szerintem általában van egy határ, amíg értelmes ára van a könnyítésnek, és az alatt pedig hirtelen megugrik, és irreális lesz...
pl a 230g-os belsõim helyett veszek két 130g-os ricsit, az együtt 1400 Ft
viszont két maxxis pl a maga 96g-val már összesen 2E Ft-al több lenne...
na ez az, ami már luxus
kerekenként:
minusz 100g árkülönbség nélkül
még minusz 34g pedig már egy ezresért
na szerintem ilyenkor kell mérlegelni, és józan ésszel vásárolni
persze itt nem a versenyszerû felhasználásról beszélek, mert ott nincsenek ilyen kompromisszumok, oda kellenek a titán csavarok
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Grammmmánia - a végletekig
Started by
ruff
, 2002. October 17. 20:20
#5801
Posted 2004. April 18. - 00:06
#5802
Posted 2004. April 17. - 23:18
Ez a súlycsökkentés legnagyobb hátránya, hogy sokat kell áldozni rá, és nem rendelkezünk a nagy uniós átlagfizetéssel, de mint ma a metrómoziban megtudtam, lehet örülni, mert 1,4%-al emelkedett az átlagkereset a múlt évhez viszonyítva.
#5803
Posted 2004. April 17. - 23:06
#5804
Posted 2004. April 17. - 23:02
#5805
Posted 2004. April 17. - 22:56
#5806
Posted 2004. April 17. - 18:51
A probike teambõl már több embernek robbant szét, mert a V-féktõl felforrósodott a felni, és ezáltal a gumi is. A súlya 126g.kb 2890ft körül van az ára a boltokban.Nekem 2.1-es Mythos XC-vel 3.5baron volt, és megakirály.
#5807
Posted 2004. April 17. - 18:00
sidi rider;
[hetente kell fújni, és asszem csak 130 gramm/quote]
hû hát ez nem egy nyerõ reklám! én maxxis SL belsõt használok szerény 125 grammjával (elvileg 110-et írnak rá, de lemértem), s a büdös életben nem kell utánfújni, legfeljebb félévente egyszer! (és fel sem ütötem) szóval asszem ennyit a latexrõl!
és defektet is ritkán kapok vele - vagyis a 2 centis akáctüskét a 200 grammos sem ússza meg :-\
#5808
Posted 2004. April 17. - 15:03
#5809
Posted 2004. April 17. - 14:55
gondolom errõl van szó:
http://cycleus.webmi...tubeaircomp.htm
itt 120g-nak írják
csak szingós szeleppel van, vagy van autószelepes is?
http://cycleus.webmi...tubeaircomp.htm
itt 120g-nak írják
csak szingós szeleppel van, vagy van autószelepes is?
#5810
Posted 2004. April 17. - 13:46
#5811
Posted 2004. April 17. - 13:36
#5812
Posted 2004. April 17. - 13:32
Én 2 éve használok Misi latex belsõt, V-fékkel, és semmi baja, elsõ-hátsó 1szer van ragasztva, hetente kell fújni, és asszem csak 130 gramm! Felültéses defektem nekem sem volt vele a 2 év során. Csak pozitív élmények fûznek hozzá!
#5813
Posted 2004. April 17. - 12:34
#5814
Posted 2004. April 17. - 11:01
Ja állítólag a michelin-t csak tárcsával érdemes használni.
ezt pls fejtsd már ki részletesebben!
ja és mennyibe kerül ez a misi latex, és hány g?
#5815
Posted 2004. April 16. - 19:49
Én nagyon régóta latex Michelin-t használok, de csak jótz mondhatok róla.Felütöttem többször a felnit, de sosem kaptam defektet. Szúrásosom volt, de azzal is lassan eresztett. És még a Tip-top készlettel ragasztani is tudtam. A többit nem tudom lehet e ragasztani. Nekem hetente egyszer kellett fújni.
Ja állítólag a michelin-t csak tárcsával érdemes használni.
Ja állítólag a michelin-t csak tárcsával érdemes használni.
#5816
Posted 2004. April 16. - 16:13
#5817
Posted 2004. April 16. - 16:06
ggx:
Nekem megfelnek bár volt már náhány rossz tapasztalat is. Azért nem kell a legrosszabra számítani. Minden azon múlik hogy mennyire agresszívan mész. Az elsõ mátra maratonon egy defektem se volt. Azóta volt néhány durva felütéses, és egy-két szúrásos, de szerintem azokbál a belsõ vastagsága nem számított volna. Egyszer felnin jöttem be és a belsõnek semmi baja nem lett. Ragasztani meg annyiszor ragasztod amíg lesz hely rajta.
eric:
A noname belsõk súlya általában 250 g. Súlykorlát nincs mert a belsõt a kölsõ nem engedi szétrobbanni. A külsõknél is csak nyomáskorlát van.
Nekem megfelnek bár volt már náhány rossz tapasztalat is. Azért nem kell a legrosszabra számítani. Minden azon múlik hogy mennyire agresszívan mész. Az elsõ mátra maratonon egy defektem se volt. Azóta volt néhány durva felütéses, és egy-két szúrásos, de szerintem azokbál a belsõ vastagsága nem számított volna. Egyszer felnin jöttem be és a belsõnek semmi baja nem lett. Ragasztani meg annyiszor ragasztod amíg lesz hely rajta.
eric:
A noname belsõk súlya általában 250 g. Súlykorlát nincs mert a belsõt a kölsõ nem engedi szétrobbanni. A külsõknél is csak nyomáskorlát van.
#5818
Posted 2004. April 16. - 16:01
Huh, ha neked a Conti belsõ 230g akkor nekem vajon mennyi lehet a noname?!
És egy könnyû belsõnél meg van szabva hogy x kg-tól nem ajánlott? Mondjuk az én ~85 kilómmal beszerezhetek ilyen belsõt?
És egy könnyû belsõnél meg van szabva hogy x kg-tól nem ajánlott? Mondjuk az én ~85 kilómmal beszerezhetek ilyen belsõt?
#5819
Posted 2004. April 16. - 15:43
#5820
Posted 2004. April 16. - 15:35
kiscsango:
Használtban sikerült kerítenem egy párat reális áron.
http://www.bikemag.h...umName=album272
ggx:
A Conti belsõben a Supersonic a legkönnyebb, bár 1.0-tól (Race 26 Supersonic 45 g - ilyet szeretnék egyszer!) 1.95-ig (95 g) van sokféle, és ez a legdrágább mind közül. Általában mindegyik 95-100 g között van. Bár én már láttam olyan belsõ amire eredetileg 1.5-1.75 méretezés volt belesütve, és 1.95-2.1-ként árulták. Ez volt a Ritchey. A Maxxist az Avex hozza.
pcycle:
A latex belsõk legkönnyebjei 130 g körül mozognak és tényleg jobb a defektállóságuk, de a levegõt is gyorsan engedik, és úgy tudom ragasztani sem leget. Ez már totál versenykellék. A szúrásos behatásnak jobban ellenáll, de a felütést az sem bírja nagyon.
Használtban sikerült kerítenem egy párat reális áron.
http://www.bikemag.h...umName=album272
ggx:
A Conti belsõben a Supersonic a legkönnyebb, bár 1.0-tól (Race 26 Supersonic 45 g - ilyet szeretnék egyszer!) 1.95-ig (95 g) van sokféle, és ez a legdrágább mind közül. Általában mindegyik 95-100 g között van. Bár én már láttam olyan belsõ amire eredetileg 1.5-1.75 méretezés volt belesütve, és 1.95-2.1-ként árulták. Ez volt a Ritchey. A Maxxist az Avex hozza.
pcycle:
A latex belsõk legkönnyebjei 130 g körül mozognak és tényleg jobb a defektállóságuk, de a levegõt is gyorsan engedik, és úgy tudom ragasztani sem leget. Ez már totál versenykellék. A szúrásos behatásnak jobban ellenáll, de a felütést az sem bírja nagyon.