Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#2361
Írta 2007. augusztus 22. - 23:20
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2362
Írta 2007. augusztus 22. - 22:05
ugye pajtikaim
ezutan, hogy fog suhanni a gep
mit adnatok ha egy lepessel 1kg-t tudnatok sporolni?
nem mindegy hogy [ossztelos cc montit veve alapul] 15 kilorol csokkentunk 14-re egy kilot, vagy 12-rol 11-re...
ugyanugy egy kilo, csak 10szer annyidba fog kerulni
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2363
Írta 2007. augusztus 22. - 22:04
#2364
Írta 2007. augusztus 22. - 22:02
#2365
Írta 2007. augusztus 22. - 21:50
ezutan, hogy fog suhanni a gep
mit adnatok ha egy lepessel 1kg-t tudnatok sporolni?
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2366
Írta 2007. augusztus 22. - 21:30
"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#2367
Írta 2007. augusztus 22. - 20:32
eddig volt 1380 az elso
1000 a hatso
/belsovel/
most toltam ra conti leader pro-t
majd ha sokat esek kelek miatta levagom rola flex-el
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2368
Írta 2007. augusztus 22. - 19:58
lejott kb 1000g a ket gumi cserejevel
elolrol kb 700g
És hogy gurul a gép felnin? Nem ráz nagyon?
#2369
Írta 2007. augusztus 22. - 19:25
/az egyiken/
lejott kb 1000g a ket gumi cserejevel
elolrol kb 700g
hatulrol meg kb 300
NE ÍGY! NE ÍGY!
lor-inc g-boxx designer. . .sár. . .nem haldoklom, így élek. . .k.rva 3mm...
#2370
Írta 2007. augusztus 22. - 16:16
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2371
Írta 2007. augusztus 21. - 12:09
Szerintetek érdemes venni dual control fékváltókarokat, vagy túl nehezek?
Az XTR 410g-ja nem vészes, fõleg ha azt nézzük, hogy mennyi egy jobbfajta V-, vagy tárcsafék fékkar (150-180g) + a hagyományos rapidfire váltókar, ami kb 240g. Kb 1 súlyban vannak. Én szeretem az XTR DC váltókarom, bár most eladósorba került.
#2372
Írta 2007. augusztus 19. - 18:26
persze nem vethetõ össze egy 8-as sachs markolatváltóval meg egy paul v-fékkarral, de kategóriájában (hidraulikus) elmegy.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2373
Írta 2007. augusztus 19. - 18:08
ha tetszik a mukodese, akkor vegyed, ha nem, akkor ne
suly majd utana jojjon szoba
RAUH-Welt
B E G R I F F
#2374
Írta 2007. augusztus 19. - 17:46
#2375
Írta 2007. augusztus 17. - 20:29
#2376
Írta 2007. augusztus 16. - 16:22
#2377
Írta 2007. augusztus 16. - 13:22
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2378
Írta 2007. augusztus 16. - 13:05
#2379
Írta 2007. augusztus 16. - 10:01
valamelyik nap kinn voltam a wilkerben, és bejött egy csaj kezében egy dt hügi kerékkel (gyári) öööö... hát mit mondjak nem volt kispályás.és milyen csajszit láttam a komjádi elõtt. akkor jött ki az uszodából, még kicsit vizes volt a haja és érzõdött a tusolás illata. hmmm...
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#2380
Írta 2007. augusztus 16. - 09:41
és az angolok kegyetlen lefikázták a zújságban...../10/5 az elég szar/tegnap volt a kezemben 2.2-es continental mountain king. elég jó könnyûnek tûnt, jópofa, de viszonylag apró és ritka háromszögalakú bütykökkel. ja, és 9.990 ft.
és milyen csajszit láttam a komjádi elõtt. akkor jött ki az uszodából, még kicsit vizes volt a haja és érzõdött a tusolás illata. hmmm...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való