Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#5601
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás

Jobban szemrevételezve ezt a 3,8-os bringát. Több technikai újítás is látható rajta: a hátsóváltón nem értem, mi tud mûködni rajta, amikor szinte nem áll semmibõl, a hajtómûn pedig mintha még a tárcsái is karbonból (?) lennének! a fékváltókar váltójából pedig állomáskeresõ-féle bizgenytû lett, ami még ráadásul a felsõfogásnál zavarhatja a tenyeret. Továbbá a 16 küllõs + alacsonyprofilú karbonkerék több mint merészség, és erre egy 100 gr.os Tufo (peremes?)szingó. A nyeregcsõvel egybeépített nyereg orrrésze olyan keskeny és éles, hogy egy rossz mozdulat és eltûnik a riderben... :o


Ha jobban megnézed a hátsóváltót, akkor nem a szokványos váltófülre rakták fel, hanem valami speckó rögzítéssel. Valszeg együtt tervezték a vázzal. És nem is kilences, hanem ahogy látom csak 4 vagy 5? Karbonból lánctányérokat nem õk használtak elõször. nézd pl: http://weightweenies...4_white_big.jpg. De egyébként karbonból csináltak már hátsó sort is (arról nincs képem amit belinkelhetnék, de tudom, hogy már csináltak). Mondjuk nem tudom, hogy meddig bírja egy ilyen karbon gyártmány. Talán max. 1 verseny ??? A fékváltókar számomra is új. Ilyet még nem láttam sehol. De szerintem sem lehet túl kényelmes.
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy middig tudnak lemenni súlyban.

#5602
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Jobban szemrevételezve ezt a 3,8-os bringát. Több technikai újítás is látható rajta: a hátsóváltón nem értem, mi tud mûködni rajta, amikor szinte nem áll semmibõl, a hajtómûn pedig mintha még a tárcsái is karbonból (?) lennének! a fékváltókar váltójából pedig állomáskeresõ-féle bizgenytû lett, ami még ráadásul a felsõfogásnál zavarhatja a tenyeret. Továbbá a 16 küllõs + alacsonyprofilú karbonkerék több mint merészség, és erre egy 100 gr.os Tufo (peremes?)szingó. A nyeregcsõvel egybeépített nyereg orrrésze olyan keskeny és éles, hogy egy rossz mozdulat és eltûnik a riderben... :o

#5603
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Volt már és asszem mindenki elõszeretettel böngészi is. De azért köszi!!!

#5604
bmafte

bmafte

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás
Sziasztok!

Volt mar ez a site:

http://weightweenies.starbike.com/

Eleg reszletes es alapos.

BMaFTe

#5605
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Szerintem nem használhatja ezt más normál felnõtt sem, egyrészt a feltételezhetõ ára és elérhetõsége, másrészt a tömege miatt. Még egy átlagos, vékony ember (65-70 kg) is rá ülhet, és ha rá meddig bírja?? Nemcsak a bicikli, de õ is. ??? A nyergen biztos nem sokáig, a pedál kontaktfelülete minimális lehet és a kb. 28 dkg-os villa életveszélyes. Amúgy szép teljesítmény, a szobába, kiállítva... ;D

#5606
yvorlpu

yvorlpu

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 328 hozzászólás
Nesztek 3,8kg-os országuti. Lehet öülni és gyüytögetni! ;D És profik nem is használhatyák! :-*


http://www.mtb-news....ano dura ace DX

http://www3.mtb-news.../sort/1/cat/500

Fõleg a nyerget/h.váltót+pedált figyelyétek.

#5607
koga

koga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 hozzászólás
Teljes téli menetfelszerelésben vagyok 60 kg!!! :-\
Amúgy sem vagyok kerékgyilkos fajta! ;)
A Sapim küllõket nem a légellenállás,hanem a súlya miatt akartam,de idõközben jártam a Wilkerben,ahol vannak könyített,kerek Sapimok.Meg állítólag Ritchey WCS is.
Egyébként már megvettem a hátsóagyat,ama bizonyos 220grammos American Classicot. ;D
Szóval drága kerekem lesz.Drágaszágom. :)

#5608
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Én csak annyit tudok, h 80 kg a felsõ rider-limit, ami azért elég gyengus... na ezért vettem inkább Mavic XC-717-et, ami ok, h kicsit nehezebb, de nem is hasad szét az elsõ kátyúban.

Sapim küllõt szerintem rendelj, ha itthon nem kapsz. (www.starbike.com) De olyan veszettül drága a CX-Ray, hogy nem éri meg megvenni, a sima Laser jobb szvsz. (légellenállás xc-ben? na ne má...) A sima CX meg akkora súlytöbblet, hogy semmi pénzért nem építeném be.

#5609
koga

koga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 hozzászólás
Van valakinek tapasztalata Sun UFO felnivel?
Tegnap szétment a Syncros Xlr felnim,de hát már 2,5 éves volt! :o
Így most igen aktuális a csere!
És az is érdekelne melyik boltban lehet kapni.
Esetleg lehet kapni vhol lapított Sapim küllõket?

#5610
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Ezek a vázak, ha az emlékeim nem csalnak, még a Merida magnezium elõtti próbálkozások. A neve nekem sem jut eszembe, de még a Sport kiállításon is kint voltak akkoriban és van prosim is tõlük. Az még csak kezdeti próbálkozás volt a mg.-val és hát... Az tudom hogy vett is valaki ilyet annak idején és nem sokat bírt alatta (eltört), + kényes volt a nedvességre.

#5611
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
én így gondolom - @alu=2.7 g/cm3 @mg=2.4 g/cm3 - azaz a mg az alu 88%-át nyújtja fajsúlyban - namost egy 100 grammos mg váz megfelel egy 1125 grammos alunak - na ilyet én nem vennék, szerintem offroad bringázásra aluban 1400 gramm alá nem szabad menni

80 ropiért én meg elvárnám, hogy legyenek komolyabb gépeik ;)

#5612
yvorlpu

yvorlpu

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 328 hozzászólás
nekem azt mondták 1 kg. pontosan nem tudták.
de én nézetem szerint min1 hogy 1056 vagy 1120.
megvenni nem fogom.
de lehet kicsit sötéten festettem le a dolgokat, nem volt z oyan szar megmunkálás (kb. Jamis,Kona szintet ütötte) csak én többet vártam. nem volt mindenhol egyenletes a hegesztés+ néha a varrat "ráment sayát magára" és ott kidomborodott.
De mivel magyarországon csinálták, gondolom nm voltak komoyab gépek hozzá.

#5613
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
én nem, de tutira nem vennék a helyedben 80 ropiért egy ismeretlen magnézium (!) vázat, ahol a megmunkálás és a hegesztések alapvetõ fontosságúak...

és mi az, hogy 1 kiló körüli? éppenséggel 1253, 952, 1106 gramm is 1 kiló körül van...ennyi pénzért halálpontos adat lenne ildomos

#5614
yvorlpu

yvorlpu

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 328 hozzászólás
sziasztok
tegnap tekertünk egyet és beugrottam Budakeszin egy bringaboltba nézelõdni. volt ott egy magnézium MTB váz , az eladó szerint 1kg körüli!!! és magyar váz volt állitolag, de nem a swinn csepel magnézium hanem valami ....nem yut eszembe mi volt a neve :-\, még nem találkoztam vele.
USAban tervezték, magyarországon csinálták orosz csövekbõl. ... a megmunkálás háát. szerintem lehettett volna yobb is...a hegesztések éppen türhetõek voltak.. a festék szépmetálzöld de az is kicsit rossz minõségünek tünt...
de 1kg!!! és 80ezer!!...(az kicsit sok)

ismeri valaki ezt a vázat??

#5615
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás

thommey: én a mervvila/rst kõteló között nem éreztem jelentõs különbséget...
Mondjuk nekem a +-300g a keréken se tûnik fel...viszont a szelet megérzem! :)


Szerintem ha máson nem is érzedted,de a tekeréssel töltött idõn biztos látszott az a plusz 300g a kerekeken.
Arra akarok kilyukadni, hogy pl -300 gramm a keréken, egy versenyen majd 1 percet jelent minuszban körönként, vagy még többet.

#5616
Susnyás Ted

Susnyás Ted

    vendég

  • fórumtag
  • 162 hozzászólás
thommey: én a mervvila/rst kõteló között nem éreztem jelentõs különbséget...
Mondjuk nekem a +-300g a keréken se tûnik fel...viszont a szelet megérzem! :)


#5617
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás
A súlypont problémájához szólnék hozzá:
Szóval nekem elég lapos elejû, kis méretû CC vázam van egy 130 mm-es 5 fokos stucnival. Így enm mondhatni gyorsnak a kormányzást és emelgetni sem a legjobb, de a túrázás és természetjáró szokásaimhoz ez a fekvõs helyzet pont király. Atom is írta a Grossmann-ról, hogy az kb 15 kg (ha jól emléxem) és "simán megy vele a pingpongasztal bunnyhopp".
A trükkösebb irányítás titka szerintem nem annyira a könnyû bicaj, sokkal jobban számít a stucni hossza és magassága, valamint a bicajozási TECHNIKA.

#5618
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Nem tudom, hogy már volt e benn ebben a topicban, mert egy kis ideje már nem jártam itt. Szal ha igen, akkor bocsi.
De ha nem akkor érdemes megnézni ezt a kis pedálocskát. Cukros hívta fel rá a figyelmemet. Csak 198 gr.-os SPD kompatibilis pedál. Szerintem gyönyörû :) Feltöltött kép
Ja és a márkáka: Xpedo

#5619
henger

henger

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 576 hozzászólás
Kis felni info:

Találtam egy gazdaságos, de könnyû ráfot, a neve:
Campagnolo Stheno. 19X559-es, duplafalú, nem szegecselt, és 400 gramm!
2 mm-es DT-vel, 320 grammos Shimano menetes aggyal (SS miatt) is ippeg, 1 kiló fölötti: 1030 gramm! Szerintem ez szenzációs, ahhoz képest, hogy 6500 forint volt az egész.
Az elsõ kerék elõre kalkulálva 800 gr körül lesz.

A felnire kíváncsi leszek, mit bír.

#5620
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
én nem cserélnék le semmiképpen egy duke-ot a súly miatt, hacsak nem komoly versenyszinten CC-zel...
csak akkor jöhet a thommey által említettek valamelyike...
egyébként normál cc esetén jó ez a teló, ha pedig maratonozol, akkor meg ez a legideálisabb...
szal szerintem ne dobj ki pénzt egy sokkal kevésbé idõtálló, egy-két szezonos telóra, ha van egy duke-od...