Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#4382
Írta 2006. január 20. - 22:18
nekem komplett kerékben volt......kb 200 km-t bírt, (a hátsó) tehát mondhatjuk gyári hibásnak....és azt mondják hogy elég sok van hasonló......szal én biztos nem veszek többet....Hi!
Ezeknek az agyaknak mennyi a "szokásos" bolti ára?
http://www.wtb.com/p...erdisclite.html
10+20e Ft kb jutányos, ugye?
Amúgy kb hogy bírják? Tapasztalat vkinek?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#4383
Írta 2006. január 20. - 22:15
Az állítólag az azt jelenti a valóságban hogy nincs...........
Ezt mondjuk könnyen ki lehet deríteni:
-Akkor lenne a két agy és hozzá egy garnitúra csapágy...
Az én AC hátsó agyam még elsõ szériás, azaz már 4. éves lesz és csak most kezd meghalni a csapágya.
Ezek szerint jól bírja... Hmm.... Megfontolandó....
Köszi!!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4384
Írta 2006. január 20. - 22:10
#4385
Írta 2006. január 20. - 22:07
Ezek a jól ismert American Classic agyak, WTB logoval. Teljesen jól bírják, csak 1 baj van velük, nem szabványos a csapágyuk.
Ja, nekem is ezt magyarázták a boltban ahol könnyü tárcsás agyak után kutattam... Állítólag van hozzá csapágy ha szükség lenne rá.
Az elsõ agy tengelye itt is az AC-féla 2darab "féltengelyes" megoldás?
Ja, és a kb 30rugó elfogadható szerintetek?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4386
Írta 2006. január 20. - 21:58
#4387
Írta 2006. január 20. - 21:52
Ezeknek az agyaknak mennyi a "szokásos" bolti ára?
http://www.wtb.com/p...erdisclite.html
10+20e Ft kb jutányos, ugye?
Amúgy kb hogy bírják? Tapasztalat vkinek?
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4388
Írta 2006. január 19. - 11:56
Valószínû hogy nem lesz félár, mert akkor nincs nyereség. A festmények is az alkotó halála után kezdenek drágulni.
Sziasztok!
Kérnénk egy kis figyelmet!!!
Morati téma idõrendben:
- 2005. február-március: leáll a nyeregcsõgyártás, mert drága és nem találják versenyképesnek
- 2005. május: leáll a Classic kormány gyártása, mert nem találnak megfelelõ csõ beszállítót
Tehát: nyeregcsõ és kormány lassan egy éve NINCS.
- 2005. október leáll az egész gyártás, akciós listát küldenek, melyben szerepel pár bentragadt tétel.
Egyvalamit(!!!) lehet féláron kapni: stucnit.
Ezenkívül van még rajta pár váz, 1db országúti villa, 1db M-bar, az egykori 55ezer ft-os kormányszarv és országúti nyeregcsõvek 27.0 méretben. Nem féláron.
A honlapjukon lehet, hogy így tudják adni, mivel Õk a gyártók. Ha valaki szeretne valamit, akkor abból tudunk hozni, ami a honlapon van. Természetesen olcsóbban, mint a régi hazai kisker ára, de a félár az nem mûkszik.
Amúgy: hoztunk 3 vázat és 3 stucnit (rendelésre, mint "nagyhatalom"), ebbõl egy 1.4-es még megvan. Meg is lehet nézni nálunk. Sajnos féláron nem tudjuk adni, mert nem féláron vettük.
Tehát: sajnos NINCS semmilyen készletünk - azon az 1 vázon kívül - akciós Morati cuccokból!
/Így nyereség sincs és nem is lesz nagyon, de azért köszi ;-(((/
Az is érdekes, hogy mióta nincs Morati, milyen hatalmas az érdeklõdés iránta...
Reméljük most már minden világos.
Üdv.
#4389
Írta 2006. január 18. - 17:58
Jó üzleti érzék, tuti lesz rá kereslet, fõleg, hogy már nem gyártják.
Vajon õk is féláron adják, vagy õk úgy tesznek, mintha misem történt volna?
off:
Egyébként abszolút nem kötekedésbõl, de a kisbetûvel írt név csak az én szememet bántja?
Valószínû hogy nem lesz félár, mert akkor nincs nyereség. A festmények is az alkotó halála után kezdenek drágulni.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4390
Írta 2006. január 18. - 15:42
Vajon õk is féláron adják, vagy õk úgy tesznek, mintha misem történt volna?
off:
Egyébként abszolút nem kötekedésbõl, de a kisbetûvel írt név csak az én szememet bántja?
#4391
Írta 2006. január 18. - 10:00
Szal Probike,a titán nagyhatalom:)
#4392
Írta 2006. január 18. - 09:58
lemértem a zzyzx pedált. 336g
ez azert nem valami yo...de cseréltem alkatrészre igy megérhette.
Szerintetek becserélyem még ezt is egy VP pedálre ami 320g ??
igazábol tetszeni mindkettõ tetszik (de csak egy kicsit ) és az lenne a kérdés hogy ki használt VP pedált és mik a tapasztalatok?
#4393
Írta 2006. január 18. - 08:56
de hiszen mindeki tudja, h az életet nem érdemes végigélni
Expinálom a pinarámát.
#4394
Írta 2006. január 18. - 03:03
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4395
Írta 2006. január 18. - 02:24
Nem a vázak érdekelnek,hanem alkatrészek...
#4396
Írta 2006. január 17. - 12:58
(...)Szerintem a bringákkal foglalkozók szakik nemsokára céget alapítanak és kihozzák a saján, független titánvázukat. Egy kis bankhitel, egy kis EU támogatás, aztán meglátjuk.
Nem valószínû. A 3 hegesztõmester eleve a Mora Aerospace fõállású alkalmazottja, azon kívül egy fejlesztõmérnök volt (az összes hihetetlen megoldás az õ szakállas fejébõl pattant ki) és Mirek a kereskedelmi vezetõ plusz Vera az ügyintézõ. Ennyi.
#4397
Írta 2006. január 17. - 12:40
#4398
Írta 2006. január 17. - 12:40
Ha valaki szeretne féláron (580-900 euró) Morati vázat venni akkor gyorsan klikkeljen a Morati honlapjára és ha jó a méret akkor vigye!
Ismétlés a tudás atyja!
A Honywellrõl egy kis adalék. Nem tudom mennyire nézitek át a Praktiker, vagy aZ Obi katalógusokat, de tavaly nyáron volt benne egy kb. 2999 Ft-os Honeywell ventillátor. Valószínûleg nem a Morati gyártotta, és nem is a Boeing.De könnyû volt, mert mûanyag volt.
Szerintem a bringákkal foglalkozók szakik nemsokára céget alapítanak és kihozzák a saján, független titánvázukat. Egy kis bankhitel, egy kis EU támogatás, aztán meglátjuk.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#4399
Írta 2006. január 17. - 12:07
Ha jól tudom csak repcsi,meg ûrcuccokkal fognak foglalkozni?
A Morati a Mora Aerospace külön© részlege volt.
A márka 2004-ben csapatot alakított, mely még abban az évben sikereket ért el - fejbõl megnemmondom melyik csoportban.
A Mora Aerospace tulajdonosa az amerikai Honeywell (2003 közepe óta).
(Mellesleg a Boeing is Honeywell érdekeltség.)
A Honeywellnek van némi köze az ABC-hoz (American Bicycle Group - akik nagyjából mindent felvásárolnak Ámerikában...)
Ha megnézed a honlapot szerintem azonnal érteni fogod mire gondolok...
#4400
Írta 2006. január 17. - 11:56
Ha jól tudom csak repcsi,meg ûrcuccokkal fognak foglalkozni?Tudom, nem elsõsorban a legleglegkönnyebb, de:
Végkiárusítás a Morati-nál - mivel cég effektíve megszûnt...
http://bikemag.hu/te...orati_1995-2005