Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4701
Írta 2005. december 07. - 19:22
a tartósságot úgy értettem, hogy a karbon érzékenyebb a felületi sérülésekre
a syncros tényleg csak os méretben van, ami nagyon nagy f@szság, mert vannak, akiknek nem a divat számít...
nincs mit, ma visszaszereztem, rádobtam a mérlegre csak kíváncsiságból, aztán jutott eszembe a párbeszédünk, gondoltam megírom
#4702
Írta 2005. december 07. - 19:08
Easton Carbon kormany attol hogy konnyu meg eros is. Nem nagyon hallani hogy sorra torik el.
A Syncros -nak utananezek. Kis pihi utan ujraeledt a ceg, es egesz jo cuccaik is vannak. Kar hogy OS.
Jah, es koszi hogy lemerted
I`m as fast as nobody!
#4703
Írta 2005. december 07. - 18:30
25,4es befogóval, 65 centire vágva, 2" emeléssel 240 gramm
szóval "jóval" könyebb az easton
tartósság gondolom neked nagyjából mind1
de ami még érdekes lehet: syncros factory
karbon, jó széles (~70), oversize és 207 mérve!!
szóval rendes méretekkel szerintem 200 alatt van és dhra ajánlott...
#4704
Írta 2005. december 07. - 17:50
na itt vagyok
Flóter nem kell a Demora, mert FSR
a Demo9 pontos súlya S-esben: 5108g + rugóstag (4way, 240mm):1075g
a Demo8 M-esben: 4381g + tag
azért még fontold meg a 8-ast is a súly miatt mindenképpen, sok az a 700g. átütõtengellyel ne foglalkozz sztem, csavaros aggyal soha nem érzed meg, hogy nem átütõs a 8-as.
Árak: Demo9 '06: 590ezer, Demo8 '06: 550ezer
Jah és a villa: 888 a legjobb abba.
#4705
Írta 2005. december 07. - 15:22
akkor máshogy: a demó jobban teccik. az kell semmi más. biztos vannak jobbak könnyebbek stb. elismerem.
mér 2001-es vega is ritkaság. egy van belóle európában...
hát ha 10 nél több lessz belõle a világon kis-is fogom dobni. na meg flóter nincsen rajta, a szine is olyan sz@r :scared:
(mármint a demó)
#4706
Írta 2005. december 07. - 15:17
#4707
Írta 2005. december 07. - 15:14
ja,a kancsi biztos összetörne.
akkor máshogy: a demó jobban teccik. az kell semmi más. biztos vannak jobbak könnyebbek stb. elismerem.
#4708
Írta 2005. december 07. - 15:11
köszi de marad a demó9 az talán v. biztos nem hal meg alattam.
ja,a kancsi biztos összetörne.
#4709
Írta 2005. december 07. - 15:11
#4710
Írta 2005. december 07. - 15:08
I`m as fast as nobody!
#4711
Írta 2005. december 07. - 15:06
oh, Dig, igazán megtisztelõ
Pézsé: nézd meg a gemini dh-t ha a súlyra mész.kb. olyan áron van,mint a demo.
köszi de marad a demó9 az talán v. biztos nem hal meg alattam.
viszont mostmár tényleg meg kell szereznem hány kila a váz mert.....
én még mindig tartom az 5300-at tag vélkül.
#4712
Írta 2005. december 07. - 14:58
Pézsé: nézd meg a gemini dh-t ha a súlyra mész.kb. olyan áron van,mint a demo.
#4713
Írta 2005. december 07. - 14:42
A demo9 vázat 14 lbs-nek írják kint.Megnéztem a bikemag vázösszehasonlítót ott valóban ennyit írnak az S-es vázra.
Szóval fenntartom a kõváz, de jóváz elvet a demo9 nekem is egyik kedvencem de nagyon nehéz, hallgass Vole-ra vagy Rocsi-ra ha okosan akarsz könnyíteni.
Szerintem a Demo9-et nem fogod 20 kiló alá vinni ésszerû könnyítésekkel.
Csak ha régi boxxert vagy levegõset teszel bele full X.0 szett Ti rugó, Tubleless kerekek és nagyon könnyû agyak, könnyû cseregcsõ nyereg, karbon kormány, könnyû stucni, megnézium pedál és gamut láncterelõ.
Kérdés megéri e rákölteni ennyi pénzt?
Ha könnyû bringát akarsz vegyél orange223-at az 4.2 kiló tag nélkül.
És azt csak mellékesen mondom hogy ha ilyen komolyan veszed a dolgokat akkor a 9 col baromi sok lesz a VK pályán:D
#4714
Írta 2005. december 07. - 14:19
pézsé: milyen vegát vettél?
ja,és ahhoz képest,hogy nem is akarsz nyerni, már van szponzor is?!
ügyes:)
1 éve keztem a vega 1-el most adom el vagy cserélem demóra
az idén is 2 támogetó volt. mégis buliként fogtam fel. semmi pízért nem akarom lenyomorítani magam. ezt el is fogadják. a bringás "szponzor" nem nagy szám csak ingyen szerelik a verdát cserélik a törött nem nagy értékû cuccokat. (nem a vázat tagot ilyeneket). baráti és üzleti kapcsolatban vagyunk. kéz kezet mos http://pix.bikemag.h...ydgfas.jpg.html
#4715
Írta 2005. december 07. - 14:10
ja,és ahhoz képest,hogy nem is akarsz nyerni, már van szponzor is?!
ügyes:)
#4716
Írta 2005. december 07. - 14:06
és a vega is olyan jó mint a demo9, sõt jobb mert könyebb
akkor most már nem értem mi a 445 és a 350?
akkor adok neked egy vegát egy demóért!! oké?
a gép szervizelését a sponzor cég végzi, nem én fogok kinlódni a niplikkel.
a villát is le fogom cserélni. a váz jöjjön meg elõször.
a nem fogok titáncsavarokat tenni a vedába elhihetitek.
Thommey adata miért nem pontos?
levett egy vázal a felról és lemérte. rossz a mérleg? akkor miért nem tiltakozott senki?
#4717
Írta 2005. december 07. - 12:52
Ha van egy kis penzed, akkor inkabb Mavic Deetracks. Annyi a kulonbseg a Deemax -hez kepest, hogy mas a felni es nem UST -s. Az agy ugyanaz, a kullok is. Es csak kicsivel nehezebb viszont ha jol remlik arban azert van kulonbseg es van a forgalmazonal most, mert fogtam a kezemben.
Ez egy eros es relative konnyu kerekszett amivel tuti nem lesz bajod.
A villat mindenkepp le kell cserelni legalabb egy 888 -ra.
A titancsavarok es rugo arabol siman kijon, es masfel kilot nyersz kevesebb mint fel kilo helyett.
Ha nem akarsz versenyt nyerni, akkor hanyagolnek minden titan alkatreszt a bringadrol ( kiveve ti rugo ).
A demo 9 tartos vaz ( bar a sulyaval kapcsolatban szerintem tevedsz ha Thommey adatait nezted, inkabb keresd meg amit LCS irt, mert az a biztos ;- ) es jol mozog csak kicsit nehez.
A konnyu bringa csak akkor kell ha mindenkepp az eredmeny a fontos, amugy mindegy hogy 19 vagy 21 kilos bringad van.
"akkor most már nem értem mi a 445 és a 350?"
445 a tag, 350 a rugo vagy forditva
I`m as fast as nobody!
#4718
Írta 2005. december 07. - 12:51
akkor most már nem értem mi a 445 és a 350?5300+445+350g
#4719
Írta 2005. december 07. - 12:09
és a titán csavarokat még ki is lehetne fúrni...tárcsához 6 helyett 3 csavar,mint a profiknál...kerekekbe hélium...elmenni kakilni a verseny elõtt...
rocsipeti:
köszia tippeket. van lufis ismerõsöm õ majd ad héliumot. ez nagyonjó!
meg én is szívok belõle.
dig:
ha visszakeresel itt 5300 gramm a demó 9. tag nélkül.
másrészt a vega könnyebb : fejcsapággyal taggal rugóval nyeregcsõ+bilincsel összeszelten 5625g-ot mértem nála.
a régi gép összsúlya kõkerék kõvilla kõvázzal is 21505g. volt
az új és nehezebb vázzal is 20 kiló alatt leszek. kõvillával, utánna lessz könnyû villa is az kb -1500g. és nem hurka lessz ilyen súlyal.
vole:
kõbiciglit tanultam meg kezelni. hozzáerõsödtem, rendszeresen edzek heti 4 szer.
3 munkahely mellett nemjut sok idõ bicózni.
szóval a gép mozgatásához megvan mi kell, ha könnyebb akkor csak jobb nem?
nem akarok én még magyar bajnok sem lenni, versenyt sem akarok nyerni, csak le akarok menni mindenhol anélkül hogy elesnék- és összetörném magam. mégeccer nem akarok megtanulni járni. elég volt 2x.
önmagamhoz képest akarok fejlõdni.
szerintem van értelme könnyíteni egy demó vázra épült vedát is...
és ha grammokat is, de ugye azért nem fogom acélniplivel fûzni mert majd utánna késõbb kicserélem alura. inkább most egybõl azzal fûzetem.
nekem ez a természetes.
a hajtómûvön meg a fékeken is lehetf fogni valamit.
#4720
Írta 2005. december 07. - 08:26
igyekszem segíteni ha megvan jöhet a karbon ahead hézagoló és a titán headlock, szigorúan karbon kupakkal. szelepsapkát is vedd le mert az is befolyásolja a perdületet és még a kiegyensúlyozottságot is javítod vele.
és a titán csavarokat még ki is lehetne fúrni...tárcsához 6 helyett 3 csavar,mint a profiknál...kerekekbe hélium...elmenni kakilni a verseny elõtt...