Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#1241
Írta 2008. december 05. - 22:59
nem érdekel, ha imbuszos, szóval acor?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#1242
Írta 2008. december 05. - 20:42
nem tudom mit kezdenék vele komolyan mondom
egyelõre csak úgy lenne. mindig is szerettem volna egy pillekönnyû merevfarú mtb-t. lassacskán gyûlnek az alkatrészek...
aztán lehet összerakom anyumnak mert le van maradva aputól, akinek kb. a Shimano LX a leggagyibb a Kona-ján
a Te kereked is finom kis darab lehet
Megfejtettem, jövõre új vázad lesz.
Én egy 7kg-s montiról álmodom. Majd ha sok pénzem lesz...
A sebesség mindent megold.
#1243
Írta 2008. december 05. - 19:38
#1244
Írta 2008. december 05. - 19:29
#1245
Írta 2008. december 05. - 19:22
nem tudom mit kezdenék vele komolyan mondomÉs akkor v-fékkel versenyeznél? Ez nem lenne visszalépés? Vagy rájöttél, hogy bõven elég a v-fék is az itthoni versenyeken?
xtr'03 + dt revo + alu anya + xc717 + schwalbe öntapadós + bbb imbuszos gyz.
egyelõre csak úgy lenne. mindig is szerettem volna egy pillekönnyû merevfarú mtb-t. lassacskán gyûlnek az alkatrészek...
aztán lehet összerakom anyumnak mert le van maradva aputól, akinek kb. a Shimano LX a leggagyibb a Kona-ján
a Te kereked is finom kis darab lehet
PBG
tömegét nem tudom pontosan, de ha jól emlékszem felniszalaggal is 800 gramm alatt maradt még valamivel (gyz nélkül)
koca
hát leleplezõdtem
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1246
Írta 2008. december 05. - 00:52
Mégis, mit várt egy pillekönnyû gyorszártól? Minden titán tengelyes rugalmas, ilyen alapon a Tune is szar.A KCNC gyorszárat nem ajánlom, ismerõsnek van és nem tartja rendesen a kereket, nem esik ki, de zavaróan rugalmas.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#1247
Írta 2008. december 05. - 00:03
imbuszos gyorszár... szerintem az nem a legjobb választás, bár nem tudom, Neked hogy jön be... szerintem ha defektet kapsz, többet spórolsz vele, ha inkább sima gyorszárat raksz be(persze nem tudom, hogy milyen súlyban van az a gyorszár)
Hány grammos a hátsó kereked, Andris?
én a kerekeimen(elsõ: 686g, hátsó: 892g gyorszárak nélkül gyorszárak: 102g/pár)TALÁN még a gyorszárakat cserélném egy KCNC 42g/pár-osra.
33g a súlya az elsõnek. Gyorsabban kiveszem a kereket, mint ha normál gyz-t használnék (a foxnak elég szar a kialakítása ebbõl a szempontból). Defektem nem lesz (mert nem lesz és kész ), ha mégis akkor van nálam hab. Ha meg belsõt kell cserélni, akkor már úgyis mindegy az a plusz néhány mp.
A KCNC gyorszárat nem ajánlom, ismerõsnek van és nem tartja rendesen a kereket, nem esik ki, de zavaróan rugalmas.
A sebesség mindent megold.
#1248
Írta 2008. december 04. - 23:46
Hány grammos a hátsó kereked, Andris?
én a kerekeimen(elsõ: 686g, hátsó: 892g gyorszárak nélkül gyorszárak: 102g/pár)TALÁN még a gyorszárakat cserélném egy KCNC 42g/pár-osra.
én most leginkább a nekem lélektani, 10kg alatti tömegre gyúrok... érkezik az XPEDO, szóval már csak egy SLR nyereg, vagy egy KCNC nyeregcsõ, és már Conti külsõkkel, és 600,-Ft-os belsõkkel is 10kg alatt vagyok!:bananadan
#1249
Írta 2008. december 04. - 23:46
én azt mondom h emiatt ne aggódj h ez nem radiál.
az agy miatt ennyit sztem megér /pláne ha még picit le tudsz belöle faragni/
aztán ha késöbb kell akkor átfüzöd radiálra. egy szett küllö nem a világ vége, radiálba befüzni meg egy csimpánz is be tudja a kereket
és igen zárt csapágyak vannak feltüntetve a pdf eken az frm honlapján. nem tünik rossz konstrukciónak.
#1250
Írta 2008. december 04. - 23:40
a Kula most épp Pesten várja, hogy menjen végre érte a leendõ gazdája... már jóideje kapom az ígéretet...
Kulát nem fogom összerakni már úgysem...
a Wensonon meg csak tárcsafék szem van De páran már megoldották a csapatból a vfékszemet - nézd meg a bikeoftheyear bringák közt
szívesen megcsinálnám én is olyanra. SID telóval elég könnyû bringa lenne belõle.
milyen elsõ kereked van? ez elég könnyû
És akkor v-fékkel versenyeznél? Ez nem lenne visszalépés? Vagy rájöttél, hogy bõven elég a v-fék is az itthoni versenyeken?
xtr'03 + dt revo + alu anya + xc717 + schwalbe öntapadós + bbb imbuszos gyz.
A sebesség mindent megold.
#1251
Írta 2008. december 04. - 23:27
a Kula most épp Pesten várja, hogy menjen végre érte a leendõ gazdája... már jóideje kapom az ígéretet...A Kulát raknád össze? Használnád is valamire vagy csak dísz lenne?
Tied lehet. Nekem van már 730grammos, radiális, revos elsõkerekem (gyorszárral, felniszalaggal együtt).
Kulát nem fogom összerakni már úgysem...
a Wensonon meg csak tárcsafék szem van De páran már megoldották a csapatból a vfékszemet - nézd meg a bikeoftheyear bringák közt
szívesen megcsinálnám én is olyanra. SID telóval elég könnyû bringa lenne belõle.
milyen elsõ kereked van? ez elég könnyû
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1252
Írta 2008. december 04. - 23:21
Nem kell Neked az a kerék! nincs is párja Neked, ellenben velem
jah, egyetlen szívfájdalmam, hogy nem radiális és nem Revo...
de így is elég könnyû
össze kéne rakni itthon a SID telót, aztán faragnék pár grammot a bringán
A Kulát raknád össze? Használnád is valamire vagy csak dísz lenne?
Tied lehet. Nekem van már 730grammos, radiális, revos elsõkerekem (gyorszárral, felniszalaggal együtt).
A sebesség mindent megold.
#1253
Írta 2008. december 04. - 22:53
Nem kell Neked az a kerék! nincs is párja Neked, ellenben velemÉn is gondolkozom azon a keréken, de akkor lenne igazán könnyû, ha dt revo küllõvel lenne fûzve. Biztos nincs rossz állapotban a kerék, a tulajdonos tud bringázni és vigyáz a gépre.
jah, egyetlen szívfájdalmam, hogy nem radiális és nem Revo...
de így is elég könnyû
össze kéne rakni itthon a SID telót, aztán faragnék pár grammot a bringán
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1254
Írta 2008. december 04. - 22:51
A sebesség mindent megold.
#1255
Írta 2008. december 04. - 22:42
nem sértésnek, de én nem adtam volna érte pénzt...
az FRM agyakról tudni valamit? konkrétan az elsõ agyuk érdekel. milyen csapágyazása van neki?
alkalmi vétel volt a 69g-os agy 3ezer ft-ért...akármilyen szar is...valszeg olyan kerekembe lesz befûzve, amit nem gyakran használok majd:D
#1256
Írta 2008. december 04. - 22:30
ez méregdrága lehet...
amit Jani is mondd, az apróban van egy FRM agyas SUN UFO felnis elsõkerék. kiváló párja lenne, a grammániás hátsó kerekemnek (dt240-revolution-sun ufo)
ezért kérdeztem...
az meg, hogy versenyeztek vele, nem érdekes. ha a felni jó állapotú és ha szabvány iparicsapágyas az frm agy...
a manual-ban mintha ipari csapágyat látnék
http://www.frmbike.d...iles/pdf/55.pdf
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#1257
Írta 2008. december 04. - 22:02
http://xx-light-bike...&categoryId=148
24 es felnit sun-mavic elterjedt márkák nem is nagyon csinálnak nemde?
frm böl is csak 28 ast láttam eddig.
ez monti vagy uti? :chin:
http://xx-light-bike...}&categoryId=28
nem tudok németül
#1258
Írta 2008. december 04. - 21:35
#1259
Írta 2008. december 04. - 21:23
az FRM agyakról tudni valamit? konkrétan az elsõ agyuk érdekel. milyen csapágyazása van neki?
Az aprón van egy ilyen agyas elsõkerék, azt hiszem a rövidtáv magyar bajnok árulja. És mintha a Bikemag egyik újságírójának is ilyen agya lenne (de ez nem biztos).
A sebesség mindent megold.
#1260
Írta 2008. december 04. - 20:55
nem sértésnek, de én nem adtam volna érte pénzt...63g...nekem van itthon egy 69g-os American Classic agyam, amit 3ezer ft-ért tudhatok magaménak...
az FRM agyakról tudni valamit? konkrétan az elsõ agyuk érdekel. milyen csapágyazása van neki?
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu