Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1521
Írta 2008. július 18. - 23:33
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1522
Írta 2008. július 18. - 22:51
egyébként nekem tetszik ez az uti gép.
1ül talán a kerék tünik "félelmetesen" könnyünek. kiváncsi lennék h az agyba a küllö berögzitése mennyire lehet tartós/erös?
ja és sztem a fék az ocsmány.
milyen szelepe van a guminak?? :chin: nem láttam még ilyen szelepet sose...
#1523
Írta 2008. július 18. - 22:22
http://www.storck-bi...jekt=Road Bikes
http://www.light-bik...ascenario-07-is
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1524
Írta 2008. július 14. - 12:07
A kerekeken könnyítve szerintem gyorsan észrevehetõ.Szisztok!Kb Mennyi az a súlycsökkenés,amit meg lehet érezni menet közben?Tehát mennyi könnyítés után lehet megérezni a menettulajdonságokon?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#1525
Írta 2008. július 14. - 11:45
#1526
Írta 2008. július 14. - 11:35
#1527
Írta 2008. július 11. - 14:19
Az acélnak kevesebb mint a harmada.Mennyivel könnyebb a KCNC lánctányér csavar a sima acélnál?ugye a kcnc 2gramm/db! köszi
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1528
Írta 2008. július 11. - 13:27
köszi
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#1529
Írta 2008. július 10. - 22:29
#1530
Írta 2008. július 10. - 22:26
Semennyire, teljesen csendes. Nem lesz kráteres mint a mûanyag, így nem ragad bele a láncot koptató por.
köszi,ja és a kerámiás és a sima acélcsapágyas között csak súlyban van különbség v. a kermámia jobban is forog?
#1531
Írta 2008. július 10. - 17:08
Így igaz, csak annak kell jó fék, aki 20 felett is mer menni.
#1532
Írta 2008. július 10. - 14:42
http://www.ftwbikes....o=termek&id=248
1 ilyenen mennyire csöröghet a lánc?Látom jó könnyû és sártûrõ is lehet.
Van itt a fórumon olyan, akinek széthullott.
Ilyesmi, szuper könnyû fékkar, az egyik ismerõsömnek simán elrepedt rövid ideig tartó városi használat mellett...
A nagyok azért szerintem tudják mit miért csinálnak. Gondolom kiszámolták, hogy a grammániások jelentette piaci résbõl befolyó nyereség és a maradandó egészségkáérosodást szendvedettek számára kifizetett kártérítések egyenlege esetleg negatívba menne, így maradnak a jól bevát módszerek mellett. Én a fékkeken pont nem nagyon mernék spórolni, de tudom, ez csak az én maradi véleményem.
Nem is olyanoknak készítik, akik állandóan húzzák a fékkart, ha kell ha nem...
A sebesség mindent megold.
#1533
Írta 2008. július 10. - 14:08
A nagyok azért szerintem tudják mit miért csinálnak. Gondolom kiszámolták, hogy a grammániások jelentette piaci résbõl befolyó nyereség és a maradandó egészségkáérosodást szendvedettek számára kifizetett kártérítések egyenlege esetleg negatívba menne, így maradnak a jól bevát módszerek mellett. Én a fékkeken pont nem nagyon mernék spórolni, de tudom, ez csak az én maradi véleményem.
#1534
Írta 2008. július 10. - 10:19
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1535
Írta 2008. július 10. - 10:14
1 ilyenen mennyire csöröghet a lánc?Látom jó könnyû és sártûrõ is lehet.
#1536
Írta 2008. július 02. - 21:03
#1537
Írta 2008. július 02. - 20:07
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1538
Írta 2008. július 02. - 20:00
full KCNC vel felszerelt Specialized Stumpjumper HT Expert Carbon /R7 el/DT 240S kerékszett !figyelem 8,2KG
Kcnc a jövö emberek
Ne felejtsd! "Csak a táv és a lendület változik, az élmény marad."
#1539
Írta 2008. július 02. - 15:57
1.95F: 513 g, 492 g
1.95R: 497 g, 503 g, 535 g, 470 g
2.10R: 591 g
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]