
Jelentkezz be Regisztrálj

Grammmmánia - a végletekig
#2341
Írta 2007. szeptember 05. - 00:39


RAUH-Welt
B E G R I F F
#2342
Írta 2007. szeptember 05. - 00:34

Igen, de sajna Crossmax SLR kereket nem lehet megfurkálni :\
...... O.o Amúgy szerintem ha 10 gr-al könnyebb stucnit vesz az ember, akkor a 80-100 gr könnyítésnek is van értelme a gyzáron. Minden gramm, amit az erõsség elvesztése nélkül ledobsz a bringáról számít. Márpedig ez a gyzár ilyen.
Azért jó könnyû, pl. WCS stucnit venni, mert jóval elõbb elrepedhet, mint mondjuk egy Comp. Sajnos nem fotóztam le haverét. De túúúdom, " -....én mááá xxxxezer km-t mentem WCS-el és nincs bajom ! Erre mit lépsz, hööö ? "
-Semmit.
#2343
Írta 2007. augusztus 31. - 17:07

pcycle, amúgy ki beszélt karbonról? O.o Amúgy szerintem ha 10 gr-al könnyebb stucnit vesz az ember, akkor a 80-100 gr könnyítésnek is van értelme a gyzáron. Minden gramm, amit az erõsség elvesztése nélkül ledobsz a bringáról számít. Márpedig ez a gyzár ilyen.
#2344
Írta 2007. augusztus 31. - 16:40


Ja és utólag lett kifurva a menet!

#2345
Írta 2007. augusztus 31. - 11:09

Mondjuk azt nem tudom, hogy alutengelyes agyba ezt meg merném-e csinálni...
a 6-os menet erõsebb, mint a 4,8-as, v. mekkora tengely, jobban szorít, és csak a papucsnál kell igazán tartania, illetve a csapágyakon túl illik lógnia talán.. szóval ha nem hagytam ki valamit, akkor asszem ez erõsebb, mint a sima gyz. (az üreges alutengely picit gyengítve lesz, de úgy érzem kevésbé, mint amennyire a csavar erõsebb)
#2346
Írta 2007. augusztus 31. - 11:02

Szerintem nem rosszabb mint az anyás (jó itt most ez nem jöhet szóba), a Phil Wood agyak is így rögzülnek, ha nem tévedek.
Mondjuk azt nem tudom, hogy alutengelyes agyba ezt meg merném-e csinálni...
7végén halt meg a Sachs gyorszáramnak a vége (nem ahol a feszítõkar van - kiszakadt a menet), pedig nem volt agyonhasználva, 2 éve tettem bele a gépbe zsír újonnan.
#2347
Írta 2007. augusztus 31. - 10:47

#2348
Írta 2007. augusztus 31. - 10:22

#2349
Írta 2007. augusztus 31. - 08:57

#2350
Írta 2007. augusztus 30. - 23:37


42 gramm a pár és csak 70 euro körül van az ára... fincsi...
#2351
Írta 2007. augusztus 30. - 20:55

Németországból. Találtam B+ anyát.endorfin vázat honnan lehet szerezni??
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#2352
Írta 2007. augusztus 30. - 20:53



#2353
Írta 2007. augusztus 30. - 20:45

#2354
Írta 2007. augusztus 30. - 20:37

sztem átlagember a merevség különbséget nem érziHello!
Azt szeretném megkérdezni, hogy az XT 2006- vagy 7- es hajtómû mennyivel jobb az 2006- vagy 7- es LX hajtómûnél? A tömege mennyivel kevesebb? Tényleg merevebb az LX- nél az XT?
Üdv, János
xt 865g
lx 925 g
az lx tányérjai sima préselt aluk, az xt é valmi kis forgácsolás nyomok is vannak (elvileg jobb váltásteljesítmény)
mindenesetre most 5k különbség van a 2 közt, én xt-t vennék
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2355
Írta 2007. augusztus 30. - 20:31

Azt szeretném megkérdezni, hogy az XT 2006- vagy 7- es hajtómû mennyivel jobb az 2006- vagy 7- es LX hajtómûnél? A tömege mennyivel kevesebb? Tényleg merevebb az LX- nél az XT?
Üdv, János
#2356
Írta 2007. augusztus 30. - 12:31


#2357
Írta 2007. augusztus 30. - 12:29

Sziasztok! hogy lehet az, hogy a truvativ NOIR CARBON 800g, és a BLAZE ami AL-66 az meg csak 715 g? A carbon tulajdonsága nem az, hogy erõs, de kurva könnyû?
Mert a Noir középcsapággyal annyi mivel integrált tengelyes, a Blazehez pedig még hozzájön a monoblokk tömege.

Hupsz, lassú voltam.

#2358
Írta 2007. augusztus 30. - 12:27

a blazhez még jön egy isis-es középcsapágy. a fekete meg integrált csapággyal együtt annyiSziasztok! hogy lehet az, hogy a truvativ NOIR CARBON 800g, és a BLAZE ami AL-66 az meg csak 715 g? A carbon tulajdonsága nem az, hogy erõs, de kurva könnyû?
mellesleg sztem a blaze súlyadata meg nem is hiteles, olcsó szutyok nehezebb lesz az
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#2359
Írta 2007. augusztus 30. - 12:25

#2360
Írta 2007. augusztus 23. - 08:56

most toltam ra conti leader pro-t
majd ha sokat esek kelek miatta levagom rola flex-el
hamar elfogy majd

hátul még elmegy mert jól fékezhetõ meg kapaszkodik is, de elõre bátor dolog felrakni
