
Írta 2004. április 09. - 11:04
Erre gondoltam.Halihó!
Nincs valaki véletlenül aki elcserélne a 2-1.5 -ös DT Revo alu küllõimet u.ilyen fekete szinûre???