Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Please log in to reply
6538 replies to this topic

#1301
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,108 posts
Persze h. nem mindegy :)
Minden hajlik, meg az a konehez roox 450 es kalyhacso is :)
De elhanyagolhato.
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1302
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,854 posts

Jobban jársz a 27.2-es nyeregcsõvel még ha nehezebb is pár grammal, a nyeregcsõnél pont jó ha rugalmas. Legalábbis kényelmesebb, hajtáshatékonyság szempontjából meg tökmindegy.

Átalakító súlyát nemtom :-/


Hajtáshatékonyság szempontjából csak akkor mindegy a nyeregcsõ rugalmassága, ha CSAK nyomod a pedált. Ha húzod is, akkor valami ellentart a segged alatt, a nyereg és a nyeregcsõ, szóval ez is "pogózik". Ugyanúgy, mint a ballonos gumi alacsony nyomáson, csak nem olyan látványos, mint amikor a teló mozog feleslegesen. :)

#1303
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts

azért kérdeztem a könnyû nyerget, mert ugye grammhuszár nyeregcsövet készülsz venni, azon viccesen mutatna egy pl. 280 grammos nyereg. ahhoz már egy 200 gramm alatti dukál.
szerintem.


ja... akkor értem... persze, lesz könnyû nyereg;)

#1304
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

azért kérdeztem a könnyû nyerget, mert ugye grammhuszár nyeregcsövet készülsz venni, azon viccesen mutatna egy pl. 280 grammos nyereg. ahhoz már egy 200 gramm alatti dukál.
szerintem.

szerintem is elég érdekes lenne...pl mint az én Merida 880 vázamon az ultegra SL hajtómû, a dura ace váltás meg a Mavic cosmic elite kerekek;)

#1305
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts

ezt nem értem... miért kéne a nehéz nyerget cserélgetni? meghajlik tõle a nyeregcsõ? egyébként igen, gondolkozom egy 135g-os SLR-en.

azért kérdeztem a könnyû nyerget, mert ugye grammhuszár nyeregcsövet készülsz venni, azon viccesen mutatna egy pl. 280 grammos nyereg. ahhoz már egy 200 gramm alatti dukál.
szerintem.

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1306
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19,996 posts

Profile nyeregcsõ.
Tudod Matyi, outi könyöklõket gyárt. :)


Profile Designs? semmi extra. ugyanolyan alap cucc mint a bikepositive [nekem az hajlott meg] vagy az egyeb XY markaju [kalloy] 12 egy tucat tajvani nyeregcso


ezt nem értem... miért kéne a nehéz nyerget cserélgetni? meghajlik tõle a nyeregcsõ? egyébként igen, gondolkozom egy 135g-os SLR-en. Szerintem ha újak az alkatrészek, akkor miért ne cseréljem le õket versenyre? Szerintem ez kb. olyan, mintha lenne egy edzõbringám, meg egy verseny. Errõl az ovalizálás dologról még nem is hallottam... szóval, ha rossz irányban van, akkor kicserélik, vagy kuka?


ha nem jo helyen van erositve, akkor ki kell cserelniuk. elofordulhat ha rossz iranyba teszik bele a fejet. ezert jo a tomson, mert annak nem illesztve vana feje, hanem a cso anyagabol van marva :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1307
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts
ezt nem értem... miért kéne a nehéz nyerget cserélgetni? meghajlik tõle a nyeregcsõ? egyébként igen, gondolkozom egy 135g-os SLR-en. Szerintem ha újak az alkatrészek, akkor miért ne cseréljem le õket versenyre? Szerintem ez kb. olyan, mintha lenne egy edzõbringám, meg egy verseny. Errõl az ovalizálás dologról még nem is hallottam... szóval, ha rossz irányban van, akkor kicserélik, vagy kuka?

#1308
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
Profile nyeregcsõ.
Tudod Matyi, outi könyöklõket gyárt. :)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1309
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7,605 posts

Köszönöm a gyors válaszokat! Akkor tényleg 27.2-es lesz(kb.60kg vagyok)... Valami ilyesmi átalakítóval. Még én is idén tervezem a vételt, de csak versenyekre akarom betenni.

A hézagoló tömegét simán leviheted a felére ha kifurkálod a kevésbé terhel részeken.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1310
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,108 posts
CJ arra nem gondoltál, hogy sz@r nyeregcsöved volt?
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1311
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5,592 posts
Ha nekem lesz másik vázam, akkor 31,6-os nyeregcsövû lesz, az biztos. Mostani elhajlott.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1312
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts
Edzésre meg minek vegyen sokkalkönnyebb nyeregcsövet sokkaltöbb pénzért?:D

#1313
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár
Szerintem nem érdemes cserélgetni. Ha törik akkor inkább edzésen törjön, meg úgyis kicserélik ha gond van vele. Amikor megveszed majd nézd meg, hogy jó irányban van-e benne az ovalizálás a fejhez képest.


A sebesség mindent megold.

 


#1314
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10,714 posts
lesz mellé könnyû nyerged is? vagy azt cserélgeted majd folyton?

Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu



#1315
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts
Köszönöm a gyors válaszokat! Akkor tényleg 27.2-es lesz(kb.60kg vagyok)... Valami ilyesmi átalakítóval. Még én is idén tervezem a vételt, de csak versenyekre akarom betenni.

#1316
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15,907 posts
  • LocationSzékesfehérvár

Szerintetek melyik a jobb tömeg/merevség arányban? KCNC Ti Pro Lite nyeregcsõrõl van szó: 27.2 350mm(142g) átalakítva 31.6-á, vagy 31.6 350mm(165g) nyeregcsõ? Egy ilyen 27.2-rõl 31.6-ra átalakító kb. hány gramm(nem Schmolke, meg Tune, ilyen alap Acor, vagy ilyen 300,-Ft- os cucc)? Szóval ez az átalakításos opció kb. hány grammból jönne ki(nyeregcsõ(142g)+átalakító)?


Egyértelmûen a 31,6os jobb tömeg/merevség arányban, ami azt jelenti hogy az a kényelmetlenebb. 40g egy szûkítõ. A 31,6os szerintem picivel több, mint 165g, szóval kb egy súlyban vannak. Én 31,6ost fogok venni (még idén), mert félek, hogy eltörném a 27,2est (80-85kg a versenysúlyom). A helyedben 27,2est vennék és ilyen szûkítõvel használnám (kb -20g) : http://www.chainreac...spx?ModelID=820


A sebesség mindent megold.

 


#1317
Rémhörcsög

Rémhörcsög

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,108 posts
Jobban jársz a 27.2-es nyeregcsõvel még ha nehezebb is pár grammal, a nyeregcsõnél pont jó ha rugalmas. Legalábbis kényelmesebb, hajtáshatékonyság szempontjából meg tökmindegy.

Átalakító súlyát nemtom :-/
High5 ->A világ leggyorsabb sportitala

#1318
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2,662 posts
Szerintetek melyik a jobb tömeg/merevség arányban? KCNC Ti Pro Lite nyeregcsõrõl van szó: 27.2 350mm(142g) átalakítva 31.6-á, vagy 31.6 350mm(165g) nyeregcsõ? Egy ilyen 27.2-rõl 31.6-ra átalakító kb. hány gramm(nem Schmolke, meg Tune, ilyen alap Acor, vagy ilyen 300,-Ft- os cucc)? Szóval ez az átalakításos opció kb. hány grammból jönne ki(nyeregcsõ(142g)+átalakító)?

#1319
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13,648 posts
ezt magyarázd meg annak a jóképûnek

#1320
kiskubai

kiskubai

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,925 posts

OFF
Pl? Melyik kõnehéz felnit nem lehet megnyomogatni? (MTX még rugózik)
ON


De ahhoz h ezt megnyomogasd, nem kell különösebb erõ, csak picit érzéssel megpöcögteted és hajlik mint a kolbász:D emlékszem mikor még be volt fûzve agyakkal (régi menetes Dura Ace agyak) akkor sem volt valami merev, de semmi baja nem volt, nem ment bele olyan könnyen nyolcas!

szerk.: összehasonlításnak ottvolt mellette egy Mavic open pro, és egy 600g-os 2ezer ft-os koliken felni. A Mavic és a koliken fényévekkel merevebb volt, sokkal nagyobb erõ kellett a megnyomogatásához. Persze ez kurv@'ra nem mérvadó h küllõ minden nélkül mennyire lehet megnyomogatni:D majd ha megint be lesz fûzve, nyilatkozom róla.
szerk2.: megnyomogatás nem egyenlõ azzal hogy a befûzetlen felnire ráülök!:D csak simán kézzel.