Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1341
Posted 2008. October 28. - 09:52
Ritchey WCS kerekszett felnije: 358 gramm!!!
#1342
Posted 2008. October 28. - 03:57
Viszont a nem oly rég alkalmazott bevizsgáztatás,ami minden versenyzésre használt felszerelést érint,már egy jobb törekvés,de érdekes, hogy pont a MTB szakág a kivétel ez esetben...
forrás
Természetesen érthetõ hogy milyen megfontolások alapján alakultak ki ezek a szábályozások,de véleményem szerint ezt lehetne átgondoltabban is kezelni...
#1343
Posted 2008. October 28. - 00:35
A kerékpársport súlymegkötése ugyanúgy nem szolgálja a fejlõdést mint a forma1 lassítása és a fejlesztésre szánt összegek megkötése.ez van/volt F1-ben... de szerencsére a kerékpársport még nem tart itt... vagy tévedek?:wtf:
Vissza a turbót meg cseréljenek annyi gumit amennyit akarnak.
Ez a leggyorsabb versenysport. Mindenki büszke arra, hogy az F1bõl vettük át, építettük át utcaiba. Lassan visszafelé lesz igaz.....
Ha meg valaki 3 kilós keróval tud nyerni akkor csinálja Ennyi.
(persze ez felvet ezernyi morális ésatöbbi kérdést.. )
#1344
Posted 2008. October 27. - 23:36
#1345
Posted 2008. October 27. - 23:15
Colin Chapmant, a Lotus alapítóját ugyanis kizárólag a versenyzés érdekelte, a vevõket kötelezõ nyûgnek tekintette, akik arra kellettek, hogy finanszírozhassa a mániáját. Ebben nagyon hasonlított Enzo Ferrarihoz. Ferrarival szemben viszont Chapman úgy vélte, hogy egy sportkocsi akkor a legjobb, ha a verseny megnyerése utáni másodpercben atomjaira hullik. Ha nem így történik, túl sok volt a tartalék a gépészetben, ergo túlsúlyt hurcolt, tehát biztosan nem volt annyira versenyképes, amennyire lehetett volna. A korai Lotusok emiatt könnyebbek voltak egy zacskó tamponnál, sérülékenyebbek a Kinder-tojásnál, múlékonyabbak egy szelet frissen grillezett marhahúsnál. Viszont mentek mint barom.Asszem Enzo Ferrari mondta is, hogy ha egy f1-es motor nem esik darabjaira miután leintették a futamot, akkor az a motor feleslegesen túl van építve.
Caterham Roadsport SV teszt a Totalcar.hu-n
(persze igazán pontos idézetnek ez nem vmi jó)
#1346
Posted 2008. October 27. - 22:51
Én arra próbáltam célozni, hogy ha nincs ez a szabály lehet, hogy elmennek abba az irányba, hogy ultrakönnyû a bicaj, és egy szakasz alatt lerongyolják, aztán csere. Mint forma1-ben a futamonként, 2 futamonkénti komplett motorcsere.
Asszem Enzo Ferrari mondta is, hogy ha egy f1-es motor nem esik darabjaira miután leintették a futamot, akkor az a motor feleslegesen túl van építve.
#1347
Posted 2008. October 27. - 12:58
Meg 1 sprinter alatt h. hajlongana 1 olyan gép.És azért ilyen könnyítések +versenyhasználat akár törés is lehet belõle szóval olyan dolgokat így se meg úgy se raknak fel versenyre.
Én arra próbáltam célozni, hogy ha nincs ez a szabály lehet, hogy elmennek abba az irányba, hogy ultrakönnyû a bicaj, és egy szakasz alatt lerongyolják, aztán csere. Mint forma1-ben a futamonként, 2 futamonkénti komplett motorcsere.
#1348
Posted 2008. October 27. - 11:36
#1349
Posted 2008. October 27. - 10:55
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1350
Posted 2008. October 27. - 10:47
Durva lenne ha mindenki 3-4 kilós gépen menne, majd minden szakasz után kukáznák a gépét, ala forma-1.
#1351
Posted 2008. October 26. - 19:04
#1352
Posted 2008. October 24. - 22:49
A kedvencem, amikor kis súlyokat aggatnak a kisméretû oútisok gépeire, hogy ne lépjék át súlyhatárt.
iigen azok aranyosak mikor a tour-on a 2-3 ólomgolyó mellé odateszi a srác a kislánya plüss zsiráfját, hogy a fenébe is legyen mármeg a súlya ennek a vasnak:D:D
#1353
Posted 2008. October 24. - 20:24
A sebesség mindent megold.
#1354
Posted 2008. October 24. - 19:58
#1355
Posted 2008. October 24. - 19:53
Valóban, 6.8 kg.
És csak UCI kategóriás versenyre vonatkozik, ott viszont minden szakágra.
Így utánaolvasva
szal egy montinak és egy outinak egyforma a súlyhatára...ezt megint jól kitalálták:)
#1356
Posted 2008. October 24. - 19:48
És csak UCI kategóriás versenyre vonatkozik, ott viszont minden szakágra.
Így utánaolvasva
#1357
Posted 2008. October 24. - 19:13
Szóval vegyetek nyugodtan fél kilós bicajt:D
(persze csak akkor ha nem akartok versenyezni)
Izomtéridõninja-geológus!
#1358
Posted 2008. October 24. - 18:58
#1359
Posted 2008. October 24. - 18:54
ami 6,8 ha jól emléxem...A 6.2-es súlyhatár nem csak az országúti vonalra vonatkozik?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való