Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#5281
Írta 2005. április 04. - 11:03
haver alatt is pattogtak el, át is fûzette a kerekét teljesen 2.0-ra
#5282
Írta 2005. április 04. - 10:59
Így már jók a küllõk?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5283
Írta 2005. április 04. - 10:49
#5284
Írta 2005. április 04. - 10:48
Az ára jobb?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5285
Írta 2005. április 04. - 10:14
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5286
Írta 2005. április 04. - 10:12
Tapasztalt kollégáim,
80 kg-hoz, cc-maraton felhasználásra jó lenne a Sun cr18 Sapim Laser-rel (2,0-1,5-2,0) küllõkkel, alu küllõanyákkal? Ha minden igaz ez könnyebb mint a Race...A legfrissebb Bikemagban található cikk szerint a tartósságával nincs gond, csak a merevsége hagyhat némi kívánnivalót maga után.
Esetleg más ötlet?
Kellene valami nem kõ nehéz agy is, lehetõleg tárcsás, iparis.
Vagy nem iparis, ha Reba helyett Psylo lesz...
DT Supercomp küllõkkel ugyanez?
#5287
Írta 2005. április 04. - 10:05
80 kg-hoz, cc-maraton felhasználásra jó lenne a Sun cr18 Sapim Laser-rel (2,0-1,5-2,0) küllõkkel, alu küllõanyákkal? Ha minden igaz ez könnyebb mint a Race...A legfrissebb Bikemagban található cikk szerint a tartósságával nincs gond, csak a merevsége hagyhat némi kívánnivalót maga után.
Esetleg más ötlet?
Kellene valami nem kõ nehéz agy is, lehetõleg tárcsás, iparis.
Vagy nem iparis, ha Reba helyett Psylo lesz...
Még egy kérdés: az egykamrás felnik feltétlen gyengébbek a 3 kamrésoknál?
(CR18 vs. Mavic X221)
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5288
Írta 2005. április 01. - 15:38
#5289
Írta 2005. április 01. - 14:43
Az Acor karbon nyeregcsõrõl (ASP-2301, idei Mali katalógus)tud vki vmit? Megér 8900Ft-ot? Tud az Acor korrekt karbont csinálni? Súly, hossz, ilyesmi? Esetleg ajánlhatnátok vmi korrekt 27,2es csövit a városban hajtott Polarisomba 9 rugó és 250g alatt. (nem kell atombiztos, 62 kg vagyok) Matt fekete alu vagy karbon (mer az olyan szééép).
Köszike
#5290
Írta 2005. március 30. - 23:34
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5291
Írta 2005. március 30. - 23:24
Ambrosio Crono F20 felni: 340g, Hozzá jó kis Tufo Elite Jet szingo: 160g. vagy rövid távra pályaszingó: 110(!!!) g.
340+110g= 440g. Ennyi van 1 keréken a perdületen(meg pár gramm ragasztó+pár gramm alu küllõanya)...ezzel lehet nagyot repülni, csak ki tudja,h meddig.
De a Leightwieght készít fullakrbon kereket, a szett súlya: 1050g(!!!!). Hihetetlen lehet vele menni...
#5292
Írta 2005. március 30. - 23:19
Nagyon értékelnék némi tapasztalatot...kösz
#5293
Írta 2005. március 30. - 21:48
A Flyweight-nek 490 grammos változata van, de nem baj, edzõguminak jó - mondjuk a bütykök szvsz tök azonos méretûek...
tom_mirra
Egyetértek az elõttem szólókkal, tök értelmetlen kifúrkálni, nem lesz oldalmerevsége, ráadásul minimálisat spórolsz...Tegyél bele könnyebb csavart, vagy más tányérokat, inkább - de szerintem még ezt is értelmetlen - koptasd el ezeket elõször, s majd utána vegyél bele valami könnyebbet. :-)
#5294
Írta 2005. március 30. - 14:23
#5295
Írta 2005. március 30. - 14:17
#5296
Írta 2005. március 30. - 14:12
#5297
Írta 2005. március 30. - 12:52
milyen hajtómû, milyen tányérokkal?
(nincs tapasztalatom az ügyben, de szerintem ott lesz a fúrkálás miatt nyúlós hajlékony, ahol a legjobban kéne a merevség...)
105-ös hajtómû gyári tányérokkal.
#5298
Írta 2005. március 30. - 12:48
#5299
Írta 2005. március 30. - 12:45
(nincs tapasztalatom az ügyben, de szerintem ott lesz a fúrkálás miatt nyúlós hajlékony, ahol a legjobban kéne a merevség...)
#5300
Írta 2005. március 30. - 10:12
csinált már valaki ilyet?