Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6541 hozzászólás a témában

#3401
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás

lejtõzni százezres karbon meg aranyszínû csicsamicsákkal egy vicc...

ez pedig egy fórum, mindenki írja a maga véleményét (f@szságát) a dologról, mégis mekkora az esélye annak, hogy valaki linkel egy ilyet, és bárki próbálta volna.... maradjon mindenki kussban csak azért mert, még nem próbálta? oké kurva szakmai lesz a fórum, csak éppen ÜRES lesz... f@szom


Amúgy ezt majd, mondd az igazi Steve Peat szemébe:D
Hobbi felhasználásra amúgy tök igaz amit írtál! DE! Világkupán egy körre viszont tökéletes.. bár szerintem biztos lenne ami megadná magát, vagy a fasz tudja, de ez ilyen koncepciós bicaj nem, hogy ilyet is lehet címmel..
Mellesleg a váz nehéz, bár van olyan hazai élversenyzõnk, aki mérleg nélkül ránézésre megmondta, hogy "nem tudom, de baromi könnyû" :D:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#3402
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás

lehet hülyeséget mondok, de jól látom, hogy a lengõkarral együtt mozdul a hajtómû is felfelé? mert akkor az azért elég vicces lehet menet közben :)

meg pl ha rajta van a súlya a pedálokon (nem ül a rider), akkor a bringást is emelnie kell a rendszernek a berugúzáshoz? hú ezt már elég nehezen tudom elképzelni, kicsit bele is zavarodtam


ez már nem szigoruan grammánia ,de nem beszélsz hüyeséget, nekem is feltûnt hogy valami nem stimmmel......meg az a két furatos kar is elég furcsa 90 fokot zár be a földel...hát ugy szerintem széttörik hamar a hátsórész...

van 2 db video..azkból feltûnik hogy tényleg nem DH inkább olyan freeride bico..
az egyiken egy lépcsõn megy felfelé :)
http://www.prototype.gr/first_mid.wmv
http://www.prototype...ymittos_low.wmv

érdeklõdõknek::
www.prototype.gr

#3403
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
lehet hülyeséget mondok, de jól látom, hogy a lengõkarral együtt mozdul a hajtómû is felfelé? mert akkor az azért elég vicces lehet menet közben :)

meg pl ha rajta van a súlya a pedálokon (nem ül a rider), akkor a bringást is emelnie kell a rendszernek a berugúzáshoz? hú ezt már elég nehezen tudom elképzelni, kicsit bele is zavarodtam

#3404
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
mert egy 6-7 éves villa van benne..
azért 1999-2000-ben yo cuccok voltak ezek nem..
amúgy nekem sem tetszik..de az tulzás hogy hányás. zegény görög srác aki építette megsértõdik... :))

#3405
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
lehet hogy könnyü, de én fel nem ülnék rá.
Elsõváltó meg 145 mm elsõ út és dh bringa?:) inkább könnyü enduro feleslegesen hosszú rugóúttal.

#3406
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
mekkora hányás... :)
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#3407
yobo

yobo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 500 hozzászólás
és ehez mit szóltok?
felépítve 12-13 kg ez a prototypus DH !!! váz.

Considering that this is our first prototype (not a pre-production model) and despite the increased weight (18 kilos) we could develop a trail bike with 145 / 150 mm front travel, 200 rear travel within the range of 12 to 13 kilos! The bike is equipped with the following:
A) Carbon fibre / kevlar frame & suspension arm, with fortal alluminum CNC parts. Ertalon bushings (easy to access for service).
B) Manitou X-VERT DC dual crown fork, 120mm travel.
C) Fox float R (no locking) 165mm eye-to-eye.
D) Shimano XT crankset, aftermarket inner ring, 20-32-44 T.
E) Time attack alluminum pedals.
F) Shram 9.0. SL 11-32 cassette.
G) Shram 9.0. shifters.

H) Ultegra 68mm, 115 bottom bracket.
I) Shimano XTR front & rear derailleurs.
J) Shimano XT disc brakes.
K) Sacs chain.
L) American classic disc hubs.
M) Mavic 317 disc brake rims.
N) Ritchey logic ahead set.
O) Titec stem.
P) CM riser handlebar
A. Roox 30,8 430mm seatpost.
B. Selle italia transalp ti saddle.
C. Michelin wildgripper XL tires.

Feltöltött kép
Feltöltött kép

#3408
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás

minden bizonnyal pl az x0 hasznalhatatlan es
mindig lecsoffad

ami karbon az lecsoffad

tovabbra is szemre mondjatok mi mennyire tartos

ertem en.


lejtõzni százezres karbon meg aranyszínû csicsamicsákkal egy vicc...

ez pedig egy fórum, mindenki írja a maga véleményét (f@szságát) a dologról, mégis mekkora az esélye annak, hogy valaki linkel egy ilyet, és bárki próbálta volna.... maradjon mindenki kussban csak azért mert, még nem próbálta? oké kurva szakmai lesz a fórum, csak éppen ÜRES lesz... f@szom

#3409
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
hát igazad van
biztos mérnök kell, hogy megmondja, a Tune ezen cuccait nem erre a terhelésre tervezték

törik, a csoffadás egy régi esetre vonatkozott :)


ettõl még tetszik, a v10essel is el lehetne játszani! :)

#3410
málna

málna

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.117 hozzászólás
az alkatrészek többsége (ellenben a storck meg "kanyon" cc/országúti csodákkal) még mindig fémbõl van, maximum az indokolt helyeken van karbon... szóval szerintem a vázon kívül (ami annyira azért nem könnyû..), ha nem is tartós, de mûködõ alkatrészek vannak. és miért ne csináljanak ilyet? könnyíteni kell, ez csak az elsõ lépés.. pár év múlva szériaalkatrészekkel is meg lehet majd csinálni, hol itt a baj?

#3411
lor

lor

    phorumus maximus

  • globális moderátor
  • 24.199 hozzászólás
minden bizonnyal pl az x0 hasznalhatatlan es
mindig lecsoffad

ami karbon az lecsoffad

tovabbra is szemre mondjatok mi mennyire tartos

ertem en.

NE ÍGY! NE ÍGY!

borzasztus falánkusz
lor-inc g-boxx designer
. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...


#3412
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Tune kar volt már a Ghost gépen is, ráadásul szériaként, ha jól emlékszem!!
Valamit tudhat az a kar...

#3413
retizotyo

retizotyo

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.760 hozzászólás
készülhetett volna hungarocellbõl is, az könnyebb és ugyanennyire használhatatlan. Igaz, ez sokkal inkább sznob...:chin:

a faszi meg 1 hét szabadságra vágyik, hogy nyúzni tudja...mennyi pótalkatrésze lehet?



#3414
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
ez inkább afféle "tegyük fel ,hogy van végtelen sok pénzünk és hasonló mennyiségû szabadidõnk, tehát teleaggatunk mindenféle könnyû, drága, lehetõleg karbonos, de legalább nem igazán tartós cuccal mindenféle bringavázat"-rovatsorozat Dh-s epizódja....ha ehelyett olyanokat építenének, amik tartós, relatíve könnyû és elérhetõ árú alkatrészekkel vannak felszerelve, az alkatrészválasztást megindokolva, akkor azt én szívesebben fogadnám...mert ez a bringa szvsz így, ebben a formában a nyálcsorgatáson kívül semmire sem jó, max porfogónak vagy dísznek. bár mindkettõnek kicsit drága.

#3415
stevepeat

stevepeat

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás

ez nagyon beteg, no ennek aztán tényleg nincs értelme, pl az az egyedi karbon váltókanál kb mit kap 1 nap zúzás alatt, naponta lehetne cserélni


Az nem egyedi '07-es X.0-nál szériatartozék az közepes meg rövid kanlasnál!
http://sram.com/en/s...rderailleur.php

Steve, ez nagyon szép, de használni nem merném Kis huppanás véletlen a nyeregre, és csoffadna szanaszét mint a tied anno a PXeden MT valaga alatt

Ja télleg hasonlóan végezné ez is :D
Csak itt a karbon pálcákat nem lehet otthon satuval visszahajlítani :P

Én meg a hajtókartól tartanék, ha az egyszer megadja magát, akkor lesz egy szép formás zseb a vádlidon.

Mondjuk az volt a koncepció hogy meddig lehet egy "DH" gépet lekönnyíteni, de szerintem ezzel egy komolyabb pályán még az agyszülemény kitalálója sem merne elindulni. Az árába már bele sem merek gondolni (Csak maga a nyereg [Tune - Speedneedle - 87g] kerül 37e forintba (147euro)).
Keep the rubber-side down!!

#3416
ggx

ggx

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.613 hozzászólás
ez nagyon beteg, no ennek aztán tényleg nincs értelme, pl az az egyedi karbon váltókanál kb mit kap 1 nap zúzás alatt, naponta lehetne cserélni

#3417
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Steve, ez nagyon szép, de használni nem merném :) Kis huppanás véletlen a nyeregre, és csoffadna szanaszét mint a tied anno a PXeden MT valaga alatt :)

#3418
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Ezt rátették volna egy Marinra akkor meg 12 lenne:D
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#3419
stevepeat

stevepeat

    vendég

  • fórumtag
  • 25 hozzászólás
Grammmmánia - a végleteken is túl!

Hogyan lehet egy M3 váz köré, egy jó kis enduró bicót építeni:

Feltöltött kép
Feltöltött kép
Keep the rubber-side down!!

#3420
-Henger-

-Henger-

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.181 hozzászólás
Mennyivel könnyebb, mint a mostani féked? Hogyan fog, amit le akarsz cserélni a bicón?
A döntés a tied.
Légy optimista! Ha citrommal kínál meg az élet, kérj hozzá Martinit!
Race, no Rest!