Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
#6281
Posted 2003. May 12. - 19:15
Ráadásul abból a pénzbõl, amibõl a gépet megépítettem túl jó autót nem igazán kapni, amennyire én tudom.
És akkor arról már ne is beszéljünk, hogy a bringám csúcsgép /számomra !/, a csúcsautó meg...
#6282
Posted 2003. May 12. - 18:39
Jelenleg kishazánkban nem annyira megszokott, hogy adott esetben az ember többet költ a kerékpár(jai)ra, mint az autójára.
Mondjuk az én esetemben akármilyen kerékpár kimerítette volna ezt a tényállást, mivel nincs autóm és egyelõre nem is tervezek venni.
#6283
Posted 2003. May 12. - 18:36
Tamáskának szerintem "jár a pont"; mindemellett szerintem Téged sem mindenki rokonszenvvel vizsgálgatott a Fuel 100-zal anno... Tévednék?
Õszintén szólva nem tudom, hogy ki mit gondol a Fuel 100-amról. Igen, megvan, 10,8 kg ;D
#6284
Posted 2003. May 12. - 18:14
Ytse!
A Trek-ed megvan még?
#6285
Posted 2003. May 12. - 18:12
(Jómagam egészen szórakoztató megjegyzéseket kapok néha, úgyhogy szinte féltem idemásolni az alkatrészlistám...)
#6286
Posted 2003. May 12. - 18:06
EB Triple Ti: ha összejön a darabszám, akkor szeptemberben lesz, cirka 80 darab ezresért.
Gyári specifikáció szerint 186 gramm párban.
Thx, azért 80 rugót nem költök pedálra, jó lesz nekem a CrMo is
#6287
Posted 2003. May 12. - 18:04
#6288
Posted 2003. May 12. - 18:03
Nomost ez nem úgy megy sztem, hogy mi a nagy kunszt. Ha nekem van 1millió HUF diszkrecionális jövedelmem, akkor én okos vagyok, ha tudok venni egy Scott Strike-ot? Az nagy kunszt? Mert az 9 kiló, és tárcsafék is van rajta, meg fulltelós is. Nem azzal van a baj, hogy az emberek nem tudják, hogy mit kellene venni, hanem az, hogy hogyan teremtsék elõ a rávalót. imho. :-X
Azt hiszem félreértettél. Amit mondani akartam az az, hogy egy merevfarú váz merevvillával alapból elég könnyû, szóval erre akármilyen más alkatrészeket pakolhatsz, 10 kilónál könnyebb gépet kapsz. Persze racionális keretek között, szóval nem DH felnire meg ilyesmire gondoltam...
#6289
Posted 2003. May 12. - 18:01
Light-speed vagy... ;D
OFF
Középrész ügyében héten hívlak. Fotószessõnt cimbitekkel jövõ hétre lehetne idõzíteni.
ON
#6290
Posted 2003. May 12. - 17:57
Nem a "kunszt" érdekelt, ellenben az említett fórumtársak mindannyian elsõ teleszkóppal nyomják.
A legkönnyebb 4 gép, akikkel találkoztam Specialized, Cannondale, Merida és Trek. Talán a custom Speci M4 viszi a pálmát(?) 8.6 kilóval.
A saját legkönnyebb összeállításom 9.5 kiló volt Manitou Mars Elite telóval. Azóta szereztem egy AMP-t, jóval könnyebb, csak nem nagyon akarnám leszerelni az XTR-t...
EB Triple Ti: ha összejön a darabszám, akkor szeptemberben lesz, cirka 80 darab ezresért.
Gyári specifikáció szerint 186 gramm párban.
#6291
Posted 2003. May 12. - 17:54
a csúcs eggbeater amúgy 186g, és www.bestparts.hu
#6292
Posted 2003. May 12. - 17:39
Hol kapható a titán Egg Beater és pontosan mennyit nyom?
#6293
Posted 2003. May 12. - 16:07
Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?
A masszív fórumtagok között hirtelen cirka fél tucat embernek van (már akiket eddig ismerek!) 9.7-8.5 kilogramm közötti merevfarú montija.
A saját gépem nem a gramm-mánia jegyében született;
inkább az anyagnak (mármint: titán), és a gyár elhivatottságának voltam/lettem betege.
Az már csak "melléktermék", hogy a kész kerékpár tömege elég jó lett,
amellett, hogy nagyon strapabíró.
Ami a galériámban van, az egy régi fotó, van némi változás, és a végleges konfiguráció csak nyár végére áll össze.
Pillanatnyilag így néz ki a gép:
váz: MORATI HC Ti 1.3 16"
villa: MORATI HC Ti
kormánycsapágy: RITCHEY WCS (CHRIS KING)
kormányszár: RITCHEY WCS (MORATI HC Ti)
kormány: MORATI Classic
markolat: RITCHEY
fékkar: XTR 2003
váltókar: XTR 2003
elsõ fék: XTR 2003 disc
hátsó fék: XTR 2003 disc
féktárcsa: XTR 2003
középcsapágy: FSA Ultimax Ti ISIS
hajtókar: TRUVATIV Stylo SL 2003 tesztpéldány (RACE FACE Next LP)
lánckerekek: TRUVATIV (RACE FACE)
pedál: EGG BEATER SS (EGG BEATER Triple Ti)
elsõ váltó: XTR 2003
hátsó váltó: XTR 2003
lánc: SHIMANO HG73
kazetta: SHIMANO XT
elsõ agy: XTR 2003
hátsó agy: XTR 2003
felni: SUN CR17A
küllõ: DT
küllõvédõ szalag: SCHWALBE
küllõanya : DT alu
belsõ: SCHWALBE SV14A XXLight
külsõ gumi: CONTINENTAL Twister Supersonic
patentszár: SHIMANO XTR 2003
nyeregszár: MORATI HC Ti
nyeregszár bilincs: MORATI
nyereg: AVOCET Titan (FRM Aspide)
bowdenház: SHIMANO XTR 2003
bowden: SHIMANO XTR 2003
láncvilla védõ: SPEED STUFF
kulacstartó: BBB
(ZÁRÓJELBEN a véglegesnek szánt darabok.)
Ez így pillanatnyilag 9.2 kilogramm (nem grammoztam végig az alkatrészeket, talán a téli full-szerviz során...).
Atom HC 1.4 vázra épített, V-fékes gépe "legkönnyebb" verzióban 8.5 kilót nyomott - csak õ is folyamatosan átszerel/tesztel.
#6294
Posted 2003. May 12. - 12:17
Van itt valaki, akinek tényleg könnyû kerékpárt sikerült összehoznia és nem csak beszél meg álmodozik róla? Ha igen, akkor milyen a gép és mennyit nyom?
Hi!
Nekem már épül. Ha minden jól megy 9,7 kg. alatt lesz (Eggbeater, és SLR nélkül, amik csak késõbb kerülnek beszerzésre). Kb. egy hónapont belül megérkeznek a hiányzó alkatrészek (hajtómû (nincs az országban), nyegercsõ, nyereg stb.). Ha kész lesz felrakom a részletes leírást, és mellé egy kis kommentárt is. Tudom, hogy az igazán könnyû kerók 9,5 kg-nál kezdõdnek, de ha meglessz az Eggbeater, az SLR, és ha sikerül beszereznem egy normális merevvillát simán le fogok menni 9 kg. alá 8). Bár egyesek szerint már a 10 kg.-os határ is jónak számít.
#6295
Posted 2003. May 11. - 18:29
zOrg gépe mondhatni elég könnyû.. pontos adatot nem tudok de a médiatárban asszem már vannak képek...
az alkatrészekbõl szemezgetve:
morati váz, villa nyeregcsõ stucni kormány
supersonic külsõk
eggbeater
de majd a májszter a jövõ héten otthon lesz és pontosítja az infókat
#6296
Posted 2003. May 11. - 18:14
#6297
Posted 2003. May 10. - 05:57
Én ugyan nem zOrg vagyok, de már jó sokáig néztem és úgy látom, hogy a "pedál" két kiemelkedõ kúpja közé ugrik be a stopli közepén levõ kis kiugrás.
Remélem érthetõen írtam le.
#6298
Posted 2003. May 07. - 16:41
Vagy B+-nak is van 17-18 körül tárcsás hátsóagya nagyonkönnyû.
#6299
Posted 2003. May 07. - 15:55
zOrg!
Az az ORB pedál hogy mûködik? Mert nem bírtam rájönni.
#6300
Posted 2003. May 07. - 09:19
(2-1.8-as)
Megéri a 90 Ft/db árat?? (állítólag benne van az árban a réz küllõanya is, errõl mit tudtok?)
És a topik címéhez kapcsolódva: egy garnitúra "csak" 380 gramm (64db). Ez nem rossz...