Jelentkezz be Regisztrálj
![Kép](http://www.gravatar.com/avatar/15dd0adb928b9fd3f9862afe5bccf865?s=100&d=http%3A%2F%2Fforum.bikemag.hu%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fsnapshot%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Grammmmánia - a végletekig
#3441
Írta 2007. január 13. - 22:08
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3442
Írta 2007. január 13. - 13:36
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ON
#3443
Írta 2007. január 11. - 22:51
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
11 C-atom + 12 H-atom + 3 O + N= 11*12 + 12*1 + 3*8 + 14 = 132 + 12 + 24 + 14 = 182 gramm, ha jól számoltam az atomokat...holnapra ha gondoljátok, megmondom a pontos nevét is a molekulának, most nincs türelmem elnevezgetni...
OFF
Ha nem értesz hozzá akkor inkább hagyd a f...ba...
11 C+ 3 O+ 15 H+ 1 N; C=12, O=16, H=1, N=14, de szerintem még ehhez jön 2H mivel el lett cseszve, aki akarja számolja össze, okosabbak úgysem lesztek tõle.
Na, javítva a móltömege 211g/mol, ez 6×10a23dikon db részecske tömege ha már grammozni akartok.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#3444
Írta 2007. január 11. - 22:30
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3445
Írta 2007. január 11. - 22:29
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3446
Írta 2007. január 11. - 22:20
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#3447
Írta 2007. január 11. - 21:51
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Aha, erre gondoltam. nekem sem kötöttek bele az egyetmen ZHkon de azért így a helyes.... a könyvekben is így szerepel. (a nevezáktanos könyvben konzekvensen így van aszem)
a benzol és NH viszonyában is igazat adok valószínû NH2 kéne annak az NH nak lennie...
de amugy én 2-eseket kaptam szóval inkább nem okoskodom
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#3448
Írta 2007. január 11. - 20:07
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#3449
Írta 2007. január 11. - 20:04
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
meg talán alul a COH3 aknál mindig a C hez rajzoljuk a kötést.. aszem...
OFF
Nemnem, benzol gyûrû - O -CH3. De ilyenekbe egyetemen sem kötnek bele.
ggx: Nekem úgy tûnik h. el van b...va. Elvileg biomérnök palánta vagyok szóval van némi közöm a kémiához, és a felsõ csoportnál nekem hiányérzetem van. Valahogy így gondolom: benzolgyûrû - CH2 -CH2 -NH2 vagy -CH2-CH=NH, nemtom h. melyiket akarták a pólóra nyomni. = ---> kettõs kötést akar jelenteni.
Nevezéktan régen volt, talán ha megerõltetem magam akkor el tudnám nevezni korrektül a vegyületet de h. mire jó arról lövésem sincs.
#3450
Írta 2007. január 11. - 19:59
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3452
Írta 2007. január 11. - 17:29
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
ez milyen komoly:
http://www.tune.de/P...hirt hinten.htm
milyen anyag szerkezete van a rajzon?
És még el is van b@szva a szerkezeti képlet, vagy kettõs kötés kéne még vagy pl. hidrogén.
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#3453
Írta 2007. január 11. - 16:31
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
RAUH-Welt
B E G R I F F
#3454
Írta 2007. január 11. - 16:10
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3455
Írta 2007. január 10. - 01:13
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
én is megleptem anyumat az ötlettel, hogy kéne digitális konyhai mérleg, de sajnos elvetette hamar...
![:(](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/sad.png)
csatlakozom a kilengõs fürdõszobai mérleggel rendelkezõk táborához én is, ami nem nagyon tud különbséget tenni egy országúti és egy DH gép tömege közt...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#3456
Írta 2007. január 10. - 01:13
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
szerintem túlbonyolítjátok. Íme a bringamérés 3 lépésben
1. Felállsz a szobamérlegre és megnézed mennyit mutat
2. Felemeled a bicajodat majd így is ráállsz a szobamérlegre és megnézed mennyit mutat
3. a 2. eredményébõl kivonod az 1-est és voila megkaptad a bicajod súlyát.
Nem atomlabor, de ha jó az otthoni mérleg, akkor elég pontos eredményt ad.
majd ha nem szocikori-súlyra tányérpörgõs-hülyén skálázott 5 kg hibahatárú és 10kg pontosságú mérlegem lesz, akkor így csinálom:)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#3457
Írta 2007. január 09. - 23:05
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
#3458
Írta 2007. január 09. - 22:39
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
nekem nem jött be...
nekem se, de nekünk még a hagyományos kilengõs a fürdõszobai mérleg, +/-2 kg. hibahatárral
![:P](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/tongue.png)
szal egy ilyen horgászmérlegen én is töröm a fejem, jól jön máshoz is (befõzés, heroinszállítmány szortírozása, stb)
#3459
Írta 2007. január 09. - 21:49
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
![:)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/smile.png)
#3460
Írta 2007. január 09. - 21:48
![](http://forum.bikemag.hu/public/style_images/snapshot/post_offline.png)
Biztos súlyosabb az egód, ha kezedben tartod a bringád!nekem nem jött be...
![;)](http://forum.bikemag.hu/public/style_emoticons/default/wink.png)
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]