Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#5141
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
én most akartam venni. a szervizben azt mondták nem tartanak mer' likad...

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#5142
bikefreek

bikefreek

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
Hi!
Egy maxxis flyweight belsõ(92g) vásárlásán gondolkozom.
Esetleg tapasztalat? Mennyire defektveszélyes?:chin:
Motivation wont take you too far if you dont have the legs
/Lance/

#5143
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
Thommey:
aha... most már értem. Az egyik felnim kívülrõl tökre úgy néz ki, mint a DS1XC és a belsõ gumi felõl nézve "V" alakot látok, a másik, amelyik szögletesebb az asszem 3kamrás lesz, mert annak egyenes a közepe és két oldalt van kis törés.

Még egy kérdés:Ha jó a megfigyelésem, akkor van különbség a két felni illesztése közt is ugye? Mintha a egykamrás erõsítve lenne. De akkor miben különbözik a DS1-tõl?

#5144
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Örülök,hogy ezek a szép nagy képek széthúzzák a fórumot:( Be lehetne linkelni a galériából is!

Igen a DS2XC-nek két féle verziója létezik az egy, és a háromkamrás. Onnan ismered meg, hogy a belsõ felõl belenézel , és meglátod, hogy ha egy törésvonal van a felületen, akkor a könnyebbik egykamrást vetted, ha két törésvonal van, akkor a 3 kamrásat. Mondjuk elenyészõ szúlyban a különbség. Ellenben a DS1XC sokkal könnyebb...és drágább...

#5145
[Manitou]

[Manitou]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás
Feltöltött képFeltöltött kép
Feltöltött kép
Feltöltött kép

#5146
[Manitou]

[Manitou]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás
Savanyugabi: Nem CNC maró, hanem fúró & reszelõ ha jól tudom. Tömeget nem tudom. Majd még lehet lesz 1-2 gramm lefaragva belõlle, és utánna fel lesz polírozva az egész, és akkor majd meg lesz mérve, de szerintem olyan 260 gr-nál nem lehet több semmiképpen se.

Láncszem furkálás? Inkább nem :)

Még van pár kép a másik oldalról is, ugyanis ott is történt egy kis plasztikázás :)

#5147
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
thommey:
nem tudtam, hogy van három kamrás is. de asszem egykamrás az enyém
A DS2XC közt is van eltérés ugye? Mert az egyik kerekített a másik meg szögletesebb.
Nekem van mindkettõ. (vagyis elöl kerekített, hátul a másik) itt van kép: totowap.atw.hu

nem igazán tudom magam sem, hogy miket beszélek:)

#5148
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás

']Hátsóváltókönnyítés hand made:Feltöltött kép


wow
nekem tetszik!! a tune szokott ilyen überalles farigcsálásokat nyomni, nem?
cnc maró, nem? nemsokból tart végigzavarni az egészet...mennyi jött le a gyári tömegbõl? következõ? láncszemfurkálás?

#5149
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

thommey:
YASEC-DT-SUNDS2XC
lehet kicsit nehezebb, mint a Tune agyak, de én a megbízhatóságot azért többre tartom. Sõt még kicsit olcsóbb is. szerintem.
ha lesz súlyadat, írok.

És melyik DS2XC felnit használod? Az egy, vagy a háromkamrásat?

#5150
[Manitou]

[Manitou]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás

Na de télleg gyenge lett. Kolléga. ;) (most nézem csak...)


Acélból van a kanál szóval erõs.Nekem is gyengének tûnt elõször ,de mégse az.
Szintén zenész Kolega ? :beer:

#5151
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
thommey:
YASEC-DT-SUNDS2XC
lehet kicsit nehezebb, mint a Tune agyak, de én a megbízhatóságot azért többre tartom. Sõt még kicsit olcsóbb is. szerintem.
ha lesz súlyadat, írok.

#5152
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
Na de télleg gyenge lett. Kolléga. ;) (most nézem csak...)
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#5153
[Manitou]

[Manitou]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás

Ehh, ilyennel szívózni, amikor üreges csapos lánc kábé 1 db ezressel drágább, s többet nyerne vele... :chin:


Õ tulajdonképpen nem a súlycsökkentés miatt csinálta, az csak másodlagos szempont volt. A fõ cél számára az volt hogy valami egyedit alkosson :) És szerintem sikerült.

#5154
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

']Igen úgy tünik, de mégis bivajerõs. Mellesleg ezt nem én követtem el, hanem haverom biciklijérõl készült a kép.


Ehh, ilyennel szívózni, amikor üreges csapos lánc kábé 1 db ezressel drágább, s többet nyerne vele... :chin:
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#5155
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Az a modell XL volt..játszottam a guminyomással is...egy gyárilag aránylag rugalmas Giant VT ben volt Minute villával, ezért átszereltem az NRS-embe is aminek 4 forgáspontos rendszere azért merevnek mondható. A küllõfeszességet még elhittem volna, ha centírozás, és feszítés után nem lettek volna bajok...Az XL nem tom milyen, mert azt nem próbáltam...de mint mondom én 80 kg vagyok, nem 60.de a különbség érezhetõ....és nem mellékesen a komplett kerékkészlet 200 rugó,még hasonló súlyban tudsz fûzni felébõl...

köszönöm..... mikor legutobb alkudoztam 140 körül tudtam volna elhozni de az sem kevés....+ attól tartok,ha netán történik vele valami...sl-t már láttam elég csúnya állapotban..no úgysem holnapi téma, alszom még rá párat..
mégegyszer kösz...
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5156
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Az a modell XL volt..játszottam a guminyomással is...egy gyárilag aránylag rugalmas Giant VT ben volt Minute villával, ezért átszereltem az NRS-embe is aminek 4 forgáspontos rendszere azért merevnek mondható. A küllõfeszességet még elhittem volna, ha centírozás, és feszítés után nem lettek volna bajok...Az XL nem tom milyen, mert azt nem próbáltam...de mint mondom én 80 kg vagyok, nem 60.de a különbség érezhetõ....és nem mellékesen a komplett kerékkészlet 200 rugó,még hasonló súlyban tudsz fûzni felébõl...

#5157
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

igen...mentem elõtte egy hónapig cm-el is...ami problémái vannak annak a keréknek, és még rugalmas is...mondjuk gyönyörû..

thommey sl vagy xl volt ? mert távoli terveimben szerepel egy pár xl...de ha azt mondod rugalmas....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#5158
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás
Na jó, de mi van, ha annak nem voltak rendesen meghúzva a küllõi, vagy más külsõt használtál, más nyomáson, más terepen, stb... Nem mintha ismerném a két kereket, de sok tényezõ van.

#5159
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

Khmmm... biztos ez? :chin:

igen...mentem elõtte egy hónapig cm-el is...ami problémái vannak annak a keréknek, és még rugalmas is...mondjuk gyönyörû..

#5160
[Manitou]

[Manitou]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás

szép, és ötletes! de a kanál így egy kicsit gyengusnak tûnik nekem.


Igen úgy tünik, de mégis bivajerõs. Mellesleg ezt nem én követtem el, hanem haverom biciklijérõl készült a kép.