Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Indította
ruff
, 2002. október 17. 20:20
#3381
Írta 2007. január 22. - 08:46
Vazze gyönyörû az a bringa!
Minden full feketében...gratula...de az új kerekekkel is kérünk képet:)
Üdv:Thy
Minden full feketében...gratula...de az új kerekekkel is kérünk képet:)
Üdv:Thy
#3382
Írta 2007. január 21. - 13:56
Köszönöm a dícsérõ szavakat.
A KMC láncot kintrõl rendeltem, ahogy a bringa 80%át.
Igen a 106gr-os nyeregcsõ nekem is kérdéses volt, hogy bírja-e,de egy év versenyzés után még jó.
IGEN a kerék SLR! Nagyon szép!
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Az R7-rõl csak annyit, hogy a legkönnyebb 100mm-es teló manapság.
De idén már más lesz. A100mm nagyon megváltoztatta a váz kezelhetõségét.
A KMC láncot kintrõl rendeltem, ahogy a bringa 80%át.
Igen a 106gr-os nyeregcsõ nekem is kérdéses volt, hogy bírja-e,de egy év versenyzés után még jó.
IGEN a kerék SLR! Nagyon szép!
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Az R7-rõl csak annyit, hogy a legkönnyebb 100mm-es teló manapság.
De idén már más lesz. A100mm nagyon megváltoztatta a váz kezelhetõségét.
#3383
Írta 2007. január 21. - 11:02
48 gr.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3384
Írta 2007. január 21. - 00:14
#3385
Írta 2007. január 21. - 00:02
SPX :clap: hát ez nem elég hogy kegyetlen könnyü még rohadt szép is.
amugy meg jol birják rajta a carbon cuccok?
amugy meg jol birják rajta a carbon cuccok?
#3386
Írta 2007. január 20. - 21:58
ennyi erõvel 9900-ért is lehet bikepositive-ot
csak rohadt nehéz, és én tuti nem bíznék benne...
csak rohadt nehéz, és én tuti nem bíznék benne...
#3387
Írta 2007. január 20. - 19:35
Hu, már én is várom az egyedi carbon nyeregcsövemet, 1 és 1etlen lessz )
a tömege még kérdéses..
amúgy magyarországon 14.500FT ért már lehet carbon nyeregcsövet kapni.
170g körüli 350mm-es.
az szereintem yó. nem?? Ha nem yön össze az egyediség, bevállalok egy oyat...
a tömege még kérdéses..
amúgy magyarországon 14.500FT ért már lehet carbon nyeregcsövet kapni.
170g körüli 350mm-es.
az szereintem yó. nem?? Ha nem yön össze az egyediség, bevállalok egy oyat...
#3388
Írta 2007. január 20. - 18:34
az egész bicaj is nagyon rendben van. ahogy néztem korrekt alkatrészekkel van és mégis pille könnyû. bár ebbõl is kidobnám az R7est...
nyeregcsõ 106 gramm? ááá... hihetetlen...
Gyalogkakukk:
egyébként sztem SLR.
nyeregcsõ 106 gramm? ááá... hihetetlen...
Gyalogkakukk:
egyébként sztem SLR.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3389
Írta 2007. január 20. - 18:09
Megérkeztek az új kerekeim! Már nagyon vártam.
Megosztok veletek egy képet róla.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Tudtok ennél könnyebbet?
(USTs,kerámiás)
ez az új Crossmax SL? SLR?
#3390
Írta 2007. január 20. - 17:38
azt a rohadt, most nézem csak az aláírásodban a gépedet, nem vicc...
az a nyeregcsõ az mégis hogy 106g? aztamindenit
(egyébként egy sid-el le tudnál menni 8kg alá is ám )
az a nyeregcsõ az mégis hogy 106g? aztamindenit
(egyébként egy sid-el le tudnál menni 8kg alá is ám )
#3391
Írta 2007. január 20. - 16:51
Megérkeztek az új kerekeim! Már nagyon vártam.
Megosztok veletek egy képet róla.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Tudtok ennél könnyebbet?
(USTs,kerámiás)
Megosztok veletek egy képet róla.
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Tudtok ennél könnyebbet?
(USTs,kerámiás)
#3392
Írta 2007. január 20. - 00:51
hupps, most nézem, hogyha minden igaz, akkor ez hidrós holmi, sorry
edit:... ja most néztem csak meg rendesen
edit:... ja most néztem csak meg rendesen
#3393
Írta 2007. január 20. - 00:50
Hidraulikus tárcsafékhez fékkar...
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!
Race, no Rest!
#3394
Írta 2007. január 20. - 00:20
78g, de hogy mûködik? (meg van fordítva az irány egy kis csigával?)
http://batch.org/rbd...ergo_1f_db.html
http://batch.org/rbd...ergo_1f_db.html
#3395
Írta 2007. január 18. - 14:22
azért egy integrált xt rendszer igencsak túl van építve, benne rejlik durvább felhasználás is szertinem
#3396
Írta 2007. január 18. - 13:50
#3397
Írta 2007. január 18. - 13:25
...csak a hajtókar kérdéses, mert ha jól látom, akkor az egy négyszöges "régi" Tune hajtómû. Na az sztem nem valami merev...
nem is hinnéd, hogy milyen rohadt merev az a tune, én amikor próbáltam, azt hittem besz@rok...persze nem dh-ra való
#3398
Írta 2007. január 18. - 10:03
ggyx, yobo;
http://www.prototype.gr/patent.htm
ha megnézitek a patent részt alatt a rajzokat, ott már kiforrottabb a dolog, és olyan, mintha a monoblokk egy excenterben lenne benne, más kérdés, h IDrive néven ez már futott egy kört, és azt sem szerettem
aki akar, fusson még egy kört azzal, h a karbon nem csoffad, hanem törik, aztán olvasson figyelmesebben
http://www.prototype.gr/patent.htm
ha megnézitek a patent részt alatt a rajzokat, ott már kiforrottabb a dolog, és olyan, mintha a monoblokk egy excenterben lenne benne, más kérdés, h IDrive néven ez már futott egy kört, és azt sem szerettem
aki akar, fusson még egy kört azzal, h a karbon nem csoffad, hanem törik, aztán olvasson figyelmesebben
#3399
Írta 2007. január 18. - 09:46
Ez a karbon csoffadás tényleg elég nagy hülyeség...gondolom véletlenül csinálja a Scott is a Ransomot karbonból...
...
láttuk is eltörve.....igaz pont a láncvillánál, ami alu
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#3400
Írta 2007. január 18. - 09:40
Ez a karbon csoffadás tényleg elég nagy hülyeség...gondolom véletlenül csinálja a Scott is a Ransomot karbonból...
Nekem ezen a Dh gépen csak a hajtókar kérdéses, mert ha jól látom, akkor az egy négyszöges "régi" Tune hajtómû. Na az sztem nem valami merev...
Egyébként sem mindig az ésszerûségrõl, és a használhatóságról szól ez a topik, hanem a grammokról.
A nyereggel sztem nincsen semmi baj...nekem az SXtrail-en teljesen jó volt a karbon Toupe nyereg, sokkal könnyeb volt mögécsúszni, mint a böszme dh nyergekkel...csak nincsen arra lóvém, hogy eséskor letörjem...
Nekem ezen a Dh gépen csak a hajtókar kérdéses, mert ha jól látom, akkor az egy négyszöges "régi" Tune hajtómû. Na az sztem nem valami merev...
Egyébként sem mindig az ésszerûségrõl, és a használhatóságról szól ez a topik, hanem a grammokról.
A nyereggel sztem nincsen semmi baj...nekem az SXtrail-en teljesen jó volt a karbon Toupe nyereg, sokkal könnyeb volt mögécsúszni, mint a böszme dh nyergekkel...csak nincsen arra lóvém, hogy eséskor letörjem...