Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#5321
Írta 2005. március 27. - 18:38
Eredetileg XC_Rider írta:
"Szerintem azért van más tartós gumi is az 500gramm körüli kategóriában,pl SkinnyJimi, Maxxis Harddrive, Maxxis Minotaur 430, Rithey Zed, vagy Z-max, Continental explorer pro. Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Persze ezek mind kevlárosak és az rengeteget jelent a drótoshoz képest súlyban!"
A Maxxis Minotaur És a Conti Explorer Pro úgy kopnak mint az állat szóval nemmtommér tartós:chin: ??
Bár a tartósság relatív de Minotaurt kb. 800 km alatt elkoptattam ELSÕ keréken, az explorert (sárga-fekete kétkomponensû) pedig kb. 1200 km alatt (elõl-hátul használva).
De a Z-max télleg tartós, bár közel sem nevezhetõ könnyûnek.
Most is azt mondom mint mindenkinek: Ritchey Excavader 2.1-es a legkirályabb külsõ in dö wörd!! (Kb.5000 km-t mentem már vele de még tök zsír!!) Bár mondjuk nekem drótperemesben van, de sz.tem a kevláros is hasonlóan jó!!:afro:
#5322
Írta 2005. március 26. - 13:14
A garancia csak azért lehet nehéz ügy, mert kb 2 éve nem forgalmazzák itthon, csak a maradék készletek kerültek erõs leértékelésre...azaz mibõl lesz pótalkatrész, cseredarab?
Már bocsánat, de ugyann kit érdekel?
miinden eladott termékhez biztosítani kell a garanciális feltételeket, vagy lehet azt mondani, hogy azért ilyen olcsó, mert már nincsen rá gari.
Mondjuk tényleg olcsók, és jók azok a csövek...nekem is sokáig fájt rájuk a fogam, de mostmár kibékülök a Thomsonnal is:D
#5323
Írta 2005. március 26. - 12:35
#5324
Írta 2005. március 26. - 12:20
Akkor:
Kerekeimen szeretnék könnyíteni és véleményekre lennék kíváncsi a köv. dolgokról:
1. Panaracer FireXC Pro 1,8: szinte semmit sem tudok róla, de szimpi: 500/600g
2. Shwalbe Fast Fred 2,0 RG: nem lehet rossz, de hogy viselkedik terepen? Ér a RaceGuard hókuszpókusz valamit? 420g
3. Ballonosságban hogy aránylik egymáshoz a két külsõ? Olvastam a Bikemag-ban asszem egy 2,X-os Maxxisról, hogy 2" alattinak felel meg...
4. 100 g körüli/alati belsõkbõl milyet vegyek? Durván mind 2000 HUF közelében van.
Szinte teljesen egyezõ kérdésem lett volna, így végül is ezt megválaszoltátok nekem. A Schwalbe külsõt néztem ki, de gondoltam, hogy hamar elfogy. Én sem gramm mániás nem vagyok és versenyzõ sem, hobby cécézem (HHH, Pilis), és aszfalton is megyek vele. A külsõn azért akartam könnyíteni. Javítsatok ki ha tévedek, de ilyen felhasználásra nem nagyon tudok könnyíteni a mostani Panaracer Smoke(660g), WTB(600g) pároson túl. Ha megveszem a Fast Fred RaceGuard cuccot az hamar elfogy, utána már csak a 600g-os kategória van. Így van vagy nem?
#5325
Írta 2005. március 26. - 12:18
Még nem szedtem szét, de az a gyanúm,h nem a csavaron szakadt meg a menet, hanem a rögzítõ lóf@szban... És az a nagyobb gáz.
Gyorsan vissza is raktam a Ritchey Pro+Selle San Marco ERA párosítást...még jó,h nem adtam el!!!!
Ha sikerül megcsinálnom és túladni rajta, isten bizony, kipróbálok valami ésszel tervezett karbon nyeregcsövet...régóta izgatja a fantáziámat...hát most kipróbálom.
csupán 1 baj van: 27.0mm méret kell a vázamba(Author 6602)...és ez nagyon ritka.
#5326
vendég_unit_*
Írta 2005. március 26. - 00:01
#5327
vendég_unit_*
Írta 2005. március 25. - 23:39
grammánia:
USE Alien Aluminium nyeregcsõ, 27.0mm átmérõ.
országúton egy kátyúátugrás után kicsit nagyobb erõvel érkeztem a nyeregre(SLR XP), minek következtében a nyeregrögzítõ csavarok közül az egyik kiszakadt a menetbõl.
Ennyit errõl...nem tartós használatra tervezték...pedig 74kg vagyok.
Én a cyclocross gépemben a Vinczeffy Zsolt által 3 évet már montiban nyúzott Carbon Alien csövét használom....azaz összesen majd 5 éve ugrál rajta valaki...egyikünk sem 60 kiló....
A garancia csak azért lehet nehéz ügy, mert kb 2 éve nem forgalmazzák itthon, csak a maradék készletek kerültek erõs leértékelésre...azaz mibõl lesz pótalkatrész, cseredarab?
Régi emlékeim szerint, a nagykerbe egy darab sem érkezett avval a kifogással, hogy eltört a csavar. No igen a 2,5-ös inbusz az szétment gyakran, tört el csõ és le fej is. Csavar pont nem...
Szóval nem olyan rosszak azok...
Ja és a használati útmutató szerint a csavarok végének elõrefelé 2-5mm-t ki kell jönnie az elülsõ bilincsdaraból (amiben a menet van), tehát igen bikán meg kell húzni!!!
(Az új Cyclops verziót ha megnézed, ott már csak egy és erõsebb csavar van középen!)
#5328
Írta 2005. március 25. - 21:39
ne is mond nekem is az van..és eddig mindedenkitõl ezt hallottam . az a két csavar a rendszer gyenge pontya. sokkal vastagabbnak kellene lenniük....
persze a grammok....
csavarnagykereskedésben lehet kapni pont oyan csavart!!! érdemes..
és ha yo feyek még ingyen is odaadyák..de max. 50FT...
aztán utánna add el csövet..
bár nekem is iyen van..de csak azért mert oyan isteni eper szine van:) és saynálok megválni tõle..
Garancia:
én az X-factorban vettem és rákérdeztem menyi garancia van rá..a 2 eladó összenézett ..hümmögött és ennyi·"..háát fél -1 év biztos..õõ nem tudom pontosan..de biztos van rá.."
Ott már gyanus volt a dolog hogy nehéz lessz cseréltetni:)
#5329
Írta 2005. március 25. - 16:28
#5330
Írta 2005. március 25. - 12:20
USE Alien Aluminium nyeregcsõ, 27.0mm átmérõ.
országúton egy kátyúátugrás után kicsit nagyobb erõvel érkeztem a nyeregre(SLR XP), minek következtében a nyeregrögzítõ csavarok közül az egyik kiszakadt a menetbõl.
Ennyit errõl...nem tartós használatra tervezték...pedig 74kg vagyok.
#5331
Írta 2005. március 22. - 11:07
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5332
Írta 2005. március 22. - 10:58
#5333
Írta 2005. március 22. - 10:16
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5334
Írta 2005. március 22. - 10:11
Stan's-re visszatérve. Jó, nekem van Tubelesses kerekem így csak lötyit kellett vennem ami 5e Ft/liter volt. Namost ez kb 16 kerékre elegendõ adag és csak 60g kell egy kerékbe. Jó ugy 3 havonta után kell tölteni a kereket de akkr is sokáig elég (remélem). A belsõ 100gramm és 2000Ft, de kell belõle 2. Ki lehet számolni melyik éri meg jobban! Viszont a belsõvel kaphatsz defektet, a lötyivel meg nem. A külsõszétvágásos defekt után meg a belsõ sem használható.
#5335
Írta 2005. március 21. - 16:28
Mit értesz azon, hogy 1,0-s belsõ? Ha méretet, akkor nem okés mert 26x1,5-2,0 körüli kéne...
Panaracer XAir belsõ? Használt valaki ilyet?
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5336
Írta 2005. március 21. - 16:24
100gr körüli belsõ: Schwalbe 1,0-ös belsõi könnyûek, és aránylag olcsók. És szerintem nem lyukadnak olyan hamar.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#5337
Írta 2005. március 21. - 15:03
persze cc versenyre soha nem használtam, de szvsz csak ott van ilyen guminak értelme. mert nme mertem erõsebben menni lefelé vele, félve hogy az elsõ kanyarban kicsúszik....
német bike téma meg: csináljatok neki egy topicot a szabadonfutóban
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#5338
Írta 2005. március 21. - 13:45
Kerekeimen szeretnék könnyíteni és véleményekre lennék kíváncsi a köv. dolgokról:
1. Panaracer FireXC Pro 1,8: szinte semmit sem tudok róla, de szimpi: 500/600g
2. Shwalbe Fast Fred 2,0 RG: nem lehet rossz, de hogy viselkedik terepen? Ér a RaceGuard hókuszpókusz valamit? 420g
3. Ballonosságban hogy aránylik egymáshoz a két külsõ? Olvastam a Bikemag-ban asszem egy 2,X-os Maxxisról, hogy 2" alattinak felel meg...
4. 100 g körüli/alati belsõkbõl milyet vegyek? Durván mind 2000 HUF közelében van.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#5339
Írta 2005. március 21. - 13:14
Nem hagynátok már abba a szájtépést? Ez a topic nem errõl szól.
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#5340
Írta 2005. március 21. - 09:57
skarebet valóban nem próbáltam még, de valós tapasztalatok azt mondják, hogy nem egészen merevebb egy foxnál.
amikor ezt a fék tesztet csinálták, az m4 elég új fék volt.
rvili: értem én, hogy mit akarsz mondani, csak ez nem ilyen eccerü.
részemröl ennyi...
Most mit mondjak egy olyan újságról ahol a M6ti le lett húzva és a Lusie nyert?
fékpad szívás menjek hegyre és adják oda egy versenyzõnek..
Vole mesélte hogy ausztriában pl szívtak a hayes tulajok míg õ vígan fékezgetett..
Na mindegy de egy olyan sportban ami a sárban hóban fagyban vagy akár iszonyat melegben zajlik nincs értelme a laboros mérésnek szerintem sem..
A másik hogy mi nyerne a németeknek ha nem német márka?