Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#4761
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

A dtswiss-nek tuti oldala van, mindennek rajta van a súlya.


köszi. odáig még nem jutottam el.

#4762
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

Az enyémnek nem.
Csak azért kötekszem mert nem értem hogy minek kell könnyíteni ilyen szinten elvben a gépet hogyha kõvilla kõváz kõgumik kõkerék van.
Szóval a titánrugó az olyan számomra (SZÁMOMRA) hogy ha már az összes fontos és érezhetõ könnyítést végrehajtottad de versenyezni akarsz Vole-val akkor:D



Azért mert én megvalósítom az elvi dolgaimat és nem csak a szám jár.

a tag 230 6way helyett 240-es 4way lett. titánrugesszal


kerekek elõl hátul:

doubletrack helyett mavic 729
Duro helyett Schvalbe 880 grammal
maxxis 480g-os belsõ helyett schvalbe 240g-os

kõkerék kilõve asszem. a tartósságról nem mondok le.
így már más a kép?

#4763
_Alex_

_Alex_

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.086 hozzászólás
A dtswiss-nek tuti oldala van, mindennek rajta van a súlya.

Balance a bike right, keep the pedals turning, forget about everything except right now...
Picasa _Alex_


#4764
rocsipeti

rocsipeti

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.770 hozzászólás
és mindezt bicaj nélkül:)

#4765
Jorus

Jorus

    ALFAHÍM

  • globális moderátor
  • 11.799 hozzászólás
Ha Voleval akarsz versenyezni, akkor elõször is menj el tájfutónak, hogy kiismerd magad az erdõkben, rálelj az ugratók melletti, de még pályavonalon belüli vadcsapásokra, légy kicsi, hogy elférj a letörés melletti, de még pályavonalon belüli, apró õzsuták járta ösvényeken a belógó bonsai fák alatt, és utána ráérsz könnyíteni. ;):D

"...hogy tudsz-e kegyelmezni, Úgy ahogy neked soha soha senki
S ha igen, hát jó leszel annak, Aki hagyja magát, mások is hagynak
Majd mindig, s Te ott állsz szelíden Hajnalban az utcán, és jól esik minden"



#4766
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás

2.0-val megfelenék az igényeidnek?


Az enyémnek nem.
Csak azért kötekszem mert nem értem hogy minek kell könnyíteni ilyen szinten elvben a gépet hogyha kõvilla kõváz kõgumik kõkerék van.
Szóval a titánrugó az olyan számomra (SZÁMOMRA) hogy ha már az összes fontos és érezhetõ könnyítést végrehajtottad de versenyezni akarsz Vole-val akkor:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4767
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
most nem fûzöm ki az agyat, hogy le tudjam mérni, ugye nem baj? ;)

a 36 db dt küllõt le tudnám mérni alu anyával, de nem írtad, hogy milyen hosszban kellene meg hogy fekete vagy ezüst kivitel, szóval nem lenne 100%-ig hiteles az adat.

#4768
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

2.6-os gumival titánrugózhatsz nyugodtan.;)


2.0-val megfelenék az igényeidnek?

#4769
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

Raadasul 2.6 -os kulsovel ;)


köszönöm a megerõsítést! maradok a 240-es belsõnél.
a kollega nemtudta hogy dhzok valószínüleg azért ajánlotta a cc-belsõt.
bár ha átütõs agyakat emlegetek...

szóval 30 grammot lehet spórolni az alu niplikkel?

#4770
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
2.6-os gumival titánrugózhatsz nyugodtan.;)
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#4771
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

pzs: folytasd kérlek, jobb vagy mint a kabarécsütörtök.

a flyweightet ha jól mlékszem max 2-es gumiig ajánlják szóval azt ne eröltesd. vetekszik a monsterrel? gigamegalol. könyebb? a pazzaz is könyebb mint a dorado, akkor az is vetekszik? komolyan az agyon meg a nipliken akarsz spórolni 30 grammot? mikor az egyik legnehezebb villád van, a legnehezebb rugóstaggal? ;)


hehe

az új tagban már titánrugesz figyel :lick:
az agynak a súlya érdekel hogy kitudjam számolni hány gramm a küllõzésem
hogy miért? mert.

a villás dolgokat télleg poénból írtam örülök hogy teccik :)
kiöntöttem ólommal a becsúszó alját hogy alacsonyabban legyen a súlypont....
meg esténként kiveszem a vázból és súlyzózok vele :)


inkább adatokat mondjatok v modjál.

#4772
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
Raadasul 2.6 -os kulsovel ;)
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#4773
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
pzs: folytasd kérlek, jobb vagy mint a kabarécsütörtök. :)

a flyweightet ha jól mlékszem max 2-es gumiig ajánlják szóval azt ne eröltesd. vetekszik a monsterrel? gigamegalol. könyebb? a pazzaz is könyebb mint a dorado, akkor az is vetekszik? komolyan az agyon meg a nipliken akarsz spórolni 30 grammot? mikor az egyik legnehezebb villád van, a legnehezebb rugóstaggal? ;)

#4774
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

240g-s belso? az nem sok kicsit?

Schwalbe-nak 190 gos belso vannak es akkor az meg nem is tul jo.

Maxxis Flyweight 104 g

de vannak ennel konnyebbek is;)


netudom 2,6"-os kerék be bemerjek-e rakni 100g-os belsõt... nem szeretnék kinlódni defektel dh versenyen.

a novatek honlapja egy rakás szemét semmi infót nem lehet kihalászni róla. :)

#4775
73Kacsa

73Kacsa

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 639 hozzászólás

én is megmértem nekem 240g lett ugyanaz a holmi :)

nah:

szükségem lenne némi infóra még.
mennyit nyom 36db 2mm dt küllõ acél anyával, és mennyi alu anyával?
speckó átütõs agya hány gramm
Sram 9-es fogsorr 11-2x fogakkal
Novatek elsõ átütõs agy?
ezeket nem tudom megmérni... de még keresgélek.


240g-s belso? az nem sok kicsit?

Schwalbe-nak 190 gos belso vannak es akkor az meg nem is tul jo.

Maxxis Flyweight 104 g

de vannak ennel konnyebbek is;)

#4776
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás
érdekesség:

tegnap megmértem a villámat: 4350 gramm 23 cm út 39-es becsúszók mellett.
Vetekszik a monsterral mégis könnyebb. :)

a verseny cc villa nem? :) pick-sys be jólessz?

#4777
LóFarkas

LóFarkas

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.721 hozzászólás

Ezek az adotok azért nem mindig biztosak és néhány a mérettõl függõ. Jelenleg a legkönnyebb váz (kereskedelmi forgalomban lévõ) a Litespeed-é 54-es méretben 770 gr., a kerékszettben pedig Extralite Ultraclimb (865 gr.), a 800 gr. körülit most tervezi valami más cég. A legkönnyebb gumi pedig a 100 gr.-os (!!) Tufo szingó. De ezek a gyári adatok sem szentírások. Az otthoni tuning nem számít "hivatalos" rekordnak, mert azért olyat kell csinálni, hogy legalább egy-két útig ne legyen életveszélyes. Ezek a dolgok inkább marketing fogások, mintsem használhatók, hiába könnyûek, ha a egyéb menetteljesítmény gyenge... Nem véletlen, hogy egy csapat sem megy ezekkel még idõfutamon, v. hegyi if.-n sem.


pcycle: Ez a bicó nem annyira életveszélyes, mint amennyire annak tûnik, mert a sok-sok házi tuningot jórészt maguk a gyárak csinálták. A váz egy Litespeed Ghisallo, de azon is könnyítettek stb.

Hogy a profik vajon miért nem ezzel mennek hegyi idõfutamon? Mert a UCI súlyhatár miatt rá kéne akasztani 3 kiló ballasztot, wazze.

#4778
pézsé

pézsé

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.333 hozzászólás

lemértem:294g a belsõ...
Hát én is kíváncsi leszek hol áll majd meg a mérleg:)


én is megmértem nekem 240g lett ugyanaz a holmi :)

nah:

szükségem lenne némi infóra még.
mennyit nyom 36db 2mm dt küllõ acél anyával, és mennyi alu anyával?
speckó átütõs agya hány gramm
Sram 9-es fogsorr 11-2x fogakkal
Novatek elsõ átütõs agy?
ezeket nem tudom megmérni... de még keresgélek.

#4779
pcycle

pcycle

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.247 hozzászólás
Ezek az adotok azért nem mindig biztosak és néhány a mérettõl függõ. Jelenleg a legkönnyebb váz (kereskedelmi forgalomban lévõ) a Litespeed-é 54-es méretben 770 gr., a kerékszettben pedig Extralite Ultraclimb (865 gr.), a 800 gr. körülit most tervezi valami más cég. A legkönnyebb gumi pedig a 100 gr.-os (!!) Tufo szingó. De ezek a gyári adatok sem szentírások. Az otthoni tuning nem számít "hivatalos" rekordnak, mert azért olyat kell csinálni, hogy legalább egy-két útig ne legyen életveszélyes. Ezek a dolgok inkább marketing fogások, mintsem használhatók, hiába könnyûek, ha a egyéb menetteljesítmény gyenge... Nem véletlen, hogy egy csapat sem megy ezekkel még idõfutamon, v. hegyi if.-n sem.

#4780
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
yó lehet azokkal a bumszli stoplikkal mondjuk szikláson tolni,bár tök mind1 is,h hol...
és már az eggbeaternél azt hittük,h tök mind1 a pedálállás:)