A dtswiss-nek tuti oldala van, mindennek rajta van a súlya.
köszi. odáig még nem jutottam el.
A dtswiss-nek tuti oldala van, mindennek rajta van a súlya.
Az enyémnek nem.
Csak azért kötekszem mert nem értem hogy minek kell könnyíteni ilyen szinten elvben a gépet hogyha kõvilla kõváz kõgumik kõkerék van.
Szóval a titánrugó az olyan számomra (SZÁMOMRA) hogy ha már az összes fontos és érezhetõ könnyítést végrehajtottad de versenyezni akarsz Vole-val akkor:D
Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_
"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"
2.0-val megfelenék az igényeidnek?
2.6-os gumival titánrugózhatsz nyugodtan.
Raadasul 2.6 -os kulsovel
pzs: folytasd kérlek, jobb vagy mint a kabarécsütörtök.
a flyweightet ha jól mlékszem max 2-es gumiig ajánlják szóval azt ne eröltesd. vetekszik a monsterrel? gigamegalol. könyebb? a pazzaz is könyebb mint a dorado, akkor az is vetekszik? komolyan az agyon meg a nipliken akarsz spórolni 30 grammot? mikor az egyik legnehezebb villád van, a legnehezebb rugóstaggal?
240g-s belso? az nem sok kicsit?
Schwalbe-nak 190 gos belso vannak es akkor az meg nem is tul jo.
Maxxis Flyweight 104 g
de vannak ennel konnyebbek is;)
én is megmértem nekem 240g lett ugyanaz a holmi
nah:
szükségem lenne némi infóra még.
mennyit nyom 36db 2mm dt küllõ acél anyával, és mennyi alu anyával?
speckó átütõs agya hány gramm
Sram 9-es fogsorr 11-2x fogakkal
Novatek elsõ átütõs agy?
ezeket nem tudom megmérni... de még keresgélek.
Ezek az adotok azért nem mindig biztosak és néhány a mérettõl függõ. Jelenleg a legkönnyebb váz (kereskedelmi forgalomban lévõ) a Litespeed-é 54-es méretben 770 gr., a kerékszettben pedig Extralite Ultraclimb (865 gr.), a 800 gr. körülit most tervezi valami más cég. A legkönnyebb gumi pedig a 100 gr.-os (!!) Tufo szingó. De ezek a gyári adatok sem szentírások. Az otthoni tuning nem számít "hivatalos" rekordnak, mert azért olyat kell csinálni, hogy legalább egy-két útig ne legyen életveszélyes. Ezek a dolgok inkább marketing fogások, mintsem használhatók, hiába könnyûek, ha a egyéb menetteljesítmény gyenge... Nem véletlen, hogy egy csapat sem megy ezekkel még idõfutamon, v. hegyi if.-n sem.
lemértem:294g a belsõ...
Hát én is kíváncsi leszek hol áll majd meg a mérleg:)