Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6538 hozzászólás a témában

#1261
sisqo

sisqo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 884 hozzászólás

(bizonyos esetekben) MÁR 10kg alatt!:D
jövõre valószínûleg kapok egy fullkarbon Mata vázat, ami remélhetõleg egy kicsit nagyobb is lesz, mint ez, az még könnyebb lesz!

Mata váz+kormánycsapágy+nyeregcsõbilincs+vázkiegészítõk(hézagolók(?)): kb. 1780g
Rock Shox Sid Team 2005: 1389g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett:1479g
Michelin Latex Presta szelepes belsõk: 274g/pár vagy Kenda Presta szelepes belsõk: 340g/pár
Schwalbe Racing Ralph 2.1 2006 külsõ: 488g vagy Continental Race King 2.2 2008: 494g
Schwalbe Nobby Nic 2.1 2008 külsõ: 496g vagy Continental Race King 2.2 2008: 503g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett gyorszár készlet: 102g
Sram X7 hátsó váltó 2007 közepes váltókanál: 268g
Shimano XT 2008 11-34 fogaskerékkoszorú: 298g
Sram PC-971 114szemes lánc: 298g(gyári adat)
Shimano XT 2008 22-32-44 fogkiosztású hajtómû: 865g
XPEDO magnézium pedál: kb. 275g
Bike Positive karbon nyeregcsõ 27.2mm 350mm+Specialized nyereg(250g): 494g
(tervezett: KCNC Ti Pro Lite 27.2/31.6 350mm(145g/155g)+Selle Italia SLR nyereg(140g): 285g
Nyeregcsõ átalakító: kb. 40g (tervezett: USE Thermoplastic: 30g/0g(31.6-os nyeregcsõ esetén)
Altrix Basic 100mm stucni: 143g
Bike Positive Direct kormány: 160g
Sram X.0 3X9 marokváltókar bowdennel együtt: 192g
Avid SD SL fékkar: 155g/pár (internet)
Avid SD7 fék: 360g/pár(internet)
BBB Multi Foam vágott markolat: 16g/pár
Pro kormányszarv: 67g
Shimano XT 2008 elsõ váltó: kb. 160g(internet)
Bowdenházak, bowdenek, csavarok: kb. 100g
Bike Positive láncvillavédõ: 13g
BBB kulacstartó: 69g(csavarokkal) (tervezett: BBB karbon kulacstartó: 30g(csavarokkal))
Pro kormányvégdugó: kb. 12g(becslés)
__________________________________________________________________________
Összesen: kb. 9993g Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 10072g Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel

Összesen: kb. 9735g/9715g(31.6-os nyeregcsõvel) Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
Összesen: kb. 9814g/9794g(31.6-os nyeregcsõvel) Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel


Kormány és a stucni a többi dologhoz képest nehéz (súlyodhoz mérten is)

#1262
Gabe84

Gabe84

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.248 hozzászólás
Ha szülõk nekem ilyen bringát finanszíroztak volna :D 14 évesen kaptam egy hasuer winnert :) És ha már grammánia topik, az volt vagy 16 kg :)
"A fordulóig nyélen, utána ing, gatya"

#1263
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
(bizonyos esetekben) MÁR 10kg alatt!:D
jövõre valószínûleg kapok egy fullkarbon Mata vázat, ami remélhetõleg egy kicsit nagyobb is lesz, mint ez, az még könnyebb lesz!

Mata váz+kormánycsapágy+nyeregcsõbilincs+vázkiegészítõk(hézagolók(?)): kb. 1780g
Rock Shox Sid Team 2005: 1389g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett:1479g
Michelin Latex Presta szelepes belsõk: 274g/pár vagy Kenda Presta szelepes belsõk: 340g/pár
Schwalbe Racing Ralph 2.1 2006 külsõ: 488g vagy Continental Race King 2.2 2008: 494g
Schwalbe Nobby Nic 2.1 2008 külsõ: 496g vagy Continental Race King 2.2 2008: 503g
American Classic MTB 355 V-fékes kerékszett gyorszár készlet: 102g
Sram X7 hátsó váltó 2007 közepes váltókanál: 268g
Shimano XT 2008 11-34 fogaskerékkoszorú: 298g
Sram PC-971 114szemes lánc: 298g(gyári adat)
Shimano XT 2008 22-32-44 fogkiosztású hajtómû: 865g
XPEDO magnézium pedál: kb. 275g
Bike Positive karbon nyeregcsõ 27.2mm 350mm+Specialized nyereg(250g): 494g
(tervezett: KCNC Ti Pro Lite 27.2/31.6 350mm(145g/155g)+Selle Italia SLR nyereg(140g): 285g
Nyeregcsõ átalakító: kb. 40g (tervezett: USE Thermoplastic: 30g/0g(31.6-os nyeregcsõ esetén)
Altrix Basic 100mm stucni: 143g
Bike Positive Direct kormány: 160g
Sram X.0 3X9 marokváltókar bowdennel együtt: 192g
Avid SD SL fékkar: 155g/pár (internet)
Avid SD7 fék: 360g/pár(internet)
BBB Multi Foam vágott markolat: 16g/pár
Pro kormányszarv: 67g
Shimano XT 2008 elsõ váltó: kb. 160g(internet)
Bowdenházak, bowdenek, csavarok: kb. 100g
Bike Positive láncvillavédõ: 13g
BBB kulacstartó: 69g(csavarokkal) (tervezett: BBB karbon kulacstartó: 30g(csavarokkal))
Pro kormányvégdugó: kb. 12g(becslés)
__________________________________________________________________________
Összesen: kb. 9993g Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel
Összesen: kb. 10072g Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel

Összesen: kb. 9735g/9715g(31.6-os nyeregcsõvel) Schwalbe külsõkkel, Michelin Latex Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel
Összesen: kb. 9814g/9794g(31.6-os nyeregcsõvel) Continental külsõkkel, Kenda Presta szelepes belsõkkel, tervezett alkatrészekkel

#1264
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
ja akad itthon most már az is, de ne offolj(unk)

#1265
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Megvetted a Sram váltást?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#1266
koca

koca

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.107 hozzászólás
csak úgy: (tegnap mértem párat)

Shimano XT '08 RD-M770 fordított, rövid kanál: 228g
XT '08 rfplus kar db.ja kijelzõ nélkül: 120 g

SRAM X.9 hátsó váltó, rövid kanál: 221g (katalógus adat: 255g -> gondolom a hosszú)
SRAM X.9 trigger váltókar jobbos: 110g (gyári adat: 225 g/pár)

#1267
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Látom ti értitek mirõl beszélek.


A sebesség mindent megold.

 


#1268
penczbike

penczbike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 281 hozzászólás
Én nem tudtam ilyen szépen, egyszerûen kifejezni magam...:)

#1269
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
a thomsonomban a csavarnak a felfekvõ feje félgömb alakú, és olyan hely is van neki kialakitva.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#1270
penczbike

penczbike

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 281 hozzászólás
Nekem volt hasonlóm Tune névvel, ott azthiszem az a vastag csõ keresztbe a nyeregcsövön nem merõleges volt, hanem egy kicsit ferdén voltak a lyukak a nyeregcsõben, hogy a csavartartó csõ kb vizszintesen álljon. Ha ennél nem is így van, könnyen lehet javítani rajta...:)
Olyan is rémlik, hogy a csavar fejek süllyesztettek voltak, megfelelõ "ággyal" a fejeknek, és így nem csak merõlegesen, hanem kis szög elforduláskor is felfeküdtek rendesen, így be tudott állni a nyeregpálcatartó irányba. Egyébként bármi van, simán odahúzza a csavar a nyeregpálcára a rögzítõt, annyit enged minden, fõleg így, ha kis okosságokra is gondolnak.

http://www.bike24.ne...cts/p013141.jpg

#1271
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Nem értem, de hiszek Neked;)
Szerintem csak nem lehet olyan rossz, hogy valami baja lehessen...


Alattad nem lesz baja. Alattam meg majd meglátjuk, garancia van rá és ha kell ki tudom javítani a tervezési hibát (ha van).


A sebesség mindent megold.

 


#1272
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

furkálási pontokat kérnék nyeregcsõ átalakítóra!

Oldalt végig, alul hátul, felül elöl.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1273
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Nem értem, de hiszek Neked;)
Szerintem csak nem lehet olyan rossz, hogy valami baja lehessen...

#1274
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

értem. ez a csavaros dolog meg... ez fontos, hogy párhuzamosan álljon?
furkálási pontokat kérnék nyeregcsõ átalakítóra!


Az lenne a jó ha a csavart lehetne mozgatni. Mert ha a csavar fixen áll és azt szeretnénk, hogy a nyereg vízszintes legyen akkor felülrõl csak egy-egy él fogja a nyerget a teljes felület helyett.
73fok a nyeregvázcsõszög, a csavarok fixek ezért õk is ilyen szöget zárnak be a vízszintessel, a nyereg erre merõleges, ha azt szeretnénk, hogy a felsõ rögzítõk maximális felületen fogják a pálcákat akkor a nyereg 17fokos szöget zár be a vízszintessel. De ha csavarok tudnak mozogni akkor ez a probléma nem áll fenn.
Furkálási pontok, az alsó felét végig, ott elég ha az anyag fele megmarad.


A sebesség mindent megold.

 


#1275
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
értem. ez a csavaros dolog meg... ez fontos, hogy párhuzamosan álljon?
furkálási pontokat kérnék nyeregcsõ átalakítóra!


most látom NT hirdetésében az aprón, hogy Blazsó Marci is ilyet használ. Õ is grammániás?:D egyébként ez a 17g-os Tune gyorszárat próbált már valaki? nagyon ilyen "drótdarabkának" néz ki:D

a tavalyi meg a 2008-as SLR-ek között van valami különbség(még mindig a 135g-osokról beszélek)?

#1276
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás

Inkább 140-tõl.


138-at mertem
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#1277
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Nem. Sajna most nincs zsé.. de gondolkoztam, és tényleg jobban megéri szerintem a 31.6-os, mert ha 27.2-est veszek, akkor 142+kb.30g=172g
a 31.6-os meg csak 162g egyébként is, meg jobban néz ki, meg merevebb(bár nem hátrány ha egy kicsit rugózik is:D)

na szóval nem tudom, most mi lesz, lesz-e vagy nem?! nem tudom...


A USE thermoplastic szûkítõ csak 26g és ha kicsit megfúrkálod le lehet vinni 20g-ra. Számomra negatív tulajdonság ha a nyeregcsõ merev. Alattam a 31,6os is rugalmas lesz.
Nekem megvan rá a pénz, csak meg kéne rendelnem (ha van a forgalmazónál), de az a bilincs nem igazán meggyõzõ, a képek alapján nem tudom eldönteni, hogy a csavar képes-e nem párhuzamosan állni a nyeregcsõvel. Jó lenne élõben látni.


A sebesség mindent megold.

 


#1278
enté

enté

    titanium freak

  • fórumtag
  • 7.605 hozzászólás

SLR 135-ös nyereg tényleg 135g?

Inkább 140-tõl.

"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."

"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]


#1279
Pro Bike Gear

Pro Bike Gear

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.662 hozzászólás
Nem. Sajna most nincs zsé.. de gondolkoztam, és tényleg jobban megéri szerintem a 31.6-os, mert ha 27.2-est veszek, akkor 142+kb.30g=172g
a 31.6-os meg csak 162g egyébként is, meg jobban néz ki, meg merevebb(bár nem hátrány ha egy kicsit rugózik is:D)

na szóval nem tudom, most mi lesz, lesz-e vagy nem?! nem tudom...

#1280
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

boccs:D tényleg... azt hittem, hogy ezt rögtön az elejére teszik... hogy látsszon milyen könnyû

SLR 135-ös nyereg tényleg 135g?


A KCNC nyeregcsövet megvetted már?


A sebesség mindent megold.