Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#4801
Írta 2005. november 19. - 19:38

sima alu csak a hosszúkanalasból lesz! közép és rövid csak a karbonkanállal! talán még fellelhetõ lesz a 2005-ös közepes méretû valahol ami még alukanalas.
#4802
Írta 2005. november 19. - 19:35

Nemar. Jovore sem lesz rovidkanalas?
Egyáltalán lesz még sima?Ha lesz akkor biztos hogy lesz.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4803
Írta 2005. november 19. - 19:33

Nemar. Jovore sem lesz rovidkanalas?
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4804
Írta 2005. november 19. - 19:31

Igen a könyök a híres termoplastik nevû kompozit, amit karbon mintásra festenek, vagy a bánat tudja hogy csinálják, de a kanál az tényleg szénszálszövetbõl és hõre keményedõ gyantából van!
Hát akkor Vole vedd a régit, de abból nincs rövid kanál csak közepes.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4805
Írta 2005. november 19. - 19:30

Persze a karbon nem, csak az tudod milyen karbon..
Igen a könyök a híres termoplastik nevû kompozit, amit karbon mintásra festenek, vagy a bánat tudja hogy csinálják, de a kanál az tényleg szénszálszövetbõl és hõre keményedõ gyantából van! Pontosabban a vékony termoplasztik kanálban van merevítésként vastagabb karbonbetét!
#4806
Írta 2005. november 19. - 19:26

Elég ha csak odacsapod! A karbon nem tolerálja az ütéseket.
Persze a karbon nem, csak az tudod milyen karbon..

Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4807
Írta 2005. november 19. - 19:24

Elég ha csak odacsapod! A karbon nem tolerálja az ütéseket.
#4808
Írta 2005. november 19. - 19:24

Ha jol emlekszem akkor zert az X.0 konyebb, de majd megnezem.
Jo, tehat ne legyen karbon, ok, akkor a sima lesz
A bovden nem problema szeritnem, mert full Nokon Konkavex lesz, igy a sar meg szutyok max a valto felol mehet be, valami minimalis.
A valtokar nem problema, ugyis a fekkar lenne kivul.
Jo, tehat ne legyen karbon, ok, akkor a sima lesz

A bovden nem problema szeritnem, mert full Nokon Konkavex lesz, igy a sar meg szutyok max a valto felol mehet be, valami minimalis.
A valtokar nem problema, ugyis a fekkar lenne kivul.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4809
Írta 2005. november 19. - 19:22

Miért menne tönkre egy X0 ha nem esel vele geci nagyot?
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4810
Írta 2005. november 19. - 19:21

DH-ra semmiképpen sem karbon X.0-t ha a sram mellett döntessz! Amerikai MBA 17. OLDAL- gyönyörû kép törött váltókanalas karbon X.0 ról. Nem bírja az oldalról kapott ütéseket. Shimano max elgörbül de utána visszahajtható. Tényleg jobb az X.0 rugója de az XTR könnyebb pár grammal. Mindkettõvel nyertek már DH VB-t és világkupát. Mostanság azért megy minden DH-s X.0-lal mert most az a divat és kapják a sramtól. Csak nem tudni hogy hány legurulás után cserélik, mert gajjra ment. Mûködésben nincs különbség, árban viszont az X.0 pofátlanul drága.
#4811
Írta 2005. november 19. - 19:21

ezt a saint orvosolja jövõre hálistennek
#4812
Írta 2005. november 19. - 19:20

tjah sztem is yobb a csak hüvelykujjal váltás...
viszont nem tudsz választani,mindenképpen a fékkarnak kell kívül lennie
viszont nem tudsz választani,mindenképpen a fékkarnak kell kívül lennie
#4813
Írta 2005. november 19. - 19:18

Nekem mindkét X0 karom király volt ha van rá pénzed vedd azt!(az x9 ugyan olyan érzés) volt olyan hogy full eltömödve sárral és falevlekkel is hibátlanul váltott.
A karok szintén zseniálisak, kézreállnak könnyûek.
A karok szintén zseniálisak, kézreállnak könnyûek.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#4814
Írta 2005. november 19. - 19:15

Nekem volt XTR, hasznaltam sokaig es soha nem volt vele baj, erdekes modon nem kotyogott ki, es a sarat is jol birta.
De ha a Sram tenyleg annyira jo, akkor kiprobalom.
Miert X.0? Csak bazzeg
De ha a Sram tenyleg annyira jo, akkor kiprobalom.
Miert X.0? Csak bazzeg

Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!
I`m as fast as nobody!
#4815
Írta 2005. november 19. - 19:10

Nem hiszem, hogy osztályharc lenne. Részben autentikus véleményt modhatok, mert volt/van Shimanom, és van SRAM-is. Nekem a SRAM sokkal jobban bejött, de az igaz, hogy XTR-ben nem mérvadó a véleményem, mert olyat soha se használtam.
#4816
Írta 2005. november 19. - 19:06

ezt a kérdést felesleges volt sztem feltenni, most megint osztályharc jön

#4817
Írta 2005. november 19. - 19:04

mivel DH-ra kell
és fontos az erõsség meg az élettartam,ill. hogy yól a helyén tartsa a láncot
ezért SRAM
indoklás;
a sram rugói személyes tapasztalat alapján késöbb fáradnak el és a váltóik sem kotyognak ki annyira mint a nagy S-é
szerintem ez elég fontos szempont ilyen igénybevételnél
no meg nincs giga bowdenhurok rajta így nem tudsz beakadni Janihegyen 1 bokorba...
meg úgy tûnik,a sramnak a váltókarjai is tovább bírják
Borsi most szív a jobb oldali váltókarral,(LX) a rugó ellenében nyomva nem akad be a kar,nem vált semmit,kikopott ~1.5 év használat alatt teljesen
ellenben Srammal még nem volt gond,az van neki bal oldalt:)
de h miért X0 azt én sem értem...értelmetlenül drága akárhonnan szerválva is egy X7hez képest
én azt raktam fel,váltókarnak meg X9-et,gondolva az amortizációra:) bár idáig csak annyi volt,h betört a fokozatkijelzõ borítása
és fontos az erõsség meg az élettartam,ill. hogy yól a helyén tartsa a láncot
ezért SRAM
indoklás;
a sram rugói személyes tapasztalat alapján késöbb fáradnak el és a váltóik sem kotyognak ki annyira mint a nagy S-é
szerintem ez elég fontos szempont ilyen igénybevételnél
no meg nincs giga bowdenhurok rajta így nem tudsz beakadni Janihegyen 1 bokorba...
meg úgy tûnik,a sramnak a váltókarjai is tovább bírják
Borsi most szív a jobb oldali váltókarral,(LX) a rugó ellenében nyomva nem akad be a kar,nem vált semmit,kikopott ~1.5 év használat alatt teljesen
ellenben Srammal még nem volt gond,az van neki bal oldalt:)
de h miért X0 azt én sem értem...értelmetlenül drága akárhonnan szerválva is egy X7hez képest
én azt raktam fel,váltókarnak meg X9-et,gondolva az amortizációra:) bár idáig csak annyi volt,h betört a fokozatkijelzõ borítása
#4818
Írta 2005. november 19. - 19:01

#4819
Írta 2005. november 19. - 18:59

én az XTRt venném mert szebb a szine 
sram könnyebb kb 3 grammal sztem

sram könnyebb kb 3 grammal sztem
#4820
Írta 2005. november 19. - 18:55
