Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1581
Posted 2008. June 13. - 22:31
és megkérdezhetem h azt hol tudtad beszerezni, mert elöbbi linkeden kivül azt még sehol sem láttam...
és a komplett tárcsafék csavarzat anyagcseréjével (Fe --> Ti) mennyit lehet kb megspórolni?
#1582
Posted 2008. June 13. - 22:25
Természetesen az a hat csavar is titán.enté: ha jol emlékszem neked a tárcsarögzítö csavarok titánium csavarok. maga a 6 kis tárcsát fogo csavar is az vagy csak a féket rögzitö csavarok?
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1583
Posted 2008. June 13. - 22:18
A sebesség mindent megold.
#1584
Posted 2008. June 13. - 22:11
fékkarból esetleg extralite is könnyebb mint az avid. http://www.extralite.../index_euro.htm
meg ha már szóba került akor érdemes szétnézned az extralite termékek között mert sok egyéb alkatrészük is nagyon jó súlyban van
áruk persze ütös, de azért amit most fogsz épiteni az sem egy olcso járgány lesz...
enté: ha jol emlékszem neked a tárcsarögzítö csavarok titánium csavarok. maga a 6 kis tárcsát fogo csavar is az vagy csak a féket rögzitö csavarok?
#1585
Posted 2008. June 13. - 19:41
Bár négyszöges, de irdatlan könnyû...
Kiegészítõket is le lehet cserélni Schmolke-ra, bár ez már aranyár, dehát valamit valamiért
Felni is lehetne ZTR Olimpic, Sapim Aero küllõkkel, Tune agyakkal, hátsóváltó is mehetne XTR, könnyebb "picit" mint az X.O.
És még: "Számomra ami fontos,hogy minden alkatrész a lehetõ legmegbizhatobb,legtartosabb,legjobb teljesítményt nyujtó legyen"
Ilyen nincs ha könnyû bringát akarsz összerakni
Továbbá a SD Ultimate fék/fékkar sem a legkönnyebb, még az SL is könnyebb nála, féláron. Ha igazán könnyût akarsz akkor !FRM! karból, fékbõl is. Még be is lehet szerezni itthon.
Meg persze vázcsere egy kartonvázra és esetleg egy merevvilla. De ez pénztárca/izlés kérdése.
Ennyi...
#1586
Posted 2008. June 13. - 18:00
-váz Scott Scale kb -350 vagy 400 gramm esetleg egy fullkarbon Giant
-fékeket lecserélném KCNC v fékekre
-Maxxix Maxlight gumik -40gram
-villa FRM bi-Carbon -100 g
-tune kerékszett kb 1320g
-hajtókar: FRM Cu2 Evolution
Zoli úgy látom shimano alkatrészek nem jöttek számításba az építéskor
Ezek a cuccok már megvannak neked és csak össze kell építeni a bringát? Igen tekintélyes alkatrészlista. A fenti listámról leginkább a fék-hajtómû-kerékcsere ami kivitelezhetõ. Bár ha telót sem vettél még és újonnan akarod, nem sokat kell hozzátenni az FRM hez.
#1587
Posted 2008. June 13. - 17:53
Illetve egy Crank Brothers Eggbeater 4ti pedállal is majd egy 100-as lejönne.
#1588
Posted 2008. June 13. - 17:38
esetleg egy könnyebb vázat...
nyeregcsõbõl vehetsz pl. kcnc-t, nyersz közel 100 grammot.
azonkívül nem jut eszembe most könnyebb alkatrész.
mire építed, grammra vagy használhatóságra?
ha utóbbi, akkor kereshetnél egy merevebb telót esetleg...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1589
Posted 2008. June 13. - 17:22
Segítségeteket szeretném kérni,e bringa építéséhez,könnyítéséhez:
Váz Cube Reaction 2008 fekete anodizált 7005TB+T6HT 18” 1450
Villa Rock Shox SID World Cup 17cm villanyak matt fekete 1250
Kormány csapágy FSA Z félintegrált 1⅛"Ø fekete 100
Homlokcsõ védõ Karbon natúr 5
Kormány szár alátét Karbon 10mm natúr 5
Kormány szár Syntace F99/254 1⅛"Ø 105mm 6° fekete 105
Kormány Syntace Duraflite Carbon 25.4mmØ 580mm 9° karbon 115
Kormány vég szár 0
Váltó karok Sram X.O 3X9 karbon 170
Fék karok Avid Speed Dial Ultimate V-fékkar fekete 155
Markolat Szivacs 10
Nyereg szár gyorszár BoltOnTi 34.9Ø fekete 17
Nyereg szár Syntace P6 31.6mmØ 400mm karbon 230
Nyereg Selle Italia SLR fekete 140
Bowdenek kábelek Nokon Konkavex fekete + Powercordz fekete 100
Elsõ fék Avid Single Digit Ultimate V-fék fekete 180
Hátsó fék Avid Single Digit Ultimate V-fék fekete 180
Elsõ váltó Sram X 34.9Ø 3s. fekete 120
Hátsó váltó Sram X.O rövid 9s. karbon 210
Hajtómû csapágy Race Face Taperlock Cro Mo 73X107mm piros 220
Hajtómû Race Face Next LP 175mm 74/110mmØ fehér-karbon 420
Lánckerekek Race Face Race Rings 24-34-46 74/110mmØ fekete 230
Pedál Crank Brothers Eggbeater SL kék 260
Lánc Rohloff SLT99 MTB 9s. polírszürke 300
Láncvilla védõ Karbon natúr 5
Fogaskerekek Shimano Deore XT 11-34 9s. fekete-polírszürke 300
Kerék gyorszár BoltOnTi fekete 48
Elsõ agy WTB Laser Disc Lite 100mm 32ly. fekete 145
Hátsó agy WTB Laser Disc Lite 135mm 32ly. 9s. fekete 255
Küllõk DT Swiss Revolution 2-1.5-2mmØ 258-260-262mm fekete 280
Küllõ anyák DT Swiss Aluminium 2mmØ 12mm polírszürke 20
Felnik Mavic XC 717 abroncsfék 26"Ø 32ly. fekete 820
Belsõvédõ szalag 3M szalag 5
Gumi belsõk Maxxis Flyweight 1.9-2.1 Schrader 190
Külsõ gumiabroncsokMaxxis Flyweight 330 1.9 fekete 660
Összesen(gr): 8700
A tömeg adatok hozzávetölegesek,és az alkatrész lista is...
Amit mindenképpen cserélnék azok a kerekek(Tune Standard+Ceramic,Mavic ST),és gondolkodom valamiféle belsõ nélküli megoldáson is...
A nyereg,nyeregszár,kormány,kormányszár is csak elméletileg ez,várom ötleteiteket...
Más,ami kopik majd cserélem...csak elöször össze kell építenem...
Számomra ami fontos,hogy minden alkatrész a lehetõ legmegbizhatobb,legtartosabb,legjobb teljesítményt nyujtó legyen,valamint a tömeg nem minden,komoly terméktámogatás,és az ár is fontos...
Válaszaitokat elöre is köszönöm,
endre
#1590
Posted 2008. June 13. - 17:01
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1591
Posted 2008. May 15. - 22:30
#1592
Posted 2008. May 12. - 14:59
Polar kormányadapter: 28gr
Polar sebesség szenzor: 18gr
Polar S720i: 61gr
SID WC + lockout (vágva): 1387gr
4db karbon távtartó: 5gr
elsõ kerekem (Crossmax SL, RR UST (2.1), 160as tárcsa, FRM gyorszár): 1598gr
#1593
Posted 2008. May 12. - 14:48
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1594
Posted 2008. May 12. - 00:32
#1595
Posted 2008. May 11. - 23:23
szóval csak a lidl szerszámra vonatkozott a megjegyzés;)
#1596
Posted 2008. May 11. - 23:18
Rbalint: Csak egy kérdés, próbáltad a gépet hosszútávon? Én elég rendesen adom neki az ívet minden téren... Polírozás, köszörülés, vágás, csiszolás, gravírozás, minden féle dolog. És semmi baja.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1597
Posted 2008. May 11. - 23:12
csinálj kiógrammánia topikot, ezek az atomnehéz szutykok odavalók...'07 UMF Hardy1 TEAM váz + aa fejcsõben benne van az fejcsapágy alsó és felsõ csészéje, szóval elhanyagolható, így: ---> 2305g
'06 Marzocchi Bomber Drop Off (4) QR20 teló olajjal átütõcsõvel ---> 2998g!! (na ezen meglepõdtem)
Truvativ Boxguide ISCG 38fogig, iparis---> 353g
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1598
Posted 2008. May 11. - 22:40
'07 UMF Hardy1 TEAM váz + aa fejcsõben benne van az fejcsapágy alsó és felsõ csészéje, szóval elhanyagolható, így: ---> 2305g
'06 Marzocchi Bomber Drop Off (4) QR20 teló olajjal átütõcsõvel ---> 2998g!! (na ezen meglepõdtem)
Truvativ Boxguide ISCG 38fogig, iparis---> 353g
Bocs, de ez hogy jön ide? Itt a könnyû bringákról és alkatrészekrõl van szó...
A sebesség mindent megold.
#1599
Posted 2008. May 11. - 22:31
'06 Marzocchi Bomber Drop Off (4) QR20 teló olajjal átütõcsõvel ---> 2998g!! (na ezen meglepõdtem)
Truvativ Boxguide ISCG 38fogig, iparis---> 353g