Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#61
Posted 2011. November 08. - 23:06
Öregen szenilis és süket akarok lenni, hogy ezzel aztán mindenkinek az agyára menjek. (bár ez már most is sikerül) Ne szólj szád nem fáj fejed.
#62
Posted 2011. November 08. - 22:54
de, de nem igazán értem a kérdést
A merevfarúak hátsó fele könnyebb, mint az össztelósoké, ezért érezheted nehéznek az Anthem hátát. Amúgy beragadt a többszörös idézet gomb nálad, így kipage hozzászólása folyamatosan megjelenik.
#63
Posted 2011. November 08. - 22:47
Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.
Nem htrol valtottal ossztelosra?
de, de nem igazán értem a kérdést
#64
Posted 2011. November 08. - 22:08
Nem htrol valtottal ossztelosra?
Ebben is van igazság. De attól még lehet nehéz a hátsó agy és a sor.
#65
Posted 2011. November 08. - 22:03
#66
Posted 2011. November 08. - 21:09
Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.
Ezen most jót röhögtem.
Na látod, nem kell költeni a sok pénzt könnyû alkatrészekre, reggelente egy kis ricinus és már meg is van oldva.
ennyi
#67
Posted 2011. November 08. - 20:53
Ezen most jót röhögtem.hát ez teljesen igaz. sõt, reggelente simán szarok negyven dekát, az majdnem olyan, mintha karbonvázra váltanék hirtelen
Na látod, nem kell költeni a sok pénzt könnyû alkatrészekre, reggelente egy kis ricinus és már meg is van oldva.
#68
Posted 2011. November 08. - 19:43
Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.
Ebben esetben hátsó agy és a sor lehet a ludas, belegondolva hátul kb. azok a legnehezebb alkatrészek.
a felnim sem egy könnyû darab, 630g, meg szerintem az agy is nehéz, valami régi shimano.
#69
Posted 2011. November 08. - 19:38
nyereg iszonyat könnyû, nyeregcsõ szóba jöhet. egyébként én is a kerekekre gondoltam, a bringa hátulját érzem bitang nehéznek, úgyhogy ott lenne mit faragni. annyira nem akarok megbolondulni a grammokkal.
Ebben esetben hátsó agy és a sor lehet a ludas, belegondolva hátul kb. azok a legnehezebb alkatrészek.
#70
Posted 2011. November 08. - 19:21
Ami olcsóbb és viszonylag nagy a tömegnyereség az a nyeregcsõ nyereg csere. Hajtókar/pedálon lehet még sokat hozni. A legnagyobbat viszont a keréken lehet spórolni, akár 5-600g is leugrik a bringáról, de nagyon oda kell figyelni, mit választasz, hogy bírja a felhasználást meg a testsúlyodat is a cucc.
nyereg iszonyat könnyû, nyeregcsõ szóba jöhet. egyébként én is a kerekekre gondoltam, a bringa hátulját érzem bitang nehéznek, úgyhogy ott lenne mit faragni. annyira nem akarok megbolondulni a grammokkal.
Igen arn jól mondja egy kiadós vizeléssel 600-700gr-t is spórolsz és mennyivel gyorsabban tudsz menni mint feszülõ hólyaggal:) ja és mennyivel olcsóbb
hát ez teljesen igaz. sõt, reggelente simán szarok negyven dekát, az majdnem olyan, mintha karbonvázra váltanék hirtelen
#71
Posted 2011. November 08. - 18:38
Ha nem kergeted az álmaid akkor csak vegetálsz!
#72
Posted 2011. November 08. - 18:34
tedd fel magadban a kerdest - mennyi kulonbseget erzel, ha teli van a kulacsod, vagy ha kiittad?
#73
Posted 2011. November 08. - 18:03
#74
Posted 2011. November 08. - 17:55
#75
Posted 2011. November 07. - 10:34
#76
Posted 2011. November 07. - 10:17
#77
Posted 2011. November 07. - 03:05
186 cm voltam aprilisban... most mar szerintem olyan 189-190 korul, de pontosan nem tudom. Igazabol csak optimista vagyok, hogy eleg lesz az orszagutibol atrakni a nyereg-nyeregcso kombot.
Mellesleg a ket hasznalt gumihoz kb. 3400,-Ft/db aron jutottam hozza.
#78
Posted 2011. November 06. - 07:48
milyen magas vagy, hogy ilyen hosszu stucni kell, es eleg a 350es nyeregcso?
#79
Posted 2011. November 06. - 04:39
A lista sorrendben:
- Niner EMD 9 2011 L-es meret: 1716 g
- Shimano XT 770-es elso valto. 34.9-es bilincs: 150 g
- WCS Trugrip kormanyvegdugokkal, vagatlanul: 52 g
- Jagwire bowdentartozekok: 5 g
- Jagwire valtobowden+haz: 110 g
- Carbon alatet. 5 mm: 2 g
- Carbon alatet. 10 mm: 4 g
- Sram X.0 marokvalto "ujraepito" kit. Baloldali: 35 g
- Sram X.0 marokvalto "ujraepito" kit. Jobboldali: 35 g
- Shimano XT 760-as 11-34 fogaskereksor zaroanyaval: 291 g
- Circus Monkey hatso agy: 274 g
- Circus Monkey elso agy: 115 g
- Easton EA50 120 mm stucni. 31.8 mm-es befogo: 173 g
- Salsa Pro Moto 11 fok hajlas, 710 mm-es hossz, 31.8 mm-es befogo: 259 g
- Shimano HG-90 lanc. 108 szem: 269 g
- ZTR Arch 29er 32 lyukas felni: 455 g
- ZTR Arch 29er 32 lyukas felni: 457 g
- Hutchinson Python 29X2.1 kulso. Tubeless Ready: 618 g
- 34.9 mm-es nyeregcsobilincs: 25 g
- Stan's No Tubes The Raven 29X2.2 kulso. Tubeless Ready: 533 g (befottes gumi 1 g )
- Novatec gyorszarak: 104 g
- Rock Shox Reba SL 29er teleszkop vagott nyakkal: 1765 g
- Pro Vibe full carbon nyeregcso 31.6X350 mm + Selle Italia SLR (135 grammos valtozat): 335 g
- Stan's No Tubes Yellow Tape. Teljes, bontatlan: 19 g
- Stan's No tubes 29er Tubeless Conversion Kit Rim Tape: 79 g
- Stan's No tubes 29er Tubeless Conversion Kit Rim Tape: 78 g
- Continental Race King 29X2.0, hasznalt: 616 g
- Specialized S-Works Fast Trak LK 29X2.0, hasznalt: 574 g (befottes gumi )
- Ami valamiert nincs a feltoltott fotok kozott -egyelore-, az a Thomson A-Head kupak: 9 g
Folytatas hamarosan!
#80
Posted 2011. November 04. - 21:41
DSCN5870 | deviantmtb - egyszeregy
Cannondale S.A.V.E. nyeregcsõ (420×27.2) - 237g
DSCN5840 | deviantmtb - egyszeregy