Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#5561
Írta 2005. január 20. - 13:49
kellysnek a racing supportos akciója nagyon meg szokta érni, 240 körül kapsz egy skarebes, xt-s, 11kg körüli bicót + versenyruházatot...
csak asszem most errõl pont lecsúsztál, de biztosan lesz jövõre is
csak asszem most errõl pont lecsúsztál, de biztosan lesz jövõre is
#5562
Írta 2005. január 20. - 13:41
Ha súlyadatok kellenek weigtweenies, vagy a német bike Workshop-ja.
weigtweenies-en csak alkatrészek vannak, komplett bicó az nincs. Vagyis nem eredeti gyári bicókat találtam csak õsszerakottakat. Ott figyel Fürti régi bicója is.
#5563
Írta 2005. január 20. - 13:09
#5564
Írta 2005. január 20. - 12:35
A súlycsökkentést én is magamon kezdtem. Tavaly lefogytam 70-rõl 60 kg-ra. 168 cm magas vagyok, úgyhogy ez így elvileg ideális.
Bicajokat nézegettem a neten, de a súlyadatokat sehol sem tüntetik fel.
Tudom hogy a scandium, meg kinesium vázas bicók azok jó könnyüek.
Eddig ezt találtam KELLY'S MYSTERY ár: 235.000,- Ft - 11,75 kg, de még nyomozok tovább.
Olyan 300.000 körül tudtok esetleg 11kg-s bicajt ajánlani.
Bicajokat nézegettem a neten, de a súlyadatokat sehol sem tüntetik fel.
Tudom hogy a scandium, meg kinesium vázas bicók azok jó könnyüek.
Eddig ezt találtam KELLY'S MYSTERY ár: 235.000,- Ft - 11,75 kg, de még nyomozok tovább.
Olyan 300.000 körül tudtok esetleg 11kg-s bicajt ajánlani.
#5565
Írta 2005. január 20. - 11:08
Hát nem hinném,hogy a 11.5kg-os tárcsafékes Giantom nehéz lenne,hiszen sokaknak a merev cc-gépe van ilyen súlyban (kivéve a millereket,akik scandiummal nyomják:D )
És a kövi gépem meg le fog menni 11kg alá....ha minden igaz...
És most már itthon is vannak könnyû össztelós cc vázak...NRS Composite,Scott Genius MC,Speckó Stumpjumper,és Epic...
És a kövi gépem meg le fog menni 11kg alá....ha minden igaz...
És most már itthon is vannak könnyû össztelós cc vázak...NRS Composite,Scott Genius MC,Speckó Stumpjumper,és Epic...
#5566
Írta 2005. január 20. - 09:50
A magyar pályákra teljesen megfelel egy könnyû merevfarú is! Az össztelósnak tényleg csak a komfortérzés miatt van elõnye hosszabb távon (100km).Kicsit gyorsabban lehet jönni vele lefelé, de nem annyival, hogy megérje, viszont fölfelé meg sokkal lassabb, és kevésbé hatékony. Az itthon kapható össztelós vázak zöme nagyon nehéz. Ami igazán könnyû az csak magánimportból lehet szerezni, vagyonokért. Itt egy gyönyörû példa hogy lehet könnyû össztelóst is építeni: http://www.light-bik...ting.asp?id=358
#5567
Írta 2005. január 20. - 01:27
Sziasztok,
Vagyis oda akarok kilyukadni hogy van-e értelme lecserélni a fulltelós 14 kg-os montimat mondjuk egy 10-11 kg-os merevvázasra. Egy maratonon 100km ez idõnyereségben jelentene valamit? Gondolom igen, de vajon megéri-e a csere?
Szerintem ez kicsit arról is szól, hogy fel akarod e adni a komfortot, a könnyû bicó kedvéért, fultelós után elég darabos érzés egy merev nem?
#5568
Írta 2005. január 19. - 23:59
Egyébként az tény hogy a súlyoddal sokat tudsz spórolni, de az egy idõ után már más képességeid rovására mehet (pl idõfutatm).
Meg amúgy is pl Armstrong 72 kg és veri a <60kg hegyi versenyzõket...
Indurain 188cm volt és hozzá 80kg. Tudott hegyre menni.. (pl 5x Tour gyõzelem nem véletlen)
Meg amúgy is pl Armstrong 72 kg és veri a <60kg hegyi versenyzõket...
Indurain 188cm volt és hozzá 80kg. Tudott hegyre menni.. (pl 5x Tour gyõzelem nem véletlen)
#5569
Írta 2005. január 19. - 21:39
Ha könnyebb súlyú vagy, vehetsz ultra-könnyû alakatrészeket és azt használhatod bátran évekig.
Mindenkire igaz,h ha 2-3kg-al kevesebbet kell cipelned, azt már nagyon megérzed.
Magad is kipróbálhatod:
Menj el egy nap bringázni.
Majd másnap ha ugyanazok a feltételek(idõjárás), semmin ne változtass ,csak tegyél a hátadra egy 2-5kg-os hátizsákot.
Egész úton érezni fogod,h mennyivel lassabb vagy, vagy 1-1 emelkedõre emnnyivel nehezebb felmenni.
Ha pár kg-ot meg tudsz spórolni(akár a bringán) Magadon...az nagyon sokat számít.
Én, olyan fajta o.útis vagyok, aki sosem lesz jó a hegyen, mert 186cm magas vagyok...ehhez 75-77kg szoktam lenni, ezt fel kell cipelnem a hegyre.
Viszont idõfutamon jól megyek( Tahitótfaluban 26:00 alatt).
De mikor tavaly(2004) nyarán voltam 71-72kg...úgy mentem a hegyre, mint az álom....nagyon meg lehet érezni azt a 2-3kg mínuszt.
És magadon nagyon nagyokat lehet spórolni.
Mindenkire igaz,h ha 2-3kg-al kevesebbet kell cipelned, azt már nagyon megérzed.
Magad is kipróbálhatod:
Menj el egy nap bringázni.
Majd másnap ha ugyanazok a feltételek(idõjárás), semmin ne változtass ,csak tegyél a hátadra egy 2-5kg-os hátizsákot.
Egész úton érezni fogod,h mennyivel lassabb vagy, vagy 1-1 emelkedõre emnnyivel nehezebb felmenni.
Ha pár kg-ot meg tudsz spórolni(akár a bringán) Magadon...az nagyon sokat számít.
Én, olyan fajta o.útis vagyok, aki sosem lesz jó a hegyen, mert 186cm magas vagyok...ehhez 75-77kg szoktam lenni, ezt fel kell cipelnem a hegyre.
Viszont idõfutamon jól megyek( Tahitótfaluban 26:00 alatt).
De mikor tavaly(2004) nyarán voltam 71-72kg...úgy mentem a hegyre, mint az álom....nagyon meg lehet érezni azt a 2-3kg mínuszt.
És magadon nagyon nagyokat lehet spórolni.
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#5570
Írta 2005. január 19. - 18:28
Sziasztok,
Szerintetek mennyire igaz az a tény, hogy egy kisseb súlyú emberkének 60 kg sokkal inkább megéri egy nagyon könnyû bicajjal versenyeznie (maraton), mivel súlyához viszonyítva a bringáján megtakarított Kg-ok, grammok arányában többet jelentenek mint egy nehezebb embernek?
Vagyis oda akarok kilyukadni hogy van-e értelme lecserélni a fulltelós 14 kg-os montimat mondjuk egy 10-11 kg-os merevvázasra. Egy maratonon 100km ez idõnyereségben jelentene valamit? Gondolom igen, de vajon megéri-e a csere?
Szerintetek mennyire igaz az a tény, hogy egy kisseb súlyú emberkének 60 kg sokkal inkább megéri egy nagyon könnyû bicajjal versenyeznie (maraton), mivel súlyához viszonyítva a bringáján megtakarított Kg-ok, grammok arányában többet jelentenek mint egy nehezebb embernek?
Vagyis oda akarok kilyukadni hogy van-e értelme lecserélni a fulltelós 14 kg-os montimat mondjuk egy 10-11 kg-os merevvázasra. Egy maratonon 100km ez idõnyereségben jelentene valamit? Gondolom igen, de vajon megéri-e a csere?
#5571
Írta 2005. január 19. - 17:05
Végre van idõm bekukkantani ide is!
Másik:
Minõségi titán alapanyag nem fog eltörni - legalábbis nem kerékpáros felhasználás közben! Ha az anyag törik, akkor az nagyon bilifül és inkább Szarvas felöl importálhatták, másrészt a hegesztések tudnak engedni inkább! (Ezért nem gyártja a Morati a gyönyörûséges hajtókarjait.)
Sport Kiállításon ígérem, hogy lesz egy darab minõségi titáncsö-darabom (a villaszár maradéka), amit lehet karcolgatni - mert lehet. (Tavaly is jól szórakozott vele 1-2 ember.)
Olyan, hogy Morati bicaj ebben a formában nincs. A Morati csak alkatrészeket gyárt. Hogy egy M. vázra épülõ gépen éppen mi készül még titánból és az kinek a gyártmánya - ez csak a tulajdonoson (és pénztárcáján) múlik!hello
nem tudya véletlenül valaki hogy a Corratec és a Morati titán bicayokon a kormány is titán???
volt 1-1.5 éve etszt az uyságban de sayna nem találtam meg aztv a számot.
köszi
Másik:
Minõségi titán alapanyag nem fog eltörni - legalábbis nem kerékpáros felhasználás közben! Ha az anyag törik, akkor az nagyon bilifül és inkább Szarvas felöl importálhatták, másrészt a hegesztések tudnak engedni inkább! (Ezért nem gyártja a Morati a gyönyörûséges hajtókarjait.)
Sport Kiállításon ígérem, hogy lesz egy darab minõségi titáncsö-darabom (a villaszár maradéka), amit lehet karcolgatni - mert lehet. (Tavaly is jól szórakozott vele 1-2 ember.)
"In idem flumen bis non descendimus"
#5572
Írta 2005. január 19. - 16:29
Az sem gyenge,h az american classic gyárt 1025g-os orsázgúti kerékszettet.
Nagyon durva szerkezet, elõl 12(!) küllõ.
Hátul 20 küllõ, karbon küllõk+felni, ami 45mm magas peremes...nagyon durván néz ki a cucc.
És nem sokkal drágább mint a Ksyrium SSC SL(1460g, 250e Ft.)
Nagyon durva szerkezet, elõl 12(!) küllõ.
Hátul 20 küllõ, karbon küllõk+felni, ami 45mm magas peremes...nagyon durván néz ki a cucc.
És nem sokkal drágább mint a Ksyrium SSC SL(1460g, 250e Ft.)
"Ha tanulmányozzuk a külömbözõ vallások tanításait, észrevesszük, hogy mindnek a pozitív emberi tulajdonságok fejlesztése, az erényes ember nevelés a célja. Ez elég ok arra,hogy tiszteletet érezzünk minden vallás iránt." - Õszentsége a Dalai Láma elmélkedése
#5573
Írta 2005. január 18. - 19:36
#5574
Írta 2005. január 18. - 19:30
#5575
Írta 2005. január 18. - 19:20
Ja, elég szépen össze van dobálva. Nekem egyébként még a Kona HeiHei teccik nagyon, itten van egy pikcsör is:
http://www.konaretro...91/91Inner4.jpg
http://www.konaretro...91/91Inner4.jpg
#5576
Írta 2005. január 18. - 17:28
#5577
Írta 2005. január 18. - 15:20
Meg lehet azt különböztetni! Más a fénye, árnyalata, ha vázról van szó, akkor más a varrat nagysága (a titáné kissé finomabb, nem olyan nagy pikkelyes - na ezt jól megmondtam!)
Gondoljatok bele, a Moratit vagy Merlint sem csak a feliratról lehet megismerni...
Amúgy egy motoros újságban láttam egy boxermotoros bikeot pályára átalakítva, a kiálló henger aljára volt téve titánlap, ha kanyarban leérne. -> elképzeéhetõ, hogy kevésbé karcolódik
Gondoljatok bele, a Moratit vagy Merlint sem csak a feliratról lehet megismerni...
Amúgy egy motoros újságban láttam egy boxermotoros bikeot pályára átalakítva, a kiálló henger aljára volt téve titánlap, ha kanyarban leérne. -> elképzeéhetõ, hogy kevésbé karcolódik
#5578
Írta 2005. január 18. - 12:58
#5579
Írta 2005. január 18. - 10:44
azt egyszerüen>>> mágnes!!!
Javítsatok ki ha tévedek, de szerintem az alut nem vonzza a mágnes. De a titánt sem. Szóval a mágneses módszer nem mûködik. De a szinén szerintem látszik. Mondjuk van olyan alu ami titán színre van anodizálva, szóval...
Egyébént meg a titánt is meg lehet karcolni, meg el is lehet törni. Mondjuk nem olyan könnyen, de azért lehet. Vegyszerre gondoltál már? Mondjuk esetleg valami sav...
Just for fun.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.