Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Grammmmánia - a végletekig

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
6548 hozzászólás a témában

#5141
Hurka

Hurka

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 279 hozzászólás
Hmmm... Köszi a választ!!
Aszem ezen nincs mit makkolni... Tökéletes!
Üdv,
Sanyi

#5142
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Azért, mert a bringáimon általában sûrûn cserélõdnek a tesztgumik, és az drága játék lenne, hogy mindig lötyit töltögessek bele...meg én még mindig kitartok a 120g-os 500ft-os kínai belsõk mellett...ha meg defekt,akkor 5perc a csere...

#5143
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Igen hagyományos gumival mûködik, bár a gyártó szerint nem mindegyikkel (a honlapjukon megtalálható melyik gyártó gumijaival ok és melyikkel nem). Hátránya csak annyi hogy a gumicserével valamennyi szmernyák kárba vész, 3-5 havonta után kell tölteni (külsõ hõmérséklettõl függõen), mert beleszikkad a gumiba, amitõl a levegõt nem ereszti el ugyan, de nem tud tömíteni ha kiszúrja valami a külsõt. Feltenni és leszedni ugyanúgy kell mint egy tubelesses gumit. Az elõnyei: Lehetetlen felütni, mert nincs mit, max a felnit vered szét, alacson nyomáson is használható, amint kiszúrja valami a gumit azonnal tömíti is (nekem nem volt még tüske a kerekemben azóta amióta használom,-vagy csak nem tudok róla??-, de csapattársamnak egyszerre 3 tüske is volt a külsõjében és ugyanúgy használta a kereket, nem engedett le; kerekenként elég 60-90g belõle.

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#5144
Hurka

Hurka

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 279 hozzászólás

Bármilyen felnivel tudod használni, csak bele kell rakni a szallagot, amit a NoTubes szetthez adnak...
Hátrányáról nem tudok, majd a Robi elmondja:)


Köszi!
Thommey te (is) grammániás vagy (az ésszerûség keretein belül;)), hogyhogy nem ezt használod akkor :)?
A gyártó honlapján olvasottak alapján ez maga a kánaán...
Most már tényleg nagyon furdalja az oldalam pár hónap használatra alapozott felhasználói beszámoló...

#5145
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

Na most hamarabb kérdzetem, mint olvasgattam...
Ezek szerint ehhez nem UST-s külsõt is lehet használni, megfelelõ felniben?
Bocs ha nagyon lámer a kérdés...
Mi a hátárnya ennek a megoldásnak? (pl macerás a gumicsere?)


Bármilyen felnivel tudod használni, csak bele kell rakni a szallagot, amit a NoTubes szetthez adnak...
Hátrányáról nem tudok, majd a Robi elmondja:)

#5146
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

Hi!
Egy maxxis flyweight belsõ(92g) vásárlásán gondolkozom.
Esetleg tapasztalat? Mennyire defektveszélyes?:chin:


Én Maxxis SL-t használok (116 gr asszem), s semmi gondom nincs vele, hacsak nem az, hogy a ritkásabb gumi miatt kb 2-3 hetente rá kell pumpálni. Én eleve benganagy nyomáson (4-4.5 bar) használom, így felütni lehetetlen. A tüske meg tökre ugyanúgy átszúrja a 0.1 mm-es gumit mint mondjuk a 1.3-ast.

Ez a "nem tartanak mert likad" meg LOL :D.
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#5147
Hurka

Hurka

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 279 hozzászólás
Na most hamarabb kérdzetem, mint olvasgattam...
Ezek szerint ehhez nem UST-s külsõt is lehet használni, megfelelõ felniben?
Bocs ha nagyon lámer a kérdés...
Mi a hátárnya ennek a megoldásnak? (pl macerás a gumicsere?)

#5148
Hurka

Hurka

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 279 hozzászólás
Szia Xc Rider!
Megnéztem a honlapodat, s azt szeretném megkérdezni, hogy sima (nem tubless) Racing ralphot használsz? a tömeg adatból vontam le eme következtetést...
A folyékony latexel kapcsolatban pedig: ezt hol lehet kapni (mármint magyarországon kapható-e)?
Elõre is köszi!

#5149
XC_Rider

XC_Rider

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.218 hozzászólás
Én sokáig használtam 100g-os belsõket (most nincs belsõm :cool:). Ha nem csörtetsz lefelé mint egy vaddisznó (azaz ésszel mész lefelé) és ügyelsz a megfelelõ nyomásra akkor no problem. A szúrásos defektet meg egyik belsõ sem szereti legyen az akár 200g-os is. Megoldás defekt és belsõ ellen NoTube folyékony latex! nagyon ajánlom!

:love: I Love Kolim!!!!!!!


Tüzes Paripám


#5150
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Nekem ez a belsõ a ránézek és kilukad kategóriába tartozik...sztem elég gázos...inkább egy Michelin latex, ami ugyan 120g, de legalább ezen kívül is vannak jó tulajdonságai...

#5151
xian

xian

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.280 hozzászólás
  • LocationTahitótfalu (ritkán Ózd)
én most akartam venni. a szervizben azt mondták nem tartanak mer' likad...

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers


#5152
bikefreek

bikefreek

    újonc

  • fórumtag
  • 4 hozzászólás
Hi!
Egy maxxis flyweight belsõ(92g) vásárlásán gondolkozom.
Esetleg tapasztalat? Mennyire defektveszélyes?:chin:
Motivation wont take you too far if you dont have the legs
/Lance/

#5153
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
Thommey:
aha... most már értem. Az egyik felnim kívülrõl tökre úgy néz ki, mint a DS1XC és a belsõ gumi felõl nézve "V" alakot látok, a másik, amelyik szögletesebb az asszem 3kamrás lesz, mert annak egyenes a közepe és két oldalt van kis törés.

Még egy kérdés:Ha jó a megfigyelésem, akkor van különbség a két felni illesztése közt is ugye? Mintha a egykamrás erõsítve lenne. De akkor miben különbözik a DS1-tõl?

#5154
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás
Örülök,hogy ezek a szép nagy képek széthúzzák a fórumot:( Be lehetne linkelni a galériából is!

Igen a DS2XC-nek két féle verziója létezik az egy, és a háromkamrás. Onnan ismered meg, hogy a belsõ felõl belenézel , és meglátod, hogy ha egy törésvonal van a felületen, akkor a könnyebbik egykamrást vetted, ha két törésvonal van, akkor a 3 kamrásat. Mondjuk elenyészõ szúlyban a különbség. Ellenben a DS1XC sokkal könnyebb...és drágább...

#5155
[Manitou]

[Manitou]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás
Posted ImagePosted Image
Posted Image
Posted Image

#5156
[Manitou]

[Manitou]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás
Savanyugabi: Nem CNC maró, hanem fúró & reszelõ ha jól tudom. Tömeget nem tudom. Majd még lehet lesz 1-2 gramm lefaragva belõlle, és utánna fel lesz polírozva az egész, és akkor majd meg lesz mérve, de szerintem olyan 260 gr-nál nem lehet több semmiképpen se.

Láncszem furkálás? Inkább nem :)

Még van pár kép a másik oldalról is, ugyanis ott is történt egy kis plasztikázás :)

#5157
andris

andris

    mod

  • globális moderátor
  • 10.714 hozzászólás
thommey:
nem tudtam, hogy van három kamrás is. de asszem egykamrás az enyém
A DS2XC közt is van eltérés ugye? Mert az egyik kerekített a másik meg szögletesebb.
Nekem van mindkettõ. (vagyis elöl kerekített, hátul a másik) itt van kép: totowap.atw.hu

nem igazán tudom magam sem, hogy miket beszélek:)

#5158
savanyugabi

savanyugabi

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.707 hozzászólás

']Hátsóváltókönnyítés hand made:Posted Image


wow
nekem tetszik!! a tune szokott ilyen überalles farigcsálásokat nyomni, nem?
cnc maró, nem? nemsokból tart végigzavarni az egészet...mennyi jött le a gyári tömegbõl? következõ? láncszemfurkálás?

#5159
thommey

thommey

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.344 hozzászólás

thommey:
YASEC-DT-SUNDS2XC
lehet kicsit nehezebb, mint a Tune agyak, de én a megbízhatóságot azért többre tartom. Sõt még kicsit olcsóbb is. szerintem.
ha lesz súlyadat, írok.

És melyik DS2XC felnit használod? Az egy, vagy a háromkamrásat?

#5160
[Manitou]

[Manitou]

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 554 hozzászólás

Na de télleg gyenge lett. Kolléga. ;) (most nézem csak...)


Acélból van a kanál szóval erõs.Nekem is gyengének tûnt elõször ,de mégse az.
Szintén zenész Kolega ? :beer: