Jobban szemrevételezve ezt a 3,8-os bringát. Több technikai újítás is látható rajta: a hátsóváltón nem értem, mi tud mûködni rajta, amikor szinte nem áll semmibõl, a hajtómûn pedig mintha még a tárcsái is karbonból (?) lennének! a fékváltókar váltójából pedig állomáskeresõ-féle bizgenytû lett, ami még ráadásul a felsõfogásnál zavarhatja a tenyeret. Továbbá a 16 küllõs + alacsonyprofilú karbonkerék több mint merészség, és erre egy 100 gr.os Tufo (peremes?)szingó. A nyeregcsõvel egybeépített nyereg orrrésze olyan keskeny és éles, hogy egy rossz mozdulat és eltûnik a riderben...
Ha jobban megnézed a hátsóváltót, akkor nem a szokványos váltófülre rakták fel, hanem valami speckó rögzítéssel. Valszeg együtt tervezték a vázzal. És nem is kilences, hanem ahogy látom csak 4 vagy 5? Karbonból lánctányérokat nem õk használtak elõször. nézd pl: http://weightweenies...4_white_big.jpg. De egyébként karbonból csináltak már hátsó sort is (arról nincs képem amit belinkelhetnék, de tudom, hogy már csináltak). Mondjuk nem tudom, hogy meddig bírja egy ilyen karbon gyártmány. Talán max. 1 verseny ??? A fékváltókar számomra is új. Ilyet még nem láttam sehol. De szerintem sem lehet túl kényelmes.
Egyébként kíváncsi vagyok, hogy middig tudnak lemenni súlyban.