Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#3421
Írta 2007. január 17. - 20:57

a faszi meg 1 hét szabadságra vágyik, hogy nyúzni tudja...mennyi pótalkatrésze lehet?
#3422
Írta 2007. január 17. - 19:52

#3423
Írta 2007. január 17. - 19:37

ez nagyon beteg, no ennek aztán tényleg nincs értelme, pl az az egyedi karbon váltókanál kb mit kap 1 nap zúzás alatt, naponta lehetne cserélni
Az nem egyedi '07-es X.0-nál szériatartozék az közepes meg rövid kanlasnál!
http://sram.com/en/s...rderailleur.php
Ja télleg hasonlóan végezné ez isSteve, ez nagyon szép, de használni nem merném Kis huppanás véletlen a nyeregre, és csoffadna szanaszét mint a tied anno a PXeden MT valaga alatt

Csak itt a karbon pálcákat nem lehet otthon satuval visszahajlítani

Én meg a hajtókartól tartanék, ha az egyszer megadja magát, akkor lesz egy szép formás zseb a vádlidon.
Mondjuk az volt a koncepció hogy meddig lehet egy "DH" gépet lekönnyíteni, de szerintem ezzel egy komolyabb pályán még az agyszülemény kitalálója sem merne elindulni. Az árába már bele sem merek gondolni (Csak maga a nyereg [Tune - Speedneedle - 87g] kerül 37e forintba (147euro)).
#3424
Írta 2007. január 17. - 18:42

#3425
Írta 2007. január 17. - 18:30



#3426
Írta 2007. január 17. - 18:28

#3427
Írta 2007. január 17. - 17:19

Hogyan lehet egy M3 váz köré, egy jó kis enduró bicót építeni:


#3428
Írta 2007. január 16. - 21:15

A döntés a tied.
Race, no Rest!
#3429
Írta 2007. január 16. - 21:01

Csereüzlet kertében felayánlottak egy zzyzx magnesium V fék szettet.
Jelenleg egy sram 9.0-át használok. (nem erre lenne a csere)
Kérdés megérné e lecserélni?? sokkal könnyebb vagy yobban fog??
A srammal elégedett vagyok amúgy.
az LX-re vagy Avidra hasonlít talán egy kicsit.
http://www.mountainb...atec_Foto_5.jpg
#3430
vendég_Charon_*
Írta 2007. január 15. - 11:11

Hm miért is? Mert könnyû de legalább nem tart sokáig?
Egyetértek.
Hozé:
Gratula az új cuccokhoz, nagyon szép a váz élõben is. Jó döntés volt az XT széria, mi már a 3. bringán használjuk - többieknek mondom az egyik egy tandem - és semmi probléma nem volt vele.
#3431
Írta 2007. január 15. - 10:37


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#3432
Írta 2007. január 15. - 09:16

Hm miért is? Mert könnyû de legalább nem tart sokáig?hozé
meg a én az XT agyakat is hanyagoltam volna..helyette American Classic pl...
#3433
Írta 2007. január 14. - 23:11

De én meg pont ilyet.
Minden egyes pontjába én magam is bele tudnék kötni, mert minden darabjánál van jobb, könnyebb, szebb stb. a piacon.
Nem vagyok igazi gramm-mániás. (Remélem.) A jelenlegi biciklimen sima LX cuccok vannak, és semmihez sem kellett nyúlnom rajta (fékbetét csere kivételével) több mint 10.000 km óta. Terepen. Tudom, hogy divat szidni a Shimanót...
Rengeteget olvasgattam a topikokat, és nem véletlenül nem vettem AC agyat.
Az X.9 -es sramon is agyaltam, kicsit könnyebb lett volna, tudom.
Egyrészt az XT cuccokat karácsony elött sokkal olcsóbban tudtam megvenni Németországból, mintha Sramot vettem volna.
Másrészt az XT kezelõszervek nekem jobban bejönnek.
A GripShiftet meg nem szeretem.
A nyeregcsövet kaptam a vázhoz.
3 hónapot kellett várni a vázra.
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#3434
Írta 2007. január 14. - 22:39

uh szép!! bordó nagyon fasza, hasonlít az Orbeámra

de pl. a SRAM váltáson nem gondolkoztál el. könnyebb lett volna és "szebb" ...
egy X.9 es ..vagy ha van pénz X.0 .
meg a én az XT agyakat is hanyagoltam volna..helyette American Classic pl...
de azért igyis szépséges.
mennyit kellett várni a vázra a rendeléstõl kezdve???
és a nyeregcsõ ára? 20-30 ezer közt?
#3435
Írta 2007. január 14. - 22:29

#3436
Írta 2007. január 14. - 22:21

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#3437
Írta 2007. január 14. - 22:19

#3438
Írta 2007. január 14. - 21:13

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#3439
Írta 2007. január 14. - 13:30

#3440
Írta 2007. január 14. - 02:18

