
http://www.gebhardt....age=102&lang=en
Izomtéridõninja-geológus!
illusztráld te is képpel, ahogy a kolléga, és akkor hinni fog nekedHa-ha.
Lehet, hogy egy jó izomzat nehéz dolog, és mások elsõnek azt adnák le, de én ragaszkodom hozzá.
Japán fafaragás függ a szobám falán, Gonosz démont ábrázol, s rajta arany a máz.
Részvéttel bámulom halántékán a dülledõ eret, amely elárulja: mily fárasztó is rossznak lenni.
kulacstartón kivül smemi másba nem tennék.
RAUH-Welt
B E G R I F F
akkor kb 13,5 kg a bringa. szerintem nem rossz, fõleg, hogy nem grammra mentem, hanem tartósságra.a bmagos (Begé) vmi 3000 g volt tag nélkül + 200-300 között van a tag
nekem 210g volt 36 db alu nipszlikkel
a bmagos (Begé) vmi 3000 g volt tag nélkül + 200-300 között van a tagRob, esetleg valami hivatalos adattal tudsz szolgálni a régi enduro váz súlyával kapcsolatban?
Összeraktam egy táblázatot, amiben a váz súlya a nagy kérdõjel, a többi cuccra gyártási szórással felfele kerekítve számoltam, és így jött ki 13,8 kg.
A másik dolog a küllõk súlya, 64 db 2-es küllõ mit nyomhat kb?
vázat 3500grammnak, a küllõket 500grammnak vettem.
így lett 13797 gramm.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
A sebesség mindent megold.
nézd meg ezt:
http://piacter.bikem...=178022&cat=all
nem olyan egyszerû, le is kell venni a tengely hosszából, mert az eredetiben a tengely fekszik fel a villában, az rws-es 10-es átmenõsben pedig a gyorszár fekszik csak fel, a tengely nem.
és ekkora hosszban egyeneset fúrni nem kispálya. tényleg jó esztergályos kell hozzá.
crc-n találtam eddig a legolcsóbban. A konverteren gondolkodtam, kéne egyet élõben látni, mert sztem csak annyi a difi, h fel van fúrva 9mmre. Ha kiszedném a 240esbõl az eredetit, felfúrnám akkor már meg is van. sztem
rob: ezt úgy kell érteni, h a specikben dt agyak vannak? csak elõl használnak thruboltot? mert hátul szeretnek vmiért deoret használni, ahogy eddig láttam
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
a cube-ban volt dh-hügikösz, megnyugodtam:)
hol van neked 340es agyad, az sjben? abban nem sun rinlge kerékszett lett?
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
kösz, megnyugodtam:)
hol van neked 340es agyad, az sjben? abban nem sun rinlge kerékszett lett?
RAUH-Welt
B E G R I F F
azért annyira nem bonyesz...legfeljebb nem egy fogásban kell próbálkozninem olyan egyszerû, le is kell venni a tengely hosszából, mert az eredetiben a tengely fekszik fel a villában, az rws-es 10-es átmenõsben pedig a gyorszár fekszik csak fel, a tengely nem.
és ekkora hosszban egyeneset fúrni nem kispálya. tényleg jó esztergályos kell hozzá.