Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#5601
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Akkor mi a különbség a "carbon" és a "plastic" között? Valami csak van. Nem lehet, hogy valami kemény mûanyag-féle? Mert azért egy szénszálás anyagon taposni.... Mindenesetre egy ilyen "hatalmas" kontaktfelületen nem vállalnék be egy 200-ast.

#5602
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
a karbont is "mûanyagnak" hívják ám arrafele.

#5603
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
VAlami mágneses rögzítésrõl is hallottam, ami rögtön bepatentolja a lábat, nem kell keresgélni, de valszeg ezen nem ilyen van. Az is érdekes, hogy 2x37gr.-on egy emberi testsúly+ erõ, ráadásul közvetlenül alu-n és valami mûanyagfélén!

#5604
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Axle material: Titanium
Axle end nut: Aluminium
Pedal body: Custom composite bearing material
Cleat: Custom plastic moulding
Weight: 74grams a pair
Price: £ 200.00 a pair inc. cleats

#5605
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Gondolom nem ólomból, vagy öntött acél. ;D ;D ;D

#5606
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Egész érdekes, de szvsz csak nyomni lehet vele a hajtókart lefelé, mert húzni elég bajos.
Kíváncsi vagyok vajon mibõl van a "patent" rész. Van 1-2 pedál (pl. BeePop) amelynek baromi könnyû a pedál része és brutálnehéz a stoplija.

#5607
vendég_Charon_*

vendég_Charon_*
  • vendég
Elõször nem igazán értettem, hogy mi az a pedálcsökevény, aztán rájöttem.
Feltöltött kép
De hogy ez mûködik-e????

#5608
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
Feltöltött kép

Link: http://www.poshbikes.com/
Nézzétek meg. van rajta egy két érdekes cucc.
Pl.:
1. AGYAK PL: (Langerbein 'Superlight' Front Hub
Available in 16 – 24hole (for road bikes only)
Weight: 50grams!)

2. SOROK (aluból meg titánból...)

3. LÁNCTÁNYÉROK (itt van a karbon lánctányér)

4. KARBON DUGÓK ÉS CSAVAROK...

Egyébként asszem emlékszem hol olvastam a karbon fogsorról. Még régebben a fõoldalon Tech-es hírek között. Állítólag valami triál bicón volt. Extrém súlycsökkentés meg ilyenek, de azóta nem hallottam róla semmit. Emlékszik még valaki rajtam kívül arra a cikkre. Próbáltam most rákeresni, de nem találtam. Tud valaki segíteni?
A Dynamik-os kerón EFFETI márkájú sor van.
http://tempo-libero....86274_1017.html
http://www.bikeonlin...=ruotelib&cat=b


#5609
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Ember: Kösz a felvilágosítást. Pedig láttam már ezt a Dynamyk bicajt a neten, csak nem tûntek fel a karbon tárcsák, ki gondolna ilyenre! Úgy látom még maga a fogaskerék része is karbonból van, ha így van, tényleg nem bírhatja sokáig az elsõ tárcsák sem, max 1000km. Egyébként ez mintha valami másféle karbon lenne, mint amit én is ismerek (mûanyag keverék?) A hátsó sor 5-ös lehet, ahogy elnézem, nem egy hegyi áttétel-rendszer. Fogaskoszorún hülyeség a karbon, van titán is, ami szintán könnyû és tartósabb az acélnál is. Szerintem 3 kg alá is le fognak menni. Ennek az egésznek kutatási jelentõsége lehet, hozadéka pedig a normál bicajokon.

#5610
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
2005-ben a Tune fog megjelenni karbon lánctányérokkal kereskedelmi forgalomban. Én is kíváncsi lennék mit és meddig bírja.

#5611
EMBER

EMBER

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás

Jobban szemrevételezve ezt a 3,8-os bringát. Több technikai újítás is látható rajta: a hátsóváltón nem értem, mi tud mûködni rajta, amikor szinte nem áll semmibõl, a hajtómûn pedig mintha még a tárcsái is karbonból (?) lennének! a fékváltókar váltójából pedig állomáskeresõ-féle bizgenytû lett, ami még ráadásul a felsõfogásnál zavarhatja a tenyeret. Továbbá a 16 küllõs + alacsonyprofilú karbonkerék több mint merészség, és erre egy 100 gr.os Tufo (peremes?)szingó. A nyeregcsõvel egybeépített nyereg orrrésze olyan keskeny és éles, hogy egy rossz mozdulat és eltûnik a riderben... :o


Ha jobban megnézed a hátsóváltót, akkor nem a szokványos váltófülre rakták fel, hanem valami speckó rögzítéssel. Valszeg együtt tervezték a vázzal. És nem is kilences, hanem ahogy látom csak 4 vagy 5? Karbonból lánctányérokat nem õk használtak elõször. nézd pl: http://weightweenies...4_white_big.jpg. De egyébként karbonból csináltak már hátsó sort is (arról nincs képem amit belinkelhetnék, de tudom, hogy már csináltak). Mondjuk nem tudom, hogy meddig bírja egy ilyen karbon gyártmány. Talán max. 1 verseny ??? A fékváltókar számomra is új. Ilyet még nem láttam sehol. De szerintem sem lehet túl kényelmes.
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy middig tudnak lemenni súlyban.

#5612
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Jobban szemrevételezve ezt a 3,8-os bringát. Több technikai újítás is látható rajta: a hátsóváltón nem értem, mi tud mûködni rajta, amikor szinte nem áll semmibõl, a hajtómûn pedig mintha még a tárcsái is karbonból (?) lennének! a fékváltókar váltójából pedig állomáskeresõ-féle bizgenytû lett, ami még ráadásul a felsõfogásnál zavarhatja a tenyeret. Továbbá a 16 küllõs + alacsonyprofilú karbonkerék több mint merészség, és erre egy 100 gr.os Tufo (peremes?)szingó. A nyeregcsõvel egybeépített nyereg orrrésze olyan keskeny és éles, hogy egy rossz mozdulat és eltûnik a riderben... :o

#5613
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Volt már és asszem mindenki elõszeretettel böngészi is. De azért köszi!!!

#5614
bmafte

bmafte

    vendég

  • fórumtag
  • 81 hozzászólás
Sziasztok!

Volt mar ez a site:

http://weightweenies.starbike.com/

Eleg reszletes es alapos.

BMaFTe

#5615
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Szerintem nem használhatja ezt más normál felnõtt sem, egyrészt a feltételezhetõ ára és elérhetõsége, másrészt a tömege miatt. Még egy átlagos, vékony ember (65-70 kg) is rá ülhet, és ha rá meddig bírja?? Nemcsak a bicikli, de õ is. ??? A nyergen biztos nem sokáig, a pedál kontaktfelülete minimális lehet és a kb. 28 dkg-os villa életveszélyes. Amúgy szép teljesítmény, a szobába, kiállítva... ;D

#5616
yvorlpu

yvorlpu

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 328 hozzászólás
Nesztek 3,8kg-os országuti. Lehet öülni és gyüytögetni! ;D És profik nem is használhatyák! :-*


http://www.mtb-news....ano dura ace DX

http://www3.mtb-news.../sort/1/cat/500

Fõleg a nyerget/h.váltót+pedált figyelyétek.

#5617
koga

koga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 hozzászólás
Teljes téli menetfelszerelésben vagyok 60 kg!!! :-\
Amúgy sem vagyok kerékgyilkos fajta! ;)
A Sapim küllõket nem a légellenállás,hanem a súlya miatt akartam,de idõközben jártam a Wilkerben,ahol vannak könyített,kerek Sapimok.Meg állítólag Ritchey WCS is.
Egyébként már megvettem a hátsóagyat,ama bizonyos 220grammos American Classicot. ;D
Szóval drága kerekem lesz.Drágaszágom. :)

#5618
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Én csak annyit tudok, h 80 kg a felsõ rider-limit, ami azért elég gyengus... na ezért vettem inkább Mavic XC-717-et, ami ok, h kicsit nehezebb, de nem is hasad szét az elsõ kátyúban.

Sapim küllõt szerintem rendelj, ha itthon nem kapsz. (www.starbike.com) De olyan veszettül drága a CX-Ray, hogy nem éri meg megvenni, a sima Laser jobb szvsz. (légellenállás xc-ben? na ne má...) A sima CX meg akkora súlytöbblet, hogy semmi pénzért nem építeném be.

#5619
koga

koga

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 hozzászólás
Van valakinek tapasztalata Sun UFO felnivel?
Tegnap szétment a Syncros Xlr felnim,de hát már 2,5 éves volt! :o
Így most igen aktuális a csere!
És az is érdekelne melyik boltban lehet kapni.
Esetleg lehet kapni vhol lapított Sapim küllõket?

#5620
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Ezek a vázak, ha az emlékeim nem csalnak, még a Merida magnezium elõtti próbálkozások. A neve nekem sem jut eszembe, de még a Sport kiállításon is kint voltak akkoriban és van prosim is tõlük. Az még csak kezdeti próbálkozás volt a mg.-val és hát... Az tudom hogy vett is valaki ilyet annak idején és nem sokat bírt alatta (eltört), + kényes volt a nedvességre.