Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1301
Posted 2008. November 03. - 09:52
Minden hajlik, meg az a konehez roox 450 es kalyhacso is
De elhanyagolhato.
#1302
Posted 2008. November 02. - 23:18
Jobban jársz a 27.2-es nyeregcsõvel még ha nehezebb is pár grammal, a nyeregcsõnél pont jó ha rugalmas. Legalábbis kényelmesebb, hajtáshatékonyság szempontjából meg tökmindegy.
Átalakító súlyát nemtom :-/
Hajtáshatékonyság szempontjából csak akkor mindegy a nyeregcsõ rugalmassága, ha CSAK nyomod a pedált. Ha húzod is, akkor valami ellentart a segged alatt, a nyereg és a nyeregcsõ, szóval ez is "pogózik". Ugyanúgy, mint a ballonos gumi alacsony nyomáson, csak nem olyan látványos, mint amikor a teló mozog feleslegesen.
#1303
Posted 2008. November 02. - 22:48
azért kérdeztem a könnyû nyerget, mert ugye grammhuszár nyeregcsövet készülsz venni, azon viccesen mutatna egy pl. 280 grammos nyereg. ahhoz már egy 200 gramm alatti dukál.
szerintem.
ja... akkor értem... persze, lesz könnyû nyereg;)
#1304
Posted 2008. November 02. - 22:21
szerintem is elég érdekes lenne...pl mint az én Merida 880 vázamon az ultegra SL hajtómû, a dura ace váltás meg a Mavic cosmic elite kerekek;)azért kérdeztem a könnyû nyerget, mert ugye grammhuszár nyeregcsövet készülsz venni, azon viccesen mutatna egy pl. 280 grammos nyereg. ahhoz már egy 200 gramm alatti dukál.
szerintem.
#1305
Posted 2008. November 02. - 22:19
azért kérdeztem a könnyû nyerget, mert ugye grammhuszár nyeregcsövet készülsz venni, azon viccesen mutatna egy pl. 280 grammos nyereg. ahhoz már egy 200 gramm alatti dukál.ezt nem értem... miért kéne a nehéz nyerget cserélgetni? meghajlik tõle a nyeregcsõ? egyébként igen, gondolkozom egy 135g-os SLR-en.
szerintem.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1306
Posted 2008. November 02. - 22:15
Profile nyeregcsõ.
Tudod Matyi, outi könyöklõket gyárt.
Profile Designs? semmi extra. ugyanolyan alap cucc mint a bikepositive [nekem az hajlott meg] vagy az egyeb XY markaju [kalloy] 12 egy tucat tajvani nyeregcso
ezt nem értem... miért kéne a nehéz nyerget cserélgetni? meghajlik tõle a nyeregcsõ? egyébként igen, gondolkozom egy 135g-os SLR-en. Szerintem ha újak az alkatrészek, akkor miért ne cseréljem le õket versenyre? Szerintem ez kb. olyan, mintha lenne egy edzõbringám, meg egy verseny. Errõl az ovalizálás dologról még nem is hallottam... szóval, ha rossz irányban van, akkor kicserélik, vagy kuka?
ha nem jo helyen van erositve, akkor ki kell cserelniuk. elofordulhat ha rossz iranyba teszik bele a fejet. ezert jo a tomson, mert annak nem illesztve vana feje, hanem a cso anyagabol van marva
RAUH-Welt
B E G R I F F
#1307
Posted 2008. November 02. - 22:00
#1308
Posted 2008. November 02. - 21:25
Tudod Matyi, outi könyöklõket gyárt.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1309
Posted 2008. November 02. - 21:18
A hézagoló tömegét simán leviheted a felére ha kifurkálod a kevésbé terhel részeken.Köszönöm a gyors válaszokat! Akkor tényleg 27.2-es lesz(kb.60kg vagyok)... Valami ilyesmi átalakítóval. Még én is idén tervezem a vételt, de csak versenyekre akarom betenni.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1311
Posted 2008. November 02. - 21:15
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#1312
Posted 2008. November 02. - 20:38
#1313
Posted 2008. November 02. - 16:26
A sebesség mindent megold.
#1314
Posted 2008. November 02. - 15:44
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1315
Posted 2008. November 02. - 15:00
#1316
Posted 2008. November 02. - 14:54
Szerintetek melyik a jobb tömeg/merevség arányban? KCNC Ti Pro Lite nyeregcsõrõl van szó: 27.2 350mm(142g) átalakítva 31.6-á, vagy 31.6 350mm(165g) nyeregcsõ? Egy ilyen 27.2-rõl 31.6-ra átalakító kb. hány gramm(nem Schmolke, meg Tune, ilyen alap Acor, vagy ilyen 300,-Ft- os cucc)? Szóval ez az átalakításos opció kb. hány grammból jönne ki(nyeregcsõ(142g)+átalakító)?
Egyértelmûen a 31,6os jobb tömeg/merevség arányban, ami azt jelenti hogy az a kényelmetlenebb. 40g egy szûkítõ. A 31,6os szerintem picivel több, mint 165g, szóval kb egy súlyban vannak. Én 31,6ost fogok venni (még idén), mert félek, hogy eltörném a 27,2est (80-85kg a versenysúlyom). A helyedben 27,2est vennék és ilyen szûkítõvel használnám (kb -20g) : http://www.chainreac...spx?ModelID=820
A sebesség mindent megold.
#1317
Posted 2008. November 02. - 14:53
Átalakító súlyát nemtom :-/
#1318
Posted 2008. November 02. - 14:15
#1319
Posted 2008. October 31. - 12:00
#1320
Posted 2008. October 31. - 07:21
OFF
Pl? Melyik kõnehéz felnit nem lehet megnyomogatni? (MTX még rugózik)
ON
De ahhoz h ezt megnyomogasd, nem kell különösebb erõ, csak picit érzéssel megpöcögteted és hajlik mint a kolbász:D emlékszem mikor még be volt fûzve agyakkal (régi menetes Dura Ace agyak) akkor sem volt valami merev, de semmi baja nem volt, nem ment bele olyan könnyen nyolcas!
szerk.: összehasonlításnak ottvolt mellette egy Mavic open pro, és egy 600g-os 2ezer ft-os koliken felni. A Mavic és a koliken fényévekkel merevebb volt, sokkal nagyobb erõ kellett a megnyomogatásához. Persze ez kurv@'ra nem mérvadó h küllõ minden nélkül mennyire lehet megnyomogatni:D majd ha megint be lesz fûzve, nyilatkozom róla.
szerk2.: megnyomogatás nem egyenlõ azzal hogy a befûzetlen felnire ráülök! csak simán kézzel.