farolgassa szet!
egyebkent meg vmi videon latta olyt, hoyg a csavokam a rendes barazda vagoval neki allt a gumit szabni!
mint a rallin.
majd beizeltem
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#6061
Posted 2003. June 28. - 00:57
#6062
Posted 2003. June 27. - 22:23
Igen!
Gyilkoljátok egymást!
"Kill with power! Die, die!" ;D ;D
Egy volt-XC-versenyzõ haverom mondta, hogy õk simán vagdosták csípõfogóval a gumik bütykeit, "mer' nem sáros pályán minek akkora" :
#6063
Posted 2003. June 27. - 20:35
igy van!
egyszer a nemeth csabival szamolgattuk egy bukki verseny utan, hoyg csinalni kene egy brinyot amit kurva konnyu csak annyira birja a dolgot, hogy a starnal ra lehessen ulni!
hogy miert azert mert olyan sar volt, hogy csabi mondta az atlagos allapotaban is gyorsabban futotta vona le az egesz tavot, mint ahogy a meno mano cc-s emberkek letekertek!!!
ja es tegnap nyert egy 160km-es skot versenyt!!!!
[glow=red,2,300]Hajrá Németh Csabi!!![/glow]
egyszer a nemeth csabival szamolgattuk egy bukki verseny utan, hoyg csinalni kene egy brinyot amit kurva konnyu csak annyira birja a dolgot, hogy a starnal ra lehessen ulni!
hogy miert azert mert olyan sar volt, hogy csabi mondta az atlagos allapotaban is gyorsabban futotta vona le az egesz tavot, mint ahogy a meno mano cc-s emberkek letekertek!!!
ja es tegnap nyert egy 160km-es skot versenyt!!!!
[glow=red,2,300]Hajrá Németh Csabi!!![/glow]
#6064
Posted 2003. June 27. - 20:22
#6065
Posted 2003. June 27. - 20:07
a szarvval tényleg jobban lehet mászni???
má nem azzal amit a csajodtól szerzesz amíg bringázás ürügyén nem vagy ottthon ;D
elvileg nem az áll a topic címben hogy az éssszerûség keretein belül??? a guminyirbálás és a dugóelhagyás az kicsit túllõ!!
má nem azzal amit a csajodtól szerzesz amíg bringázás ürügyén nem vagy ottthon ;D
elvileg nem az áll a topic címben hogy az éssszerûség keretein belül??? a guminyirbálás és a dugóelhagyás az kicsit túllõ!!
#6066
Posted 2003. June 27. - 20:02
#6067
Posted 2003. June 27. - 20:00
le is, legalábbis a kilógó kis bizbaszokat (amik lekopnak 1 hónap után) levagdashatod ollóval
egyébként én is a kis súlyra szavazok, a légellenállás nem olyan fontos, akkor már a kis gördülési ellenállás/csapágysúrlódás a nyerõ
egyébként én is a kis súlyra szavazok, a légellenállás nem olyan fontos, akkor már a kis gördülési ellenállás/csapágysúrlódás a nyerõ
#6068
Posted 2003. June 27. - 19:58
hát ezt télleg elírtam meg elszámoltam meg minden.... de pörög a topic ;D
bakker.... pedig má örültem a fejemnek hogy két keréken fél kilót fogok nyerni..... na mindegy. legalább nem akkor jöttem rá mikor már megvettem egy bazi tartállyal.
biztos hogy elszámoltam???
mindegy! viszek 10 gumit és akkor megvan a fékiló!
lor: mi van a krumplival???
bakker.... pedig má örültem a fejemnek hogy két keréken fél kilót fogok nyerni..... na mindegy. legalább nem akkor jöttem rá mikor már megvettem egy bazi tartállyal.
biztos hogy elszámoltam???
mindegy! viszek 10 gumit és akkor megvan a fékiló!
lor: mi van a krumplival???
#6069
Posted 2003. June 27. - 13:46
Szerintem még a gumi nagy bütykeibõl is le lehetne faragni ha a légellenállás a fontosabb! ;D ;D
#6070
Posted 2003. June 27. - 13:44
#6071
vendég__*
Posted 2003. June 27. - 09:11
hát szerintem mindkét stilusnál fontos mind a kettõ, csak nem egyforma arányban. egy cc bicónak sincs akkora légellenállása mint egy kamionnak, de egy országuti is rohadt könnyü. CC nél fontosabb a könyebb súly, mint a légellenállás, mert kis sebességnél, például felfelé hiába van jo légellenállásod, ha nagy a súlyod, nem leszel olyan jo mintha könnyü kéród lenne. lényeg: nyugatan le lehet venni sztem azt a kupakot, de a legjobb megoláds, hogy nem is rax rá szarvat ;D
#6072
Posted 2003. June 27. - 08:36
Igen!
Gyilkoljátok egymást!
Visszatérve a kormányvég-kupak elhagyásához. Egyik tisztelt grammániás barátom mit mondott erre (szemrebbenés nélkül !!!)?
-Így nagyobb a légellenállása. ;D
Mondjuk a viccet félretéve szerintem igaza van ;D De ha már egyszer itt tartunk mondjátok meg, hogy mi a fontosabb: könnyû keró, vagy kis légellenállású keró. A kérdés szigorúan cc-re értendõ (országúti esetében ugyanis mindenki tudja a választ)! Szerintem a könnyû keró.
Gyilkoljátok egymást!
Visszatérve a kormányvég-kupak elhagyásához. Egyik tisztelt grammániás barátom mit mondott erre (szemrebbenés nélkül !!!)?
-Így nagyobb a légellenállása. ;D
Mondjuk a viccet félretéve szerintem igaza van ;D De ha már egyszer itt tartunk mondjátok meg, hogy mi a fontosabb: könnyû keró, vagy kis légellenállású keró. A kérdés szigorúan cc-re értendõ (országúti esetében ugyanis mindenki tudja a választ)! Szerintem a könnyû keró.
#6073
Posted 2003. June 26. - 21:17
JrAge
1. Tán a levegõben van más is mint a zoxigén
2. R=8,31 J/K
3. (500000N/m2*0,005m3*28,96g)/(300K*8,31J/K)=29gramm levegõ
ha a te R-edet rakjuk be, még kevesebb!!!!
A tiszta héliummal ez 4gramm
1. Tán a levegõben van más is mint a zoxigén
2. R=8,31 J/K
3. (500000N/m2*0,005m3*28,96g)/(300K*8,31J/K)=29gramm levegõ
ha a te R-edet rakjuk be, még kevesebb!!!!
A tiszta héliummal ez 4gramm
#6074
Posted 2003. June 26. - 20:55
#6075
Posted 2003. June 26. - 20:47
#6076
Posted 2003. June 26. - 20:34
na 25 g miatt mar majdnem megd.gjatok a krumplit!
csak hat ugye az elgurul...
akkor most mi van?
1g egy kormanyveg kupak kihagyasaert aminek koszonhetoen tele lesz sarral!
hat nem ertem! :-/
csak hat ugye az elgurul...
akkor most mi van?
1g egy kormanyveg kupak kihagyasaert aminek koszonhetoen tele lesz sarral!
hat nem ertem! :-/
#6077
Posted 2003. June 26. - 20:14
JrAgeBee:
Az általad megadott adatokkal:
m(lev): 0,029kg
m(He): 0,004kg
Ez azért nem fél kiló! Hanem 25gramm, 5 bar esetében (a levegõ moláris tömege 28,96)
Csak mert én ezt tanulom!
És a hélium nagyon gyorsan eresztene, spéci tartály kell a nagy nyomáson való tárolásához, a bicajbelsõ meg nem elég spéci...
Az általad megadott adatokkal:
m(lev): 0,029kg
m(He): 0,004kg
Ez azért nem fél kiló! Hanem 25gramm, 5 bar esetében (a levegõ moláris tömege 28,96)
Csak mert én ezt tanulom!
És a hélium nagyon gyorsan eresztene, spéci tartály kell a nagy nyomáson való tárolásához, a bicajbelsõ meg nem elég spéci...
#6078
Posted 2003. June 26. - 20:14
tényleg: az uci szabályok tiltják, hogy héliummal töltött hátizsákot viseljek? :
bár egyáltalán: segítene ez vmit is?
felemelne engem, de a bringa ott maradna... a kanyarokban a tapadás is rosszabb lenne... :
nyissunk errõl egy új topicot!! ;D ;D
bár egyáltalán: segítene ez vmit is?
felemelne engem, de a bringa ott maradna... a kanyarokban a tapadás is rosszabb lenne... :
nyissunk errõl egy új topicot!! ;D ;D
#6079
vendég__*
Posted 2003. June 26. - 20:02
és akkor mivan ha veszek egy légmentesen záró hátizsákot és felfújom és felveszem? az is müxik?
#6080
Posted 2003. June 26. - 19:58
na szoval:
elméletben: PV=nRT
P=nyomás:5bar
V=térfogat:kb 5 liter
n: mittomén, nem tanultam meg de=m/M
R=8,31 (javítva, mer melléütöttem)
T=300Kelvin
ebõl: m=PVM/RT
számold ki levegõvel (M=16) és héliummal (M=4)
annyi amennyi
elméletben: PV=nRT
P=nyomás:5bar
V=térfogat:kb 5 liter
n: mittomén, nem tanultam meg de=m/M
R=8,31 (javítva, mer melléütöttem)
T=300Kelvin
ebõl: m=PVM/RT
számold ki levegõvel (M=16) és héliummal (M=4)
annyi amennyi