Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1601
Írta 2008. május 11. - 21:23
1000-ért láttam már Lidl-ben.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1602
Írta 2008. május 11. - 12:35
en biztos veszek egyet iden
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1603
Írta 2008. május 11. - 11:36
kinnt a Dremeles szétvágás, marás, csiszolás a menõ, nemtom itthon mennyiért lehet kapni ilyen szerszámot, régen néztem egy katalógust, de abban nem voltak magyar árak:(tudna vki vmi leírást adni?
#1604
Írta 2008. május 10. - 23:18
az ilyen egyedi kis karbon kütyüket mint pl ez a karbon h.váltó kanál hogy csinálják?
http://www.light-bik...lack-ultralight
gondolkoztam már h 1-2 apróságot jó lenne csinálni itthon, ha más nem csak próbaképpen vagy dísznek, de hogyan kezdjek neki?
tudna vki vmi leírást adni?
#1605
Írta 2008. május 05. - 22:57
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1606
Írta 2008. május 05. - 20:49
Látsz valahol nyeregcsõbilincset rajta? A csõ egyben van, a tartópálca furata meg sokmindent meghatároz. Vagyis majdnem fix az egész, a lyuk miatt csak sokat lehet vágni belõle. Nagyjából öt centit, hogy a korábbi lyuk ne gyengítse a csõ végét. De az sem biztos, hogy lehet-e egyáltalán vágni.
így már ok. csak nem értettem miért pont 5 centi...
jó ez így. egyszer belövöd, oszt' kész. nem kell azt bolygatni többet.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1607
Írta 2008. május 05. - 20:47
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1608
Írta 2008. május 05. - 20:24
#1609
Írta 2008. május 05. - 20:04
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1610
Írta 2008. május 05. - 19:55
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1611
Írta 2008. május 05. - 19:06
ezzel mire is gondolsz pontosan?Öt centis lépésekben állítható, egy magasság csak egyszer. Szerencsére a nyereg nem integrált.
kicsit nagy a lépték, akármire is gondolok, hogy gondolsz
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1612
Írta 2008. május 05. - 18:11
#1613
Írta 2008. május 05. - 18:10
#1614
Írta 2008. május 05. - 16:38
Öt centis lépésekben állítható, egy magasság csak egyszer. Szerencsére a nyereg nem integrált.micsoda szép nyeregcsõ kialakítás!
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1615
Írta 2008. május 05. - 16:35
#1616
Írta 2008. május 05. - 15:56
#1617
Írta 2008. május 04. - 20:13
Üdv.
Nem tudjátok, hogy a 2008-as xt (sima, nem párhuzamosító) v-fék milyen súlyban van, mért adat kéne, mert a neten sehol nem találok, sem a weighweeniesen sem a lightbike-on
Üdv.
1,5 hónapja a speed-wayben mértem. 112g a pillangók, 51g a pofák súlya, a csavarok és a pipa súlyát nem tudom (kiindulási alapnak: az avid csavarok 9g-ot, a pipa 4g-ot nyom). Egy kis kimarástól (3g) és a könnyített csavaroktól eltekintve ugyanaz, mint az lx.
A sebesség mindent megold.
#1618
Írta 2008. május 04. - 19:01
Nem tudjátok, hogy a 2008-as xt (sima, nem párhuzamosító) v-fék milyen súlyban van, mért adat kéne, mert a neten sehol nem találok, sem a weighweeniesen sem a lightbike-on
Üdv.